Діагностична робота
«Речення.Слово.Значення слова.»
А) дорога людина, золоті слова, золоте зерно;
Б) Червоне море, червоні маки, червоне сонце;
В) коштовний перстень, дорогий годинник, сумний погляд.
2. Познач рядок, у якому всі слова є синонімами.
А) сміх, усмішка, сум;
Б) обличчя, лице, голова;
В) дорога, шлях, стежка.
3. Познач рядок, у якому слова є антонімами.
А) плакав – ридав;
Б) щедрий – скупий;
В) лінивий – нероба.
4. Запиши слова у формі звертання.
Людина - ______________ ;
Земля - ________________ ;
Тато - _________________ .
5. Перебудуй розповідне речення у спонукальне.
Івасик допомагає мамі прибирати.
______________________________________________________________________
6. Перебудуй два речення в одне за допомогою слів і, й, а.
Оленка прибирає. Галинка миє посуд.
______________________________________________________________________
7. Пошир речення однорідними членами.
Таня гарно читає, _________________ , _________________ .
8. Підкресли головні і другорядні члени речення.
На галявину вибіг пухнастий лис.
9. Постав потрібні розділові знаки в кінці речень.
Чому потрібно берегти воду
Лелеки відлетіли у теплі краї
Яка чудова золота осінь
10. Пошир речення за допомогою питань.
Діти ( що робили? ) _________________ у кошик ( що? ) _______________ .
Самооцінювання. Обведи смайлик, який показує твою думку щодо виконаної роботи.
Завдання для мене були:
легкими
незвичними
складними