Реалізація навчальних проєктів засобами ІКТ на уроках трудового навчання

Про матеріал
Сучасний розвиток суспільства і виробництва потребує від вчителів формувати в учнів не тільки техніко-технологічні знання і навички користуватися інструментами, але й вміння застосовувати ці знання на практиці – через розв’язання творчих завдань (виконання навчальних і творчих проектів), вміння використовувати сучасні технології. У відповідності до цього змінюються традиційні підходи до змісту освіти і, зокрема, в трудовому навчанні учнів.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Бугаївський ліцей

Куньєвської сільської ради Ізюмського району Харківської області»

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація навчальних проєктів засобами ІКТ на уроках трудового навчання

 

 

 

 

Лешенко Олександр Вікторович

вчитель Комунального закладу

«Бугаївський ліцей Куньєвської сільської ради

Ізюмського району Харківської області»

спеціаліст першої кваліфікаційної категорії

 

                                                                                                                  

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бугаївка

2020

Реалізація навчальних проєктів засобами ІКТ на уроках трудового навчання.

Викладання – це мистецтво, а не ремесло – у цьому самий корінь учительської справи…

Вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися – він єдиний можливий курс сучасного вчителя.

М.А. Рибникова

Сучасний розвиток суспільства і виробництва потребує від вчителів формувати в учнів не тільки техніко-технологічні знання і навички користуватися інструментами, але й вміння застосовувати ці знання на практиці – через розв’язання творчих завдань (виконання навчальних і творчих проектів), вміння використовувати сучасні технології. У відповідності до цього змінюються традиційні підходи до змісту освіти і, зокрема, в трудовому навчанні учнів.

Відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392, головною метою освітньої галузі «Технології» є формування і розвиток проектно-технологічної компетентності для реалізації творчого потенціалу учнів та їх соціалізації в суспільстві. Основною умовою реалізації творчого потенціалу є технологічна та інформаційна діяльність, яка здійснюється від появи творчого задуму до реалізації його в готовому продукті. Метою курсу трудового навчання є формування технологічно грамотної особистості, підготовленої до життя і активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, що реалізується відповідно до Державного стандарту освітньої галузі «Технології».

Реалізувати ці завдання можливо  залучивши учнів на уроках трудового навчання до проектної діяльності як провідного засобу розвитку і навчання дітей, формування у них здатності до самостійного навчання, оволодіння засобами сучасних технологій, умінь конструювати власний процес пізнання і на практиці реалізувати заплановане. Використання в навчанні сучасних інноваційних педагогічних технологій у поєднанні з інформаційними засобами навчання дають можливість повністю задовільнити потреби здобувачів освіти. Особлива роль в цьому відводиться ІКТ та освітнім он-лайн платформам, а в умовах дистанційної або змішаної форми освіти, віртуальне навчання в он-лайн середовищах дає змогу не переривати освітній процес в умовах неможливості застосування класичної освіти.

Тема досвіду: « Реалізація навчальних проєктів засобами ІКТ на уроках трудового навчання.» 

Актуальність досвіду. Основною метою ІКТ навчання є підготовка учнів до життєдіяльності, яка відповідає умовам інформаційного суспільства, а педагогічним завданням - є підвищення якості, інтенсивності і ефективності уроку, розвитку творчості учня, формування інформаційної культури учня. Технології  наповнені предметним змістом стають для школяра засобом, який полегшує процес набуття нових знань і вмінь.

Використання ІКТ на уроках трудового навчання надає учням необмежені можливості пошуку інформації для підготовки виготовлення проекту, можливості виконання моделювання об’єктів дослідження та підбору сучасних матеріалів та технологій для реалізації навчального проекту, що дозволяють інтенсифікувати навчальний процес, та створення можливості легкого доступу учнів до практично необмеженого обсягу інформації та її аналітичної обробки, підсилення інтелектуальних можливостей, створення умов для перебудови їхньої пізнавальної діяльності .

Указана робота спрямована на формування суб'єктної (активної й інтерактивної) позиції учня у  навчальному процесі, коли він у співпраці з учителем та однокласниками  бере  участь у  конструюванні власної освітньої траєкторії.

Провідним засобом такої діяльності учня є метод проектів, який неможливо повноцінно реалізувати без інформаційно-комунікаційних технологій. У процесі проектної діяльності під дослідженням розуміють визначення форми виробу, компонування його частин, колірне рішення або декоративне  оформлення тощо. Основними методами проектування слід вважати метод фантазування, біоформ, метод фокальних об'єктів, елементи комбінаторики та біоніки, а також інших методів колективного творчого пошуку, як-от: мозкового штурму, конференції ідей, елементів синектики та ін. 

Використання ІКТ у процесі трудового навчання, створює можливість для більш предметного ознайомлення школярів із технікою (в тому числі комп’ютерною) та її використанням у сучасному виробництві. Це сприяє розширенню в учнів кругозору, розвитку обізнаності в різних сферах людського життя, бачення проблем сучасного виробництва та життя. Творча людина не обмежується якимось одним видом діяльності, вона повинна бути компетентною в широкому колі питань. Використання інформаційних технологій у трудовому навчанні пов’язане з вирішенням низки дидактичних питань, спрямованих на глибоке засвоєння змісту навчального матеріалу, використання наочності, організацію творчої діяльності учнів, виховання учнів тощо. У сукупності добре організоване навчання й виховання безумовно, позитивно впливає на формування творчих здібностей школярів.

Використовуючи комп’ютер та портативні гаджети учнів, мультимедійні засоби, можна демонструвати й аналізувати прийоми виконання технологічних операцій, їх послідовність, спостерігати за процесом зміни об’єкту, побудувати креслення і т.д. Завдяки комп’ютерній техніці, в процесі трудового навчання, з’являється можливість значно впливати на розвиток таких рис як уважність, спостережливість, зосередженість, які є важливими для творчої особистості.

Ефективність використання комп’ютерної техніки у формуванні творчих здібностей учнів забезпечують платформи для відеозв’язку (Viber, Zoom, Skype, GoogleMeet), віртуальних навчальних середовищ для організації освітнього процесу (ClassRoom, Всеосвіта, віртуальна школа «Ранок»), інтерактивні навчальні середовища (Learningapps, Всеосвіта, На урок). В трудовому навчанні можна використати програми, які були розроблені для використання в певних галузях виробництва і адаптуються для використання у навчальному процесі, а саме PhotoShop, CorelDRAW, QuarkXPress, 3D studio MAX, та ін., або стандартні програми Paint та текстовий редактор Word, Ехсеl. Проаналізувавши програмні засоби можна дійти висновку, що, класифікацію програмних засобів для трудового навчання бажано здійснювати в системі педагогічного ланцюжка теорія – практика – контроль:

демонстраційні – використання таких програм дозволяє вчителю ілюструвати матеріал за допомогою зображень (статичних чи динамічних);

-   навчально-тренувальні, ігрові, моделюючі програмні засоби, які призначені для повторення, закріплення усвідомлених знань, формування вмінь, навичок їх застосування у практичній діяльності;

-   контролюючі – призначені для використання під час поточного або підсумкового контролю знань учнів; систематичне використання таких програм дозволяє відслідковувати динаміку успішності кожного учня;.

-   комбіновані навчальні програмні засоби, які при необхідності можуть містити у своїх змістових і операційно-діяльнісних компонентах усі вище перераховані призначення.

Для того, щоб програмні засоби в навчальному процесі були доцільними й ефективними важливо, щоб вони несли необхідну інформацію в цікавій формі, були послідовними, відповідали віковим особливостям учнів та ергономічним і санітарно-гігієнічним умовам.

На основі аналізу педагогічної та методичної літератури з проблеми дослідження використання інформаційно комунікаційних технологій  на уроках трудового навчання та в результаті застосування ІКТ на власних уроках можна сказати, що основна перевага ІКТ перед іншими  навчальними засобами полягає в динамічності, можливості вносити зміни в процес навчання, виправляти, доповнювати, враховуючи індивідуальні особливості конкретного учня чи колективу.

Мультимедійні засоби надають нові можливості в організації навчального процесу вчителю, а учневі у виявленні і розвитку його творчих здібностей, а також сприяють формуванню самостійної роботи під час навчальної діяльності. Організаційні можливості засвоєння самостійно навчального матеріалу при використанні мультимедійних засобів, без сумніву, набагато вищі ніж у традиційному, бо вони у першу чергу забезпечують полісенсорне сприйняття матеріалу: зорове, слухове та чуттєве, а таке поєднання подачі матеріалу сприяє мобілізації активності учнів, стимулює їх мисленнєву діяльність, викликає інтерес до навчання, довільна увага перетворюється у мимовільну, розвиваються всі види пам'яті і таким чином створюються належні умови для творчого розвитку уяви, яка спонукає кожного учня, незалежно від його індивідуальних задатків, до раціонального пошуку найоптимальніших кроків для самостійного оволодіння матеріалом.

Віртуальні платформи дають змогу систематично наповнювати урок різноманітними вправами, не роблячи його нудним і водночас забезпечуючи ефективне засвоєння навчального матеріалу. використання тест-платформ дає змогу в будь-який час проводити контрольно-корекційну роботу та коригувати об’єм навчального матеріалу в залежності від ступеню його засвоєння.

 Використання ІКТ сприяє формуванню мотивів учіння через виявлення потреб та інтересів під час попереднього контролю та інтерактивних он-лайн вправ бо, якщо в нього немає пізнавального інтересу, він, як правило, не проявляє розумової активності, тому й навчальний процес буде перебувати на стадії «затримки», і водночас не буде давати належного результату. Адже сформувати в учня мотиваційну сферу – означає виробити в нього систему цінностей розкрити індивідуальну суть навчання, бо учень починає усвідомлювати, що навчання допомагає йому визначити своє місце у житті.

Отже діапазон використання інформаційних технологій у навчальному процесі школи досить великий – від звичайного тестування учнів на репродуктивному рівні до врахування їх особистісних здібностей при виконанні творчих завдань за допомогою відповідним чином розроблених ППЗ.

 

Висновок

Застосування методу проектів із засобами ІКТ дає можливість, на мою думку, створити суспільно активну, творчу особистість здатну до самоосвіти, саморозвитку та самоорганізації своєї діяльності. Молода людина, яка орієнтується в реаліях сучасного світу, яка контролює свої потреби, вміє керувати своїми думкам, яка критично оцінює себе та оточуючих, приносить користь суспільству. Вивчення народних ремесел, які реалізуються через варіативні модулі програми трудового навчання, забезпечує діалог культур - сьогодення з минулим і майбутнім, виконує важливу функцію виховання духовно-моральних якостей підростаючого покоління. Створені проекти учнями школи на уроках трудового навчання, є реальним доказом ефективного впровадження ІКТ в проектній діяльності.

Використання на уроках інформаційно-комунікаційних технологій допомагає вирішувати наступні питання:

  • забезпечення диференційного підходу до навчання;
  • організація колективної та групової  роботи;
  • підвищення наочності уроків трудового навчання  (використання ілюстративного матеріалу, схем, статистичних даних);
  • моделювання процесів, що вивчаються (інтерактивні плакати, відео фрагментів, презентацій,  рекламних роликів, ТВ – програм);
  • пошук інформації з різноманітних джерел (використання мультимедійних енциклопедій, відкритої багатомовної мережевої енциклопедії Вікіпедії, електронних підручників);
  • забезпечення зворотного зв’язку, контроль та перевірку засвоєння навчального матеріалу (тести різних рівнів, як на CD – дисках,  так і тренажерів, випробуваних тестів ресурсу Internet);
  • пошук необхідних ресурсів для занять (Інтернет тощо);
  • забезпечення між предметних зв’язків при викладанні (інформатика робота з програмами – PowerPoint, Microsoft Word, Excel, Publisher, WinRAR);

Інтегрування звичайного уроку з комп'ютером дозволяє вчителю перекласти частину своєї роботи на ПК, роблячи при цьому процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним; допомагає вчителям краще оцінити здібності і знання дитини; дозволяє вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу.

ІКТ одна із основних видів креативних технологій, важливою властивістю якої є інтерактивність, що надає користувачеві можливість зворотного зв'язку, можливість підвищити зацікавленість до предмету (за допомогою анімації, показу відеороликів, красивих зразків виробів), можливість використання різноманітних прийомів та методів при проведенні уроків та сприяє кращому засвоєнню матеріалу.

У ході здійснення будь якого проекту допомагаю учням у пошуку джерел інформації, координую їх діяльність: консультую, підтримую, заохочую їх. В ході проекту, велику увагу приділяю добору об’єктів проектування із всесвітньої мережі Інтернет, які б зацікавили дітей, та щоб вони не повторювалися на протязі виконання.

Допускаю, що технічне мислення в учнів неможливо сформувати й розвинути,  якщо  навчати тільки теоретично в тих ланках, де немає  практичного підкріплення. Для цього використовую програмні віртуальні лабораторії, програми симулятори, моделюючи технологічні процеси саме на них. Дослідження показують, що ефективність практичної діяльності значно зростає під час використанні комп’ютерної техніки, це пов’язано з тим, що вона активізує розумову діяльність учнів, яка, у свою чергу, активізує їх практичну активність. Важливою особливістю технічного мислення є його оперативність. Тобто за короткий проміжок часу треба прийняти правильне рішення. Така діяльність вимагає швидкого орієнтування в нестандартних ситуаціях, уміння швидко сприймати й розуміти інформацію, точно й за призначенням використовувати наявні знання, реагувати на ситуації, котрі виникають несподівано. Створення таких ситуацій можна урізноманітнити за допомогою ІКТ.

Таким чином, у технічному мисленні поняття, образи й практичні дії займають рівноправне місце й знаходяться в складній і динамічній взаємодії між собою. Добре розвинене технічне мислення дає можливість учням швидко й легко переводити словесне технічне завдання в образи і схеми, а образи і схеми – у практичні дії.

Метод проектів з використанням ІКТ дозволяє мені, використовуючи найменші затрати ресурсів в навчально-виховному процесі, умови навчання максимально наблизити до реальних, стимулювати практичну діяльність учнів та формувати життєві компетентності. Впроваджуючи в навчальний процес ІКТ я намагаюсь сприяти: розвитку пізнавальних і творчих навичок учнів, умінню самостійно конструювати свої власні знання; висловлювати свої власні думки усно та письмово, на основі власної розумової та пошукової діяльності, та презентувати її, враховувати точку зору інших людей, толерантно ставитися до них, розв’язувати проблеми; здатність самостійно займатися самоосвітою; уміння співробітничати та працювати в групі; чітко та коректно уникати конфліктних ситуацій; здатність будувати конструктивні відносини з членами групами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Презентація до уроку з використанням ІКТ

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

 

 

Додаток 2

План-конспект

уроку з предмету ТЕХНОЛОГІЇ в 10 класі

ТЕМА: «ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПРОЕКТУ: ДВОХВИМІРНІ ЗОБРАЖЕННЯ»

Мета:

навчальна: вивчити принципи і процеси створення плоских зображень, що будуються на основі віртуальної тривимірної моделі та призначені для візуалізації проекту.

розвивальна: розвивати увагу, координацію, логічне мислення, зосередженість, правильне наукове мовлення в процесі створення плоских зображень.

виховна: виховати інтерес до наукової творчості, культуру думки і поведінки, наполегливість і силу волі, естетичну, правову, екологічну культуру, дисципліну, звичку до систематичної праці..

 

Обладнання: ноутбуки, інтерактивна дошка, проектор, проекти будівель, ArchCAD.

Методичне забезпечення: презентація.

Тип уроку: комбінований.

 

План уроку

I.

Організаційний  момент

2 хв.

II.

Актуалізація  знань

4 хв.

III.

Мотивація навчальної діяльності учнів

2 хв.

IV.

Повідомлення теми й мети уроку     

2 хв.

V.

Вивчення нового матеріалу :

15хв.

VI.

Практична робота 

10 хв.

VII.

Закріплення нових знань 

3 хв.

VIII.

Підведення підсумків уроку

2 хв.

 

СТРУКТУРА УРОКУ

 

І.   Організаційний  момент

  •          перевірка наявності учнів;
  •          перевірка готовності учнів до уроку.

 

ІІ.  Актуалізація  знань

Нагадайте мені будь-ласка що таке проект?

Які ви знаєте етапи проетуваня?

В якій формі можна подати презентацію проекту?

III. Мотивація навчальної діяльності учнів

Перед тим як щось реалізувати, людині в певний момент  захотілося побачити – а  яке "воно" матиме вигляд, коли все закінчиться. Так з'явилися люди, яких ми зараз називаємо архітектор, дизайнер, проектант. Показуючи свої початкове креслення чи малюнок, він показував ескіз.

З появою комп'ютерних технологій проектування, якось непомітно з'явилося і заполонило вжиток ще одне нове слово візуалізація.

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку

Отже, сьогодні ми з вами розглянемо тему «Візуалізація елементів проекту: двохвимірні зображення»

 

Очікуванні навчальні результати:

  •               вивчити принципи і процеси створення плоских зображень, що будуються на основі віртуальної тривимірної моделі та призначені для візуалізації проекту;
  •               ознайомитися з параметрами настроювання різноманітних стилів візуалізації, прийомами роботи з камерою;
  •               дотримуватись організації робочого місця, правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог під час виконання робіт.

 

V. Вивчення нового матеріалу:

План вивчення:

  1. Налаштування проекту для здійснення візуалізації.
  2. Параметри вікна 3D-візуалізації.
  3. Механізм візуалізації Scetch.
  4. Ефект «белая модель».

 

 Практична робота

Створення візуалізації власних проектів при використанні ефекту «Белая модель».

  • перейти в режим першого чи другого поверху
  • викликаємо панель 3D візуалізації (окно-табло команд-3D візуалізація)
  • обираємо місце з якого хочемо роздивитись будинок чи інтер'єр, зазвичай це вхідні двері
  • в нашому випадку, як ви бачите, це вхід тераси
  • вибираємо інструмент "бегущая рамка"
  • обводимо цим інструментом все, окрім стіни, де вхід
  • далі тиснемо F5 (показать область бегущей рамки в 3D)

або ПКМ по пустому місцю - показать выборку  бегущей рамки (ВАЖЛИВО щоб не  було підсвічено жодний об'єкт)

  • далі встановлюємо ракурс-

щоб все було добре видно необхідно на панелі 3D візуалізації  вімкнути  "двіхточечная перспектива"

  • щоб вибрати рівний ракурс:
  • виставляємо висоту камери – 1500
  • висоту цілі – 1500
  • азимут - 180°
  • конус обзора - 65°
  • высота солнца - (будь-яка) ~30°
  • викликаємо візуалізацію: другий фотоапарат

є два типи візуалізації: скретч та біла перспектива

  • 800х800
  • стиль линий (разные техники, выбираем разные варианты)
  • PEN CUT:
  • цвет линий – специальный;
  • векторная 3Д штриховка;
  •  векторные тени;
  • прозрачность  .... и запускаємо
  • БЕЛАЯ МОДЕЛЬ
  • цього разу розглянемо на прикладі другого поверху
  • для подальшої обобки зображення можна вигрузити для використання у PS для створення колажів, наприклад,  вибрати механізм ВЕКТОРНИЙ с удалением невидимых линий, F5 для предпросмотра, PrtSc
  • Розфарбувати стіни, вибрати шпалери, оббивка дивана тощо

Відкриваємо проект, візуалізуємо білу модель

Домашнє завдання:створити в ескізі проект власного будинку.

VІІ . Закріплення нового матеріалу:

Рефлексія (перевірка психоемоційного стану учнів, ефективності мотивації діяльності).

Метод «Мікрофон»

Метод "Мікрофон" надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Правила проведення такі:

  • говорити має тільки той, у кого "символічний" мікрофон,"
  • відповіді не коментуються і не оцінюються;
  • коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця.

Отже, ми розглянули принципи і процеси створення плоских зображень. То ж дайте відповіді на такі питання:

1. Що нового ви дізналися на уроці?

2. Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де, за яких умов це може бути?

 

ІХ. Повідомлення домашнього завдання:

Зробити візуалізацію власної кімнати, будь-якими засобами.


Додаток 3

Розробка уроку трудового навчання у 5 класі.

 

Тема:   Практичне повторення.  Виготовлення  виробу.   Настільної гри « Танграм»                                                

 

Мета:

  1.           Продовжити опановувати уміннями працювати з ручним інструментом для обробки фанери – лобзиком
  2.           Сприяти формуванню  вмінь і навичок з виконання художньо-обробних робіт  учнів у складі групи та ознайомити  їх з історією настільної гри «Танграм»  та етапами її створення.
  3.           Сприяти  вихованню акуратності, культури праці, просторової уяви, дбайливого ставлення до матеріалів, точності виконання робіт.
  4.           Сприяти формуванню інтересу до професій художнього циклу

 

Методи і прийоми:    бесіда, розповідь, пояснення з практичним показом, ілюстрація, презентація, самостійна робота.

Обладнання, інструменти та матеріали: комп’ютер, Інтерактивна дошка,  столярний верстак, заготовки з фанери та ДВП, розмічальний інструмент, лобзики,  пилочки, пристосування для випилювання .

Об’єкт праці: деталі гри «Танграм»

Міжпредметні зв’язки: інформатика, українська мова, математика, креслення, народознавство, історія.

Тип заняття: комбінований урок.

                                                                Хід уроку:

І.  Організаційний момент.2хв

 Привітання з класом.  Перевірка присутніх та їх готовність до уроку.  Створення робочої атмосфери, перевірка робочих місць.  

ІІ.  Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду. Мотивація навчальної діяльності.  (5хв)

Розв’язування он-лайн кросворда в https://learningapps.org/

 На цьому уроці ми продовжимо з вами опановувати уміннями працювати з ручним інструментом для обробки фанери – лобзиком. Завдяки цьому ви зможете виготовити настільні ігри для учнів молодших класів.

     Демон­струю учням зразок гри «Танграм», яку учні мають виготовити на уроках. Під час налізу виробу ставлю  такі запитання:

  1. Згадаємо будову лобзика.

https://learningapps.org/2439760

https://learningapps.org/qrcode.php?id=piyhd1fga16

 

                  2. Куди мають спрямовані зубчики ?

                  3 .Скажіть, з чого починається виготовлення виробів? 

        4.  Назвіть інструменти для розмічання?

      5. Що потрібно для переносо малюнка на фанеру ?

        6.Чому треба робити  перерву коли ви працюючи  лобзиком?

         7.Назвіть  послідовність виготовлення виробу

 

 ІІІ .  Повідомлення теми, мети, завдань уроку.1хв

                                            ІV.  Практична робота  30хв

Вступний інструктаж. Правила техніки безпеки при пилянні лобзиком.

1.    Працювати в халаті або фартуху.  

2.  Випилювальний столик має бути надійно закріплений  На робочому місці мають знаходитися лише ті інструменти й предмети, які безпосередньо потрібні для виконання практичного завдання.

3.    Користуватися слід лише справним, добре налагодженим інструментом.

4.  На робочому місці мають знаходитися лише ті інструменти й предмети, які безпосередньо потрібні для виконання практичного завдання.

          5.  Пальці рук не можна розміщувати близько та навпроти руху пилочки

6.   У процесі роботи слід сидіти прямо.

7.   Пилочку лобзика слід тримати перпендикулярно до заготовки.

          8. Пальці рук не можна розміщувати близько та навпроти руху пилочки

 

   3.   Самостійна  робота учнів і поточний інструктаж.

Учні індивідуально працюють над виготовленням своїх виробів.

    Під час роботи постійно роблю обхід  та слідкую за організацією робочого місця , правильністю виконання трудових прийомів, дій, рухів і якості оздоблення . Постійна перевірка виконання учнями правил безпеки праці і виробничої санітарії.  Форма проведення - індивідуальна. C:\Users\sergy\Desktop\танграм\1.jpg


4. Заключний інструктаж:  ( 2хв)

а /  аналіз виконаної роботи;            

в/   обговорення   недоліків, допущених в роботі;                                                                                                                       б/   шляхи усунення недоліків;

3.1. Рефлексія. Вправа "Незакінчене речення".

1.  На сьогоднішньому уроці я дізнався про …                                                                                                                                                                                                                                                                   2.  Тепер я можу …                                                                                                                                                              3.  Найбільше мені запам’яталося на уроці …                                                                                                                        4.  Я навчився …

V .   Підсумок уроку. ( 3хв)

Огляд учнівських  робіт. Самооцінка, взаємооцінка.

Мотивація оцінок за урок, виставлення їх у журнал, щоденники.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
7 березня 2021
Переглядів
1342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку