Річна діагностувальна робота з української мови (сімейна форма навчання)

Про матеріал
Річна діагностувальна робота розроблена для учнів сімейної форми навчання. Дібрані завдання, що відповідають програмі О.Савченко НУШ.За результатами цієї роботи вчитель оцінює навчальні досягнення за всіма індексами НУШ.
Перегляд файлу

Річна діагностувальна робота з української мови

(сімейна форма навчання)

учениці __ класу

                       ______________________________________________

                                                                         (прізвище ,ім’я)

 

1.Випиши з тексту іменники у дві колонки.

         Тріщав сильний мороз. Івась повісив на березі сало. І одразу підлетіли синички, горобці, снігурі.

          Назви істот                                                  Назви неістот

________________                                           __________________

________________                                          ___________________

________________                                          ___________________

________________                                          ___________________

 

2.Спиши речення. Вибери з дужок потрібні букви. Підкресли власні назви.

 

На (Ч,ч)еркащині в (С,с)елі (К,к)расенівка стоїть пам’ятник (С,с)илачеві (І,і)вану (П,п)іддубному.

 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3.Підкресли іменники, познач їх рід.

 

     Сорока носила волоський горіх,

 

     Та випав із дзьоба він їй,як на сміх.

 

      На дерево сіла вона й скрекотала:

 

      -Смачного горішка я не скуштувала!

 

4.Обери правильні префікси.

 

[з,с]писати, [з,с]казати, [з,с]ліпити, [з,с]пиляти, [з,с]горіти.

 

5.Зміни сполучення слів за числами і запиши.

 

    Однина                                                    Множина

   Зелений ліс                                               ___________________

   Безмежне море                                         ____________________

   ______________                                       красиві слова

  _______________                                      радісні дівчата

 

6.Встав пропущені закінчення. Над прикметниками познач рід.

 

      Блакит_____    небо,  швид______    потяг,  народ______    пісня,

 

7.Познач рядок у якому всі дієслова майбутнього часу.

 

     А) Писав, писала, писали.

     Б) Запише, писатимуть, будеш писати.

     В)Пишу, пишемо, пишуть.

 

8.Якими є речення за метою висловлювання.

 

    А) Окличними, неокличними

    Б) Розповідними,питальними,спонукальними,

    В) Простими,складними.

 

9.Перебудуй речення на питальне і спонукальне.Запиши утворені речення.

      Друзі читайте книжки.

________________________________________________________

 

________________________________________________________

 

10.Визнач тип текту за зоголовком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.Напиши текст «Мій дідусь», « Моя бабуся» (3-4 речення)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
26 травня
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку