Розрізняю різновиди текстів

Про матеріал
Презентація створена до уроку "Розрізняю різновиди текстів" до підручника К.Пономарьова, Л.Гайова 4 клас. Матеріал можна використовувати для уроків під час дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розрізняю різновиди текстів

Номер слайду 2

Повтори за цією схемою, що таке текст, тема тексту, його заголовок та головна думка. Текст - це група речень, зв'язаних між собою за змістом. Тема - це те, про що йдеться в тексті. Заголовок Головна думка (мета) - це головне, про що хотів сказати авор.

Номер слайду 3

Запам'ятай, які бувають типи текстів та за якими ознаками їх розрізняють. ТИПИ ТЕКСТІВтекст-розповідьтекст-опистекст-міркування. Розповідається про події: Що сталося? Що відбувається?Описується предмет чи особа: Який? Яка? Яке? Які? Доводиться або заперечується думка: Чому?

Номер слайду 4

Ознайомся, якою є будова тексту-розповіді. Будова тексту-розповідіЩо відбулось? Що сталося?Повідомлення 1 (зачин)Чим закінчилося?Повідомлення 3 (кінцівка)Як розвивалися події? Повідомлення 2 (розвиток дії)

Номер слайду 5

7. Ознайомся, якою є будова тексту-опису. Будова тексту-описуІ частина. Називається предмет або передається загальне враження від ньогоІІІ частина (якщо є)ВисновокІІ частина. Розкриваються ознаки предмета

Номер слайду 6

9. Ознайомся, якою є будова тексту-міркування. Будова тексту-міркуванняІ частинадумка, яка доводитьсяІІІ частина висновокІІ частинадокази

Номер слайду 7

Зверни увагу. Текст-міркування буває повним і неповним. У повному міркуванні розрізняють три частини, а неповне міркування складається з двох частин. Визнач тип тексту із вправи 1 на с.146-147

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Придумай заголовок до тексту. Спиши, підкресли основу у другому та останньому реченнях

Номер слайду 10

Прочитай текст. Визнач тип цього тексту.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Прочитай текст. Визнач його тип. Склади і запиши три питальні речення до цього тексту. Мексика є країною найдавніших цивілізацій. Протягом багатьох тисячоліть на її території мешкали численні індіанські племена. Однак вже в сімнадцятому столітті для основної маси мексиканців іспанська мова стала основним засобом спілкування. Необхідно зазначити, що в більшості регіонів країни використовується близький до столичної норми іспанський, виняток становлять особливі діалекти народів, що живуть у віддалених від столиці місцях.

Номер слайду 13

Закріпи вивчене. Доповни твердження1. Якщо до тексту можна поставити загальне питання що робити? що робить?, то це -_________________ .3. Якщо до тексту можна поставити загальне питання чому?, то це -_________________ .2. Якщо до тексту можна поставити загальне питання який? яка?, то це -_________________ .

Номер слайду 14

Самооцінювання. Як я сьогодні попрацював?1048

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Афанасенко Світлана Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
30 квітня
Переглядів
931
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку