Ранкові зустрічі, 1 клас. Розробка 5 ранкових зустрічей для 1 класу НУШ.

Про матеріал

Ця збірка матеріалів пропонує педагогічну технологію створення умов для повноцінного вияву і розвитку особистості. Тому, навчальний день для кожного першокласника починається з традиційної ранкової зустрічі ( привітання, вправи з психогімнастики, авторське крісло, математична хвилинка...) , а далі - цікава, пізнавальна, різноманітна діяльність через навчальні центри.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч   1

  1. Привітання.

    -Добридень,  добридень,  добридень   скажу,

Як ранок настане до школи іду.

Тут вуха, тут носик, а тут голова,

Тут ручки, тут ніжки, тут є і п’ята.

  1. Хвилинка релаксації.

 

Виглянуло сонечко ( підняли руки вгору )

Подув легенький  вітерець (терти долоні)

Іду на галявину  ( рухи ходи ).

На галявині ростуть квіти(долонями показуємо –імітуємо квіти)

Над квітами літають метелики (махаємо руками як крильцями  метелики).

Пішов дощик ( кап, кап, кап,..)пішов ще сильніше.

І мені довелося йти під дощем ( рухи ходи)

 

  1. Робота з календарем.

Пора року- осінь

Місяць – вересень

Число – 12

День тижня –середа

  • А хто знає , чому сьогоднішній день називається середа ?
  1. Вправи для інтелектуального спілкування.

*Їжачок  спочатку з’їв  ягідку, потім яблучко і гриб. Що він зїв останнє?

*Знайди закономірність і підбери пару до слів:

  • Пташка – піря . Риба -…
  • Учитель – школа . Лікар - …
  • Людина – руки. Котик -…
  • Огірок – овоч. Ромашка -…
  • Осінь – жовтий. Зима -…

*Назви різні професії:

Хто варе обід ?

Хто будує дім ?

Хто лікує дітей ?

Хто шиє одяг ?

Хто воде машину ?

  1. Авторське крісло.Моя улюблена іграшка. Похожее изображение

Ранкова зустріч   2

           1.Привітання.  Разом з дітьми промовляємо слова:

- Ти барвінку не лінуйся,

Потягнися, посміхнися,

Не  забудь зробить зарядку,

Речі всі тримай в порядку.

         2. Виконання фізичних вправ за змістом вірша:

- Стали діти у рядок. Всі підемо на лужок.( Діти ходять один за одним і потім  утворюють коло).

-На  квітучому  лужку  гудуть  бджілки: « Жу-жу-жу». Похожее изображение

-Разом з ними  політаймо, крилечками помахаймо.

-Покрутились  вліво- вправо, глянули на кращі трави.

-Пошукали квіточок, щоб зібрати з них медок (присідання і піднімання).

-Щоб набратись сили, усі дружно сіли.

-Знов шукаєм  квіточок, щоб зібрать смачний медок.

- Назбирали ? Ого-го! Всі до вулика бігом!

-Побували на лужку, назбирали ми медку.

 3. Робота з календарем.

- Діти, яка зараз пора року? (Осінь)

- Яка восени наша земля? Яка восени погода?

 - Погляньте, як і гарні клумби восени?

- Якого  кольору квіти на круглій клумбі?  Скільки їх?

     4.  Етюд на вираження задоволення і радості « Квітка»

Похожее изображение

« Теплий промінь упав на землю і зігрів у землі насіннячко. З насіннячка проклюнувся паросток. З паростка виросла прекрасна квітка. Ніжиться  квітка на сонечку, підставляючи теплу   і світлу  свою пелюстку , повертаючи  голівку  слідом за сонцем».

(Виразні рухи: сісти навпочіпки, голову й руки опустити, піднімається голова, розпрямляється  корпус, руки піднімаються в сторони – квітка розцвіла, голова злегка  відкидається назад,  повільно повертається слідом за сонцем,  очі напівзакриті, усмішка, мязи  обличчя розслаблені).

   5.Авторське крісло . Осінь – чарівниця.

 

Ранкова зустріч 3

  1. Привітання.

Діти стоять півколом.

-Год і, діточки, вам спати! Час давно вже вам вставати.

Гляньте: сонечко сміється!

Картинки по запросу малюнки нуш

-Давайте  привітаємося з сонечком:   

          Здрастуй, сонце золоте.

         Здрастуй , небо голубе.

        Здрастуй, теплий вітерець.

  • Діти , сонечко почуло наші привітання і прислало до нас  сонячного зайчика. (Показати дітям,  погратися з ними , наздогнати  сонячного  зайчика).
  1. Психогімнастика « Сонячні зайчики»

Сонячний зайчик заглянув тобі в очі. Закрий їх. Ніжно пробіг по твоєму обличчю. Погладь його. Пригладжуй його ніжно , легко, щоб не злякати : на лобі , на щічках, носику, ручках, животику, ніжках. Сонячний  зайчик сховався за комірець, він грається з тобою.

 

  1. Робота з календарем.

Пора року. Проспівати  три місяці.  Який зараз місяць?  Який одяг сьогодні у дітей.

  1. Вправи з  кубиком:  кубик на столі, під столом, на кріслі,  під стільцем, на голові, за спиною, в  лівій руці, в правій руці.
  2. Гра « Впізнай слово»

Догадайся по діях, яке слово задумано:

  • Сходить , світить, гріє…(сонечко)
  • Їде ,  сигнале, шумить,…( автомобіль)
  • Готує, прибирає, шиє, лікує, любить…( мама)
  • Слухаються, допомагають,граються, навчаються…( діти)
  • Мукає, жує, пасеться …( корова )
  1. Авторське крісло:
  • Назвати слова дії самим.
  • Хто зможе загадати таку загадку?

 

Ранкова зустріч  4

  1.  Заповнення  ранкового повідомлення.  « Коло добра»

Доброго ранку, першокласники!

Діти стають у коло  «ланцюжком», вітають  з новим днем  один одного, висловлюють  побажання  на цей день.

Похожее изображение

  1. Робота з календарем. Заповнення таблиці.

Сьогодні:

Місяць:

День тижня:

Погода:

*Математична  хвилинка:

-Яке сьогодні  число: двоцифрове чи одноцифрове?

-Назвіть сусідів цього числа.

-Яке число буде наступне?

-Яке число було вчора?

      3. Із скарбнички ігор для розумних.

 Гра « Де чий будиночок?» ( за таблицею-ілюстрацією «Зоопарк – море – ліс»).

Закріпити  уявлення  «вище- нижче», «більше – менше», «довше – коротше»,  « легше –важче».

  1. Комплекс « На даху у Шури жив Лелека Жура» ( соціально-емоційний розвиток)

Діти стають у коло ,обіймають один одного за плечі   та хором  читають скоромовку

« На даху у Шури жив Лелека Жура».

Ведучий  говорить  та показує, діти повторюють:

   Він ходить ось так…

   Він злітає ось так …

   Він парить ось так…

   Відпочиває ось так…

  Воду пив ось так …

   Він сумував ось так …

  Він танцював ось так … ( і так  спочатку).

  1. Авторське крісло.

Новини дня у класі ( родині,  школі, країні).

Ранкова зустріч 5

  1. Привітання.

Всі стоять у колі і разом промовляють:

« Добрий день!»

Дружно всі вітаються

«Добрий день!»

Вліво, вправо  повертаються

Туди- сюди посміхаються

Добрий день,

Дружно всі не відставайте

Добрий день.

  1. Гра « Голоси пташок»                ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение

 

  • Послухайте в аудіо запису голоси птахів і впізнайте, чий це голос. Знайдіть даного птаха  на малюнку.
  1. Робота з календарем.

Пора року – осінь.

На набірному полотні разом  викласти :

  • Який  стан погоди?
  • Яка природа?
  • Що одягли зранку?
  • Який час доби?
  1. Авторське крісло.

Якби я  був(ла) пташкою…

  1. Театралізоване читання вірша.

« Облітав журавель».

 ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нова українська школа

 

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

 

 

ГОЛОВКО  НАДІЯ    ІВАНІВНА

КЗО « НВК  Загальноосвітня  школа  №1 –    Покровська гімназія»

 

 

 

Crianças jogando o jogo de balão de estalo ilustração de crianças jogando o jogo de balão de estalo e mais banco de imagens de clip art royalty-free

2018

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Ташук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Володимирівна Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Макарєєва Віта Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Анциферов Вадим Геннадійович
    Дякую за гарні ідеї ранкових зустрічей! Маленьке зауваження: в українській мові немає слів "варе" і "воде", а є варить і водить. З повагою В. Анциферов.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Голик Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Рудаков Александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Канцур Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
107810
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку