Рекомендації до розв'язування задач. "Вчимося розв'язувати задачи"

Про матеріал
ВЧИМОСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ПРОСТІ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ТРЕНУЮСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧ Читаю задачу, роблю паузу після умови задачі перед запитанням.
Перегляд файлу

2 КЛАС

ВЧИМОСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ

ПРОСТІ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ

Результат пошуку зображень за запитом "картинки png книга"ТРЕНУЮСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧ

Читаю задачу, роблю паузу після умови задачі перед запитанням.

Знак паузи \ .Далі слідкуй і перевіряй, чи сформувалась у тебе навичка робити паузу між умовою і запитанням задачі.

Результат пошуку зображень за запитом "картинки png рука"Знак паузи в тексті задачі став самостійно.

Результат пошуку зображень за запитом "картинки png рука"Задача. У першій люстрі 4 лампочки, в другій 5 лампочок. Скільки лампочок у двох люстрах?

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки png знак восклицания"

Виділяю у тексті задачі умову (дані числа), запитання.

Результат пошуку зображень за запитом "картинки png карандаш"

 

Складаю короткий запис задачі.

Записую головні слова і дані числа.

Головні слова задачі: «в першій», «в другій»; дані числа — 4 (л.) і 5 (л.).

Для позначення запитання «Скільки всього...» використовуємо фігурну дужку } і знак питання (?). Короткий запис умови задачі виглядає так:

 

 

 

Повторюю задачу вголос.

Результат пошуку зображень за запитом "картинки png знак питання"

Обґрунтовую вибір дії розв'язання задачі.

 

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинки png карандаш"Міркую: Я розумію зміст запитання: «Скільки всього лампочок у двох люстрах?» так: слово «всього» вказує, що треба до лампочок першої люстри приліпити лампочки другої. Приліпити — це означає додати. Вибираю дію додавання.

 

Записую розв'язання задачі.

Розв'язання:

4 + 5 = 9 (л.)

Відповідь: 9 лампочок.

При розв'язуванні задач користуються алгоритмом.

https://subject.com.ua/teaching/mathematics/tutor/tutor.files/image010.jpgАлгоритм розв'язування задач

1. Опрацьовують умову задачі;

2. Складають короткий запис умови задачі;

3. Виділяють запитання;

4. Складають план розв'язання задачі;

5. Записують розв'язання задачі;

6. Формують висновок. Записують відповідь.

 

 

 

Виконай завдання: склади і розв'яжи текстову задачу за рисунком. 

 

 

 

 

 

Дій за планом:

Склади умову задачі і запиши її.

Постав запитання і запиши.

Запиши розв'язання і відповідь.

Умова У відро налили 10 л молока, а у каструлю — 5 л.

Запитання Скільки всього літрів молока налили у відро і каструлю?

Розв'язання 10 + 5 = 15 (л)

Відповідь 15 літрів молока.

https://subject.com.ua/teaching/mathematics/tutor/tutor.files/image012.jpgЗакріплення знань та навичок

Склади і розв'яжи текстову задачу за рисунком усно.

Задача 1.

 

 

 

 

 

 

Задача 2.

 

Задача 3.

Задача 4.

• Розв'яжи задачі.

Задача 5. Учень для гербарію зібрав 7 дубових листків і 3 кленових. Скільки листків для гербарію зібрав учень?

Задача 6. На таці 12 склянок сливового соку і 7 склянок томатного. Скільки всього склянок із соком на таці?

Задача 7. На стіл поклали 8 ложок столових і 7 ложок чайних. Скільки всього ложок поклали на стіл?

Задача 8. На тарілці лежало 6 помідорів і 9 огірків. Скільки всього овочів лежало на тарілці?

 

docx
Додано
8 травня 2019
Переглядів
2627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку