20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Ранкові зустрічі.Тиждень 5. Осінь. День 1. Осінь в гості завітала.

Про матеріал
Ранкові зустрічі.Тиждень 5. Осінь. День 1. Осінь в гості завітала. Мета: Поглибити знання дітей про ознаки пори року осені, познайомити учнів з назвами осінніх місяців. Вчити висловлювати свою думку, ставити запитання до усного повідомлення й відповідати на запитання. Створити хорошу дружню атмосферу, виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Тиждень 5.  Осінь

 

День 1. Осінь в гості завітала

Мета: Поглибити знання дітей про ознаки пори року осені, познайомити учнів з назвами осінніх місяців. Вчити висловлювати свою думку, ставити запитання до усного повідомлення й відповідати на запитання. Створити хорошу дружню атмосферу, виховувати любов до природи.

  1.   Вітання

Діти утворюють коло

Вправа «Настрій»

Давайте ми з вами зараз за допомогою наших пальчиків визначимо ваш настрій.

Загніть мізинчик, якщо ви  гарно виспалися та відпочили.

− Загніть наступний пальчик, якщо вас збудила рідна, дорога вам людина.

Загніть середній пальчик, якщо ви сьогодні хоч раз побачили посмішку.

− Загніть вказівний пальчик, якщо ви сьогодні зустріли свого друга.

− Покажіть, який у вас настрій.

− Ви зі мною вже привіталися, а тепер привітайте один одного.

(Діти повертаються один до одного та махають рукою)

 

  1.   Обмін інформацією

Казка про осінь

Жила-була на світі Осінь. У неї були сини — Вересень, Жовтень, Листопад. Вони жили та господарювали окремо. Вирішила мати Осінь відвідати кожного з них, побачити, як вони поживають. Спочатку заглянула в господарство старшого сина Вересня. Там вона побачила свого сина лагідного, веселого, багатого, щедрого. Задоволена матуся вирушила далі в гості до середнього сина. Жовтень зустрів її різнобарвністю кольорів, золоті килими постелив матері під ноги. Помандрувала Осінь у гості до Листопада, найменшого сина.

А він струшує сердито листя з дерев, лякає пташок. Стомилася матуся, повернулася додому та й заснула міцним сном на цілий рік.

  • То, які імена мали сини Осені?

Перший місяць осені за календарем — вересень. Він приходить після літа. Його назва пов'язана з рослиною — верес.  Цей вічнозелений кущ квітує з серпня і до кінця жовтня. У вересні сонечко вже світить, але не гріє.

Наступний місяць осені — жовтень.  Назва пов'язана з кольором, який переважає в цей час.

Листопад – сумний місяць. Зникають яскраві барви, з дерев опадає останнє листя, ліс стає незатишним, непривітним. Стало тихо в садах і парках. Небо насупилось, стало сірим.

  • Чим осінь відрізняється від інших пір року?

Гра «Продовж  ланцюжок»

  • Перший місяць осені називають вереснем, тому що…
  • Другий місяць осені називають жовтнем, тому що…
  • Третій місяць осені називають листопад, тому що…
  • Восени стає холодніше, тому що…
  • У садах і парках стало тихо, тому що…

 

  1.   Групове заняття

Учні об’єднуються  в 3 групи, вимовляючи назви місяців.

 

Гра «Що буває восени?»

  На столі упереміш лежать картинки із зображенням різних сезонних явищ (йде сніг, квітучий луг, осінній ліс, шпак у шпаківні і т. д.). Учні  вибирають картинки, на яких зображені тільки осінні явища і по черзі  називають їх. (Сонечко ховається за хмари. Йде дощ. Листя на деревах жовте і червоне. Птахи відлітають на південь. Тварини готують запаси на зиму. Люди надягають пальто і плащі і т. д)

 

Розмальовка Гілки з осіннім листям з категорії Осінь    Розмальовка Дощовий день з категорії Осінь    Розмальовка Птахи відлітають на південь з категорії Осінь    Розмальовка Пеппі в вересні з категорії Осінь

Гра «Підбери колір»

Завдання кожній групі учнів розфарбувати розмальовку із зображенням осінніх явищ (на вибір) відповідними кольорами.  Після завершення роботи діти презентують свій малюнок, обґрунтовують вибір кольорів.

  1.                    Щоденні новини

Заповнення календаря природи

Знайомство з планом на день


Список використаних джерел

 

1.   Про затвердження Державного стандарту початкової освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87.

2.   Савченко Н.О. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 2018. – 114 с.

3. Бібік Н.М. Нова українська школа: порадник для вчителя / Під. аг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»», 2017. – 206 с.

4.  Бутрім В. Інтерактивні дидактичні ігри в початковій школі. – К.: «Шкільний світ», 2007.

5. Гайова Л. Буду я навчатись мови золотої… Українська мова. Післябукварний період // Початкова школа. – 2008. №1. – С. 17-18.

6. Коршунова О.В., Гущина Н.І. Я досліджую світ: підручник інтегрованого курсу для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах). Ч.1 – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с.

7. Красоткіна Н. «Ми діти твої, Україно»: Посібник для вчителів початкової школи. – К.: Початкова школа, 2001. – 160 с.

8. Савченко О.Я.Сучасний урок в початкових класах :посібник для вчителя. – К.: Магістр – S, 1997.

9. Сухомлинський В.О. Квітка сонця. Притчі, казки,оповідання. – К.: Видавничий дім «Школа», 2011. – 160 с.

10. Фопель К. Як навчити дітей співпрацювати? Психологічні ігри і вправи: Практичний посібник. – М.: Генезис, 2003. – 160с.

 

 

docx
Додано
11 березня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку