Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів

Про матеріал
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів/учениць у 5-7 класах з інформатики відповідно до наказу МОН України №1093 від 02.08.2024р. "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання"
Перегляд файлу

Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів/учениць у 5-7 класах з інформатики  відповідно до наказу МОН України №1093 від 02.08.2024р. "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання"

Згідно з наказом МОН України №1093 від 02.08.2024 р. "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання", оцінювання учнів у 5-7 класах з інформатики має відповідати сучасним підходам до освіти. Ось кілька основних рекомендацій:

1. Формувальне оцінювання:

  • Відстеження прогресу: Оцінювання має бути спрямоване на відстеження розвитку учнів протягом навчального року.
  • Зворотний зв'язок: Викладачі повинні регулярно надавати учням зворотний зв'язок, який допомагає зрозуміти, що саме потрібно вдосконалити та як це зробити.
  • Самооцінка та взаємооцінка: Залучення учнів до самооцінювання та взаємооцінювання розвиває у них критичне мислення та відповідальність за власне навчання.

2. Критерії оцінювання:

  • Знання та розуміння: Учні повинні демонструвати розуміння основних понять інформатики, таких як алгоритми, програмування, інформаційні технології тощо.
  • Практичні навички: Оцінюються вміння застосовувати знання на практиці, створювати прості програми, використовувати програмні засоби для розв'язання задач.
  • Творчий підхід: Оцінюється здатність учнів генерувати ідеї, знаходити нові рішення та проявляти творчий підхід у виконанні завдань.

3. Завдання для оцінювання:

  • Практичні роботи: Завдання мають бути орієнтовані на застосування теоретичних знань у реальних умовах, наприклад, створення проектів або виконання міні-завдань.
  • Тестування: Використання тестів для перевірки знань, що дозволяє оцінити рівень засвоєння матеріалу.
  • Проєкти: Оцінювання довгострокових проєктів, які учні виконують самостійно або в групах.

4. Диференціація оцінювання:

  • Індивідуальний підхід: Оцінювання має враховувати індивідуальні особливості учнів, їх темп навчання та рівень засвоєння матеріалу.
  • Гнучкість: Викладачі мають змогу адаптувати критерії оцінювання в залежності від складності завдань та рівня підготовленості учнів.

5. Документування та прозорість:

  • Звіти: Учителі повинні вести чіткий облік результатів навчання, що дає змогу відслідковувати прогрес учнів.
  • Прозорість: Учні та їх батьки мають бути проінформовані про критерії оцінювання та результати.

6. Підсумкове оцінювання:

  • Річні оцінки: Формування підсумкової оцінки має враховувати як поточні результати, так і результати річного підсумкового контролю.
  • Підтримка учнів: Якщо учень має труднощі, слід розробити індивідуальний план підтримки для досягнення кращих результатів.

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку