Мета предмета «Фізична культура»: Розвиток духовного, психічного, фізичного здоров’я, фізичної культури здобувача освіти. Оволодіння основними положеннями теорії і методики фізичної культури. Використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя. Вміння самостійно вирішувати фізкультурно – спортивну й оздоровчо – коригувальну діяльність
Вклад предмета у формування ключових компетентностей. Спілкування державною мовою Правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти, популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами. Під час вивчення модулів учитель формує в учнів компетентність спілкування державною мовою. Ця компетентність дає змогу здобувачам освіти спілкуватися спортивною термінологією, висловлювати власну думку, шанувати національні традиції у фізичному вихованні, українському спортивному русі.
Спілкування іноземними мовами. За допомогою іноземної мови спілкуватися про фізичну культуру, її значення для самореалізації людини, писати тексти іноземною мовою про власні спортивні захоплення, шукати інформацію в іноземних джерелах про ефективні оздоровчі програми, спортивні новини. При проведенні дистанційного навчання переглядати спортивні новини іноземною мовою, використовувати спортивну термінологію.
Математична компетентність Наприклад , вивчаючи модуль « Легка атлетика». Вчитель використовує такі форми і методи роботи: робота в малих групах, створення «ситуації успіху», змагальний метод, інтерактивну технологію колективно - групового навчання «Броунівський рух» та інші. Здобувачі освіти здійснюють підрахунок частоти серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень. Під час бігу на швидкість, витривалість, розраховують зусилля для досягнення своєї мети. Використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, для створення індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм, здійснення самооцінювання власного фізичного стану, вести рахунок при проведенні змагань у різних видах спорту, здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень, розраховувати зусилля для досягнення мети, аналізуючи швидкість, відстань.
Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Організовувати та здійснювати туристичні мандрівки, застосовувати інноваційні технології для покращення здоров’я, виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури. Компетентність природничі науки і технології дає позитивний результат тому, що уроки проводяться на свіжому повітрі, а це є джерелом здоров’я, здобувачі освіти виконують вправи в умовах природного середовища, усвідомлюють важливість природокористування.
Інформаційно-цифрова компетентність. Використовувати цифрові пристрої для навчання техніки рухових навичок, фізичних вправ, оцінювання власного фізичного стану, моніторингу рухової активності. Усвідомлення впливу інформаційних та комунікаційних технологій і пристроїв на здоров’я людини, переваг та ризиків їх застосування, розуміння проблем та наслідків комп'ютерної залежності. Використання комп’ютерних програм для корекції фізичного стану, майстер-класи з різних видів спорту, відеоуроки та відеоролики про проведення різних форм фізкультурно-оздоровчих занять.