20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Річна підсумкова контрольна робота з історії - 9 клас

Про матеріал
Методична розробка допоможе вам перевірити знання своїх учнів з історії, оцінити їх вміння та навички аналізувати історичні події. Містить завдання, спрямовані на перевірку фактичних знань, уміння працювати з історичними джерелами, зіставляти і оцінювати події та явища, діяльність історичних осіб, застосовувати і пояснювати історичні поняття, формулювати власну позицію та обгрунтовувати свою точку зору.
Перегляд файлу

Річна підсумкова контрольна робота з історії (9 клас)

I рівень (по 0,5 б)

  1. Українські землі у 2 половині 19 – на початку 20 століть перебували під владою…

А Російської імперії                     В Російської та Австро – Угорської імперій

Б Австрійської імперії Г Російської та Австрійської імперій

 

  1. Гасло «Свобода. Рівність. Братерство» висували…

А декабристи В масони

Б москвофіли Г народовці

 

  1. Перша політична партія на західноукраїнських землях виникла у Львові у 1890 році:

А так Б ні

 

  1. Укажіть назву країни, де відбувався чартистський рух

А Франція  В Англія

Б Німеччина Г Італія

 

  1. Укажіть з історією якої країни пов’язана діяльність Отто фон Бісмарка

А Англія В Італія

Б США Г Німеччина

 

  1. Вкажіть прізвище прем’єр – міністра Росії, який оголосив проведення аграрної реформи у 1906-1910 рр.

А Менахем Бейліс         

Б Петро Столипін

В Микола Міхновський

II рівень (по 1 б)

  1. Дайте визначення понять:

Радикальний, народовці, монополія, промисловий переворот

 

  1. Укажіть науковців істориків першої половини 19 століття  (Три варіанти відповіді)

1) В.Каразін 2) Д.Бантиш-Коменський

3) М.Костомаров                           4) М.Остроградський

5) М.Маркевич                              6) Т.Осиповський

 

  1. Укажіть назви держав, що входили до Троїстого союзу___,____,_____. 

 

III рівень (по 1 б)

 

  1.  Які з наведених нижче тверджень характеризують міжнародні відносини останньої третини 19 століття?

1 панування в Європі «озброєного миру», постійна гонка озброєнь, напруженість обстановки;

2 утворення військово – політичних блоків, що прагнули послабити роль США у світі;

3 згуртування європейських держав у своєму прагненні протистояти війні, що насувалася;

4 пошук європейськими державами союзників у майбутній війні;

5 повільне наростання загрози війни в Європі;

6 прагнення урядів різних країн захистити інтереси «своїх» підприємців на зовнішньому ринку

 

  1. Заповніть пропуски у тексті.

 

У 1900 році у Харкові виникла _________(РУП).

Програму нової партії доручили скласти ______________.

 

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу микола міхновський  Того самого року програмну брошуру під назвою _____________ було видано в Західній Україні і нелегально переправлено до Наддніпрянщини. У ній проголошувалося гасло: «Одна, єдина, нероздільна, вільна, самостійна _______ від Карпатів аж по Кавказ».

 

  1.  Впізнай історичного діяча.

 

1Картинки по запросу тарас шевченко 2 Похожее изображение 3 Картинки по запросу михайло грушевський 4 Похожее изображение  

 

А Петро Столипін        В Тарас Шевченко

Б Напалеон Г Михайло Грушевський

IV рівень (по 1,5 б)

  1.  Проаналізуйте міжнародні відносини у 1871-1900 рр. Які висновки ви можете зробити?

 

  1.  Дайте оцінку реформам 60-70-х років 19 століття у Російській імперії. 
docx
До підручника
Історія України 9 клас (Пометун О.І., Гупан Н.М., Смагін І.І.)
Додано
23 липня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку