Інтегрований урок
ранкової зустрічі та
предмету “Я досліджую світ”
Тема: «Театр. Хто найголовніший у театрі».
“Грунт – наше багатство. Багатства Землі”
Форма проведення: урок – дослідження
урок – гра
Вікова категорія: 1 – А клас
Розробила і провела вчитель вищої категорії Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Потапенко Н.З.
|
Тема: «Театр. Хто найголовніший у театрі», “Грунт – наше багатство. Багатства Землі”
Мета: 1) розширити знання учнів про специфіку театральних професій;
2) дослідити обрані об’єкти (глину, пісок, кам’яну сіль, крейду, каміння), використовуючи надані прилади;
3) розвивати пізнавальний інтерес, дослідницькі уміння школярів проводячи в групі прості спостереження за об’єктами;
3) формувати уявлення про спільні і відмінні ознаки об’єктів: за кольором, смаком, формою;
4) виховувати ціннісне ставлення до мистецтва; шанобливе ставлення до планети Земля.
Очікувані результати:
Обладнання і матеріали:
ілюстрації за темою; словник назв професій у театрі; об’єкти: пісок, крейда, глина, каміння, кам’яна сіль; вода, стакани; дитячі рюкзаки; малюнки за темою; відео "Гірські породи" (інтернет-ресурс); підручники, зошити.
План уроку
Ранкове коло. 2 хв. Вітання. Гра «Метелик-веселик». Календар спостережень (технологія «Мозковий штурм»). 0.5 хв. Визначення настрою. Вправа «Розправ крильця». 0.5 хв. |
|
Визначення теми. Обмін інформацією. 0.5хв. Бесіда "Хто найголовніший у театрі". 3 хв. |
|
Гра "Гримаса". 0.5хв. Театралізація 1 хв. Руханка «Геологи» 1 хв. |
|
Практична робота "Досліджуємо природні об’єкти". |
12 хв. |
Презентація досліджень. |
3 хв. |
Демонстрація властивостей. |
3 хв. |
Перегляд відео. Коротке обговорення. |
4 хв. |
Підсумкові завдання. Самостійна робота. Вікторина. Коло вражень. |
3 хв. |
Усього тривалість |
35 хв. |
Вітання. Гра «Метелик-веселик»
Діти стоять по колу. Поміж ними рухається дитина з метеликом у руках, імітуючи його рухи.
Говорить: Пролетів метелик
Поміж двох веселок,
Здивувавсь метелик:
«Чи це я – веселик?»
Всі відповідають: «Так!»
Продовжує водити той, у кого метелик.
– Побажаймо всім: "Доброго дня й веселого настрою".
Настрій.
Діти "передають" свій веселий настрій усім присутнім.
Робота з "Календарем спостережень"
Технологія «Мозковий штурм». (Яке сьогодні число?, місяць?, рік?, стан неба?, дозвілля?)
Обмін інформацією
(Тема тижня "Театр")
Бесіда "Хто найголовніший у театрі?"
Запитання для обговорення:
(Словник: актори)
Але якщо кожний актор гратиме не слухаючи інших, вистава не відбудеться. Хто керує акторами?
(Словник: режисер) Вимовили нове слово.
(Словник: художник)
(Словник: костюмер)
(Словник: диригент)
(Словник: гример)
Гример допомагає акторові змінити його зовнішній вигляд.
Гра "Гримаса"
Театралізація
А ви…(малюнок геолога).
Одягаємо рюкзаки. Йдемо на пошуки гірських порід за завданнями (учні рухаються по класу, відшукуючи гірське каміння). 1 гр. – пісок, 2 гр. – глина, 3 гр. – каміння, 4 гр. – кам’яна сіль, 5 гр. – крейда.
Відкриваємо рюкзаки. Дістаємо об’єкти.
Практична робота.
Досліджуємо:
Презентація гірських порід (презентують інформатори груп).
Демонстрація властивостей
В 1 склянку насипте піску, в 2 склянку глини. Налийте небагато води.
Висновок: глина в’язка. З неї можна ліпити (пластилін), будувати. А пісок? Додають цемент, гравій і отримують бетон. Розгляд малюнків у підручнику.
Відео.
Підсумкове завдання:
Самостійна робота в зошитах: с. 42, вправа 1, 2, 3.
Взаємоперевірка
Рефлексія
Вікторина
Коло вражень