ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ДОДАТКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Хмарні додатки є повноцінним навчальним освітнім інструментом, використання якого дозволяє вчителям ЗЗСО (загальноосвітньому закладу середньої освіти) створити власний онлайн-простір та максимально ефективно формувати персональне навчальне середовище учнів. Автори статті [2] переконують, що хмарні додатки призначені для того, щоб зробити загальнодоступними для користувачів обчислювальні потужності, прикладне програмне забезпечення, а також простір для зберігання даних із застосуванням мережі Інтернет. Зазначимо, що застосування хмарних додатків у процесі навчання інформатики у ЗЗСО забезпечує реалізацію мотиваційну, пізнавальну, розвивальну, контролюючу функції навчання, а також поглиблює знання та формує вміння учнів у галузі сучасних інформаційних технологій.
Виокремимо хмарні сервіси, які доцільно використовувати в організації змішаного навчання на уроках інформатики:
Застосування хмарних додатків у процесі навчання має низку особливостей, наприклад, у досліджені [1] виділено переваги і недоліки, що відображені на рис.1.
Рис. 1. Переваги і недоліки застосування хмарних додатків у ЗЗСО
Використання хмарних додатків за змішаним форматом є перспективно новим етапом організації навчання інформатики, а також ефективним, економічно вигідним та гнучким способом задоволення потреб тих, хто навчається, у здобутті нових знань та відпрацюванні практичних навичок і умінь.
Список використаних джерел