Урок ранкової зустрічі з "Я досліджую світ"

Про матеріал
Розробка уроку з прийомами інтеграції ранкового кола та предмета "Я досліджую світ"
Перегляд файлу

Інтегрований урок

ранкової зустрічі та

 предмету Я досліджую світ

 

Тема: «Театр. Хто найголовніший у театрі».

Грунт – наше багатство. Багатства Землі

 

 

                         Форма проведення: урок – дослідження

                                                           урок – гра

                         Вікова категорія: 1 – А клас

 

Розробила і провела

вчитель вищої категорії

Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. №2

Потапенко Н.З.

 

 

 

 

 

Тема: «Театр. Хто найголовніший у театрі», Грунт – наше багатство. Багатства Землі

 

Мета:  1) розширити знання учнів про специфіку театральних професій;

             2) дослідити обрані об’єкти (глину, пісок, кам’яну сіль, крейду, каміння), використовуючи надані прилади;

             3) розвивати пізнавальний інтерес,  дослідницькі уміння школярів проводячи в групі прості спостереження за обєктами;

           3) формувати уявлення про спільні і відмінні ознаки обєктів: за кольором, смаком, формою;

           4) виховувати ціннісне ставлення до мистецтва; шанобливе ставлення до планети Земля.

 

Очікувані результати:

  1. Називають театральні професії; гірські породи.
  2. Розповідають про спільні і відмінні ознаки об’єктів, їх використання.
  3. Ставлять пізнавальні запитання.
  4. Цікавляться навколишнім світом.

 

Обладнання і матеріали:

                ілюстрації за темою; словник назв професій у театрі; об’єкти: пісок,                             крейда, глина, каміння, кам’яна сіль; вода, стакани; дитячі рюкзаки; малюнки за темою; відео "Гірські породи" (інтернет-ресурс); підручники, зошити.

 

План уроку

Ранкове коло.                                                                                             2 хв.

Вітання. Гра «Метелик-веселик».

Календар спостережень (технологія «Мозковий штурм»).                  0.5 хв.

Визначення настрою. Вправа «Розправ крильця».                                0.5 хв.                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

Визначення теми. Обмін інформацією.                                                  0.5хв.                                                                                                                                     

Бесіда "Хто найголовніший у театрі".                                                     3 хв.

 

Гра "Гримаса".                                                                                          0.5хв.

Театралізація                                                                                               1 хв.

Руханка «Геологи»                                                                                     1 хв.

 

Практична робота "Досліджуємо природні об’єкти".

12 хв.

Презентація досліджень.

3 хв.

Демонстрація властивостей.

3 хв.

Перегляд відео. Коротке обговорення.

4 хв.

Підсумкові завдання. Самостійна робота. Вікторина. Коло вражень.

3 хв.

Усього тривалість

35 хв.

 

Вітання. Гра «Метелик-веселик»

 Діти стоять по колу. Поміж ними рухається дитина з метеликом у руках, імітуючи його рухи.

 Говорить: Пролетів метелик

          Поміж двох веселок,

                   Здивувавсь метелик:

         «Чи це я – веселик?»

 Всі відповідають: «Так!»

 Продовжує водити той, у кого метелик.

 – Побажаймо всім: "Доброго дня й веселого настрою".

Настрій.

  • Поплескайте крильцями ті, у кого звичайний настрій.
  • Опустіть крильця ті, у кого сумний настрій.
  • Помахайте крильцями ті, у кого веселий настрій.
  • Чи готові ви поділитися веселим настроєм?

Діти "передають" свій веселий настрій усім присутнім.

Робота з "Календарем спостережень"

Технологія «Мозковий штурм». (Яке сьогодні число?, місяць?, рік?, стан неба?, дозвілля?)

Обмін інформацією

  • З цим гарним настроєм ми вирушаємо до театру.
  • А чому саме до театру?

(Тема тижня "Театр")

Бесіда "Хто найголовніший у театрі?"

Запитання для обговорення:

  • Кого ви зустрінете, коли завітаєте до театру?
  • Хто грає ваших улюблених героїв?
  • Як називають професію, коли люди відображають персонажів?

(Словник: актори)

Але якщо кожний актор гратиме не слухаючи інших, вистава не відбудеться. Хто керує акторами?

(Словник: режисер) Вимовили нове слово.

  • Як називають людину, яка допомагає малювати декорації?

(Словник: художник)

  • А підбирати і готувати костюми?

(Словник: костюмер)

  • А диригувати музикою?

(Словник: диригент)

  • А справжнім чарівником?

(Словник: гример)

Гример допомагає акторові змінити його зовнішній вигляд.

Гра "Гримаса"

  • Покажіть зле обличчя; добре; сумне; веселе; звичайне.

Театралізація

  • Я буду грати роль режисера

А ви…(малюнок геолога).

  • Хто такі геологи? (Люди, які займаються пошуками гірських порід)

Одягаємо рюкзаки. Йдемо на пошуки гірських порід за завданнями (учні рухаються по класу, відшукуючи гірське каміння). 1 гр. – пісок, 2 гр. – глина, 3 гр. – каміння, 4 гр. – кам’яна сіль, 5 гр. – крейда.

Відкриваємо рюкзаки. Дістаємо об’єкти.

Практична робота.

Досліджуємо:

  • Роздивіться свій об’єкт і підготуйтеся про нього розповісти:
  1. Який об’єкт на дотик? (твердий, крихкий, сипучий, в’язкий).
  2. Якого він кольору?
  3. Чи має запах?

 

Презентація гірських порід (презентують інформатори груп).

Демонстрація властивостей

В 1 склянку насипте піску, в 2 склянку глини. Налийте небагато води.

  • Що добре пропускає воду?
  • А що – ні?

Висновок: глина вязка. З неї можна ліпити (пластилін), будувати. А пісок? Додають цемент, гравій і отримують бетон. Розгляд малюнків у підручнику.

  • Повертаємося з гри до класу. (Йдемо на килимок, на перегляд мультика.)

Відео.

Підсумкове завдання:

Самостійна робота в зошитах: с. 42, вправа 1, 2, 3.

Взаємоперевірка

Рефлексія

Вікторина

  • Яку гірську породу додають у страву? (Сіль)
  • Якою гірською породою пишете на дошці? (Крейда)
  • З якої гірської породи діти споруджують замки на березі моря? (Малюнок замків із піску)
  • Яку гірську породу використовують для облицювання станцій метро? (Малюнок граніту)
  • Яку гірську породу ми бачимо на березі моря гладеньку, відшліфовану водою? (Галька – малюнок)
  • З якої гірської породи виготовляють посуд? (Малюнок глиняного глечика)

Коло вражень

  • Що нового ви дізналися? (Покажіть, скажіть)
  • Чи добре ви працювали? (Погладьте себе по голівці)
  • Похваліть себе. (Пожміть руки одне одному)        
doc
Додано
12 березня 2019
Переглядів
2084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку