Ранкове коло. Я досліджую світ. Органи чуття.

Про матеріал
Пропоную фрагмент уроку у 1 класі НУШ з інтегрованого курсу "Я досліджую світ", а саме - ранкове коло.
Перегляд файлу

Опорний навчальний заклад  Веселинівська ЗОШ І – ІІІ ступенів,

вчитель Юрченко Марина Миколаївна.

 

Ранкова зустріч . Я досліджую світ.

Тема. Як я пізнаю навколишній світ. Шкіра – орган дотику.

Мета:  формувати поняття про орган  дотику  людини; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між  органами чуття; розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я , створювати позитивний настрій в класі;  виховувати  пізнавальний інтерес до власного організму та бажання берегти своє здоров’я.

Обладнання і матеріали: ноутбук, музичний супровід, масажний м’ячик, мішечок для гри; Крісло автора; магнітні картки «Щоденні новини».

                                          Хід ранкової зустрічі

І. Привітання.

(музичний супровід)

Доброго ранку рідній землі!

Доброго ранку мені і тобі,

Хай день буде вдалим, успішним нехай,

З щирої усмішки день починай! (Слова супроводжуються рухами.)

ІІ. Знайомство, презентація себе. Обмін інформацією.

  • Хто мене чує?(плескають 1 раз), Хто мене бачить? (плескають 2 рази) Хто мене слухає? (плескають 3 рази)  Кому подобається посміхатись – покрутіться.
  • Дякую.
  • Як ви думаєте, коли у людини чудовий настрій? (Відповіді дітей.)
  • Ще, діти, настрій  покращується , коли  людина  чує своє імя та отримує подарунки.
  • Пропоную  продемонструвати  повагу один до одного та вміння спілкуватись у дружному колі  , називаючи сусідів по імені та подарувати  кожному гарний настрій.
  • Згадаємо правила  ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми: уважно слухати один одного; піднімати руку, якщо хочеш щось сказати; говорити голосно і чітко.

Вправа «Слова-подарунки»  Вчитель передає учням по колу мячик  зі словами «Я передаю тобі , Софіє, (називаємо імена учнів) гарний настрій, посміхнись!». Коли  м’ячик  пройшов  колом і повернувся  до вчителя,  всі учні разом посміхаються.

  •  Посмішка,  гарний настрій  допоможуть  навчатися , проводити цікаві дослідження .

Вправа «Розкажи і покажи»

  • Діти, що ви відчули на дотик, коли передавали м’ячик ? (Відповіді дітей.)
  • Розкажіть і покажіть , будь ласка, за допомогою яких органів ви змогли про це дізнатися?
  • Пропоную погратися ,  дослідити та впізнати  інші предмети на дотик.

ІІІ. Граємо разом.

Гра «Тактильне лото»

Декілька дітей , не дивлячись у мішечок  , впізнають   предмет на дотик.

  • Як ви думаєте, який орган допоміг вам впізнати  предмет  ?
  • Завдяки чому ви відчували форму предмета?

(Пальці, шкіра на пальцях)

 

ІV. Обговорення теми, мети уроку (інтегрований курс «Я досліджую світ»). Обмін інформацією.

  • Хто здогадався, якою є тема нашого дослідження ?

(Якщо учням складно, вчитель пропонує розглянути руки, поміркувати, що захищає їх та все тіло від пошкоджень.)

  • Отже, об’єктом нашого дослідження є шкіра. Лупа , мікроскоп допоможуть  цікаво навчатись.
  • День має бути пізнавальним, запамятаймо його.
  • Для цього необхідно пригадати щоденні новини. Запрошую до Крісла автора  дитину дня.

Щоденні новини.

 

Зараз пора року – осінь. Другий  місяць осені – жовтень.

 

Сьогодні середа – третій  день тижня.

 

На вулиці прохолодно (тепло), похмуро (ясно), йде дощ (опади відсутні), вітер слабкий (сильний, помірний).

  • Дякую.
  • Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

Теми для щоденника вражень:

  1. Я турбуюсь про свою шкіру.
  2. Я відчуваю, бо …
  3. Мене здивувало …

 

 

 

docx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
2541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку