Річна діагностувальна робота з української мови
(сімейна форма навчання)
учениці __ класу
______________________________________________
(прізвище ,ім’я)
1.Випиши з тексту іменники у дві колонки.
Тріщав сильний мороз. Івась повісив на березі сало. І одразу підлетіли синички, горобці, снігурі.
Назви істот Назви неістот
________________ __________________
________________ ___________________
________________ ___________________
________________ ___________________
2.Спиши речення. Вибери з дужок потрібні букви. Підкресли власні назви.
На (Ч,ч)еркащині в (С,с)елі (К,к)расенівка стоїть пам’ятник (С,с)илачеві (І,і)вану (П,п)іддубному.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Підкресли іменники, познач їх рід.
Сорока носила волоський горіх,
Та випав із дзьоба він їй,як на сміх.
На дерево сіла вона й скрекотала:
-Смачного горішка я не скуштувала!
4.Обери правильні префікси.
[з,с]писати, [з,с]казати, [з,с]ліпити, [з,с]пиляти, [з,с]горіти.
5.Зміни сполучення слів за числами і запиши.
Однина Множина
Зелений ліс ___________________
Безмежне море ____________________
______________ красиві слова
_______________ радісні дівчата
6.Встав пропущені закінчення. Над прикметниками познач рід.
Блакит_____ небо, швид______ потяг, народ______ пісня,
7.Познач рядок у якому всі дієслова майбутнього часу.
А) Писав, писала, писали.
Б) Запише, писатимуть, будеш писати.
В)Пишу, пишемо, пишуть.
8.Якими є речення за метою висловлювання.
А) Окличними, неокличними
Б) Розповідними,питальними,спонукальними,
В) Простими,складними.
9.Перебудуй речення на питальне і спонукальне.Запиши утворені речення.
Друзі читайте книжки.
________________________________________________________
________________________________________________________
10.Визнач тип текту за зоголовком.
11.Напиши текст «Мій дідусь», « Моя бабуся» (3-4 речення)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________