Індивідуальна навчальна програма для учнів які навчаються за інклюзивною формою

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма для учнів, які навчаються за інклюзивною формою
Перегляд файлу

                                                                                 «Затверджую»

                                                                                          «____» ____________ 2021р.

 

Директор                 С. М. Глагольєва

 

 

Індивідуальна навчальна програма

ПІ учня ______________________, 

учня  3 класу  Шевченківського НВК,    

який навчається за інклюзивною формою

2020-2021 навчальний рік

ІІ семестр

 

  1.              Довгострокова мета:

Поліпшення навчальних досягнень з предметів суспільно-гуманітарного і природничо-математичного циклів

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Дата і прогрес

З української мови:

Навчити правил вживання великої букви, дотримуватися їх на письмі.

Навчальний диктант

Січень

Вчити розпізнати слова, що означають дії предметів,  ставити до слів запитання що робить? що роблять?, добирати слова, що означають дії предметів.

Тестові завдання

Січень – лютий

Дати уявлення про слова, що означають ознаки предметів (прикметники);

вчити ставити до слів запитання: який? яка? яке? які?; *знаходити у реченнях слова, що означають ознаки предметів

Тестові завдання

Лютий

Формувати вміння виділяти речення з прочитаного тексту, добирати розділовий знак, який необхідно поставити в кінці речення

Тренуваль- ний диктант

Березень

Вчити  за допомогою запитань встановлювати зв’язки слів у реченні, виділяти в реченнях ті слова, у яких про когось або про щось говориться, що саме говориться.

Списування

Березень

Вчити поширювати  речення за запитаннями, упорядковувати деформовані речення (слова задані у правильній граматичній формі).

Навчальний діалог

Березень – квітень

Вчити визначати тему та основну думку тексту.

Навчальний діалог

Квітень

Удосконалювати вміння знаходити заголовок тексту, читати, називати його; (*разом із учителем); вчити  добирати (з низки запропонованих) та придумувати заголовки до текстів і сюжетних малюнків.

Обговорення, співбесіда

Квітень

Вчити розрізняти складові частини тексту, виділяти їх у тексті.

Списування

Травень

З читання:

Опрацювати твори на тему «П’єса -казка.  Байки.»: удосконалювати вміння читати окремі добре знайомі слова  цілим словом. ; називати героїв байок;

Читання творів

Співбесіда

Січень

Опрацювати твори на  тему «Світ дитинства у поезії і прозі» : виробляти уміння читати повільно вголос цілими словами, дотримуючись наголосів у словах і пауз;  називати заголовок твору; розвивати вміння усвідомлювати фактичний зміст тексту

Читання творів

Співбесіда

Лютий

Опрацювати твори на тему «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості»: розповідати епізоди з життя й діяльності письменника; вчити правильному, виразному чи­танню вголос творів

Читання творів

Співбесіда

Березень

Опрацювати твори на тему «Прийди, весно, з радістю!»: визначати тему твору, його героїв та персонажів, знаходити в тексті слова, вислови, що характеризують героя твору

Читання творів

Співбесіда

Квітень

Опрацювати твори на тему «Візьму перо і спробую»: формувати вміння  визначати тему твору,  знаходити в тексті твору вислови, речення, уривки, що підтверджують висловлену думку .

Читання творів

Обговорення

Травень

З  математики:

Вчити віднімати в межах 20 з переходом через розряд та пояснювати розв’язання прикладів.

Робота за індивідуальною карткою

Січень – лютий

Формувати вміння називати та розрізняти кути; вчити креслити гострий (тупий) кут за допомогою косинця в даній точці, з різними положеннями вершин, показувати елементи кута

Самостійні роботи

Січень

Вправляти у розв’язуванні прикладів на дві дії, пояснювати  їх розв’язання

Самостійні роботи

Січень – лютий

Формувати вміння розрізняти многокутники (п’ятикутник, шестикутник), креслити за даними точками; вчити показувати вершини, сторони, кути.

Зразки робіт

Лютий

Формувати вміння креслити відрізки даної довжини, однакової довжини, менше даного, більше даного.

Зразки робіт

Березень

Вчити додавати до 9 ( 8,7,6 )  та додавати 9 ( 8, 7, 6)

Самостійні роботи

Березень

Вправляти в обчисленні виразів на віднімання чисел 2, 3, 4, 5

Самостійні роботи

Квітень

Вчити утворювати і записувати круглі десятки,  вчити десятковий склад чисел, формування вміння розкладати числа на десятки і одиниці та складати числа з десятків і одиниць.

Самостійні роботи

Квітень

Формувати вміння зорового і тактильного сприйняття монет за їх зовнішніми ознаками, визначати їх вартість

Зразки робіт

Квітень

Вправляти у розв’язуванні виразів на додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд.

Робота за індивідуальною карткою

Травень

Формувати вміння додавати  та віднімати в межах 20 з переходом через розряд

Самостійні роботи

Травень

З  я досліджую світ:

Повторити назви  зимових місяців;  вчити наводити приклади характерних погодних явищ зими та пояснювати  зміни у рослинному та тваринному світі взимку

Співбесіда

Січень

Вчити  визначати корінь, стовбур, гілки, листя дерева; ознайомити з розвитком рослин; ознайомити з особливостями хвойних рослин; формувати вміння розрізняти  листяні  і хвойні дерева; поглибити знання про кущі, їх основні ознаки

Тестування

 

Лютий 

Повторити назви  весняних місяців;  вчити наводити приклади характерних погодних явищ зими та пояснювати  зміни у рослинному та тваринному світі навесні

Співбесіда

Березень

Дати  уявлення гриби, формувати вміння розрізняти  дерева, трави, гриби.

Тестування

Березень

Формувати уявлення про види та особливі ознаки тварин; вчити визначати комах за їх істотними ознаками

Тестування

 

Квітень – травень

Літо. Назва літніх місяців. Характерні ознаки  літніх  місяців. Погодні явища влітку

Співбесіда

Травень

З трудового навчання :

Ознайомити із пластичними  матеріалами, з їх застосуванням. Вчити ліпити овочі та фрукти, звірів і  птахів

Зразки робіт

Січень – лютий

Вчити виконувати композиції з пластиліну.

Зразки робіт

Березень

Ознайомити зі стібками  для шиття та вишивання в ручному виконанні, вчити виконувати ручні шви

Зразки робіт

Квітень

Вчити конструювати з деревини, із сірникових коробок,  з яєчної шкаралупи, з пластикових пляшок

Зразки робіт

Травень

 

 

2. Довгострокова мета:

Заохочення і розвиток умінь з декоративно-ужиткового мистецтва

Сприяти розвитку просторового орієнтування на основі розміщення частин орнаменту на закладці

Зразки робіт

Січень

Формувати  уміння здійснювати самоконтроль на основі порівняння свого виробу із зразком.

Зразки робіт

Лютий

Формувати вміння розташовувати деталі на макеті ( зліва, справа, перед, біля, за, посередині)

Зразки робіт

Березень

Вчити самостійно створювати окремі композиції з відомих казок ( за малюнками, зразками) 

Зразки робіт

Співбесіда

Травень

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Дюдя Юлія
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
9 березня 2021
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку