рекомендації до використання інтерактивного плакату "Казка про яян"

Про матеріал
Інтерактивний плакат - це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального матеріалу.
Перегляд файлу

                                           Гуц Зоя Миколаївна

                                                               Берестівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                    Соледарської міської ради

                                     Донецької області

 

Електронний освітній засіб «Інтерактивний плакат»

 

Урок української літератури – це творча лабораторія як учителя, так і учнів. Познайомивши  учнів  6 класу зі змістом казки-притчі Емми Андієвської «Казка про яян»,  учням пропонується вдома переосмислити вчинки  героїв і створити інтерактивний плакат щодо рис характеру та поведінки пастушка і яянина, визначити мораль казки.

Інтерактивний плакат - це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального матеріалу. Він органічно інтегрується в класно-урочну систему. Плакат за своєю суттю - це засіб надання інформації, тобто основна його функція - демонстрація матеріалу. Він являє собою електронний навчальний плакат, що має інтерактивну навігацію, яка дозволяє відобразити необхідну інформацію: графіку, текст, звук, відео. Сам інтерфейс повинен бути яскравим, простим і зручним. 

Інтерактивним плакатом керувати варто поступово, а саме:

  1. «Мишкою» на верхній панелі треба натиснути «Слайд-шоу», потім з лівого боку функцію «Сначала».
  2. Відкривається початковий варіант інтерплаката,  на якому зображено героїв твору – пастушка і яянина.
  3. Кликнувши на  зображення героїв, спливає напис.
  4. Зліва на плакаті учениця процитувала уривки з тексту для визначення рис характеру пастушка і приховані відповіді до них, використавши заголовну літеру.
  5. Натискаючи на літеру, з’являється цитата, а натискаючи на зміст цитати – риса характеру.
  6. Справа на плакаті учениця запропонувала однокласникам початок фраз про поведінку яянина для того, щоб учні завершили їх зміст, віднайшовши у тексті.
  7. Натискаючи на слово, спливає продовження речення.
  8. Для формування висновку-моралі    учні попередньо можуть висловлювати різні думки, авторка ж  інтерактивного плакату запропонувала свої  варіанти: один висновок-мораль про вчинки яянина, другий – про вчинки пастушка.
  9. Авторські висновки теж приховані. Кликнувши на слово «мораль», з’являється варіант її міркування.

Інтерактивний плакат можна використовувати як на етапі знайомства з новим матеріалом, так і при повторенні. А також можна провести весь урок, взявши за основу інтерактивний плакат, або використати його як додаткову допомогу при виконанні домашнього завдання.

У створенні інтерактивних плакатів здобувачі освіти  можуть брати участь індивідуально, невеликими групами, колективно, завчасно обговоривши можливі варіанти змісту. Оскільки на уроках інформатики учні вже засвоїли тему «Створення презентацій», то труднощів у  виконанні інтерактивних плакатів  у них не виникає.

Актуальність створення інтерактивних плакатів полягає в тому, що учні розвивають свої творчі здібності, вчаться аналізувати, робити висновки, узагальнювати; а використання їх на уроках літератури виступає як  засіб сприйняття наочності, надання інформації,  демонстрації навчального  матеріалу, застосування цифрових освітніх ресурсів.

docx
Додано
7 червня 2021
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку