«Затверджую»
«____» ____________ 2021р.
Директор С. М. Глагольєва
Індивідуальна навчальна програма
ПІ учня ______________________,
учня 3 класу Шевченківського НВК,
який навчається за інклюзивною формою
2020-2021 навчальний рік
ІІ семестр
Поліпшення навчальних досягнень з предметів суспільно-гуманітарного і природничо-математичного циклів
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
З української мови: |
||
Навчити правил вживання великої букви, дотримуватися їх на письмі. |
Навчальний диктант |
Січень |
Вчити розпізнати слова, що означають дії предметів, ставити до слів запитання що робить? що роблять?, добирати слова, що означають дії предметів. |
Тестові завдання |
Січень – лютий |
Дати уявлення про слова, що означають ознаки предметів (прикметники); вчити ставити до слів запитання: який? яка? яке? які?; *знаходити у реченнях слова, що означають ознаки предметів |
Тестові завдання |
Лютий |
Формувати вміння виділяти речення з прочитаного тексту, добирати розділовий знак, який необхідно поставити в кінці речення |
Тренуваль- ний диктант |
Березень |
Вчити за допомогою запитань встановлювати зв’язки слів у реченні, виділяти в реченнях ті слова, у яких про когось або про щось говориться, що саме говориться. |
Списування |
Березень |
Вчити поширювати речення за запитаннями, упорядковувати деформовані речення (слова задані у правильній граматичній формі). |
Навчальний діалог |
Березень – квітень |
Вчити визначати тему та основну думку тексту. |
Навчальний діалог |
Квітень |
Удосконалювати вміння знаходити заголовок тексту, читати, називати його; (*разом із учителем); вчити добирати (з низки запропонованих) та придумувати заголовки до текстів і сюжетних малюнків. |
Обговорення, співбесіда |
Квітень |
Вчити розрізняти складові частини тексту, виділяти їх у тексті. |
Списування |
Травень |
З читання: |
||
Опрацювати твори на тему «П’єса -казка. Байки.»: удосконалювати вміння читати окремі добре знайомі слова цілим словом. ; називати героїв байок; |
Читання творів Співбесіда |
Січень |
Опрацювати твори на тему «Світ дитинства у поезії і прозі» : виробляти уміння читати повільно вголос цілими словами, дотримуючись наголосів у словах і пауз; називати заголовок твору; розвивати вміння усвідомлювати фактичний зміст тексту |
Читання творів Співбесіда |
Лютий |
Опрацювати твори на тему «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості»: розповідати епізоди з життя й діяльності письменника; вчити правильному, виразному читанню вголос творів |
Читання творів Співбесіда |
Березень |
Опрацювати твори на тему «Прийди, весно, з радістю!»: визначати тему твору, його героїв та персонажів, знаходити в тексті слова, вислови, що характеризують героя твору |
Читання творів Співбесіда |
Квітень |
Опрацювати твори на тему «Візьму перо і спробую»: формувати вміння визначати тему твору, знаходити в тексті твору вислови, речення, уривки, що підтверджують висловлену думку . |
Читання творів Обговорення |
Травень |
З математики: |
||
Вчити віднімати в межах 20 з переходом через розряд та пояснювати розв’язання прикладів. |
Робота за індивідуальною карткою |
Січень – лютий |
Формувати вміння називати та розрізняти кути; вчити креслити гострий (тупий) кут за допомогою косинця в даній точці, з різними положеннями вершин, показувати елементи кута |
Самостійні роботи |
Січень |
Вправляти у розв’язуванні прикладів на дві дії, пояснювати їх розв’язання |
Самостійні роботи |
Січень – лютий |
Формувати вміння розрізняти многокутники (п’ятикутник, шестикутник), креслити за даними точками; вчити показувати вершини, сторони, кути. |
Зразки робіт |
Лютий |
Формувати вміння креслити відрізки даної довжини, однакової довжини, менше даного, більше даного. |
Зразки робіт |
Березень |
Вчити додавати до 9 ( 8,7,6 ) та додавати 9 ( 8, 7, 6) |
Самостійні роботи |
Березень |
Вправляти в обчисленні виразів на віднімання чисел 2, 3, 4, 5 |
Самостійні роботи |
Квітень |
Вчити утворювати і записувати круглі десятки, вчити десятковий склад чисел, формування вміння розкладати числа на десятки і одиниці та складати числа з десятків і одиниць. |
Самостійні роботи |
Квітень |
Формувати вміння зорового і тактильного сприйняття монет за їх зовнішніми ознаками, визначати їх вартість |
Зразки робіт |
Квітень |
Вправляти у розв’язуванні виразів на додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. |
Робота за індивідуальною карткою |
Травень |
Формувати вміння додавати та віднімати в межах 20 з переходом через розряд |
Самостійні роботи |
Травень |
З я досліджую світ: |
||
Повторити назви зимових місяців; вчити наводити приклади характерних погодних явищ зими та пояснювати зміни у рослинному та тваринному світі взимку |
Співбесіда |
Січень |
Вчити визначати корінь, стовбур, гілки, листя дерева; ознайомити з розвитком рослин; ознайомити з особливостями хвойних рослин; формувати вміння розрізняти листяні і хвойні дерева; поглибити знання про кущі, їх основні ознаки |
Тестування
|
Лютий |
Повторити назви весняних місяців; вчити наводити приклади характерних погодних явищ зими та пояснювати зміни у рослинному та тваринному світі навесні |
Співбесіда |
Березень |
Дати уявлення гриби, формувати вміння розрізняти дерева, трави, гриби. |
Тестування |
Березень |
Формувати уявлення про види та особливі ознаки тварин; вчити визначати комах за їх істотними ознаками |
Тестування
|
Квітень – травень |
Літо. Назва літніх місяців. Характерні ознаки літніх місяців. Погодні явища влітку |
Співбесіда |
Травень |
З трудового навчання : |
||
Ознайомити із пластичними матеріалами, з їх застосуванням. Вчити ліпити овочі та фрукти, звірів і птахів |
Зразки робіт |
Січень – лютий |
Вчити виконувати композиції з пластиліну. |
Зразки робіт |
Березень |
Ознайомити зі стібками для шиття та вишивання в ручному виконанні, вчити виконувати ручні шви |
Зразки робіт |
Квітень |
Вчити конструювати з деревини, із сірникових коробок, з яєчної шкаралупи, з пластикових пляшок |
Зразки робіт |
Травень |
2. Довгострокова мета:
Заохочення і розвиток умінь з декоративно-ужиткового мистецтва
Сприяти розвитку просторового орієнтування на основі розміщення частин орнаменту на закладці |
Зразки робіт |
Січень |
Формувати уміння здійснювати самоконтроль на основі порівняння свого виробу із зразком. |
Зразки робіт |
Лютий |
Формувати вміння розташовувати деталі на макеті ( зліва, справа, перед, біля, за, посередині) |
Зразки робіт |
Березень |
Вчити самостійно створювати окремі композиції з відомих казок ( за малюнками, зразками) |
Зразки робіт Співбесіда |
Травень |