Календарно-тематичне планування - 5 клас НУШ (2 год), 6 клас НУШ (2 год), 8 кл. (2 год), 9 кл. (2 год), 11 класи (1 год)
ІНФОРМАТИКА
5 КЛАС
70 год, 2 год на тиждень
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Розділ 1 ІНФОРМАЦІЯ І КОМП’ЮТЕР |
|||
Тема 1.Піклуємось про безпеку |
|||
1 |
|
Безпека під час роботи з комп’ютером |
|
2 |
|
Безпека в інтернеті |
|
Тема 2 Використовуємо інтернет |
|||
3 |
|
Сервіси інтернету для навчання |
|
4 |
|
Інтернет для власного розвитку. |
|
5 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Сайт, який я рекомендую своїм друзям» |
|
Тема 3 Досліджуємо за допомогою гаджетів |
|||
6 |
|
Постановка проблеми. Причина й наслідок |
|
7 |
|
Інформація, дані, повідомлення |
|
Тема 4 Складаємо модель комп’ютера |
|||
8 |
|
Комп’ютер як пристрій опрацювання даних . |
|
9 |
|
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. |
|
10 |
|
Поняття про інфографіку. Карти знань |
|
11 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Інформаційна модель —комп’ютер для навчання» |
|
Тема 5 Програмуємо пристрої |
|||
12 |
|
Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритму |
|
13 |
|
Середовище опису й виконання алгоритмів. Тематичне оцінювання №1(тести) |
|
Тема 6 Встановлюємо програми |
|||
14 |
|
Операційна система |
|
15 |
|
Програми для опрацювання даних різних типів |
|
Розділ 2. ЗОБРАЖЕННЯ ТА АЛГОРИТМИ ЇХ ПОБУДОВИ |
|||
Тема 7 Стаємо фотокореспондентами |
|||
16 |
|
Програми для перегляду та створення графічних зображень |
|
17 |
|
Програми для роботи з графікою. |
|
18 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Як правильно доглядати за шкільними вазонами?» |
|
Тема 8 Стаємо дизайнерами |
|||
19 |
|
Комп’ютерна графіка та її особливості |
|
20 |
|
Створення зображень в графічному редакторі. |
|
21 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Логотип команди» |
|
Тема 9 Створюємо моделі |
|||
22 |
|
Об’єкти та їхні властивості. Об’єкти в середовищі, виконання алгоритмів |
|
23 |
|
Дії над об’єктами в середовищі Скретч |
|
24 |
|
Дії над об’єктами в середовищі Скретч |
|
25 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Природа навколо нас» |
|
Тема 10 Проєктуємо діяльність робота-художника |
|||
26 |
|
Типи алгоритмів |
|
27 |
|
Лінійні алгоритми |
|
28 |
|
Побудова лінійних Алгоритмів. |
|
29 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Замки України» |
|
Тема 11 Створюємо орнамент |
|||
30 |
|
Закономірності навколо нас |
|
31 |
|
Побудова орнаментів у Скретч. |
|
32 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Орнаменти» |
|
Тема 12 Складаємо алгоритми |
|||
33 |
|
Складання алгоритмів із командами повторення |
|
34 |
|
Поєднання команд повторення |
|
35 |
|
Добір кращої стратегії для створення алгоритму. Тематичне оцінювання №2(тести) |
|
36 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Гра на клавіатурі» |
|
Розділ 3 ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ З ТЕКСТАМИ |
|||
Тема 13 Працюємо з текстами |
|||
37 |
|
Програми для опрацювання електронних текстів |
|
38 |
|
Форматування об’єктів текстового документа. |
|
39 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Екологічний календар» |
|
Тема 14 Поєднуємо текст і графіку |
|||
40 |
|
Вставлення малюнків до текстового документа |
|
41 |
|
Створення векторних зображень. |
|
42 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота « Логотип для сортування сміття» |
|
Тема 15 Створюємо анімовані історії |
|||
43 |
|
Робота з графікою у середовищі текстового процесора |
|
44 |
|
Створення анімованих історій у середовищі Скретч. Тематичне оцінювання №3(тести) |
|
45 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Комікс про захист пристроїв» |
|
Тема 16 Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок |
|||
46 |
|
Комп’ютерна мережі. Локальна мережа |
|
Тема 17 Досліджуємо інтернет |
|||
47 |
|
Пошук інформації в інтернеті |
|
48 |
|
Зберігання даних з інтернету. |
|
49 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Цікаві матеріали в інтернеті» |
|
Тема 18 Поважаємо авторське право |
|||
50 |
|
Однорівневі списки |
|
51 |
|
Авторське право. |
|
Тема 19 Створюємо вікторину |
|||
52 |
|
Створення вікторини |
|
53 |
|
Повне розгалуження |
|
54 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Відгадай мелодію» |
|
Розділ 4. ПРЕЗЕНТАЦІІ ТА АНІМАЦІЇ |
|||
Тема 20 Працюємо разом |
|||
55 |
|
Програмне забезпечення для створення і відтворення комп’ютерних презентацій |
|
56 |
|
Редагування та показ презентації |
|
Тема 21 Розробляємо мультимедіа |
|||
57 |
|
Редагування об’єктів презентації |
|
58 |
|
Анімація об’єктів презентації. |
|
59 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Мультфільм» |
|
Тема 22 Створюємо рекламу |
|||
60 |
|
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. |
|
61 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Туристична візитка » |
|
Тема 23 Створюємо модель |
|||
62 |
|
Налаштування показу презентації |
|
63 |
|
Анімація переходів між слайдами |
|
64 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Комп’ютер моєї мрії» |
|
Тема 24 Презентуємо проєкт |
|||
65 |
|
Виступ із презентацією. Друк презентації. Працюємо в проєкті. Портфоліо. |
|
66 |
|
Виступ із презентацією. Друк презентації. |
|
67 |
|
Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Портфоліо» |
|
Тема 25 Розробляємо гру |
|||
68 |
|
Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями |
|
69 |
|
Використання таймера в іграх. Інструктаж з БЖД. Проєктна робота « Власна гра» |
|
70 |
|
Використання таймера в іграх. Тематичне оцінювання №4 (тести) |
|
ІНФОРМАТИКА
6 КЛАС
70 год, 2 год на тиждень
№ п/п |
Дата |
При-мітка |
Тема заняття |
Очікувані результати навчання (учениця/учень) |
РОЗДІЛ 1. ІНТЕРНЕТ. ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ (10 ГОДИН)
|
||||
Тема 1. Досліджуємо цифровий світ |
|
|||
1 |
|
|
Знову у комп’ютерному класі. Інформаційні процеси |
|
2 |
|
|
Пристрої для здійснення інформаційних процесів |
|
Тема 2. Проєктуємо майбутнє |
||||
3 |
|
|
Інформаційні процеси |
|
4 |
|
|
Створюємо інформаційну систему |
|
5 |
|
|
Інформаційні технології |
|
Тема 3. Складаємо та налагоджуємо комп’ютер |
||||
6 |
|
|
Апаратна та програмна складова інформаційної системи |
|
7 |
|
|
Встановлення та видалення програм |
|
8 |
|
|
Вчимося встановлювати та видаляти програми |
|
9 |
|
|
Оновлення апаратного та програмного забезпечення |
|
10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Змінюємо комп’ютер»
Тематичне оцінювання «ІНТЕРНЕТ. ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ» |
|
РОЗДІЛ 2. МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРНЕТ (16 ГОДИН)
|
||||
Тема 4. Працюємо з сервісами |
|
|||
11 |
|
|
Сервіси інтернету |
|
12 |
|
|
Реєстрація та робота в сервісах інтернету |
|
13 |
|
|
Реєстрація акаунтів, створення паролів |
|
Тема 5. Піклуємось про безпеку |
||||
14 |
|
|
Поняття цифрового сліду |
|
15 |
|
|
Створюємо вікторину у середовищі Скретч |
|
16 |
|
|
Заходи з безпеки |
|
17 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Порадник з безпеки»
Тематичне оцінювання «ПРАЦЮЄМО З СЕРВІ-САМИ. ПІКЛЮЄМОСЬ ПРО БЕЗПЕКУ»
|
|
Тема 6. Оцінюємо інформацію |
||||
18 |
|
|
Факти та судження |
|
19 |
|
|
Критичне оцінювання інформації в інтернеті |
|
Тема 7. Використовуємо спільноти |
||||
20 |
|
|
Комунікація за допомогою мережі |
|
21 |
|
|
Соціальні мережі та налаштування конфіденційності у них |
|
22 |
|
|
Безпека в соціальних мережах |
|
23 |
|
|
Поняття кібербулінгу |
|
24 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Чат-бот із безпеки»
|
|
Тема 8. Працюємо в хмарах |
||||
25 |
|
|
Поняття про хмарні технології |
|
26 |
|
|
Поняття хакера. Хмарні обчислення
Тематичне оцінювання «ОЦІНКА ІНФОРМА-ЦІЇ. ХМАРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ» |
|
РОЗДІЛ 3. ЦИФРОВА ТВОРЧІСТЬ ( 13 ГОДИН) |
||||
Тема 9. Працюємо з медіа |
|
|||
27 |
|
|
Поняття медіа та мультимедіа |
|
28 |
|
|
Програмне забезпечення для створення та відтворення простих та аудіо- та відеоданих |
|
29 |
|
|
Додавання звуку та відео у презентацію |
|
30 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Наші герої» |
|
Тема 10. Створюємо вебресурси |
||||
31 |
|
|
Поняття про мову розмітки тексту |
|
32 |
|
|
Створення простих вебресурсів |
|
33 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Великі відкриття українців» |
|
Тема 11. Творимо в інтернеті |
||||
34 |
|
|
Публікація інформації в інтернеті |
|
35 |
|
|
Створення цифрових історій |
|
36 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Технології та життя людини»
|
|
Тема 12. Представляємо себе в інтернеті |
||||
37 |
|
|
Поняття блогу |
|
38 |
|
|
Як створювати блог |
|
39 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Цифрова держава»
Тематичне оцінювання «ЦИФРОВА ТВОРЧІСТЬ» |
|
РОЗДІЛ 4. ТАБЛИЦІ ТА МОДЕЛІ ( 18 ГОДИН) |
||||
Тема 13. Створюємо інфографіку |
|
|||
40 |
|
|
Інфографіка |
|
41 |
|
|
Схеми |
|
Тема 14. Створюємо таблиці |
||||
42 |
|
|
Робота з таблицями в середовищі текстового процесора |
|
43 |
|
|
Форматування таблиць |
|
44 |
|
|
Робота з таблицями в середовищі редактора презентацій |
|
45 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Опитування думки» Тематичне оцінювання «ІНФОГРАФІКА. ТАБЛИЦІ» |
|
Тема 15. Табличний процесор |
||||
46 |
|
|
Табличні процесори, їхнє призначення |
|
Тема 16. Працюємо з електронними таблицями |
||||
47 |
|
|
Редагування електронних таблиць |
|
48 |
|
|
Створюємо електронну таблицю |
|
49 |
|
|
Форматування електронних таблиць |
|
50 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Створюємо подарунки» |
|
Тема 17. Створюємо електронні таблиці |
||||
51 |
|
|
Форматування даних електронної таблиці |
|
52 |
|
|
Обчислення з числовими даними електронної таблиці. |
|
53 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Сімейний бюджет» |
|
Тема 18. Працюємо з діаграмами |
||||
54 |
|
|
Діаграми та їхні типи |
|
55 |
|
|
Побудова діаграм |
|
Тема 19. Створюємо моделі |
||||
56 |
|
|
Моделі та їхні види |
|
Тема 20. Проводимо комп’ютерний експеримент |
||||
57 |
|
|
Етапи створення моделей
Тематичне оцінювання «ЕЛЕКТРОННІ ТАБЛИЦІ. ДІАГРАМИ. МОДЕЛІ» |
|
РОЗДІЛ 5. ПРОГРАМИ І РОБОТИ ( 12 ГОДИН) |
||||
Тема 21. Досліджуємо об’єкти |
|
|||
58 |
|
|
Поняття про об’єкт у програмуванні |
|
Тема 22. Програмуємо події |
||||
59 |
|
|
Події та їх реалізація в середовищі Скретч |
|
60 |
|
|
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі |
|
Тема 23. Складаємо алгоритми |
||||
61 |
|
|
Вкладені розгалуження |
|
62 |
|
|
Вкладені повторення |
|
63 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт «Цікава наука» |
|
Тема 24. Розв’язуємо складні задачі |
||||
64 |
|
|
Поділ задач на підзадачі |
|
65 |
|
|
Створюємо проєкти для розв’язування задач |
|
Тема 25. Піклуємось про безпеку |
||||
66 |
|
|
Опис подій у програмуванні роботів |
|
67 |
|
|
Створюємо гру на спритність у середовищі Micro:Bit |
|
68 |
|
|
Складаємо проєкт на платформі Micro:Bit |
|
69 |
|
|
Створюємо навігатор у середовищі Micro:Bit |
|
70 |
|
|
Створюємо проєкти у середовищі Micro:Bit Тематичне оцінювання «ПРОГРАМИ І РОБОТИ» |
ІНФОРМАТИКА
8 КЛАС
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Кодування даних |
|||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес |
|
|
|
Кодування та декодування повідомлень |
|
|
|
Кодування тексту. Таблиці кодів символів |
|
|
|
Кодування графічних даних |
|
|
|
Двійкове кодування. |
|
|
|
Одиниці вимірювання довжини двійкового коду |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. «Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду повідомлень». Тематичне оцінювання. |
|
Тема 2. Апаратне забезпечення |
|||
|
|
Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор |
|
|
|
Пристрої пам’яті. Внутрішня пам’ять |
|
|
|
Зовнішня пам’ять |
|
|
|
Пристрої введення даних |
|
|
|
Пристрої виведення даних |
|
|
|
Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв |
|
|
|
Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. «Конфігурація комп’ютера під потребу». Тематичне оцінювання. |
|
Тема 3. Опрацювання текстових даних |
|||
|
|
Пошук та заміна фрагментів тексту |
|
|
|
Створення багаторівневих списків, розділів |
|
|
|
Створення колонок. Колонтитули |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. «Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів». |
|
|
|
Форматування з використанням стилів |
|
|
|
Структура документа |
|
|
|
Автоматизоване створення змісту документа |
|
|
|
Гіперпосилання в текстових документах |
|
|
|
Спільна робота з документом |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. «Стилі. Структура документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання» |
|
|
|
Створення формул та написів |
|
|
|
Створення об’єктів SmartArt. Тематичне оцінювання. |
|
Тема 4. Створення та публікація веб-ресурсів |
|||
|
|
Структура веб-сторінок. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці |
|
|
|
Поняття про мову гіпертекстової розмітки |
|
|
|
Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів |
|
|
|
Створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів». Тематичне оцінювання. |
|
Тема 5. Опрацювання мультимедійних об’єктів |
|||
|
|
Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів |
|
|
|
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо й відео. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів |
|
|
|
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму |
|
|
|
Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. «Створення відеофільму» |
|
|
|
Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». Тематичне оцінювання. |
|
Тема 6. Алгоритми та програми |
|||
|
|
Сучасні мови програмування. |
|
|
|
Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом. |
|
|
|
Обробники подій, пов’язаних з елементами керування. |
|
|
|
Засоби створення і редагування проекту |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. «Проєкти, що змінюють значення властивостей вікна та використовують вікно повідомлень» |
|
|
|
Поняття елемента керування. Кнопка |
|
|
|
Елемент керування напис |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. «Проєкти з кнопками та написами» |
|
|
|
Елемент керування поле |
|
|
|
Введення й виведення даних |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. «Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів» |
|
|
|
Налагодження проєкту. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Вирази. Логічні вирази та змінні |
|
|
|
Логічні операції |
|
|
|
Умовні оператори (коротка та повна форма). |
|
|
|
Розв'язування задач з використанням розгалуження |
|
|
|
Прапорці |
|
|
|
Перемикачі |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. «Проєкти з розгалуженнями» |
|
|
|
Оператори циклу. Цикли з лічильником |
|
|
|
Оператори циклу. Цикли з лічильником |
|
|
|
Оператори циклу. Цикли з лічильником |
|
|
|
Цикли з передумовою |
|
|
|
Цикли з передумовою |
|
|
|
Цикли з передумовою |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 12. «Проєкти із циклами». Тематичне оцінювання. |
|
Повторення навчального матеріалу. Виконання навчальних проєктів. |
|||
|
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
|
|
Вибір теми проєкту. Його планування. Добір ресурсів. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. |
|
|
|
Захист навчальних проєктів. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
ІНФОРМАТИКА
9 КЛАС
(70 годин, 2 години на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
|
Примітки |
I семестр |
||||
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека |
||||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Операційні системи, їхні різновиди |
с. 5-9 |
|
|
|
Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Драйвери |
с. 9-15 |
|
|
|
Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Резервне копіювання даних |
с. 15-20 |
|
|
|
с. 20-25 |
|
|
|
|
Архіватори. Типи архівних файлів. Операції над архівами |
с. 25-32 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. «Архівування та розархівування даних» |
с. 33 |
|
|
|
Інформаційна безпека. Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від шкідливого програмного забезпечення |
с. 33-36 |
|
|
|
Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним |
с. 36-38 |
|
|
|
Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів. Тематичне оцінювання |
с. 38-43 |
|
Тема 2. 3D-графіка |
||||
|
|
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою |
с. 44-53 |
|
|
|
Редактор 3D-графіки Blender. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації |
с. 53-66 |
|
|
|
Копіювання та клонування, групування, вирівнювання об’єктів. Рендеринг тривимірної сцени |
с. 66-77 |
|
|
|
Змінення форми тривимірних об’єктів. Вершини, ребра, грані |
с. 77-81 |
|
|
|
Екструдування форми об’єкта |
с. 81-90 |
|
|
|
Графічні текстури |
с. 90-100 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. «Створення 3D-моделей у редакторі Blender» |
с. 100 |
|
|
|
Текстові об’єкти та їх редагування |
с. 100-108 |
|
|
|
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації |
с. 108-116 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 3. «Створення тривимірної анімації в редакторі Blender» |
с. 116-117 |
|
|
|
Поняття про 3D-друк. Тематичне оцінювання |
с. 117-125 |
|
Тема 3. Опрацювання табличних даних |
||||
|
|
Абсолютні та мішані посилання |
с. 126-134 |
|
|
|
Функції в табличному процесорі |
с. 135-138 |
|
|
|
Математичні та статистичні функції |
с. 139-141
|
|
|
|
Логічні функції |
с. 142-147 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 4. «Використання математичних, логічних і статистичних функцій табличного процесора» |
с. 147 |
|
|
|
Діаграми |
с. 147-152 |
|
|
|
Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних |
с. 152-159 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 5. «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі» |
с. 160 |
|
|
|
Сортування. Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти |
с. 161-164 |
|
|
|
Прості та розширені фільтри |
с. 164-172 |
|
|
|
Обчислення підсумків. Умовне форматування. Експорт та імпорт електронних таблиць |
с. 172-183 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6. «Вибирання даних в електронних таблицях». Тематичне оцінювання |
с. 184 |
|
ІI семестр |
|
|||
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних |
|
|||
|
|
Поняття та призначення баз даних |
с. 185-187 |
|
|
|
Ознайомлення з системою керування базами даних |
с. 188-193 |
|
|
|
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці |
с. 194-200 |
|
|
|
Додавання, видалення, редагування даних у базі |
с. 200-210 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 7. «Редагування таблиці бази даних» |
с. 210-211 |
|
|
|
Фільтрація та сортування даних у таблицях |
с. 212-219 |
|
|
|
Автоматизоване створення запитів у базі даних |
с. 220-229 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. «Створення запитів на вибірку даних». Тематичне оцінювання |
с. 229 |
|
Тема 5. Алгоритми та програми |
|
|||
|
|
Поняття одновимірного масиву |
с. 230-232 |
|
|
|
Введення й виведення значень елементів масиву |
с. 233-237 |
|
|
|
Введення й виведення значень елементів масиву |
с. 238-243 |
|
|
|
Введення й виведення значень елементів масиву |
с. 233-243 |
|
|
|
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови |
с. 243-245 |
|
|
|
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови |
с. 245-248 |
|
|
|
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови |
|
|
|
|
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 9. «Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву за заданими умовами». Тематичне оцінювання |
с. 257 |
|
|
|
Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві |
с. 248-257 |
|
|
|
Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві |
с. 248-257 |
|
|
|
Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві |
с. 248-257 |
|
|
|
Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві |
с. 248-257 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 10. «Пошук значень в одновимірному масиві» |
с. 257-258 |
|
|
|
Алгоритми впорядкування масиву |
с. 258-262 |
|
|
|
Алгоритми впорядкування масиву |
с. 262-265 |
|
|
|
Поняття складності алгоритмів. Тематичне оцінювання |
с. 265-270 |
|
Тема 6. Підсумкові компетентнісні колективні проєкти |
|
|||
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Виконання навчальних проєктів |
|
|
|
|
Захист навчальних проєктів. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
ІНФОРМАТИКА
11 КЛАС
Модуль. Бази даних (35 год.)
Навчальна програма з інформатики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Проектування моделі бази даних |
|||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних. |
|
|
Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бази даних в інформаційних системах. Тематична атестація. |
|
Тема 2. Створення реляційної бази даних |
|||
|
|
Основні відомості про СУБД Access. |
|
Таблиці |
|||
|
|
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних. |
|
|
|
Модифікація структури таблиць. |
|
|
|
Ключові поля, індекси, зв’язування таблиць. |
|
|
|
Уведення, пошук і редагування даних у таблиці. |
|
|
|
Сортування та фільтрація записів. Операції над таблицями. |
|
|
|
Створення структури таблиць і введення вмісту. Практична робота 1. |
|
|
|
Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях. Практична робота 2. Тематична атестація. |
|
Запити |
|||
|
|
Загальні відомості про запити. |
|
|
|
Створення й виконання запитів на вибірку даних. |
|
|
|
Запити з функціями і з полями, що обчислюються. |
|
|
|
Запити з параметрами. Перехресні запити. |
|
|
|
Запити на змінення. |
|
|
|
Занити з функціями та з полями, шо обчислюються. Практична робота 3. |
|
|
|
Запити з параметрами, перехресні запити і запити на змінення даних. Практична робота 4. Тематична атестація. |
|
Форми |
|||
|
|
Створення форм за допомогою простих засобів. |
|
|
|
Елементи керування та властивості форм. |
|
|
|
Створення форм за допомогою конструктора форм. |
|
|
|
Використання форм для введення й редагування даних. |
|
|
|
Створення форм. Практична робота 5. |
|
Звіти |
|||
|
|
Поняття звіту. Автоматичне створення звіту. |
|
|
|
Створення звіту за допомогою конструктора звітів. |
|
|
|
Створення звітів. Практична робота 6. Тематична атестація. |
|
Основи мови запитів SQL |
|||
|
|
Призначення, основні поняття та терміни мови SQL. |
|
|
|
Найпростіші запити мовою SQL у системі Access. |
|
|
|
Запити з умовою. Групування запитів. |
|
Імпорт та експорт об’єктів бази даних |
|||
|
|
Сутність імпорту та експорту об’єктів. |
|
|
|
Імпорт об’єктів з однієї бази даних в іншу. |
|
|
|
Експорт об’єктів з однієї бази даних в іншу. Тематична атестація. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|