Рекомендації педагогам." Як працювати на уроці з дітьми, що по - різному сприймають інформацію "

Про матеріал

Всі діти сприймають інформацію по -різному і це обов'язково повинні враховувати вчителі в роботі .Дані поради допоможуть вчителю максимально використовувати можливості учнів на уроці з мінімальними затратами своїх сил.

Перегляд файлу

 

   Поради для вчителів

 

                     При виконані роботи на уроці  рекомендується:

         візуалу дозволяти мати під рукою листок, де в процесі усвідомлення і запам’ятовування матеріалу він зможе креслити, малювати, штрихувати.

images        аудіалу не робити зауваження, якщо він в процесі навчання видає якісь звуки, ворушить губами – так йому легше справлятись з завданням;

       кінестетика не заставляти сидіти довгий час нерухомо, обов’язково дати йому можливість моторної розрядки (сходити за крейдою, журналом, писати на дошці, вдома – сходити до іншої кімнати); запам’ятовування матеріалу в нього відбувається легше під час руху. 

Зрозуміло, що дуже важливо спілкуватись з учнем «на його ж мові»:

21з візуалом використовуючи слова, описуючі колір, розмір, форму,місце роз положення; виділяючи різні пункти чи аспекти змісту; записуючи дії,використовуючи схеми, таблиці, наочні посібники та ін.

з аудіалом використовувати варіації голосу (паузи, висоту, гучність), відображаючи тілом ритм мови ( особливо головою) з швидкістю, характерною для цього типу сприймання;

1_0dcecdf082b79857ae38a6e4121dde8fз кінестетиком використовуючи жести, доторкання і типічну для них повільну швидкість розумових процесів; пам’ятати , що кін естетики навчаються за допомогою  м’язової пам’яті; чім більше перебільшення, тим краще для запам’ятовування.

         Зауваження також повинні бути на мові учня, так буде кращий ефект.

 візуалу краще покивати головою чи погрозити пальцем;

аудіалу – сказати пошепки «шшшш»;

 кінестетику – покласти руку на плече та похлопати по ньому.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Чубара Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вербовецька Уляна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рій Віра Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кравчук Валентина Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
1133
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку