Річна діагностувальна робота з курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти»

Про матеріал
Діагностувальна робота передбачає перевірку таких результатів навчання: 1. Орієнтування в історичному часі й просторі 2. Праця з інформацією історичного змісту 3. Вияв поваги до гідності людини та соціальна активність
Перегляд файлу

 

Завдання

для проведення підсумкового (річного) оцінювання з курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти»

за курс _5_ класу

 

Критерії оцінювання річної діагностувальної роботи з курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти»

Діагностувальна робота передбачає перевірку таких результатів навчання:

1. Орієнтування в історичному часі й просторі

2. Праця з інформацією історичного змісту

3. Вияв поваги до гідності людини та соціальна активність

 

Початковий  рівень.

Кожна правильна відповідь – 0,5 балів, всього – 3 бали.

 

З запропонованих варіантів відповідей оберіть 1 правильний.

  1. Найдовшим періодом в історії людства є:

  А) Середні віки                             Б) Епоха Античності     

  В) Первісна доба                          Г) Новий час

2. Перелік умовних позначок, що допомагають зрозуміти події, відтворені на історичній карті називають:

А) умовні знаки                                Б) календар  

В) «легенда» історичної карти        Г) ієрогліфи

3. Автором «Повісті минулих літ» є:

А) Н. Літописець                             В) Л. Українка

Б) Б. Хмельницький                        Г) М. Грушевський

4. Проти якого народу воював на українських землях у VІ столітті до нашої ери перський цар Дарій І?

А)Українці                                      В)Скіфи

Б)Кіммерійці                                   Г)Сармати

5. Першим редактором якого історичного журналу був Феофан Лебединцев?

А)«Кіевская старина» («Київська минувшина»).

Б)«Записки Наукового товариства імені Шевченка»

В)"Основа"

Г)"Зоря Галицька"

6. На землі якого слов'янського племені виник Київ?

А)Деревляни                                     В)Сіверяни

Б)Поляни                                           Г)Уличі

Середній  рівень

Кожне правильно виконане завдання –1 бал, всього – 3 бали.

 

7. Запишіть століття, що відповідають цим рокам

А) 545 р.___________

Б) 1001 р.__________

В) 1999 р.__________

Г) 2018 Р.__________

8.  Дайте визначення поняттям:

Історична карта, археологія.

9. Розставте події у хронологічній послідовності.

А) Революція Гідності.

Б) Голодомор.

В) Перша світова війна.

Г) Правління Володимира Великого.

Д) Друга світова війна.

 

Достатній  рівень

Кожне правильно виконане завдання –1 бал, всього – 3 бали.

 

10. Накресліть лінію часу, позначте на ній відповідні дати та розв’яжіть хронологічну задачу:

У 1989 р. урочисто святкували 500-річчя виникнення українського козацтва. Якого року сягає перша згадка про козаків у писемних джерелах?

  11. Заповніть таблицю, указавши до якого виду належать подані у переліку історичні джерела:

1) давній одяг, 2) міфи,  3) перша рукописна книга, 4) фотографія.

 

Речові

Писемні

Усні

Візуальні

 

 

 

 

 

 

12.  Впізнай діяча. Запиши кілька відомих тобі фактів про нього.

Грушевський Михайло Сергійович — Вікіпедія

 

 

 

 

Високий  рівень

Правильне виконано завдання – 3 бали

 

13. Ознайомтеся зі змістом тексту,  з історією родини Хазан із м. Дніпро. Дайте відповіді на запитання у формі міні-твору (5-7 речень).

У яких важливих подіях історії України взяла участь родина?

Який внесок в історію України зробили герої?

 

У роки Другої світової війни в 1943 р. під час боїв під Смоленськом радянському офіцеру Борису Хазану у якості трофею дістався бінокль. Передаючи його, попередній власник - німецький офіцер, сказав: «Не минуло і двох років, як я розглядав крізь нього Москву». «Впевнений, що не мине і двох років, як я розглядатиму крізь нього Берлін» - відповів Борис. Так у квітні 1945 р. і сталося...

Після війни бінокль став сімейною реліквією. Але у 2014 р. він знову потрапив на війну, цього разу — на сході України. Бінокль використовував онук Бориса — старший лейтенант Павло Хазан, який у травні 2014 р. організував добровольчий підрозділ зв’язківців. У першу поїздку на фронт Павло взяв із собою бінокль свого діда, крізь нього дивився на Маріуполь, Сєдово, Обрив, Мар’янку, десятки інших міст, містечок, сіл, блок-постів.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 березня
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку