РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ

Про матеріал
Впровадження компетентнісного підходу передбачає перехід від традиційної моделі навчання, що базується на запам’ятовуванні фактів та правил, до нової моделі, де навчальний процес орієнтований на розвиток знань, вмінь та навичок учнів, які є необхідними для ефективного функціонування в різних життєвих ситуаціях. А тому під час своєї роботи вважаю основним не зазубрювання учнями матеріалу, а його усвідомлення, а отже – вміння застосовувати на практиці, адаптувати до вимог життя, як того вимагає компетентнісний підхід.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІРоманчук Світлана Миколаївна учитель початкових класів. ЗЗСО «Погулянківська гімназія»

Номер слайду 2

Інтерактивні методи найбільшою мірою відповідають вимогам компетентнісного навчання, оскільки організація інтерактивного навчання передбачає: моделювання життєвих ситуацій. використання рольових ігор, які сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей.створенню атмосфери співробітництва, взаємодії. 

Номер слайду 3

Мікро-фон. Гронуван-ня. Мозковий штурм. Сенкан. Складання асоціатив-ного куща. Дерево рішень. Найпростіші інтерактивні методи та прийоми

Номер слайду 4

Кубування

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«Дошка питань»це місце в класі, де можна вивішувати (записувати) питання, які виникають у ході обговорень під час уроків. Для цього може бути виділена частина класної дошки або ж це може бути великий аркуш паперу, на якому учні записують питання, які їм спадають на думку. Мета полягає в тому, щоб учні могли записати будь-які свої питання, що виникають у них, коли вони:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Стратегія «РАФТ»РАФТ – цікавий і оригінальний спосіб розповісти (або написати) про прочитане.

Номер слайду 9

Опрацювання тексту за допомогою такого прийому дозволяє учням не просто пасивно читати текст, а вдумливо його систематизовувати, звіряючи зі своїми знаннями та раніше набутим досвідом.

Номер слайду 10

Впровадження методу Шести Капелюхів Мислення - це вміння працювати з текстом, уміння думати, творчо мислити, порівнювати, узагальнювати, робити вибір, вчитися розуміти інших людей.

Номер слайду 11

Шість капелюхів мислення засобами онлайн-сервісів

Номер слайду 12

Інтерактивні технологіїситуативного моделювання. Рольова граІнсценізація. Драматизація. Мета розігрування ситуації в ролях — визначити особисте ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду поведінки в подібній ситуації методом гри, виконання ролі, близької до реальної життєвої ситуації.

Номер слайду 13

Спонукають учнів до активного мислення на уроці різноманітні цікаві вправи, ребуси, кросворди, загадки.

Номер слайду 14

Гра «Засадимо грядку»Використовую для написання словникового диктанту. Під час перевірки вивішую на дошці правильно написані слова, учні обмінюються зошитами і починають «Виполювати бур'янці» (виправляти помилки, пояснюючи один одному орфограми на цю тему. На даному етапі використовую технологію «Створення ситуації успіху»: «У кого грядочки чисті - Молодці! У кого були помилки - наступного разу засаджуйте старанно і не допускайте, щоб на ній зріс бур'ян!»

Номер слайду 15

Під час дистанційних навчальних занять можна користуватися онлайн-сервісами

Номер слайду 16

Індивідуальна навчальна діяльність, робота в парах, групах.

Номер слайду 17

Кроссенс. ЛепбукІнтелект-карти

Номер слайду 18

«Хмара слів» – це один із способів візуалізації текстової інформації.

Номер слайду 19

Можливості використання «Хмари слів» на уроці:записати тему уроку, яку учні повинні визначити;скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари;прочитати в «хмарі» головне запитання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;за ключовими словами впізнати героя, твір;показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;повторити основні поняття теми, що вивчається;виписати риси характеру героя твору тощо.

Номер слайду 20

Сервіси для створення хмари слів

Номер слайду 21

Буктрейлер – сучасна реклама книги Буктрейлер - це короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Основне його завдання - яскраво і образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання.

Номер слайду 22

Основні етапи створення БУКТРЕЙЛЕРА: Вибір книги для реклами Створення сценарія до буктрейлера Підбір матеріалів для відеоряду Вибір програми для роботи з відео Підбір Gif-анімації та футажів Монтаж відео. MICROSOFT POWER POINTWINDOWS MOVIE MAKER

Номер слайду 23

Комікси – сучасний метод візуалізації навчального матеріалу. Онлайн-сервіси для створення коміксів.

Номер слайду 24

Переваги ЛЕПБУКАУчень вчиться самостійно аналізувати та робити висновки. Учень вчиться самостійно обирати та упорядкову-вати інформацію. Можливість кожній дитині проявити себе. Допомагає краще зрозуміти і запам'ятати інформацію, особливо якщо дитина візуал

Номер слайду 25

Щоденні 5 Читання для себе. Читання для когось. Письмо для себе. Робота зі словами. Слухання

Номер слайду 26

Компонент 1. ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕЛайфхаки:щоденник читача;змагання;уроки вихваляння;Компонент 2. ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕЛайфхаки:комікси;написання повідомлень у соцмережах;створення історій та оповідань.

Номер слайду 27

Компонент 3. ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬЛайфхаки:крісло автора;читання парами;читання для іграшок;Компонент 4. СЛУХАННЯЛайфхаки:запрошення старшокласників;перегляд влогів. Компонент 5. РОБОТА ЗІ СЛОВАМИЛайфхаки:ведення словничка понять;запис у щоденник вражень.

Номер слайду 28

«Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто найкраще реагує на зміни, що відбуваються» Гордон Драйден

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку