Разом граємось, навчаємось, дуже гарно розвиваємось.

Про матеріал
Заняття з серії уроки доброти. Розроблене з урахуванням Концепції національно-патріотичного виховання молоді, згідно наказу МОН України від 27.10.2009 № 3754/981/538/49. Конспект для дітей молодшого дошкільного віку та розкриває поняття "добро".
Перегляд файлу

Тема заняття. Разом граємось, навчаємось, дуже гарно розвиваємось.

Програмовий зміст. Розвивати комунікативні навички, вміння самореалізовуватись в інтелектуально-мовленнєвих аспектах. Формувати культуру поведінки дітей, стимулювати прагнення доброзичливого ставлення до однолітків.

Виховувати прагнення відчувати межу припустимої поведінки, бажання робити добрі вчинки.

Ознайомити дітей з поняттям «добро». Вчити аналізувати власні дії та дії свої товаришів, вправляти у дослідницько-пошуковій діяльності, виконувати завдання індивідуально та в парах.

Матеріал. Іграшка-Сонце, повітряна кулька, іграшки, лічильні палички, картина «Ми будуємо вежу», кубики, перлинки-намистинки.

Хід заняття.

Вихователь. Скільки вас усіх сьогодні,

                      І дорослих, і малят,

                      Одне до одного поверніться,

                      Одне до одного всміхніться,

                      Буде любов у світі жити,

                      Якщо поважати усіх та любити.

Кожного ранку ми з вами зустрічаємося в дитячому садку, тут розмовляємо, граємося, навчаємось, сміємось і радіємо, бо ми одне одному стараємося принести хоч маленьку краплинку добра.

Твори добро та завжди будь привітна.

Дитино! Ти приходиш для добра.

Любов у серденьку хай сонцем квітне,

Збагнути це тобі уже пора.

Вихователь. Скажіть, а що таке доброта? Де вона живе? У кого є? Давайте поділимося нею. Покладіть долоньки до свого серденька і передайте це відчуття своєму товаришу.

 -  Як ви гадаєте, на що схожа доброта? Якого вона кольору? Тепла чи холодна? Що означає бути добрим? Що треба робити, щоб добра ставало на Землі більше?

 - Діти, як ви думаєте, що треба робити, щоб бути добрим?

Колективне складання  Правил доброти:

      * нікого не ображати;

      * всім допомагати;

      * бути уважним;

      * чуйним до оточення;

      * нікому не заздрити.

Вихователь. Подивіться, як гарно світить сонечко до нас у вікно, воно дарує всім своє тепло, а його промінці ще й добро. До нас також завітала іграшка-сонечко, ось яке воно.

Ігрова вправа «Сонечко» (діти з лічильних паличок складають сонечко з промінцями). Підкажіть, кому може дарувати своє тепло сонечко в нашій  групі.

Вихователь. Разом з Сонечком залетіла до нас повітряна кулька.

- Хто це прилетів на повітряній кулі? (Іграшки.)

- Назвіть їх. Чи знаєте про них віршики?

(Діти декламують вірші про іграшки.)

http://nbu4kids.files.wordpress.com/2013/12/d0b2d0b5d0b4d0bcd0b5d0b4d0b8d0ba-5.jpegНу, а це - ведмедик Мишко,

Він і плаче і реве:

Вивихнув учора ніжку -

І тепер кривенький трішки…

http://turbomilk.com/img/google-yg-1.pngНу нічого - заживе.

По галявці лісовій

Скаче м’ячик, мов живий,

А за ним веселі діти

http://stronglady.net/wp-content/uploads/2014/02/lyalka-dlya-ditini.jpg- Треба м’ячика зловити.

Лялечку маленьку

Вмию я раненько

І в нову сорочку

Одягну я дочку.

Вихователь. Давайте пограємо з іграшками у гру. Вони будуть ховатися, а ви будете відгадувати.

Дидактична гра «Кого не стало?»

Вихователь. Мені дуже сподобалися ці кубики. А що можна з ними робити? Давайте розглянемо ось цю картину. (Виставляється картина)

Бесіда за серією картин «Ми будуємо вежу»

Запитання по змісту картини:

- Що роблять хлопці?

- Хто з них привіз кубики?

-  На чому б привіз кубики хлопчик?

- Якого вони кольору?

- Що з них побудували хлопчики?

- Що ще ви помітили на картині?

- Як граються діти?

(Розповіді 2–3 дітей.)

Вихователь. Я пропоную влаштувати у нашій групі іграшковий зоопарк. Пригадайте, хто живе у ньому? А де ж нам узяти тварин? (Пропозиції дітей.) Давайте ми з вами їх виготовимо. Ось у мене є такі частинки. Ви можете сказати що це? А це що? (Ні.) Потрібно з цих частинок скласти тварин і тільки тоді дізнаємось, хто тут заховався(зображений). (Діти складають із частин ціле). Тепер цих тварин розмістимо на галявинці цього зоопарку.

(Вихователь виставляє макет галявинки, діти розкладають зображення тварин)

- Подумайте, як ми можемо лагідно, ніжно назвати лисицю, козу, вовка, собаку (відповіді дітей). Тваринки радіють гарній погоді та засмучуються, коли вона похмура, йде дощик. Зараз і ми з вами перевіримо свій настрій, коли він буває веселий, а коли ні.

Гра – емпатія «Сонечко та хмаринка»

̶  Діти, я буду хмаринкою, а ви – веселими промінцями сонечка: якщо хмаринка надходить, промінці засмучені, ховаються. А якщо хмаринка ховається – промінці посміхаються та радіють.


Усміхнемось всім навколо –

Листя виросте з листочка,

Небу, сонцю, квітам, людям, ̶

І тоді обов’язково

День для вас привітним буде!

Все – із доброго чи злого –

Починається з малого.

З нитки витчиться сорочка,

Хліб – з маленької зернини,

Дощ – із чистої краплини,

А людське добро – з дитини.


Гра «Перлинки доброти»

Вихователь. У кожного з вас є перлинка-намистинка. Назвіть, будь ласка, ввічливе слово і надіньте свою намистинку на нитку. (Діти називають, нанизуючи перлинки). Дивіться, скільки перлинок доброти ми з вами зібрали. А їх може бути ще більше.  Сподіваюсь, коли ви станете дорослими, то будете пам’ятати про кожну перлинку доброти, примножувати їх, даруючи людям добро.

Вихователь пропонує відповісти на «важливі запитання»:

- Що для життя потрібно?

- Сонце!

- Що для дружби треба?

- Серце!

- Що для серця треба?

- Щастя!

- Що для щастя треба?

- Мир!

Вихователь. А зараз будемо відпочивати, з сонечком ще не прощатись, вийдемо на двір гуляти, в різні ігри будемо грати.

docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
1495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку