Ремонт покриття днища кузова , робимо ці дії:на першому етапі знімаються колеса, демонтуються підкрилки разом з іншими пластиковими елементами захисту днища .пластикові пороги демонтуються обов'язково так, як між пластиковою накладкою та кузовом під час експлуатації машини накопичується пісок, бруд, волога, сіль та інші дорожні реагенти, які пошкоджують фарбу і які призводять до корозії порогів.
Номер слайду 4
Процес сушки : Щоб запобігти подальшому згубний вплив вологи на метал, після миття всі порожнечі, порожнини, а також вигини днища і деталей просушиваются стисненим повітрям. Це допомагає швидко видалити вологу з важкодоступних місць. Процес сушіння на цьому не закінчується і для прискорення повного висихання під машиною розміщують сушильну установку. Сушка днища - не швидкий процес, займає кілька годин. Поки машина сушилася, ми приступили до видалення залишків двостороннього скотча, на якому трималася пластикова накладка порога. Для цього найкраще використовувати спеціальний гумовий круг-насадку для дрилі, така насадка набагато ефективніше та швидше видаляє скотч, ніж будь-який розчинник, або знежирювач. Після мийки та висихання днища вогнища корозії, про які згадувалося вище, потрібно зачистити від іржі. Для цього використовується щітка з сталевим дротом, все можливе насадки на дриль та УШМ, а також перетворювач іржі. Всі ці пристосування застосовується для того, щоб повністю прибрати іржу з пошкодженого корозією металу.кий процес, як і сушка днища, не тільки не швидкий, але ще і виснажливий. До речі, це і є одна з причин, по якій проводити антикорозійну обробку краще на новому авто.
Номер слайду 5
Процес антикорозійної обробки. Тільки після проведення всіх, вищеописаних підготовчих робіт, настає етап антикорозійної обробки, який починається з захисту прихованих порожнин, а саме внутрішніх частин дверей, порогів, підсилювачів капота, лонжеронів, кришки багажника та інших просторів, в яких може накопичуватися волога. Для цього використовується склад DINITROL Penetrant LT, що розпилюється в усі “порожнечі”за допомогою пульверизатора з насадками різної довжини та форми. Після обробки внутрішніх частин кузова Penetrant LT, настає фінальний етап антикорозійного захисту, на яких наноситься захист днища. Після антикорозійної обробки та складання машини вона відразу ж може експлуатуватися в штатному режимі. Єдине обмеження, яке на протязі 3-х днів буде відчувати автовласник, так це неможливість помити машину, після закінчення 3-х діб, коли всі склади повністю полімеризуються їм вже не будуть страшні ні вода, ні сіль ні інші агресивні реагенти.