Результати дослідження" Використання хмарних додатків в організації процесу змішаного навчання"

Про матеріал
Виокремлено хмарні сервіси, які доцільно використовувати в організації змішаного навчання на уроках інформатики і не тільки
Перегляд файлу

ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ДОДАТКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Хмарні додатки є повноцінним навчальним освітнім інструментом, використання якого дозволяє вчителям ЗЗСО (загальноосвітньому закладу середньої освіти) створити власний онлайн-простір та максимально ефективно формувати персональне навчальне середовище учнів. Автори статті [2] переконують, що хмарні додатки призначені для того, щоб зробити загальнодоступними для користувачів обчислювальні потужності, прикладне програмне забезпечення, а також простір для зберігання даних із застосуванням мережі Інтернет. Зазначимо, що застосування хмарних додатків у процесі навчання інформатики у ЗЗСО забезпечує реалізацію мотиваційну, пізнавальну, розвивальну, контролюючу функції навчання, а також поглиблює знання та формує вміння учнів у галузі сучасних інформаційних технологій.

Виокремимо хмарні сервіси, які доцільно використовувати в організації змішаного навчання на уроках інформатики:

        платформа Google Classroom, Moodle, Edmodo, Classdojo, Мій клас для організації онлайн-навчання;

  • сховища Google Диск та OneDrive для зберігання інформації;
  • додатки Google Docs, Office Web Apps для створення та редагування документів, таблиць та інших файлів;
  • Screencast-O-Matic, Сamtasia, YouTube, Zaption, Free Screen Recorder, KhanAcademy, LearnZillion для роботи з відео;
  • Google Public Data Explorer, Creately, Еasel.ly, Infogr.am, Piktochart, Canva для створення інфографіки;
  • Google Forms, Master test, Learning Apps, Quizizz, Surveymonkey, Flippity, Online Test Pad, Kahoot! для проведення онлайн анкетування, тестування, опитування;
  • Zoom, Ding Talk, Google Hangouts, Meet, Microsoft Teams, Skype, UberConference для організації онлайн-зустрічей;
  • Padlet.com, Pinterest для організації спільної роботи учасників освітнього процесу.

Застосування хмарних додатків у процесі навчання має низку особливостей, наприклад, у досліджені [1] виділено переваги і недоліки, що відображені на рис.1.

 

Рис. 1. Переваги і недоліки застосування хмарних додатків у ЗЗСО

 

Використання хмарних додатків за змішаним форматом є перспективно новим етапом організації навчання інформатики, а також ефективним, економічно вигідним та гнучким способом задоволення потреб тих, хто навчається, у здобутті нових знань та відпрацюванні практичних навичок і умінь.

Список використаних джерел

  1.               Ткачук Г. В. Інтеграція онлайн-засобів змішаного навчання при вивченні інформатики. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2018. Вип. LXXXI. Том 1. С. 244-248.
  2.               Шишкіна М. П., Попель М. В. Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспектививи розвитку досліджень. Інформаційні технології і засоби навчання. 2013. №5 (37). С. 66-80.
docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
15 січня 2021
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку