«Реклама ліцею» 2 клас

Про матеріал
Розробка уроку з розвитку зв’язного мовлення Мета: формувати в учнів ключові та предметні компетентності: закріплювати навички правильно будувати слогани, вчити розкривати абстрактно-загальні поняття, розвивати увагу, пам’ять, мислення; формувати мовленнєву компетентність: уміння логічно і послідовно викладати свої думки, словесно передавати свої почуття, переживання, захоплення; формувати соціальну компетентність: виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

з розвитку зв’язного мовлення

«Реклама ліцею»

2 клас

 

 

 

                      Підготувала

                                вчитель-методист

                                            Прилуцького ліцею №12

                              Якубовська Т.О.

 

 


Мета: формувати в учнів ключові та предметні компетентності:

закріплювати навички правильно будувати слогани, вчити розкривати абстрактно-загальні поняття, розвивати увагу, пам’ять, мислення;

формувати мовленнєву компетентність: уміння логічно і послідовно викладати свої думки, словесно передавати свої почуття, переживання, захоплення;

формувати соціальну компетентність: виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу.

Обладнання: презентація до уроку, буклети, картки для складання слоганів.

Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення.

Форма уроку: нестандартний урок (урок з використанням інтерактивних вправ)

Очікувані результати:

  • учні знатимуть визначення понять «реклама», «інформація»;
  • розрізнятимуть види реклами;
  • вмітимуть аналізувати рекламу, усвідомлюватимуть роль інформації та реклами в сучасному світі;
  • розумітимуть, як реклама впливає на поведінку людей;
  • обгрунтовуватимуть власну думку.

Хід уроку:

І. Організація класу до уроку.

Психоемоційне налаштування:

  • У нас сьогодні незвичайний урок.

Вдивляючись у ваші розумні оченята, я впевнена у своїх силах. А ви?

Тоді, будь ласка, повторіть: «Ми розумні та впевнені у своїх силах».

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та завдань уроку.

  • Наш ліцей – наш другий дім.

В ній навчались:

  • Я люблю свій ліцей за те, що в ньому пройшло все моє життя. В ньому я навчалась любити людей, навчати дітей, перемагати, долати перешкоди.

А ви? За що ви любите свій ліцей?                (Вправа «Мікрофон»)

  • Наш ліцей красивий, сучасний, навчає, виховує.

Сьогодні на уроці ми спробуємо створити рекламу свого ліцею, а допоможе нам справжній майстер цієї справи, дизайнер графічних робіт Овчаренко Оксана.

ІІІ. Актуалізація чуттєвого досвіду учнів.

Казка про школу. (Додаток 1)

(Театралізація + презентація)

ІV. Мовленнєво-теоретична підготовка до складання зв’язного висловлювання.

  • Що таке реклама? (Оповіщення потенційних покупців про переваги того чи іншого товару або послуги).
  • З якою метою люди придумали рекламу? («Не похвали – не продаси». Щоб саме цей товар купили).
  • Як ви думаєте, чи була реклама в минулі століття і як вона виглядала? ( При розкопках середземномор’я археологи знайшли вивіски, які датуються ІІІ ст. до н.е. Реклама з’явилася одночасно з торгівлею). (Додаток 2)
  • З якою метою людям робляться рекламні повідомлення? (Покупець може не дізнатися про товар чи послугу)
  • Хто бере участь у створенні реклами?

(Рекламодавець – замовляє, оплачує; рекламовиробник – знімає відеоролик, друкує рекламний плакат; рекламорозповсюджувач – продає, розповсюджує).

Види реклами:

  • інформативна (повідомляє);
  • вмовляюча (переваги того чи іншого товару);
  • нагадуюча (нагадує, що саме цей товар може знадобитися).

(Додаток 3)

Відпочинок.

А зараз проведемо «Аукціон»

  • Які види реклами ви знаєте?

к.т.л.г. (каталоги)

л.ст.вк. (листівки)

р.д.р.кл.м. (радіореклама)

б.кл.т. (буклети)

пл.к.т. (плакати)

к.н.р.кл.м. (кінореклама)

вк.з.вн.к. (вказівники)

(Газетна реклама, рекламний щит, реклама на транспорті, реклама в Інтернеті, виставка товарів, рекламний ролик, журнальна реклама, поштова реклама).

Виведення головної думки розповіді.

  • Чому саме наш ліцей найкращий? (Відповіді дітей).

Шлях до знань, перевірений поколіннями.

  • Опишіть очікуваний результат від нашої реклами (Привернути увагу…)
  • Для якої аудиторії буде наша реклама? (для майбутніх…)
  • Де її можна розмістити? (Відповіді дітей)

V. Створення тексту зв’язного висловлювання. Розв’язання мовленнєвої ситуації.

  • Сьогодні на уроці для досягнення своєї мети ми складемо слогани.

Слоган – це фраза, спрямована на те, щоб реклама швидко запам’ятовувалася.

Складання слоганів.

Хочеш гарні знання мати до 12 ліцею треба вступати.

12 ліцей – твій дім і ти господар в нім.

Ліцей 12 співдружність здібних, творчих і працьовитих.

VIII. Підбиття підсумків мовленнєвої діяльності учнів за результатами уроку.

  • Чи сподобалося вам створювати рекламу?
  • Що видалося найцікавішим?

Своєю роботою ви довели, що вмієте мислити креативно.


Додаток 1

Казка про школу

За горами, за лісами,

За широкими морями,

Не у казці, а в країні

Жив-був цар на Україні.

У царя було три сини:

Старший – з розумом дитина,

Другий – літери вивчав,

Менший – і того не знав.

Час минав. Зростали діти –

Гарні і стрункі, як квіти.

Про майбутнє мріяв цар,

Дітям школу підбирав.

Перебрав він шкіл чимало,

Як зробити вибір вдало?!

Геть втомився, задрімав,

Школу мрії цар побачив, коли спав.

Гарна, світла і простора,

Ось така вам диво-школа,

Кращої для діток школи

Не знайти ніде й ніколи!

Прокинувся цар, ніби й не спав,

Віщий сон про школу вмить згадав:

Знайшов він те, що так довго шукав,

Школу для синів нарешті підібрав.

Знають дорослі, знають і діти,

Не знайти в цілому світі

Кращого ліцея, ніж №12,

Хоча їх у місті аж 11.

Вмієм і навчатись, і працювати,

Ми не звикли байдикувати,

Дуже полюбляєм ми відпочивати –

Виступи і заходи різні готувати.

Діти навчаються дуже сумлінно,

Що ліцей найкращий, підмічено вірно.

І хочем завірити вас неодмінно,

Що справи в ліцеї завжди на «відмінно»!

 

 


Додаток 2

 

Додаток 3

Зовнішня реклама - Creators

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
2353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку