Ранкові зустрічі.Тема тижня «Навіщо їсти»

Про матеріал
Ранкові зустрічі. Мета: поглибити знання учнів про значення їжі для людини;дати уяву про те, які поживні речовини містяться у різних продуктах ;формувати національну свідомість школярів; удосконалювати навички роботи в парах, групах; розвивати пізнавальні інтереси; розвивати уяву, фантазію, творче мислення; виховувати бережне ставлення до власного здоров’я, шанобливе ставлення до продуктів харчування.
Перегляд файлу

Семененко Ганна Володимирівна

Тема: Ранкові зустрічі.

Тема тижня «Навіщо їсти»

 Мета: поглибити знання учнів про значення їжі для людини;дати уяву

про те, які поживні речовини містяться у різних продуктах ;формувати національну свідомість школярів; удосконалювати навички роботи в парах,

 групах;

 розвивати пізнавальні інтереси; розвивати уяву, фантазію, творче мислення;

виховувати бережне ставлення до власного здоров’я, шанобливе ставлення до продуктів харчування.

 

І день  Тема: « Навіщо ми їмо ?»

І. Вітання

 -Треба разом привітатись:

Добрий день.

-Добрий день.

-Дружно й весело сказати:

Добрий день.

-Добрий день. 

-Вправо, вліво повернутись.

Добрий день.

-Добрий день.

-Один одному всміхнутись.

Добрий день.

-Добрий день.

-Як вас, друзі, всіх багато

Синьооких і чорнявих,

Карооких і білявих,

І високих, і низеньких,

І товстеньких, і худеньких…

Всіх вас рада привітати

І найкраще побажати.

Добрий день!

-Добрий день!

 

ІІ. Групове заняття

-Сьогодні ми з вами поведемо мову про найдорожче для здоров’я кожної людини. Нехай тему нашої розмови підкажуть загадки:

 

Морква, біб і цибулина,

бурячок і капустина,

 ще й картопля — шусть у горщик.

Ну й смачний ми зварим …        (борщик).

 

І поживне, і смачне,

Біле, пінне, запашне.

Залюбки малята п’ють,

Здоровенькими ростуть.             (Молоко)

 

Був зерном він у землі,

Став із сіллю на столі.

З ним їсти ми сідаємо,

  І гостей стрічаємо. (хліб)

 

Наче сонечко, жовтеньке,

А розтане – то м’якеньке.

Молочко у ньому є,

Смак до каші додає. (масло)

 

На яблуньці ми зріли, на сонці боки гріли. (Яблука)

 

 (Вчитель вивішує малюнки відгадок на дошці)

- Як назвати цю групу одним словом?

Діти:

  •                  Їжа.
  •                  Гра « З чого мене варять?»

(Діткам роздаю картки з малюнками продуктів. Називаю страву, наприклад : «компот». До мене підходять учні,в яких картки з зображенням ягід,фруктів,вода,цукор.)

ІІІ. Обмін інформацією

- А хто з вас сьогодні вже снідав?

-А чи потрібно їсти,як ви гадаєте?

- Для чого потрібно істи?

ІІ день  Тема: « Навіщо ми їмо ? »

І. ВІТАННЯ

 

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

-Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

Гра « Передавання предмета»(Діти пердають м’ячик)

-Доброго дня всім від Анни Володимирівни!

-Доброго дня всім від Олега!

-Доброго дня всім від Оксанки!...

 

ІІ. Групове заняття.

Гра «Загадкова скринька». ( Яблуко)

  •                  Як ви думаєте,а чому саме яблуко сьогодні в нашій скриньці?
  •                  Які ще фрукти ви знаєте?
  •                   

Гра «Коло підтримки». Ця гра проводиться з яблучком. Потрібно передати яблуко по колу однією рукою.

 

     Гра «Що мені дає їжа?» ( Діти сидять по групам . Серед карток вибирають потрібні: енергія,сила, одяг, вітаміни,гарний настрій,світло, поживні речовини, тепло, гарний настрій, здоров’я , успіх, сон)

 

ІІІ. Обмін інформацією

-Так для чого ж нам потрібна їжа?

  •                 «Крісло автора» (У кріслі автора дитина розповідати цікаву інформацію

 

 

 

ІІІ день

Тема: « Як визначити корисну і шкідливу їжу ?»

І. ВІТАННЯ

 -Станьте, діти, у коло.

 

Сонячний дощ уявіть дітвора,( Дітки заплющуюють оченята.)

Просімо у сонця добра і тепла.(Простягають рученята догори,начебто беруть промінці.)

Промінчики сонця в долоньки візьміть.(Стулюють долоньки.)

В голівки, в сердечка їх покладіть.(Накривають долоньками голівку, притулюють долоньки до грудей.)

Гаряче тепло розлилося по тілу,(Обводять долоньками тіло.)

Тепер нам під силу будь - яке діло.(Витягугують рученята, шевелять пальчиками.)

 

  •                   -Сідайте на килимок. Ой, які ж ви гарні, коли на ваших личках сяють усмішки! А які у вас чудові очі! У мене карі. А у вас, хотіла б я дізнатися.
  •                   -Я Мар’яна, в мене карі очі , а я Максимко в мене сірі очі. Мене звати – Сергійко, я маю зелені очі. Я – Іринка в мене очі – голубі...
  •                   -І як це я раніше цього не помічала? Дуже приємно бачити іскорки доброти у ваших безмежних оченятах.
  •                    

ІІ. Групове заняття

Конкурс «Овочі та фрукти»

Умови: обведіть зеленим олівцем ті рослини, які споживають у сирому вигляді.

 

29.10.2014-1-12

Висновок. У сирому вигляді корисно вживати: яблуко, чорну смородину, малину, грушу, редиску, ананас, часник, перець, помідор, абрикос, банан, сливу, цибулю, капусту, виноград, огірок — таким чином ми отримуємо більше поживних речовин і вітамінів.

 

Гра «Моя улюблена страва»
(Учні передають квіточку, кожна дитина називає улюблену страву. )

-Послухайте віршик. Чи правильно думала дитина?

Я не буду їсти м’яса,

 Бо воно шкідливе!

І не хочу молока!

Воно якесь сиве…

Макаронів я не буду,

Можу потовстіти!

 І борщу не пропонуйте,

 Не потрібно лити!

 Краще руку простягніть

Вверх, на етажерку,

І мені скоріш віддайте

 Ту смачну цукерку!

Буду нею смакувати,

— От ситий сніданок!..

Мамо, Ви є найдобріша

У цей гарний ранок!

 

-Поясніть ,чому ви так вирішили.

ІІІ. Обмін інформацією

На дошці малюнки шкідливих продуктів і корисних.

  •                  Подумайте, дутки,які продукти корисні і поставте під ними +.
  •                  Поясніть свій вибір.

ІV день

Тема: « Як визначити корисну і шкідливу їжу ?»

І. ВІТАННЯ

 

В цьому класі друзі всі: (плеснути в долоні тричі)

 Я і ти, і ми, і ви. (плеснути в долоні тричі)

 Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)

 Добрий день, тому, хто справа. (поворот направо)

 Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)

 Я і ти, і ми, і ви. (три клацання пальцями)

 Не лякайся, той, хто зліва. (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа. (торкнутися плеча сусіда справа)

 Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

 В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях)

 Я і ти, і ми, і ви. (три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва. (погладити по голові сусіда зліва)

 Пожалій того, хто справа. (погладити по голові сусіда справа)

 Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

 В цьому класі друзі всі: (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви. (три плескання по колінах)

 Помирися з тим, хто зліва. (взяти за руку сусіда зліва)

 Помирися з тим, хто справа. (взяти за руку сусіда справа)

 Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

 В цьому класі друзі всі: (три притопи ногами)

 Я і ти, і ми, і ви. (три притопи ногами)

Усміхнись тому, хто зліва. (усміхнутися сусідові зліва)

Усміхнись тому, хто справа. (усміхнутися сусідові справа)

 Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

 В цьому класі друзі всі: (плеснути в долоні три рази)

Я і ти, і ми, і ви. (плеснути в долоні три рази)

 

ІІ. Групове заняття

Гра “Характеристики людей”. Оберіть кількох учнів і поставте їх поруч один з одним. Вони повинні мати щонайменше одну спільну ознаку (наприклад, темне волосся). Решта дітей, які стоять у колі, мають визначити цю характеристику. Якщо хтось здогадується, то пропонує іншій дитині з кола, хто має таку ж характеристику, приєднатися до групи.

 

ІІ. Обмін інформацією

-Послухайте вірш та закінчіть рядок:

Це ж чому у Та--ні

 Щічки свіжі та рум’я--ні?

 А тому, що Таня на--ша

Їсть і борщ, і хліб, і ка--шу!

 

- А які корисні продукти вживаєте ви?

V день

Тема « Як поводитися за столом під час споживання їжі ?»

І. ВІТАННЯ

Діти стають у коло і разом з учителькою промовляють вітання, супроводжуючи слава рухами рук.

 

Доброго ранку, доброго дня,

 Бажаєте ви, і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки,

 І сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня,

 Усмішки даруєм і добрі слова. 

 

-Побажайте доброго ранку тому, хто стоїть зліва, зверніться одне до одного на ім’я.

ІІ. Групове заняття

 

Вправа «Права долонька».

  •                   нагніть мізинчик той, хто гарно виспався;
  •                   наступний пальчик загинає той, кого збудила вранці рідна людина;
  •                   далі загинають пальчик ті діти, які бачили сьогодні чиюсь посмішку;
  •                   і останній пальчик загнуть дітки, які сьогодні зустріли хоча б одного друга;
  •                   Що вийшло в нас? ( Клас)
  •                   Ми маємо 4 причини, щоб дарувати свою посмішку і гарний настрій тим, хто нас оточує.
  •                   Ми з вами на уроці «Навчаємося разом» вчимо правила

«Правильно .Неправильно»

Перед діть ми на столах малюнки персонажів (без підписів)

  •                  Розкладіть на дві групки малюнки: І- правильна поведінка. ІІ-неправильна.
  •                  Я називаю правило, а ви підніміть ту картку, яка відповідає йому.

Правила етикету за столом

ІІІ. Обмін інформацією

- Які правила правильної поведінки ви порадите Карлсону, який завітав до нас на сьогоднішній урок?

ПІДСУМОК ТИЖНЯ   «Навіщо їсти ?»

-Що нового дізналися?

-Що найбільше запам’яталося?

- Підведемо підсумок грою «Так чи ні ?»

  •                   Чому в житті людини важливе місце займає їжа?
  •                   Чи можна уявити життя людини без їжі?
  •                   Яку корисну їжу ви будете вживати?
  •                   Як потрібно поводитися за столом?

Використала джераела:

 

    http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-yizhu-na-ukrayinskiy-movi 

                 https://harchi.info/articles/pravila-etiketu-za-stolom

                 http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/

 

 

 

doc
Додано
13 січня 2021
Переглядів
1048
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку