Реєстрація підприємницької діяльності

Про матеріал
Відео-урок орієнтовний для учнів, які вивчають курс Технології, модуль Основи підприємницької діяльності. Відео-урок можна використовувати для самостійного вивчення теми.
Перегляд файлу

ПЛАН УРОКУ

 

Тема: Реєстрація підприємницької діяльності

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з: алгоритмом реєстрації підприємницької діяльності; змінами відомостей про фізичну особу-підприємця в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань підставами для відмови у реєстрації.

розвиваюча: розвивати вміння самостійно працювати з джерелами інформації, розвивати економічне мислення, допитливість і  самостійність;

виховна: виховувати любов та повагу до обраної професії, прагнення  працювати самостійно.

Засоби навчання: комп'ютер, ПЗ, смартфон.

Основні поняття: реєстрація та види реєстрації ФОП, електронна заява, електронний сервіс.

Міжпредметні зв’язки: Економіка, Галузева економіка, Інформатика.

Відео-урок орієнтовний для учнів, які вивчають курс Технології, модуль Основи підприємницької діяльності. Відео-урок можна використовувати для самостійного вивчення теми.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

       Перевірка присутніх

       Налаштування на робочу обстановку

ІІ. Актуалізація знань

Викладач

Вітаю вас шановні учні. Продовжуємо вивчати Технології, модуль «Основи підприємницької діяльності».

Пропоную вам перевірити рівень знань з попередніх уроків за допомогою тестів.

Робота з тестами(платформа LearningApps) (слайд 2)

 

ІІІ. Повідомлення теми та плану уроку. Мотивація навчальної діяльності

Викладач

Подивіться на нашу хмарину слів. З кожним уроком на ній з’являються нові терміни. Не виключення і сьогоднішній урок. (слайд 3)

 

Тема нашого сьогоднішнього уроку «Реєстрація підприємницької діяльності».

 

На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь про таке: (слайд 5)

ІV. Вивчення нового матеріалу

Викладач:

Епіграф до уроку

«Якщо ви хочете досягти успіху, ваше серце повинно бути у вашому бізнесі, а ваш бізнес повинен бути у вашому серці».

Колишній президент IBM Томас Дж. Уотсон

  1. ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ: СУТНІСТЬ, ПОРЯДОК, ТЕРМІНИ(слайд 6-9)

Державна реєстрація суб’єкта підприємництва здійснюється на основі Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Отже, державна реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) – це офіційне визнання факту набуття фізичною особою статусу підприємця. Поняття «державна реєстрація фізичної особи-підприємця» поширюється також на зміни відомостей про фізичну особу-підприємця в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб-підприємців здійснюється упродовж 24 годин після надходження цих документів. За проведення державної реєстрації фізичної особи підприємцем плату законодавством не передбачено.

 

За допомогою QR коду ви можете перейти на сайт Верховної Ради України і ознайомитись з Законом.

  1. ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ФОП (ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ) (слайд 10-13)

Державна реєстрація проводиться на підставі документів, що подаються заявником. До початку реєстрації потрібно ознайомитися з переліком цих документів, їх зразками, вимогами щодо їхнього оформлення та ретельно підготувати весь пакет документів.

До переліку документів для державної реєстрації фізичної особи-підприємця (ФОП) включено:

1) заяву про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем (форма 1);

2) паспорт громадянина України.

Для фізичної особи, яка досягла 16 років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності, потрібно подати нотаріально засвідчену письмову згоду батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування.

Якщо особа самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство, то, у разі державної реєстрації фізичної особи-підприємця, необхідно надати договір (декларацію) про створення сімейного фермерського господарства.

Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати вимогам:

  1. АЛГОРИТМ РЕЄСТРАЦІЇ(слайд 14-21)

Реєстрацію фізичних осіб-підприємців уповноважені здійснювати: виконавчі органи місцевих рад, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями), нотаріуси, акредитовані суб’єкти.

Варто зазначити, що реєстрацію осіб, які зареєстровані та переселилися з зони проведення АТО/ООС, здійснює державний реєстратор за адресою тимчасового проживання особи незалежно від місця проживання в межах України.

З метою спрощення реєстраційної процедури, забезпечення зручного пошуку необхідної форми заяви, полегшення та прискорення процесу заповнення відповідних документів, Міністерством юстиції України було затверджено нові форми заяв, що подаються для державної реєстрації з 1 червня 2020 року.

Основні правила оформлення Заяви:

Документи можуть бути подані у паперовій формі (подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення) або в електронній (документи подаються заявником через портал електронних сервісів)

Приклад реєстрації ФОП онлайн на порталі Дія.

Заява формується заявником в електронній формі з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування. Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з

обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Після формування заяви та долучення до неї документів для державної реєстрації в електронній формі, такі заява та документи за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру блокуються, тому їх не можна змінювати, редагувати. Моментом прийняття.

 

  1. ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ У РЕЄСТРАЦІЇ(слайд 22-27)

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації, може бути зупинений. Підставами для зупинення розгляду документів є

1) подання документів або відомостей не в повному обсязі;

2) невідповідність документів вимогам до оформлення;

3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта відомостям, що містяться в інформаційних системах інших органів державної влади;

6) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації повинно містити посилання на конкретну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також повинно бути зазначено, який саме пункт чи стаття поданого заявником документа (статуту, протоколу тощо) не відповідає нормам законодавства.

Фізичній особі, яка зареєструвалась підприємцем, потрібно:

1) отримати ключ електронного цифрового підпису, щоби подавати звітність через

Інтернет (безкоштовно – в Акредитованих центрах сертифікованих ключів (далі –

АЦСК) податкової чи в будь-якому іншому АЦСК);

2) відкрити поточний рахунок підприємця, якщо особа планує отримувати дохід у

безготівковій формі.

V. Закріплення  засвоєних  знань

Зроби тести і  дізнаєшся про рівень знань, отриманих на уроці. (слайд 28)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку