Гуц Зоя Миколаївна
Берестівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Соледарської міської ради
Донецької області
Електронний освітній засіб «Інтерактивний плакат»
Урок української літератури – це творча лабораторія як учителя, так і учнів. Познайомивши учнів 6 класу зі змістом казки-притчі Емми Андієвської «Казка про яян», учням пропонується вдома переосмислити вчинки героїв і створити інтерактивний плакат щодо рис характеру та поведінки пастушка і яянина, визначити мораль казки.
Інтерактивний плакат - це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального матеріалу. Він органічно інтегрується в класно-урочну систему. Плакат за своєю суттю - це засіб надання інформації, тобто основна його функція - демонстрація матеріалу. Він являє собою електронний навчальний плакат, що має інтерактивну навігацію, яка дозволяє відобразити необхідну інформацію: графіку, текст, звук, відео. Сам інтерфейс повинен бути яскравим, простим і зручним.
Інтерактивним плакатом керувати варто поступово, а саме:
Інтерактивний плакат можна використовувати як на етапі знайомства з новим матеріалом, так і при повторенні. А також можна провести весь урок, взявши за основу інтерактивний плакат, або використати його як додаткову допомогу при виконанні домашнього завдання.
У створенні інтерактивних плакатів здобувачі освіти можуть брати участь індивідуально, невеликими групами, колективно, завчасно обговоривши можливі варіанти змісту. Оскільки на уроках інформатики учні вже засвоїли тему «Створення презентацій», то труднощів у виконанні інтерактивних плакатів у них не виникає.
Актуальність створення інтерактивних плакатів полягає в тому, що учні розвивають свої творчі здібності, вчаться аналізувати, робити висновки, узагальнювати; а використання їх на уроках літератури виступає як засіб сприйняття наочності, надання інформації, демонстрації навчального матеріалу, застосування цифрових освітніх ресурсів.