План роботи методичного об`єднання асистентів вчителів з інклюзивного навчання на 2020-2021 навчальний рік

Про матеріал
План роботи методичного об`єднання асистентів вчителів з інклюзивного навчання на 2020-2021 навчальний рік
Перегляд файлу

 

  

 

 

 

 



             ПЛАН РОБОТИ
         методичного об`єднання
        асистентів вчителів з інклюзивного навчання
              на 2020-2021 навчальний рік

 

                              

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні МО асистентів вчителів

Протокол №1 від 31.08.2020р.

 

 

  • Обласний науково-методичний проєкт :

 

«Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»

 

 

  •  Районний науково-методичний проєкт :

 

«Розвиток основних компонентів самоефективної особистості засобами педагогічних технологій у нових освітніх реаліях»

 

 

  • Науково-методичний проєкт навчально-виховного комплексу:

 

 

  • Науково-методичний проєкт методичного об’єднання

 

«Впровадження ефективних технологій навчання у роботі з  дітьми з особливими освітніми потребами»

 

 

 

ДАНІ ПРО ЧЛЕНІВ  МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

з/п

 

ПІП

Освіта

 

Спеціальність за дипломом

Який

ВНЗ закінчив,

 рік

 

Пед

стаж

Скільки років працює   

в НВК

Класи

Курси

Атестація

1

Бердник Євгенія  Олегівна

вища

Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів, інженер-технолог

 

Український державний хіміко-технологічний університет

0

0

2

-

-

2

Дюдя Юлія Юріївна

виша

вчитель англійської мови та зарубіжної літератури

 

Мелітопольський державний педагогічний універитет

3

1

3

-

-

3

Макаренко Сергій

Іванович

вища

вч. історії та сусп..дисциплін

Донецький інститут соціальної освіти,1997

24

3

9

 

2020

ІІ кв.кат

 

Проблемні теми, над якими поглиблено працюють члени МО

ПІБ вчителя

 

Проблемні теми

 

1

Бердник Євгенія Олегівна

Забезпечення організаційно-педагогічних умов інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в ЗНЗ засобами технології особистісно орієнтованого навчання.

2

Дюдя Юлія Юріївна

«Організація інклюзивного навчання в початковій школі НУШ»

3

Макаренко Сергій

Іванович

Забезпечення організаційно-педагогічних умов інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в ЗНЗ засобами технології особистісно орієнтованого навчання.

 

 

З метою ефективної роботи асистентів вчителів інклюзивного навчання методичне об'єднання ставить перед собою такі  головні завдання :

 

- удосконалення розвитку інклюзивної освіти в НВК з метою створення сприятливого середовища для здобуття освіти за місцем проживання учнів з особливими освітніми потребами ;

-  сприяння  кваліфікаційному, творчому, науковому зростанні особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають
особливості  у психофізичному  розвитку;

- підвищення творчого потенціалу  асистентів вчителів з  
метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;

-   інтенсивне  застосування інноваційних технологій  навчання та виховання дітей   з особливими освітніми потребами;

  -   оновлення навчально-методичної та інформаційної бази щодо організації роботи з дітьми з ООП .

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

з/п

Тематика засідання

Відповідальний

 

Відмітка про виконання

І засідання                                       ( серпень-вересень 2020 р.)

1.

Про основні нормативні документи:

Керівник МО

 

2.

Про особливості організації дистанційного навчання з дітьми з ООП

 

3.

Про ведення обов’язкової документації асистента вчителя

 

4.

Про складання індивідуальної програми розвитку. (Обговорення ІПР)

Члени МО

 

 

5.

Обговорення плану роботи МО на 2020-2021н.р.

 

Робота між засіданнями:

  • Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи інклюзивної освіти
  • Контроль  за виконанням програм учнів з ООП.
  • Забезпечити умови для адаптації  учнів з ООП до шкільного життя.
  • Опрацювати онлайн-курс на платформі
    EdEra  для вчителів «Дистанційне навчання для дітей з ООП» (ч.1,2)

Члени МО

 

ІІ  засідання                                     (листопад-грудень 2020 р.)

1.

Про особливості побудови уроку  за принципом Co-teaching («спільного викладання») в інклюзивному класі.

Керівник МО

 

2.

Про  створення портфоліо для дітей  з особливими освітніми потребами.

 

3.

Панорама ідей.

Про формування  навичок самостійної  роботи  учнів -  з  особливими освітніми потребами.

Члени МО

 

4.

Психологічна абетка.

Соціально-психологічні аспекти створення позитивного клімату в дитячому колективі.

 

5.

Моніторинг ІПР

 

 

Робота між засіданнями:

  • Організувати роботу з  дітьми по розвитку творчих здібностей.
  • Опрацювати методичну літературу з теми «Спільне викладання в інклюзивному класі»
  • Вивчення досвіду вчителів (асистентів вчителів) щодо систематизації роботи над удосконаленням каліграфічних навичок учнів.

 

 

ІІІ  засідання

Лютий 2021 р.

1.

 Про нестандартні форми роботи з дітьми особливими освітніми потребами

 

Члени МО

 

2.

Засоби спілкування, особливості їх використання в педагогічній взаємодії

 

3.

Психологічна абетка.

Поради  батькам дітей з ООП

 

4.

Різне.

 

 

Робота між засіданнями:

  •  Опрацювати нормативні документи Міністерства освіти і науки, що стосуються Державного стандарту спеціальної  освіти.
  • Ігрові методики навчання дітей з ОПР

 

Члени МО

 

ІV  засідання                                          Квітень-травень 2021 р.

1.

Методи індивідуального підходу до дітей з особливими освітніми потребами.

 

Члени МО

 

2.

Методичний порадник

Ігрові методи навчання з дітьми з ООП. Приклади ігор для дітей із затримкою психічного розвитку.

 

3.

Моніторинг ІПР

 

4.

Про підсумки роботи МО за 2020-2021н.р.

Керівник МО

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Дюдя Юлія
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
9 березня 2021
Переглядів
8972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку