Реалізація компетентнісного підходу засобами інформаційно-цифрових технологій у процесі викладання біології

Про матеріал

Показати широкі можливості використання інформаційно-цифрових технологій для формування ключових компетентностей здобувачів освіти у процесі викладання біології.

Перегляд файлу

imageРеалізація компетентнісного підходу засобами інформаційно-

цифрових технологій у процесі викладання біології

image

Показати широкі можливості використання інформаційно-

imageцифрових технологій для

формування ключових

компетентностей здобувачів освіти у процесі викладання біології

1.                   Формування ключових компетентностей, реалізація компетентнісного підхіду до навчання.

2.                   imageВикористання інноваційних інформаційно-цифрових технологій.

3.                   Підвищення якості біологічної освіти.

4.                   Розвиток всебічно розвиненої особистості, яка здатна самореалізуватися та успішно вирішувати життєві проблеми.

    успішної самореалізації у сучасному суспільстві здобувачів освіти;

    imageсвідомого громадянина, який володіє високим професіоналізмом;

    конкурентноздатності;

    володіння всіма життєвими навичками

image

ІЦТ

image

image

image

Клас                                      10

Тема програми                   Біорізноманіття

Тема уроку                          Неклітинні форми життя: віруси.

Мета уроку                         навчальні: поглибити  поняття     віруси, віріон,       капсид;      називати    гіпотези походження       вірусів,      шляхи проникнення вірусів у клітини;

    розвивальні: розвивати самостійність, вміння аналізувати, формувати критичне мислення на основі встановлення причинно-наслідкових зв’язків, удосконалювати навички роботи з мас-медіа й уміння узагальнювати матеріал, робити аргументовані висновки, застосовувати отримані знання у повсякденному житті;

    виховні: формувати інтерес до біології, науковий світогляд, виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих

Ключові спілкування державною та іноземними мовами, інформаційно-цифрова, уміння вчитися впродовж життя, компетентності ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здорове життя

imageМетоди та прийоми словесні (бесіда), словесно-наочні (робота з наочністю, слайдами презентації, відеофрагментом, блогом вчителя), практичні, проблемно-пошуковий, самостійна робота (за Ю.К. Бабанським); прийоми «Меседж», «Кейс-метод», «Ланцюжок думок»

Засоби навчання авторська презентація, авторська інтерактивна вправа, відеофрагмент за посиланням, робота з мас-медіа (дидактичний матеріал, підручник, інтернет-ресурси), авторський тест

Міжпредметні зв’язи  основи здоров’я, екологія, українська мова, інформатика

Форми організації             фронтальна, парна, групова, індивідуальна

Тип уроку                            комбінований урок (за В.О. Онищуком).

Вид уроку                            урок-квест

Прогнозовані здобувачі освіти характеризують будову вірусів; аналізують засоби боротьби із вірусними; усвідомлюють значення результати різних форм життя для збереження здоров’я людини

Неклітинні форми життя: віруси

imageпоглибити поняття неклітинні форми життя, віріон, капсид

охарактеризувати будову вірусів;

з’сувати гіпотези походження вірусів

Віруси, віроїди, пріони, віріон, капсид

image


1.         Поняття неклітинні форми життя.

2.         imageХарактеристика.

3.         Будова вірусів.

4.         Походження вірусів.

image

image

image

image

СЕРТИФІКАТ

отримав здобувач освіти

image___________________________ та одержав(ла) звання ____________________ з теми: «Неклітинні форми життя»

                                                                                                                            Вчитель біології                                              image    О.В. Сєрік

image

Новим для мене…

image

image

Корисно знати…

На практиці я застосую…

image


SWOT-аналіз педагогічної діяльності

imageСильні сторони

image

image

image

Дякую за увагу!

1.            Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Біологія і екологія. 10-11 класи. Стандарт і академічний рівень. Київ 2010. Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407 .

2.            Соболь В. І. Біологія і екологія (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. заг. серед. освіти / В. І. Соболь. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2018. – 272 с. Наказ МОН № 1/11-8195 від 02.08.2018.

3.            Тегова хмара. Віруси. Режим доступу: https://www.menti.com/ . – Назва з титул. екрана.

4.            imageНеклітинні форми життя. [Електронний ресурс] // Вікіпедія: Вільна енциклопедія. Режим доступу: http://surl.li/bkxea . – Назва з титул. екрана.

5.            Вправа. [Електронний ресурс] // Learning Apps. Режим доступу: https://learningapps.org/watch?v=pbg3veyn522 . – Назва з титул. екрана.

6.            Вправа. [Електронний ресурс] // Learning Apps. Режим доступу: https://learningapps.org/watch?v=pi8oc6mej22 . – Назва з титул. екрана.

7.            Віруси. [Електронний ресурс] // Youtube. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=1vQauErovSg. – Назва з титул. екрана.

pdf
Пов’язані теми
Біологія, Майстер-класи
Додано
24 червня 2022
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку