18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Річна контрольна робота за курс "Математика, 6 клас"

Про матеріал
Шановні колеги, пропоную вашій увазі розробку річної контрольної роботи за курс "Математика, 6 клас". До кожного завдання пропонується можлива кількість балів, яку учень може отримати у разі правильного виконання завдання. Успіхів вашим дітям!
Перегляд файлу

Річна контрольна робота

1. (2 б.) Установити відповідність між характеристиками чисел (1–4) і твердженнями, які з них випливають, про подільність чисел (А–Д).

1)

Сума цифр числа дорівнює 18

А)

Число ділиться на 10

2)

Останні дві цифри числа – нулі

Б)

Число ділиться на 3, але не ділиться на 9

3)

Сума цифр числа дорівнює 21

В)

Число ділиться на 9

4)

Число закінчується цифрою 5

Г)

Число ділиться на 5, але не ділиться на 10

 

 

Д)

Число ділиться на 2, але не ділиться на 10

2. (2 б.) Обчисліть .

3. (1 б.) Площа саду 60 га. Яблуні займають саду. Яку площу займає яблуні?

4. (1 б.) Знайдіть невідомий член пропорції:  -9 : х = 3 : (-10)

5. (2 б.) Контрольну роботу з математики писали 36 учнів. 12 балів отримали 2 учні, 11 балів – 2 учні, 10 балів – 4 учні, 9 балів – 6 учнів, 8 балів –4 учні, 7 балів – 6 учнів, 6 балів – 4 учні, 5 балів – 6 учнів, 4 бали – 2 учні. Побудуйте стовпчасту діаграму.   

6. (2 б.) На рисунку зображено графік температури повітря протягом доби. Користуючись графіком, дайте відповідь на наступні питання:

КР2.2

1) О котрій годині температура повітря була – 2оС?

2) Протягом якого часу температура була вищою за 0оС?

3) Протягом якого часу температура знижувалась?

7.  (2 б.) Побудуйте в координатній площині:
(7; 13), (4; 12), (2; 10), (-2; 10), (-5; 12), (-8; 11), (-12; 8), (-8; 9), (-4; 8), (-6; 7), (-10; 6),

(-13; 3), (-8; 4), (-2; 6), (-3; 3), (-12; -1), (-14; -4), (-1; -2), (-3; -1), (-4; -5), (-8; -11), (-11; -13),

(-7; -13), (-5; -11), (-4; -9), (-2; -6), (-1; -2), (1; 1), (1; -2), (0; -6), (-3; -15), (0; -16), (5; -15),

(2; -14), (1; -11), (2; -8), (3; -4), (3; -1), (5; 2), (7; -1), (4; -10), (6; -12), (12; -15), (11; -12),

(8; -11), (7; -9), (10; 0), (7; 3), (9; 4), (11; 7), (10; 10), (7; 13);
око: (7; 8).

docx
Додано
14 березня
Переглядів
958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку