Річна контрольна робота створена в вигляді тестів, яку можна зробити в вигляді тестів он-лайн. Охоплює переважну більшість вивченихтем, базові поняття, дати з курсу.
Конспект уроку
з курсу «Всесвітня історія. Історії України.
Інтегрований курс.» для 6 класу
підготувала вчитель історії
КЗ «Гімназія № 32»
Кам’янської міської ради
Ковбасюк Тетяна Іванівна
І рівень
Завдання 1-6 мають 4 варіанта відповідей, серед яких лише 1 правильний. Виберіть 1 правильну відповідь.
1.Найдавніші свідчення перебування людей на території України( близько 1 млн. років тому) було виявлено в…
А. Королевому на Закарпатті.
Б. Киїк-Кобі у Криму
В. Мізині на Чернігівщині
Г. Межиріч на Черкащині
2. Ознайомтеся з текстом джерела і дайте відповідь на запитання.
«...Залишатися з живими після своєї смерті Озіріс уже не міг. Він пішов у підземне царство і став там правити. Щоночі він зустрічається з Ра, коли човен бога Сонця повертається із заходу на схід. Простий смертний з'являється перед Озірісом тільки одного разу — коли після смерті суворий, але справедливий суд визначає йому гідну міру покарання або пошани в царстві мертвих.»
Який народ склав цей міф?
А. египтяни Б. шумери В. индуси Г.греки
3. Одна зі світових релігій, яка зародилась на півострові Індостан у V ст. до н. є., звідки поширилась у Тибет, Китай, Корею, Японію та ряд інших країн, — це:
А буддизм Б іслам
В джайнізм Г даосизм
4. Об'єднання Єгипту в єдину державу відбулося:
А. 3500 р. до н. є. Б. 3000 р. до н. є.
В. 2000 р. до н. є. Г. 2500 р. до н. є.
5. За правління якого царя Вавилона був укладений один із найдавніших законодавчих актів?
А Саргона Великого Б Хаммурапі
В Дарія І Г Навуходоносора II
6. В якому рядку всі слова стосуються привласнювальних форм господарства та відповідного способу життя?
А. Лук і стріли, скребла, плоти і човни, мотика, зернотерка.
Б. Кам’яні сокири, глиняний посуд, серпи, луки і стріли.
В. Гачки і гарпуни, деревяні списи, одяг зі шкур тварин.
Г. Рубила, гончарний круг, жнивні ножі, тканий одяг.
ІІ рівень.
7. Установіть відповідність між назвою стану в Давньому Єгипті та стислою характеристикою його становища в суспільстві.
1. Жерці |
А. «живі мертві», безправний стан, який розглядався як власність його господарів |
2. Вельможі |
Б. стан освічених людей, які працювали при храмах та палацах, укладаючи документи |
3. Писарі |
В. стан, який відповідав за правильне проведення релігійних ритуалів та уславлення богів |
4. Раби |
Г стан, що проживав у місті та займався виготовленням ремісничих виробів |
|
Д найбільш привілейований стан, який був наближений до фараона |
8. Установіть хронологічну послідовність подій періоду Римської республіки II—І ст. до н. є.
_________-- битва при Каннах
_________-- Завоювання Галії Юлієм Цезарем
________--Встановлення республіки в Римі
________--початок Першої пунічної війни
9. Установіть хронологічну послідовність подій історії Давньої Греції.
______-- Саламінська морська битва
______-- битва при Фермопільській ущелині
______-- утворення першого Афінського морського союзу
______-- битва при Марафоні
ІІІ рівень.
10. Установіть відповідність між цифрами на карті і назвами, які їм відповідають:
А. г. Олімп
Б. Спарта
В. Саламінська протока
Г. м. Марафон
Д. о.Крит
Е. Фермопільській прохід.
10. Зробіть підрахунки.
1) Близько 8000 року до н. е. було засновано місто Єрихон. Скільки років від цієї події до наших днів минуло? _________________
2) Хаммурапі правив у 1792 —1750 роках до н. е. Скільки років володарював цар Хаммурапі?
ІV рвень
11.Поясніть, які досягнення давньогрецької культури ми знаходимо в сучасному світі? Чому це важливо сьогодні?