Розробка уроку
з розвитку зв’язного мовлення
«Реклама ліцею»
2 клас
Підготувала
вчитель-методист
Прилуцького ліцею №12
Якубовська Т.О.
Мета: формувати в учнів ключові та предметні компетентності:
закріплювати навички правильно будувати слогани, вчити розкривати абстрактно-загальні поняття, розвивати увагу, пам’ять, мислення;
формувати мовленнєву компетентність: уміння логічно і послідовно викладати свої думки, словесно передавати свої почуття, переживання, захоплення;
формувати соціальну компетентність: виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу.
Обладнання: презентація до уроку, буклети, картки для складання слоганів.
Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення.
Форма уроку: нестандартний урок (урок з використанням інтерактивних вправ)
Очікувані результати:
Хід уроку:
І. Організація класу до уроку.
Психоемоційне налаштування:
Вдивляючись у ваші розумні оченята, я впевнена у своїх силах. А ви?
Тоді, будь ласка, повторіть: «Ми розумні та впевнені у своїх силах».
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та завдань уроку.
В ній навчались:
А ви? За що ви любите свій ліцей? (Вправа «Мікрофон»)
Сьогодні на уроці ми спробуємо створити рекламу свого ліцею, а допоможе нам справжній майстер цієї справи, дизайнер графічних робіт Овчаренко Оксана.
ІІІ. Актуалізація чуттєвого досвіду учнів.
Казка про школу. (Додаток 1)
(Театралізація + презентація)
ІV. Мовленнєво-теоретична підготовка до складання зв’язного висловлювання.
(Рекламодавець – замовляє, оплачує; рекламовиробник – знімає відеоролик, друкує рекламний плакат; рекламорозповсюджувач – продає, розповсюджує).
Види реклами:
(Додаток 3)
Відпочинок.
А зараз проведемо «Аукціон»
к.т.л.г. (каталоги)
л.ст.вк. (листівки)
р.д.р.кл.м. (радіореклама)
б.кл.т. (буклети)
пл.к.т. (плакати)
к.н.р.кл.м. (кінореклама)
вк.з.вн.к. (вказівники)
(Газетна реклама, рекламний щит, реклама на транспорті, реклама в Інтернеті, виставка товарів, рекламний ролик, журнальна реклама, поштова реклама).
Виведення головної думки розповіді.
Шлях до знань, перевірений поколіннями.
V. Створення тексту зв’язного висловлювання. Розв’язання мовленнєвої ситуації.
Слоган – це фраза, спрямована на те, щоб реклама швидко запам’ятовувалася.
Складання слоганів.
Хочеш гарні знання мати до 12 ліцею треба вступати.
12 ліцей – твій дім і ти господар в нім.
Ліцей 12 співдружність здібних, творчих і працьовитих.
VIII. Підбиття підсумків мовленнєвої діяльності учнів за результатами уроку.
Своєю роботою ви довели, що вмієте мислити креативно.
Додаток 1
Казка про школу
За горами, за лісами,
За широкими морями,
Не у казці, а в країні
Жив-був цар на Україні.
У царя було три сини:
Старший – з розумом дитина,
Другий – літери вивчав,
Менший – і того не знав.
Час минав. Зростали діти –
Гарні і стрункі, як квіти.
Про майбутнє мріяв цар,
Дітям школу підбирав.
Перебрав він шкіл чимало,
Як зробити вибір вдало?!
Геть втомився, задрімав,
Школу мрії цар побачив, коли спав.
Гарна, світла і простора,
Ось така вам диво-школа,
Кращої для діток школи
Не знайти ніде й ніколи!
Прокинувся цар, ніби й не спав,
Віщий сон про школу вмить згадав:
Знайшов він те, що так довго шукав,
Школу для синів нарешті підібрав.
Знають дорослі, знають і діти,
Не знайти в цілому світі
Кращого ліцея, ніж №12,
Хоча їх у місті аж 11.
Вмієм і навчатись, і працювати,
Ми не звикли байдикувати,
Дуже полюбляєм ми відпочивати –
Виступи і заходи різні готувати.
Діти навчаються дуже сумлінно,
Що ліцей найкращий, підмічено вірно.
І хочем завірити вас неодмінно,
Що справи в ліцеї завжди на «відмінно»!
Додаток 2
Додаток 3