Ранкові зустрічі до тижнів в НУШ (театр, ігри, світ моїх захоплень, світ рослин), які мають таку структуру:
1 Привітання «Добрий день!»;
2 Створення у класі позитивного настрою;
3 Обмін інформацією;
4 Щоденні новини.
Ранкові зустрічі для 1 класу
Тиждень 10.
Тема тижня «Театр».
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
1. Привітання «Добрий день!» (діти зібралися в коло)
Учитель. Давайте привітаємося з тим хто сидить зліва, хто сидить справа.
( В звертальній формі, використовуючи різні вітальні слова, по імені, кулачками, долоньками, ручка за ручку, обіймами)
Учитель. Треба разом привітатись.
Діти. Добрий день!
Учитель. Своїм друзям посміхніться весело, радісно, спочатку хто сидить зліва, потім хто сидить справа і подаруйте посмішку для всіх, візьміть долонькою зі свого обличчя та киньте вгору для всіх. Всі посміхаються, оплески.
2. Створення у класі позитивного настрою. Гра в парах «Вітання тварин »
Учитель. Діти, прошу уявити себе актором якому треба показати вітання різних тварин між собою (собачки – носиками, баранці – лобиками, котики – спинками і т.д.).
3. Обмін інформацією. Вправа «Крісло автора».
Учитель. Хто має бажання, на «Кріслі автора», розповісти чи сподобалось вам бути актором. Де ще ви мали можливість брати участь у театралізації?
4. Щоденні новини.
Учитель. Прошу чергового показати на календарі природи день тижня (понеділок). Яка погода? (похмуро). Який місяць? (листопад).
Сьогодні розпочинаємо тиждень «Театр». Ми познайомимося з казочками, віршиками, будемо говорити про тварин, будемо виготовляти атрибути для театру, виконувати ролі.
Бажаю вам веселого, артистичного дня. Побажайте один одному успіхів та театрального натхнення (учні взялися за руки, підняли вгору і сказали всім своє побажання).
Тиждень 9.
Тема тижня «Ігри».
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
1. Привітання «Добрий день!» (діти зібралися в коло)
Учитель. Давайте привітаємося спочатку з тим хто любить грати в м’яча, конструктором, кататися на велосипеді, стрибати на скакалці, бігати.
( Учні поступово заходять в середину кола, у звертальній формі, використовуючи різні вітальні слова, по імені, кулачками, долоньками, ручка за ручку, обіймами вітаються).
Учитель. Треба разом привітатись.
Діти. Добрий день!
2. Створення у класі позитивного настрою. Гра « Пограй з другом »
Учитель. Щоб день пройшов весело, цікаво та радісно ми сьогодні будемо грати в ігри які вам подобаються. То ж давайте об’єднаймося в пари і покажемо рухами ту гру в яку ви пограли б удвох. Оплески.
Учитель. Моя улюблена гра « Чарівна скринька ». Пограймо. (в скриньці лежить олівець, вона передається по колу, кожна дитина її трясе і задає запитання про колір, форму і т.д. до тих пір поки не назвуть учні правильно назву предмета).
3. Обмін інформацією. Вправа «Крісло автора».
Учитель. Хто має бажання, на «Кріслі автора», розповісти в які ігри ви граєте вдома або у дворі в вихідний день?
4. Щоденні новини.
Учитель. Прошу чергового показати на календарі природи день тижня (понеділок). Яка погода? (похмуро). Який місяць? (жовтень).
Сьогодні ми розпочинаємо тиждень «Ігор». Будемо багато грати в ігри, говоритимемо лічилки, розгадувати ребуси, грати в математичні ігри, конструктором, своїми улюбленими іграшками.
Бажаю вам радісного, ігрового дня. В середині кола виберіть надрукований ребус. На протязі дня розгадайте його, а потім обміняйтеся з другом.
Тиждень 17.
Тема тижня «Світ моїх захоплень».
Що мені подобається? Що я люблю?
1. Привітання «Добрий день!» (діти зібралися в коло)
Учитель. Давайте привітаємося спочатку з тим хто любить розфарбовувати, хто любить ліпити пластиліном, кому подобається малювати, хто любить робити аплікації.
( Учні поступово заходять в середину кола, у звертальній формі, використовуючи різні вітальні слова, по імені, кулачками, долоньками, ручка за ручку, обіймами вітаються).
Учитель. Треба разом привітатись.
Діти. Добрий день!
2. Створення у класі позитивного настрою.
Вправа «Мікрофон».
(в колі розкладені різні види ілюстрацій з захопленнями дітей). Діти по черзі беруть у руки уявний мікрофон і висловлюють думки з приводу того, які вони мають захоплення і чому їм подобається займатися ними. Оплески.
Гра «Чарівна скринька» (в скриньці предмет для праці). Учні тримають скриньку в руках, трясуть, називають по кольору, формі поки не впізнають предмет.
3. Обмін інформацією. Вправа «Крісло автора».
Учитель. Хто має бажання, на «Кріслі автора», розповісти про своє захоплення? (діти принесли свої малюнки, вироби з паперу, пластиліну, марки, заспівали пісню, танцювали)
4. Щоденні новини.
Учитель. Прошу чергового показати на календарі природи день тижня (понеділок). Яка погода? (ясно). Який місяць? (січень).
Сьогодні ми розпочинаємо тиждень ««Світ моїх захоплень».
Будемо багато малювати, конструювати, танцювати, співати, ліпити, читати.
Бажаю вам вдалого, гарного дня. Побажайте один одному натхнення і успіху (діти стискають долоні і висловлюють свої побажання).
Тиждень 28.
Тема тижня «Світ рослин».
Чи є рослини живими?
1. Привітання «Добрий день!» (Мультимедійна презентація. Фізкультхвилинка “Ми дружно ідемо до школи” слова і музика Анни Кривути)
Учитель. Давайте привітаємося з сонечком ясним, пташечкой в небі, дзвоником шкільним, школяриками. Всім: Добрий день!
( Учні виконують рухи і говорять слова привітання під музичний супровід мультимедійної презентації ).
Учитель. Треба разом привітатись.
Діти. Добрий день!
2. Створення у класі позитивного настрою. (в колі розкладені ілюстрацій різних видів квітів).
Діти по черзі вибирають квітку, котра їм подобається і дарують її своєму товаришу, на кого вона схожа, з побажаннями вдалого дня ( я дарую тобі лілею, тому що ти маєш таке ж ім’я; я дарую тобі волошки, тому що очі в тебе такі ж блакитні). Оплески.
3. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю».
Діти беруть інтерв’ю один в одного, розмовляючи парами, як проводять свій вихідний день.
4. Щоденні новини.
Учитель. Прошу чергового показати на календарі природи день тижня (понеділок). Яка погода? (ясно). Який місяць? (квітень).
Сьогодні ми розпочинаємо тиждень «Світ рослин».
Будемо малювати, конструювати, вирощувати рослини, ознайомимося з різними видами рослин, читати.
Бажаю вам вдалого, сонячного, веселого дня. Побажайте один одному пізнати багато нового і цікавого для себе (діти стискають долоні і висловлюють свої побажання).