Рекомендації щодо роботи з обдарованими учнями.

Про матеріал
Рекомендації вчителям іноземних мов щодо планування методичної роботи з філологічно-обдарованими учнями.
Перегляд файлу

 

Додаток 1

до протоколу №3

засідання РМО вчителів іноземних мов

від 30.08.2019 р.

 

Рекомендації

щодо роботи з обдарованими учнями

 

  З метою підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями вжити таких заходів:

  1. Вчителям іноземних мов виявляти філологічно обдарованих дітей, планувати та проводити роботу з ними, враховуючи нахили, здібності та інтереси.

 

  1. Обмінюватись досвідом з питань роботи з філологічно обдарованими учнями. Налагодити співпрацю з колегами району, області.

 

  1. Роботу з обдарованими учнями здійснювати в чотири етапи:
  1. Виявлення та створення Банку даних обдарованих учнів.
  2. Індивідуаль­не оцінювання творчого потенціалу і психологіч­них особливостей кожної дитини.
  3. Створення програми роботи з творчими учнями на рік.
  4. Робота на уроці, залучення до різних видів діяльності.
  5. Позаурочна робота.
  6. Ведення індивідуальної Картки обдарованого учня.

 

  1. В організації роботи з обдарованими реалізовувати індивідуально-особистісний підхід; дотри­муватись психологічно-орієнтованих принципів:
  • рівноправності в роботі вчителів та учнів з метою вироблення стійкої психологічної рів­новаги обдарованої дитини в процесі її само­розвитку;
  • системності в роботі з метою формування вольової та емоційної сфери;
  • постановки проміжних завдань з метою створення ситуації успіху, умов для самовираження й вироблення звич­ки самостійно працювати. 

 

  1. Дотримуватись основних напрямів виховання обдарованих дітей:
  • Формування особистості.
  • Розвиток інтелекту.
  • Розвиток творчості.
  • Виховання духовності, загальнолюдської моралі.

 

  1.  Використовувати різні форми і ме­тоди організації діяльності учнів з метою підтримання мотивації до вивчення іноземної мови:
    • залучати до самостійної роботи творчого характеру;
    • впроваджувати розвивальні творчі ігри та ін.

 

  1. В позакласній роботі залучати до:
    • підготовки та участі школярів в олімпіадах, конкурсах;
    • участі у гуртках, додаткових заняттях;
    • роботи над проектами;
    • роботи з мовним портфоліо
    • участі в Інтернет-олімпіадах тощо.

 

  1. Учителям при підготовці учнів до участі в Всеукраїнській учнівській олімпіаді з іноземних мов, конкурсів, ДПА, ЗНО особливу увагу приділяти:

 

  • розвитку навичок непідготовленого оцінювального мовлення з урахуванням власного досвіду учнів та розвитку дискурсивної компетенції за рахунок збільшення завдань з усного мовлення, спрямованих на висловлення власних думок.
  • Для розвитку рецептивних навичок – читання та аудіювання – надавати перевагу завданням, що містять аналітичні запитання щодо змісту тексту.
  • Під час підготовки до письмової роботи приділяти увагу змісту роботи, чіткому поділу її на частини, наявності з’єднувальних кліше та висновків.
  • Надавати пріоритети використанню автентичних текстів, аудіо-та відеоматеріалів, що забезпечить нормативність мовлення і дозволить досягти рівнів навченості, визначених чинними нормативно-правовими документами та Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.
  • Створити банк завдань ДПА, ЗНО, Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов попередніх років, використовувати їх під час роботи з учнями.

 

  1. Здійснювати моніторинг досягнень обдарованих дітей, продовжувати роботу щодо ведення Картки обдарованого учня.

 

  1.  Вчителям постійно підвищувати майстерність і фаховий рівень в напрямку роботи щодо виявлення та розвитку обдарованості учнів шляхом самоосвіти, обміну досвідом.

 

  1. На засіданнях методичного об'єднання продовжувати опановувати теоретичними джерелами сучасного науково-методичного забезпечення системи роботи з обдарованими учнями.

 

 

Керівник РМО________________ (Ж.О. Уманська)

 

 

1

 

doc
Додано
4 березня 2019
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку