Календарно-тематичне планування з інформатики

Про матеріал

Календарно-тематичне планування - 5 клас НУШ (2 год), 6 клас НУШ (2 год), 8 кл. (2 год), 9 кл. (2 год), 11 класи (1 год)

Перегляд файлу

ІНФОРМАТИКА

   5 КЛАС

 

70 год, 2  год на тиждень

№п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Розділ 1 ІНФОРМАЦІЯ І КОМП’ЮТЕР

Тема 1.Піклуємось про безпеку

1

 

Безпека під час роботи з комп’ютером

 

2

 

Безпека в інтернеті

 

Тема 2 Використовуємо інтернет

3

 

Сервіси інтернету для навчання

 

4

 

Інтернет для власного розвитку.

 

5

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Сайт, який я рекомендую своїм друзям»

 

Тема 3 Досліджуємо за допомогою гаджетів

6

 

Постановка проблеми. Причина й наслідок

 

7

 

Інформація, дані, повідомлення

 

Тема 4 Складаємо модель комп’ютера

8

 

Комп’ютер як пристрій  опрацювання даних .

 

9

 

Складові комп’ютерів та їхнє призначення.

 

10

 

Поняття  про інфографіку. Карти знань

 

11

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Інформаційна модель —комп’ютер для навчання»

 

Тема 5 Програмуємо пристрої

12

 

Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритму

 

13

 

Середовище опису й виконання алгоритмів. Тематичне оцінювання №1(тести) 

 

Тема 6 Встановлюємо програми

14

 

Операційна система

 

15

 

Програми для опрацювання  даних різних типів

 

Розділ 2. ЗОБРАЖЕННЯ  ТА АЛГОРИТМИ ЇХ ПОБУДОВИ

Тема 7 Стаємо фотокореспондентами

16

 

Програми для перегляду та створення графічних зображень

 

17

 

Програми для роботи з графікою.

 

18

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Як правильно доглядати за шкільними вазонами?»

 

Тема 8 Стаємо дизайнерами

19

 

Комп’ютерна графіка та її особливості

 

20

 

Створення зображень

в графічному редакторі.

 

21

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Логотип команди»

 

Тема 9 Створюємо моделі

22

 

Об’єкти та їхні властивості. Об’єкти в середовищі, виконання алгоритмів

 

23

 

Дії над об’єктами в середовищі Скретч

 

24

 

Дії над об’єктами в середовищі Скретч

 

25

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Природа навколо нас»

 

Тема 10 Проєктуємо діяльність робота-художника

26

 

Типи алгоритмів

 

27

 

Лінійні алгоритми

 

28

 

Побудова лінійних

Алгоритмів.

 

29

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Замки України»

 

Тема 11 Створюємо орнамент

30

 

Закономірності навколо нас

 

31

 

Побудова орнаментів у Скретч.

 

32

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Орнаменти»

 

Тема 12 Складаємо алгоритми

33

 

Складання алгоритмів із командами повторення

 

34

 

Поєднання команд повторення

 

35

 

Добір кращої стратегії

для створення алгоритму. Тематичне оцінювання №2(тести) 

 

36

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Гра на клавіатурі»

 

Розділ 3 ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ З ТЕКСТАМИ

Тема 13 Працюємо з текстами

37

 

Програми для опрацювання електронних текстів

 

38

 

Форматування об’єктів

текстового документа.

 

39

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Екологічний календар»

 

Тема 14 Поєднуємо текст і графіку

40

 

Вставлення малюнків

до текстового документа

 

41

 

Створення векторних

зображень.

 

42

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота « Логотип для сортування сміття»

 

Тема 15 Створюємо анімовані історії

43

 

Робота з графікою у середовищі текстового процесора

 

44

 

Створення анімованих історій у середовищі Скретч. Тематичне оцінювання №3(тести)

 

45

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Комікс про захист пристроїв»

 

Тема 16 Комп’ютерні мережі.

Локальна мережа. Використання мережевих папок

46

 

Комп’ютерна мережі.

Локальна мережа

 

Тема 17 Досліджуємо інтернет

47

 

Пошук інформації в інтернеті

 

48

 

Зберігання даних з інтернету.

 

49

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Цікаві матеріали в інтернеті»

 

Тема 18 Поважаємо авторське право

50

 

Однорівневі списки

 

51

 

Авторське право.

 

Тема 19 Створюємо вікторину

52

 

Створення вікторини

 

53

 

Повне розгалуження

 

54

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Відгадай мелодію»

 

Розділ 4. ПРЕЗЕНТАЦІІ ТА АНІМАЦІЇ

Тема 20 Працюємо разом

55

 

Програмне забезпечення  для створення і відтворення  комп’ютерних презентацій

 

56

 

Редагування та показ

презентації

 

Тема 21 Розробляємо мультимедіа

57

 

Редагування об’єктів

презентації

 

58

 

Анімація об’єктів презентації.

 

59

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Мультфільм»

 

Тема 22 Створюємо рекламу

60

 

Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

 

61

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Туристична візитка »

 

Тема 23 Створюємо модель

62

 

Налаштування показу  презентації

 

63

 

Анімація переходів між слайдами

 

64

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Комп’ютер моєї мрії»

 

Тема 24 Презентуємо проєкт

65

 

Виступ із презентацією. Друк презентації. Працюємо в проєкті. Портфоліо.

 

66

 

Виступ із презентацією. Друк презентації.

 

67

 

Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Портфоліо»

 

Тема 25 Розробляємо гру

68

 

Алгоритми з повтореннями

та розгалуженнями

 

69

 

Використання таймера в іграх. Інструктаж з БЖД. Проєктна робота « Власна гра»

 

70

 

Використання таймера в іграх. Тематичне оцінювання №4 (тести)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

   6 КЛАС

 

70 год, 2  год на тиждень

 

№ п/п

Дата

При-мітка

Тема заняття

Очікувані результати навчання

(учениця/учень)

 

РОЗДІЛ 1. ІНТЕРНЕТ. ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ

(10 ГОДИН)

 

Тема 1. Досліджуємо цифровий світ

  •                розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язування конкретних задач;
  •                описує призначення та застосування цифрових пристроїв і технологій для здійснення інформаційних процесів з використанням відповідної термінології;
  •                моделює роботу простої інформаційної системи;
  •                описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою;
  •                наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення;
  •                  розрізняє і формулює прості апаратні і програмні проблеми у власному інформаційному середовищі, пропонує способи їх розв’язування, звертаючись у разі потреби по допомогу до інших осіб;
  •   зберігає результати пошуку або власної роботи на мережних/хмарних ресурсах

1

 

 

Знову у комп’ютерному класі. Інформаційні процеси

2

 

 

Пристрої для здійснення інформаційних процесів

Тема 2. Проєктуємо майбутнє

3

 

 

Інформаційні процеси

4

 

 

Створюємо інформаційну систему

5

 

 

Інформаційні технології

Тема 3. Складаємо та налагоджуємо комп’ютер

6

 

 

Апаратна та програмна складова інформаційної системи

7

 

 

Встановлення та видалення програм

8

 

 

Вчимося встановлювати та видаляти програми

9

 

 

Оновлення апаратного та програмного забезпечення

10

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Змінюємо комп’ютер»

 

Тематичне оцінювання «ІНТЕРНЕТ. ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ»

 

РОЗДІЛ 2. МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРНЕТ  (16 ГОДИН)

 

Тема 4. Працюємо з сервісами

  •   наводить приклади онлайн-сервісів та їх функцій;
  •   обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам;
  •   використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності;
  •   розпізнає факти і судження в інформаційних джерелах;
  •   порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями;
  •   наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах;
  •   використовує запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації і надійності джерел;
  •   наводить приклади переваг і небезпек використання цифрових технологій для навколишнього середовища і добробуту у знайомих ситуаціях;
  •   розрізняє інформаційне «сміття» цифрового і нецифрового формату;
  •   наводить приклади і застосовує заходи безпеки та захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних;
  •   створює і використовує надійні паролі;
  •   не розголошує конфіденційні дані про себе та інших осіб;
  •   пояснює, що таке «цифровий слід» та онлайн-репутація, відповідально формує їх у себе;
  •   пояснює правила етикету спілкування у цифрових мережах і дотримується їх;
  •   розпізнає небезпечні віртуальні спільноти і не бере участі в них;
  •   розпізнає небезпечні/конфліктні ситуації під час онлайн-спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів), знає, до кого звернутися по допомогу в разі їх виникнення;
  •   пояснює переваги і недоліки цифрової комунікації;
  •   створює повідомлення на доступних ресурсах, додержуючи правил і враховуючи соціальні, культурні й інші особливості учасників онлайн-комунікації

11

 

 

Сервіси інтернету

12

 

 

Реєстрація та робота в сервісах інтернету

13

 

 

Реєстрація акаунтів, створення паролів

Тема 5. Піклуємось про безпеку

14

 

 

Поняття цифрового сліду

15

 

 

Створюємо вікторину у середовищі Скретч

16

 

 

Заходи з безпеки

17

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Порадник з безпеки»

 

Тематичне оцінювання «ПРАЦЮЄМО З СЕРВІ-САМИ. ПІКЛЮЄМОСЬ ПРО БЕЗПЕКУ»

 

Тема 6. Оцінюємо інформацію

18

 

 

Факти та судження

19

 

 

Критичне оцінювання інформації в інтернеті

Тема 7. Використовуємо спільноти

20

 

 

Комунікація за допомогою мережі

21

 

 

Соціальні мережі та налаштування конфіденційності у них

22

 

 

Безпека в соціальних мережах

23

 

 

Поняття кібербулінгу

24

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Чат-бот із безпеки»

 

Тема 8. Працюємо в хмарах

25

 

 

Поняття про хмарні технології

26

 

 

Поняття хакера. Хмарні обчислення

 

Тематичне оцінювання «ОЦІНКА ІНФОРМА-ЦІЇ. ХМАРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ»

РОЗДІЛ 3. ЦИФРОВА ТВОРЧІСТЬ  ( 13 ГОДИН)

Тема 9. Працюємо з медіа

  •      розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язування яких можна застосувати цифрові технології;
  •      пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язування конкретних задач;
  •      наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості;
  •      описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство;
  •      визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язування задачі, підтвердження чи спростування тверджень;
  •      представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень;
  •      пояснює схеми і діаграми систем реального і віртуального світу;
  •      використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів;
  •      розпізнає та реалізує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язування життєвої/навчальної проблеми;
  •      використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів;
  •      дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів;
  •      описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту;
  •      бере участь у спільному проєкті (онлайн та офлайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів;
  •      планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання

 

 

 

27

 

 

Поняття медіа та мультимедіа

28

 

 

Програмне забезпечення для створення та відтворення простих та аудіо- та відеоданих

29

 

 

Додавання звуку та відео у презентацію

30

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Наші герої»

Тема 10. Створюємо вебресурси

31

 

 

Поняття про мову розмітки тексту

32

 

 

Створення простих вебресурсів

33

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Великі відкриття українців»

Тема 11. Творимо в інтернеті

34

 

 

Публікація інформації в інтернеті

35

 

 

Створення цифрових історій

36

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Технології та життя людини»

 

Тема 12. Представляємо себе в інтернеті

37

 

 

Поняття блогу

38

 

 

Як створювати блог

39

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Цифрова держава» 

 

Тематичне оцінювання «ЦИФРОВА ТВОРЧІСТЬ»

РОЗДІЛ 4. ТАБЛИЦІ ТА МОДЕЛІ  ( 18 ГОДИН)

Тема 13. Створюємо інфографіку

  •      обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язування задачі, і визначає їх допустимі значення;

 

  •      планує і реалізує експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези;
  •      робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу;

 

  •      пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то…», «що треба зробити, щоб…»

 

40

 

 

Інфографіка

41

 

 

Схеми

Тема 14. Створюємо таблиці

42

 

 

Робота з таблицями в середовищі текстового процесора

43

 

 

Форматування таблиць

44

 

 

Робота з таблицями в середовищі редактора презентацій

45

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Опитування думки»

Тематичне оцінювання «ІНФОГРАФІКА. ТАБЛИЦІ»

Тема 15. Табличний процесор

46

 

 

Табличні процесори, їхнє призначення

Тема 16. Працюємо з електронними таблицями

47

 

 

Редагування електронних таблиць

48

 

 

Створюємо електронну таблицю

49

 

 

Форматування електронних таблиць

50

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Створюємо подарунки»

Тема 17. Створюємо електронні таблиці

51

 

 

Форматування даних електронної таблиці

52

 

 

Обчислення з числовими даними електронної таблиці.

53

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Сімейний бюджет»

Тема 18. Працюємо з діаграмами

54

 

 

Діаграми та їхні типи

55

 

 

Побудова діаграм

Тема 19. Створюємо моделі

56

 

 

Моделі та їхні види

Тема 20. Проводимо комп’ютерний експеримент

57

 

 

 Етапи створення моделей

 

Тематичне оцінювання «ЕЛЕКТРОННІ ТАБЛИЦІ. ДІАГРАМИ. МОДЕЛІ»

РОЗДІЛ 5. ПРОГРАМИ І РОБОТИ  ( 12 ГОДИН)

Тема 21. Досліджуємо об’єкти

  •      складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язування задач;
  •      представляє алгоритм одним чи кількома способами
  •      розв’язування задач;
  •      пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх;
  •      створює і виконує програмний проєкт у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше);
  •      проводить перевірку роботи програмного проєкту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи;
  •      пропонує власні способи перевірки правильності роботи проєкту;
  •      розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проєкту, і пропонує способи їх усунення;
  •      докладає зусиль і виявляє гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язування проблем під час реалізації програмних проєктів;
  •      прогнозує зміну результату роботи проєкту внаслідок внесення змін до нього;
  •      складає список підзадач для розв’язування великої або складної задачі;
  •      визначає функціонал окремих частин проєкту
  •      складає проєкт з розв’язування окремих підзадач;
  •      узгоджує взаємодію окремих підзадач у модульному проєкті

58

 

 

 Поняття про об’єкт у програмуванні

Тема 22. Програмуємо події

59

 

 

Події та їх реалізація в середовищі Скретч

60

 

 

Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

Тема 23. Складаємо алгоритми

61

 

 

Вкладені розгалуження

62

 

 

Вкладені повторення

63

 

 

Інструктаж з БЖД. Проєкт «Цікава наука»

Тема 24. Розв’язуємо складні задачі

64

 

 

Поділ задач на підзадачі

65

 

 

Створюємо проєкти для розв’язування задач

Тема 25. Піклуємось про безпеку

66

 

 

Опис подій у програмуванні роботів

67

 

 

Створюємо гру на спритність у середовищі Micro:Bit

68

 

 

Складаємо проєкт на платформі Micro:Bit

69

 

 

Створюємо навігатор у середовищі Micro:Bit

70

 

 

Створюємо проєкти у середовищі Micro:Bit

Тематичне оцінювання «ПРОГРАМИ І РОБОТИ»

 

 


ІНФОРМАТИКА

  8 КЛАС

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Кодування даних

  1.                      

 

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.

Опрацювання даних як інформаційний процес

 

  1.                      

 

Кодування та декодування повідомлень

 

  1.                      

 

Кодування тексту. Таблиці кодів символів

 

  1.                      

 

Кодування графічних даних

 

  1.                      

 

Двійкове кодування.

 

  1.                      

 

Одиниці вимірювання довжини двійкового коду

 

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. «Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду повідомлень».

Тематичне оцінювання.

 

Тема 2. Апаратне забезпечення

  1.                      

 

Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор

 

  1.                      

 

Пристрої пам’яті. Внутрішня пам’ять

 

  1.                 

 

Зовнішня пам’ять

 

  1.                 

 

Пристрої введення даних

 

  1.                 

 

Пристрої виведення даних

 

  1.                 

 

Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв

 

  1.                 

 

Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. «Конфігурація комп’ютера під потребу».

Тематичне оцінювання.

 

Тема 3. Опрацювання текстових даних

  1.                 

 

Пошук та заміна фрагментів тексту

 

  1.                 

 

Створення багаторівневих списків, розділів

 

  1.                 

 

Створення колонок. Колонтитули

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. «Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів».

 

  1.                 

 

Форматування з використанням стилів

 

  1.                 

 

Структура документа

 

  1.                 

 

Автоматизоване створення змісту документа

 

  1.                 

 

Гіперпосилання в текстових документах

 

  1.                 

 

Спільна робота з документом

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. «Стилі. Структура документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання»

 

  1.                 

 

Створення формул та написів

 

  1.                 

 

Створення об’єктів SmartArt. Тематичне оцінювання.

 

Тема 4. Створення та публікація веб-ресурсів

  1.                 

 

Структура веб-сторінок. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці

 

  1.                 

 

Поняття про мову гіпертекстової розмітки

 

  1.                 

 

Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів

 

  1.                 

 

Створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів».

Тематичне оцінювання.

 

Тема 5. Опрацювання мультимедійних об’єктів

  1.                 

 

Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів

 

  1.                 

 

Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо й відео. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів

 

  1.                 

 

Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму

 

  1.                 

 

Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. «Створення відеофільму»

 

  1.                 

 

Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». Тематичне оцінювання.

 

Тема 6. Алгоритми та програми

  1.                 

 

Сучасні мови програмування.

 

  1.                 

 

Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом.

 

  1.                 

 

Обробники подій, пов’язаних з елементами керування.

 

  1.                 

 

Засоби створення і редагування проекту

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. «Проєкти, що змінюють значення властивостей вікна та використовують вікно повідомлень»

 

  1.                 

 

Поняття елемента керування. Кнопка

 

  1.                 

 

Елемент керування напис

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. «Проєкти з кнопками та написами»

 

  1.                 

 

Елемент керування поле

 

  1.                 

 

Введення й виведення даних

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. «Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів»

 

  1.                 

 

Налагодження проєкту.

Тематичне оцінювання.

 

  1.                 

 

Вирази. Логічні вирази та змінні

 

  1.                 

 

Логічні операції

 

  1.                 

 

Умовні оператори (коротка та повна форма).

 

  1.                 

 

Розв'язування задач з використанням розгалуження

 

  1.                 

 

Прапорці

 

  1.                 

 

Перемикачі

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. «Проєкти з розгалуженнями»

 

  1.                 

 

Оператори циклу. Цикли з лічильником

 

  1.                 

 

Оператори циклу. Цикли з лічильником

 

  1.                 

 

Оператори циклу. Цикли з лічильником

 

  1.                 

 

Цикли з передумовою

 

  1.                 

 

Цикли з передумовою

 

  1.                 

 

Цикли з передумовою

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 12. «Проєкти із циклами». Тематичне оцінювання.

 

Повторення навчального матеріалу. Виконання навчальних проєктів.

  1.                 

 

Розв’язування компетентнісних задач.

 

  1.                 

 

Вибір теми проєкту. Його планування. Добір ресурсів. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів.

 

  1.                 

 

Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів.

 

  1.                 

 

Захист навчальних проєктів.

 

  1.                 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

   9 КЛАС

 (70 годин, 2 години на тиждень)

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Примітки

I семестр

Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека

  1.  

 

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Операційні системи, їхні різновиди

с. 5-9

 

  1.                      

 

Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Драйвери

с. 9-15

 

  1.                      

 

Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Резервне копіювання даних

с. 15-20

 

  1.                      

 

Створення образу системи, контрольні точки відновлення

с. 20-25

 

  1.                      

 

Архіватори. Типи архівних файлів. Операції над архівами

с. 25-32

 

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. «Архівування та розархівування даних»

с. 33

 

  1.                      

 

Інформаційна безпека. Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від шкідливого програмного забезпечення

с. 33-36

 

  1.                      

 

Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним

с. 36-38

 

  1.                      

 

Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів.

Тематичне оцінювання

с. 38-43

 

Тема 2. 3D-графіка

  1.                 

 

Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою

с. 44-53

 

  1.                 

 

Редактор 3D-графіки Blender. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації

с. 53-66

 

  1.                 

 

Копіювання та клонування, групування, вирівнювання об’єктів. Рендеринг тривимірної сцени

с. 66-77

 

  1.                 

 

Змінення форми тривимірних об’єктів. Вершини, ребра, грані

с. 77-81

 

  1.                 

 

Екструдування форми об’єкта

с. 81-90

 

  1.                 

 

Графічні текстури

с. 90-100

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. «Створення 3D-моделей у редакторі Blender»

с. 100

 

  1.                 

 

Текстові об’єкти та їх редагування

с. 100-108

 

  1.                 

 

Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації

с. 108-116

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 3. «Створення тривимірної анімації в редакторі Blender»

с. 116-117

 

  1.                 

 

Поняття про 3D-друк.

Тематичне оцінювання

с. 117-125

 

Тема 3. Опрацювання табличних даних

  1.                 

 

Абсолютні та мішані посилання

с. 126-134

 

  1.                 

 

Функції в табличному процесорі

с. 135-138

 

  1.                 

 

Математичні та статистичні функції

с. 139-141

 

 

  1.                 

 

Логічні функції

с. 142-147

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 4. «Використання математичних, логічних і статистичних функцій табличного процесора»

с. 147

 

  1.                 

 

Діаграми

с. 147-152

 

  1.                 

 

Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних

с. 152-159

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 5. «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі»

с. 160

 

  1.                 

 

Сортування. Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти

с. 161-164

 

  1.                 

 

Прості та розширені фільтри

с. 164-172

 

  1.                 

 

Обчислення підсумків. Умовне форматування. Експорт та імпорт електронних таблиць

с. 172-183

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6. «Вибирання даних в електронних таблицях». Тематичне оцінювання

с. 184

 

ІI семестр

 

Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних

 

  1.                 

 

Поняття та призначення баз даних

с. 185-187

 

  1.                 

 

Ознайомлення з системою керування базами даних

с. 188-193

 

  1.                 

 

Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці

с. 194-200

 

  1.                 

 

Додавання, видалення, редагування даних у базі

с. 200-210

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 7. «Редагування таблиці бази даних»

с. 210-211

 

  1.                 

 

Фільтрація та сортування даних у таблицях

с. 212-219

 

  1.                 

 

Автоматизоване створення запитів у базі даних

с. 220-229

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. «Створення запитів на вибірку даних». Тематичне оцінювання

с. 229

 

Тема 5. Алгоритми та програми

 

  1.                 

 

Поняття одновимірного масиву

с. 230-232

 

  1.                 

 

Введення й виведення значень елементів масиву

с. 233-237

 

  1.                 

 

Введення й виведення значень елементів масиву

с. 238-243

 

  1.                 

 

Введення й виведення значень елементів масиву

с. 233-243

 

  1.                 

 

Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови

с. 243-245

 

  1.                 

 

Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови

с. 245-248

 

  1.                 

 

Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови

 

 

  1.                 

 

Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови

 

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 9. «Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву за заданими умовами». Тематичне оцінювання

с. 257

 

  1.                 

 

Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві

с. 248-257

 

  1.                 

 

Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві

с. 248-257

 

  1.                 

 

Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві

с. 248-257

 

  1.                 

 

Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві

с. 248-257

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 10. «Пошук значень в одновимірному масиві»

с. 257-258

 

  1.                 

 

Алгоритми впорядкування масиву

с. 258-262

 

  1.                 

 

Алгоритми впорядкування масиву

с. 262-265

 

  1.                 

 

Поняття складності алгоритмів.

Тематичне оцінювання

с. 265-270

 

Тема 6. Підсумкові компетентнісні колективні проєкти

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Виконання навчальних проєктів

 

 

  1.                 

 

Захист навчальних проєктів.

Тематичне оцінювання

 

 

  1.                 

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

   11 КЛАС

 

Модуль. Бази даних (35 год.)

 

Навчальна програма з інформатики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Проектування моделі бази даних

  1.  

 

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.

Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних.

 

  1.  

 

Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних.

 

  1.  

 

Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю.

 

  1.  

 

Бази даних в інформаційних системах. Тематична атестація.

 

Тема 2. Створення реляційної бази даних

  1.  

 

Основні відомості про СУБД Access.

 

Таблиці

  1.  

 

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

 

  1.  

 

Модифікація структури таблиць.

 

  1.  

 

Ключові поля, індекси, зв’язування таблиць.

 

  1.  

 

Уведення, пошук і редагування даних у таблиці.

 

  1.  

 

Сортування та фільтрація записів. Операції над таблицями.

 

  1.  

 

Створення структури таблиць і введення вмісту.

Практична робота 1.

 

  1.  

 

Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях.

Практична робота 2. Тематична атестація.

 

Запити

  1.  

 

Загальні відомості про запити.

 

  1.  

 

Створення й виконання запитів на вибірку даних.

 

  1.  

 

Запити з функціями і з полями, що обчислюються.

 

  1.  

 

Запити з параметрами. Перехресні запити.

 

  1.  

 

Запити на змінення.

 

  1.  

 

Занити з функціями та з полями, шо обчислюються.

Практична робота 3.

 

  1.  

 

Запити з параметрами, перехресні запити і запити на змінення даних. Практична робота 4. Тематична атестація.

 

Форми

  1.  

 

Створення форм за допомогою простих засобів.

 

  1.  

 

Елементи керування та властивості форм.

 

  1.  

 

Створення форм за допомогою конструктора форм.

 

  1.  

 

Використання форм для введення й редагування даних.

 

  1.  

 

Створення форм. Практична робота 5.

 

Звіти

  1.  

 

Поняття звіту. Автоматичне створення звіту.

 

  1.  

 

Створення звіту за допомогою конструктора звітів.

 

  1.  

 

Створення звітів. Практична робота 6. Тематична атестація.

 

Основи мови запитів SQL

  1.  

 

Призначення, основні поняття та терміни мови SQL.

 

  1.  

 

Найпростіші запити мовою SQL у системі Access.

 

  1.  

 

Запити з умовою. Групування запитів.

 

Імпорт та експорт об’єктів бази даних

  1.  

 

Сутність імпорту та експорту об’єктів.

 

  1.  

 

Імпорт об’єктів з однієї бази даних в іншу.

 

  1.  

 

Експорт об’єктів з однієї бази даних в іншу.

Тематична атестація.

 

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.

 

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
22 жовтня 2024
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку