Річна
діагностувальна робота
з української мови
учнів – екстернів для 4 – А класу
Наш хліб
Ти знаєш, що таке хліб?
Хліб – це наше ж( и/е)ття. ( Без) хліба люди – сироти, а з( е/и)мля – страждальниця. У хлібину вкладена в( е/и)лика праця багат(й/ьо) людей.
Шануйте працю хліборобів! Б( е/и)р( е/и)жіть хліб!
а) текст – опис;
б) текст – розповідь;
в) текст – міркування.
3. Доповни речення однорідними прислівниками.
У зошиті треба писати ….., ….., …. .
4.Спиши речення і підкресли головні , другорядні члени речення.
На старезному в’язі високо вгорі жили лелеки.
5. Розбери слова за будовою.
Підсніжник, радісно, весняний.
6. Познач рядок, у якому всі дієслова вжито у 3 особі множини
а) учать, пише, співають;
б) спілкуються, лунають, сплять;
в). бачать, стоять, горить.
7. Познач, на яке питання відповідають кількісні числівники
а) скільки ?
б) який ?
в) котрий ?
8. Познач, яку форму займенника треба вставити в речення.
( ) хусточка рябенька, а сама вона гарненька.
а) на їй;
б) на неї;
в) на ній.
9. Познач, як називається група поданих прикметників.
Спритний, жвавий, рухливий, прудкий.
а) антоніми;
б) синоніми;
в) споріднені слова.
10. Познач рядок, у якому всі слова записані правильно.
а) земля, пшениця, лемон;
б) криниця, веселий, степи;
в) високий, апельсин, абрекос.