Ранкові зустрічі для учнів 1-2 класів на теми «Мої друзі», «Театр», «Весна», «Техніка», «Світ захоплень»

Про матеріал
5 ранкових зустрічей на теми «Мої друзі», «Театр», «Весна», «Техніка», «Світ захоплень» для учнів 1-2 класів.
Перегляд файлу

Ранкові зустрічі

Зустріч 1

Тема: «Мої друзі»

Мета: сприяти формуванню дитячого колективу, виробити правила дружби для класу, розвивати емпатію, виховувати повагу один до одного.

Хід зустрічі

1. Привітання.

Під музику формується коло (стають спочатку всі дівчатка, потім між ними всі хлопчики, беруться за руки).

Я вітаю, діти, вас!

Хто прийшов сьогодні в клас?

Ось і дівчатка! Доброго ранку!

Ось і хлоп’ятка! Доброго ранку!

Будемо в колі ми спілкуватись,

Гратись, дружити і добре навчатись!

Вправа «Мій настрій»

-Діти, оберіть з розкладених смайликів той, який відповідає вашому сьогоднішньому настрою. Хто обрав усміхнений? Молодці, дякую за гарний настрій! А в кого сумний? Чому? Що ми можемо зробити разом, щоб покращити ваш  настрій? Правильно, щиро посміхнутися один одному!

Вправа «Усмішка» (діти мовчки посміхаються один одному).

- Ну, як, краще стало? Авжеж, для того й потрібні друзі, щоб допомагати один одному.

- Давайте вивчимо слова, що стануть девізом нашого класу:

«Колектив – це ти і я,

Разом – дружна ми сім’я!»

Вправа «Родзинка дня».

- Що цікавого або незвичного відбулося з вами з учорашнього дня?

2. Щоденні новини.

- А яке сьогодні число, місяць, день?

- Яка погода за вікном?

- Діти, ви помітили, що я весь час сьогодні кажу про дружбу? Отже, тема нашої ранкової зустрічі …. (Дружба).

3. Обмін інформацією.

- Так, сьогодні поговоримо про дружбу та справжніх друзів. А в кого з вас є друзі, підніміть руку?

Отже, зараз я надаю вам слово: розкажіть про свого найкращого друга чи подругу.

Вправа «Мікрофон».

4. Групове заняття.

1) Перегляд мультфільму «Казка про дружбу. Рюкзачок» із зупинкою та прогнозуванням подальших подій.

https://www.youtube.com/watch?v=T2vYUWfrQu0

- Діти, як ви думаєте, що можуть зробити друзі Рюкзачка, щоб йому допомогти?

 - А якби ви були друзями Рюкзачка, щоб ви зробили?

- Давайте додивимось мультфільм і дізнаємось, чи справдяться ваші очікування.

2) Гра «Розкрий кулак» (в парах).

Правила: не можна робити боляче, можна просити, вмовляти, хитрити.

3) Складання правил дружби. Вправа «Чарівний клубочок».

- Скажіть, будь ласка, а хто такі друзі? Чи є у дружби якісь правила? Давайте складемо власні правила дружби у нашому класі. А допоможе нам в цьому чарівний клубочок. Ви передаватимете його один одному, називаючи одне правило дружби і обмотуєте ниточкою собі один пальчик. Так в кінці нашої гри ми й правила складемо, і сплетемо килимок дружби.

- Бачите, який чудовий килимок вийшов! Це тому, що ви в мене такі дружні! Молодці! Не забувайте і завжди дотримуйтесь цих правил!

4) Вивчення мирилок.

- А чи буває серед друзів інколи таке, що вони сваряться? Що робити в цьому випадку? Правильно, миритися скоріше! А як?

- Давайте вивчимо мирилки.

Варвара Гринько

МИРИЛКИ

Мирилка летіла,
На плече сіла,
Сказала тихенько:
- Миріться швиденько!

* * * 

Ти – не ворог, я – не ворог.
Нам сваритись просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились.

* * *

Ти не плач, не плач, не плач
І скоріш мені пробач,
І на мене ти не сердься,
Бо у тебе добре серце.
Будемо завжди дружити
І ніколи не сваритись!

Рефлексія. Вправа «Ланцюжок дружби».

- А закінчити нашу зустріч я пропоную «Ланцюжком дружби». Для цього кожен з вас передасть побажання другові, плеснувши в його долоньку. Кажіть так: «Друже, бажаю тобі сьогодні…».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зустріч 2

Тема: «Театр»

Мета: познайомити історією виникнення театру, з різними театральними професіями,  розвивати творчу уяву, образне мовлення,  виховувати навички культури поведінки в громадських місцях.

Хід зустрічі

1. Привітання.

Під музику формується коло (стають спочатку всі темноволосі, потім між ними всі світловолосі, беруться за руки).

Я вітаю, діти, вас!

Хто прийшов сьогодні в клас?

Ось і дівчатка! Доброго ранку!

Ось і хлоп’ятка! Доброго ранку!

Будемо в колі ми спілкуватись,

Гратись, дружити і добре навчатись!

Вправа «Вітання казкових героїв».

- Уявіть, що раптом ви перетворилися на якогось казкового героя, і привітайте сусід від імені цього героя. Кажіть так: « Марійко, Кіт у чоботях бажає тобі … .»

Вправа «Покажи мімікою».

- Покажіть мімікою радість, подив, сум, злість, захоплення

Вправа «Мій настрій» (замість смайликів – театральні маски).

- Діти, а що незвичного ви зараз побачили? Чому смайлики мають такий вигляд? Може, це зовсім не смайлики? А що ж це?

2. Щоденні новини.

- А яке сьогодні число, місяць, день?

- Яка погода за вікном?

- Повернемось до наших масок. Як ви вважаєте, навіщо вони взагалі потрібні? Де ми їх можемо побачити?

Розгадування ребуса (театр).

- Отже, сьогодні ми поговоримо про театр, дізнаємось історію його виникнення, створимо словничок театральних слів, дізнаємося правила театрального етикету.

3. Обмін інформацією.

Вправа «Мікрофон».

- А зараз я хочу взяти і вас інтерв’ю і дізнатися, що ви знаєте про театр. ( Запитати в бажаючих відповісти учнів).

Театр для нас — це наче казка.

Тут кожен носить свою маску,

І стати можна тут поетом,

Й співать віршовані куплети.

Театр — це море сподівань

І здійснювання побажань.

Це гарне місце відпочинку

І восени, і влітку, й  взимку.

- Хто з вас був у театрі? Що вам там сподобалося?

4. Групове заняття.

1) Вправа «Отримай квиток».

            Театр відкривається!

            До початку все готово!

            Квитки пропонуються

            За ввічливе слово!

- Щоб отримати квиток, треба назвати ввічливе слово, але не повторюватись!

2) Розповідь вчителя «З історії театру» (презентація).

- Театр виник у Давній Греції больш ніж 2500 років назад на честь бога   Діониса. День нарождення театру відзначає весь світ 27 березня. Театр будували у підніжжя пагорба  під відкритим   небом. Сидіння в театрі були кам’яні, завіси не було, а в першому ряду сиділи тільки почесні гості. Акторами були лише чоловіки, вони одягали маски для різних ролей, та спеціальне взуття на високих підборах (котурни). Квитки до театру в Давній Греції мали вигляд монет.

- Порівняйте, чим відрізняються від них сучасні квитки.

- А як називається професія людини, що продає квитки? (Касир). А хто перевіряє квитки на вході до театру? (Білетер). Давайте дізнаємось більше театральних слів та створимо театральний словничок (таблички із словами прикріплюються на дошці по ходу заняття).

3) Відгадування загадок на театральну тематику. Створення театрального словничка.

Ходить він  по сцені, скаче,
То сміється він, то плаче!
Хоч кого зобразить, -
Майстерністю всіх вразить!
І склався з давніх пор
Вид професії - ...(актор).

Він акторів грать навчає,
на виставу надихає.
Грать  навчить на свій манер
Театральний ... (1н.1нд а).

 

Відьмою або кролем,
Жебраком чи королем -
Виглядать на той манер
Допоможе... (костюмер).

Спектакль вдався так чудово,
Красивий, різнокольоровий!
Художнику мої  овації
За пречудові ...(декорації).

Акторів не впізнать під ним,
так зовнішність  їм змінить ...(грим).

Прийшли в театр ми в нашім місті,
Шукали довго, де нам сісти.
Не знали, що завжди  театр
Має свій... (амфітеатр).

Часом в театрі речі  потрібні,
Дуже на звичайні подібні.

Бо не лежать на сцені продукти,

Курки і квіти, шаблі  і фрукти.
Тому є  в театрі така територія,
Де  роблять  майстерно  усю ... (бутафорію).

Коли закінчиться вистава,
акторам дружно крикнем  «Браво!»,
Піднесемо їм квіточки
Та  подаруєм …(оплески).

В касі я купив листок,
Або попросту -... (квиток).

 

Між уроками  перерви,

Бо втомилась дітвора.

А в театрі ця перерва

Називається … (антракт).

Щоб було все добре видно
Для дорослих й дітвори,
Є освітлювальний прилад,

Світять там ... (прожектори).

Одяг свій залишить щоб,

Є в театрі … (гардероб).

Все, що бачите на сцені:
Що лежить, висить, стоїть,
Всі предмети називають
Дивним словом  ... (реквізит).

У кінотеатрі – широкий екран,
У цирку – манеж чи арена.
Ну, а в театрі, звичайнім  театрі,
Майданчик для виступів - ...(сцена).

Хто любитель всіх вистав,
Бачив їх  чимало,
Хто театру шанувальник -
Зветься... (театралом).

4) Театральний етикет.

Перегляд відео «Театральний етикет».

- Які ще правила поведінки в театрі ви знаєте?

Охайним завжди до театру ходи

 І причепурись, як ідеш ти туди.

Проходиш на місце – в обличчя дивись,

Вибачся ґречно, не оступись.

Той до театру вчасно прибуває,

Хто ввічливим завжди себе вважає.

Свій одяг в гардеробі залишають —

Це правило і діти навіть знають.

Ти іншим присутнім не заважай

І гучно з сусідкою не розмовляй.

Всі виховані діти мусять знати —

Під час вистави не треба жувати.

В антракті ти зможеш піти до буфету,

Щоб чаю напитись чи з’їсти конфету.

Скінчилась вистава -  ти геть не спіши,

А краще акторам «Спасибі» скажи.

За працю акторів, прекрасні моменти

Не треба скупитись на аплодисменти.

5) Виготовлення пальчикової іграшки.

  Дитячий театр – це не тільки театр для дітей, а й театр, в якому актори – діти .

  Скажіть, а чи хочете ви себе спробувати  в ролі акторів? Але для цього треба зробити ляльку на пальчик.

Виготовлення іграшок за шаблонами.

— Тепер ви можете придумати і зіграти разом свою виставу.

Рефлексія.

Вправа «Незакінчене речення».

- Театр потрібен людям, тому що …  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зустріч 3

Тема: «Весна»

Мета: актуалізувати знання дітей про характерні ознаки весни та етимологію назв весняних місяців, розширювати словник з теми, розвивати мовлення, логіку, виховувати колективізм.

Хід зустрічі

1. Привітання.

Вправа «Дружнє коло» (шикуємося за порами року).

Я вітаю, діти, вас,

Хто прийшов сьогодні в клас?

Я і ви, ви і я –

разом дружна ми сім’я!

Вправа «Квітка щастя».

- Діти, я дуже хочу, щоб кожен з вас був щасливим. І сьогодні я принесла вам квіточку щастя. Ви будете передавати її один одному і бажати щастя. Кажіть так: «Оленко, бажаю тобі щастя! – Дякую, Петрику!» Передавайте від дівчинки хлопчику і навпаки.

2. Щоденні новини.

- А яке сьогодні число, місяць, день?

- Яка погода за вікном?

 - Який стан неба?

- Що відбувається останнім часом з сонечком?

- До якої природи належать сонце, небо, повітря?

- Як пов’язані зміни у неживій природі із змінами в світі тварин і рослин?

3. Обмін інформацією.

- Відгадайте загадку:

Тільки сонечко пригріло,

Вмить розтанув килим білий,

Клен радіє, певно, зна:

В гості йде до нас …( Весна).

Вправа «Асоціативний кущ».

- Що ви знаєте про весну? (Запис відповідей на дошці у вигляді схеми).

Гра «Четвертий зайвий». Обґрунтувати свій вибір.

Квітень, січень, березень, травень.

Шпак, синиця, лелека, соловейко.

Ведмідь, мурахи, лисиця, їжак.

Проліска, підсніжник, кульбаба, сон-трава.

- А чи знаєте ви, чому весняні місяці отримали свої назви?

      Перший місяць весни – березень. Бу­ло по­мі­че­но, що під ді­єю жит­тє­дай­но­го со­нячно­го теп­ла са­ме в цей час – піс­ля вес­ня­но­го рів­но­ден­ня, ожи­ва­ють бе­ре­зи, пов­нять­ся со­лод­ким со­ком і прик­ра­ша­ють­ся «се­реж­ка­ми». По­чав­ся рух бе­ре­зо­во­го со­ку – це і ві­та­мі­ні­зо­ва­на сма­ко­та, і сиг­нал гос­по­да­ре­ві про те, що зем­ля від­та­ну­ла на всю гли­би­ну вко­рі­нен­ня бе­ре­зи. На­род­ні прик­ме­ти свід­чать: бе­ре­зень має сім по­год – кру­тить, му­тить, при­пі­кає, сіє, віє, роз­ли­ває, з не­ба щед­ро по­ли­ває.

       А у квітні починали квітнути першоцвіти, звідси і його назва.

 4. Групове заняття.

 Вправа «Мозковий штурм».

 - Здогадайтеся, чому третій місяць весни отримав таку назву?

Перегляд кліпу «Пори року» (можна до середини) https://www.youtube.com/watch?v=YkGBAAAr8zU

Вправа «Подумай – відгадай»

- Подивіться на малюнки і скажіть, яка квітка розпуститься раніше і чому?

Вправа «Дослідники».

- Допоможіть Вінні-Пуху знайти квіточку з чотирма листочками. Хто найуважніший?

Розучування пісні про весну.

- Молодці! Ви були дуже розумні та уважні! А тепер ми вивчимо чудову весняну пісеньку (Дитячі пісні «Прилетіла весняночка» (караоке) слова і музика Анатолія Салогуба)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=86&v=dQ_tZEe5Ewg

5. Рефлексія.

Вправа «Крісло автора»

«Все, що я знаю про весну».

 

 

 

 

 

 

 

 

Зустріч 4

Тема: «Техніка»

Мета: розширювати знання дітей про побутові прилади, техніку електробезпеки, розвивати мислення, мовлення, комунікативні вміння та навички при роботі в групах, виховувати бережливе ставлення до техніки та до свого здоров’я.

Хід зустрічі

1. Привітання.

Вправа «Дружнє коло» (шикуємось за алфавітом).

Добрий ранок вам, малята,

Любі хлопчики й дівчата!

Покивайте, привітайтесь,

Один одному всміхайтесь!

Вправа «Родзинка дня».

- Що цікавого або незвичного відбулося з вами з учорашнього дня?

2. Щоденні новини.

- А яке сьогодні число, місяць, день?

- Яка погода за вікном?

- Які зміни відбулися у природі за минулий тиждень?

http://edu.raskraski.link/uploads/4/0/1/Naydi-i-raskras-lishniy-predmet_4011.jpg- Подивіться уважно на малюнок і знайдіть в кожному рядку зайве. Поясніть.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Як ви думаєте, яка буде тема нашої ранкової зустрічі? Так, це побутові прилади, або, як ми їх називаємо, техніка.

3. Обмін інформацією.

Відгадування загадок.

Сміття все він підбирає,

І пилинки позбирає,

Нам надійний помічник

Працьовитий робітник. (Пилосос)

Всю білизну забере

І старанно випере.

Буде знову вся чистенька,

Незабруднена, гарненька.  (Пральна машина)

Човник із гарячим дном

Прасує гарно полотно. (Праска)

Суп, морозиво, ковбаси,

Сало, м'ясо, яйця, кваси –

Все в животику ховає

І свіженьким зберігає. (Холодильник)

Чудо-ящик є в нас дома,                                                   

Добре він усім знайомий.                                                   

Як ввімкну — дивлюсь кіно                                                    

І мультфільми заодно.                                                   

Все покаже на екрані:                                                   

Б'ються півні, скачуть лані,                                                   

Як дивитись все підряд,                                                  

Дуже очі заболять.    (Телевізор)

Диво-кухар на вогні

Нам готує відбивні.

Зварить юшку, і за мить

Молоко закип'ятить.

Славний кухар — чарівник!

Мамі помагати звик.

Така різна смакота!

А готує все ... (Плита)

Вправа «Чистомовки»

- Зараз вам потрібно буде додати слово у риму.

Ос, ос, ос, ос — пил збирає... пилосос

Он, он, он, он — задзвенів... телефон

Ина, ина, ина, ина — пере... пральна машина

Ник, ник, ник, ник — у кухні... холодильник

Ізор, ізор, ізор, ізор — ми дивились... телевізор

4. Групове заняття.

Гра «Плутанина».

http://4.bp.blogspot.com/-6BwkAQka-SA/UVgSczae-QI/AAAAAAAADCk/jqPRm3oI1c4/s1600/12.png- Подивіться уважно на цей малюнок та розберіть цю плутанину! Мабуть, у художника було замало місця, і тому він намалював все одне на одному. Давайте розберемося, яка техніка тут переплуталася.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Мікрофон».

- Розкажіть, що для чого. Наприклад: це – холодильник, в ньому зберігають продукти.

Вправа «Мікрофон».

- Діти, запам’ятайте: хоча техніка і є нашим помічником, але вона може бути небезпечною! Подумайте й скажіть, коли й чому таке може бути.

- Запам’ятайте правила безпеки!

Правила безпеки:

  1. Побутові прилади дітям не можна вмикати.
  2. Не можна гратися біля побутових приладів.
  3. Не можна братися за електроприлади мокрими руками.
  4. Не можна висмикувати електроприлади з розетки, тягнучі за шнур.

Робота в групах «Обладнай кімнату».

      Кожна група має коробку («кімнату») та набори «Лего». З конструктора роблять «прилади» та облаштовують відповідні кімнати: дівчатка – кухню, хлопчики – залу.

      Після закінчення роботи презентують свою «кімнату».

 Вправа «Мозковий штурм».https://2.bp.blogspot.com/-d2nj1swpEuA/WJ7SgqQQfyI/AAAAAAAAJ8Q/hbVqzCCMDfEqjv3n1kYUUcSCMMYH6qGqwCLcB/s1600/CHto_Nas_Okruzhaet.Poznaem_mir-11_1.jpg

- Який з цих приладів не ставлять ні в залу, ні в кухню? (Пральну машину). А де її слід встановлювати? (У ванній кімнаті).

Дидактична гра «Знайди пару». 

— Діти, а зараз я пропоную вам пограти у гру. У мене в руках картинки з побутовою технікою, а вам потрібно знайти той предмет, який підходить до моєї картинки.

Наприклад: до праски підходить картинка з чистим одягом, тому що ми прасуємо одяг після того, як його поперемо.

Праска — чистий одяг

Холодильник — продукти

Пральна машина — брудна білизна

Пилосос — брудний килим

М’ясорубка — м’ясо

Плита — каструля

Чайник — чашка

Телевізор — герой мультфільму

Комп’ютер — мишка

Фотоапарат — фотографія

Лампа — світильник

Магнітофон — диск

Мікрохвильова піч — їжа

Духовка — тортик

Перегляд м/ф «Фіксики. Пилосос» https://www.youtube.com/watch?v=lw_eLfC5eIs

- Чому сталася неприємність з Нуликом?

- Що треба було зробити Дім Дімичу, щоб цього не відбулося?

 - Хто з вас дома допомагає прибирати? Чи користуєтесь ви пилососом? Як ним правильно користуватися?

5. Рефлексія.

Вправа «Незакінчене речення».

 - Не можна …

 

 

 

 

 

 

 

Зустріч 5

Тема: «Світ захоплень»

Мета: ознайомити учнів з поняттям «захоплення», визначити захоплення дітей, розвивати бажання мати свої захоплення, розширювати їх кількість. Сприяти всебічному розвитку учнів на власному прикладі та прикладі їхніх батьків. Виховувати бажання розвивати свою особистість шляхом розвитку своїх захоплень, толерантне ставлення до захоплень інших людей.

Хід зустрічі

1. Привітання.

Вправа «Дружнє коло».

Я вітаю, діти, вас!

Хто прийшов сьогодні в клас?

Ось і дівчатка! Доброго ранку!

Ось і хлоп’ятка! Доброго ранку!

Будемо в колі ми спілкуватись,

Гратись, дружити і добре навчатись!

Вправа «Мій настрій»

- Покажіть пантомімою, як змінюється ваш настрій (проводять рукою перед своїм обличчям, в цей час змінюють емоцію на обличчі). Зупиніться на позитивному настрої!

Вправа «Родзинка дня».

- Що цікавого або незвичного відбулося з вами з учорашнього дня?

2. Щоденні новини.

- А яке сьогодні число, місяць, день?

- Яка погода за вікном?

- Ви знаєте, а я вчора склала віршик. Хочете послухати?

Коли мій тато був маленький,

Збирав моделі літаків.

Колекціонувала мама

Артистів фото й співаків.

А я маленькою збирала

Листівки й календарики.

Ось такі захоплення

В нас були цікавенькі.

- А відгадайте, яке в мене захоплення зараз? (Якщо я прочитала свій вірш, то я люблю писати вірші.)

- Як ви думаєте, яка буде тема нашої зустрічі? (Захоплення).

3. Обмін інформацією.

- Чи знаєте ви, що таке захоплення? А які бувають захоплення?

         Захоплення – це те, чим людина любить займатися. Захоплення в кожного свої. Як кожна людина любить їсти щось смачне, тільки в кожного це смачне своє: в когось цукерки, в когось м’ясо, а в когось чіпси. Так і з захопленнями: хтось любить туризм та мандрівки, хтось любить музику чи малювання, а хтось любить полювати, тобто вбивати тварин. Тому захоплення бувають, як і звички чи їжа, корисні та шкідливі.

        Кажуть, що про смаки не сперечаються.  Але якщо людина любить живопис, скульптуру, музику, театр, кажуть, що вона має гарний смак. 

- А ви маєте своє захоплення? Одне чи декілька? Чим воно корисне?

Гра «М’яч захоплень».

Дитина розповідає про своє захоплення і кидає м’яч наступній дитині, поки всі не розкажуть про улюблені заняття. Кажемо так: «Я люблю … . А ти, Марійко?»

4. Групове заняття.

Слухання вірша  Г.Бойка.

Ділові розмови

Щоденно після школи

У Петрика і Вови

Усе по телефону

Йдуть «ділові» розмови:

  • Здоров!
  • Здоров!
  • Як справи?
  • Що робиш? – я питаю.
  • Та ось по телефону

З тобою розмовляю…

А як у тебе справи?

- Та справи – те що треба!

- А що ти зараз робиш?

- Та ось дзвоню до тебе…

- Ну, що ж – бувай здоровий,

Бо вже пора кінчати:

Ще ж треба подзвонити

До Роми і до Гната.

                                            Грицько Бойко

-Як ви вважаєте, в цих хлопчиків справді «ділові розмови»? Чи мають вони якесь діло або улюблене заняття?

- Що б ви їм порадили?

Руханка (виконати рухливі вправи)

 Вчитель читає рядок вірша, діти присідають і говорять «Шкідливо», або підстрибують і говорять «Корисно».

Досхочу цукерки їсти. (Шкідливо).

Наче зайчик,  моркву гризти. (Корисно).

В «Квача» з друзями пограти. (Корисно).

В ліжку цілий день лежати. (Шкідливо).

Спортом, танцями займатись. (Корисно).

Цілий день двором тинятись. (Шкідливо).

Гра «Крокодил».

- Чи знаєте ви таку гру - «Крокодил»? Їі зміст полягає у тому, що гравець отримує слово-завдання і намагається його показати без слів так, щоб інші відгадали. ось зараз ви розіб’єтеся на пари, і кожна пара отримає своє слово. Нагадую, його не можна називати, а тільки мовчки показувати, щоб інші здогадались. Тягніть своє слово! (У кошику картки із захопленнями).

Картки: бальні танці, гра на піаніно, катання на лижах, плавання у річці, малювання, шахи, читання книжок та ін.

Перегляд кліпу «Капитан Краб. Увлечения» https://www.youtube.com/watch?v=2_7B9z4um4A

- Діти, вам буде завдання: на наступну ранкову зустріч принести малюнки з вашими захопленнями, влаштуємо виставку.

5. Рефлексія.

Вправа «Крісло автора».

- Сьогодні я дізнався … . Мені сподобалося … .

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
1 березня 2021
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку