5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Завдання «АНАЛІЗ САТИРИЧНОГО МАЛЮНКУ» до теми «Кримська війна»

Про матеріал
Пропоную вашій увазі завдання, яке сприятиме розвитку критичного мислення в учнів, навичок аналізу візуальної інформації, інформаційно-медійних навичок, вміння обґрунтовувати власну думку. Можна використати як випереджальне завдання до уроку а бажанням окремих учнів.
Перегляд файлу

 

АНАЛІЗ САТИРИЧНОГО МАЛЮНКУ

до теми «Кримська війна»

Мета: розвивати критичне мислення в учнів, навички аналізу візуальної інформації, вміння обґрунтовувати власну думку.

Інформаційно-медійні навички: аналіз причин створення повідомлень у медіа, вміння використовувати Інтернет для перевірки і вивчення інформації, рефлексія щодо ймовірного впливу медіа на аудиторію.

D:\Портфоліо 2016_2021\Допоміжні матеріали 2\НАВЧАННЯ\Проект Вивчай та розрізняй\Мої вправи\Консіліум.jpg

«Консиліум про стан Туреччини».

Джон Ліч. Тижневик «Punch», Англія, 17 вересня 1853

ПРИМІТКА: Англія і Франція радяться, в той час як над ліжком хворої Туреччини навис привид Росії, віщуючи розпад Османської імперії.

Завдання та запитання

  •     Уважно розгляньте малюнок.
  •     Яка дата його створення?
  •     Де він надрукований? Чи можна встановити хто був власником видання? Яка цільова аудиторія тижневика?

Примітка: за допомогою Інтернету учні можуть визначити хто був засновником тижневика, з якою метою він видавався… Що  тижневик виражав думку середнього класу і захищав інтереси Британської імперії.

  •     Чи можна впізнати когось із персонажів?
  •     Реалістично чи гіперболізовано зображені персонажі?
  •     Яке ставлення відображає художник до персонажів, позитивне чи негативне? Завдяки чому?
  •     Якій історичній події чи якому явищу присвячено сатиричний малюнок?
  •     Чи використано символи? Якщо так, то що вони означають і чому художник помістив їх у малюнок?
  •     Що означає підпис під малюнком? Чи співпадає він із сюжетом?
  •     Які ідеї та політичні погляди, на ваш погляд, сповідує автор малюнку? За чим це можна визначити? Чи згодні ви з інтерпретацією персонажів, подій, явищ, яку подає автор? Чому?
  •     Що ви знаєте про цю історичну подію / явище (відображені в малюнку)?
  •     Яку реакцію, почуття, емоції викликав би малюнок у вас, якби ви були мешканцем Лондона в 1853 р.?
  •     На вашу думку, з якою метою було надруковано даний малюнок?

ЛІТЕРАТУРА

1. Кримська війна в британській і французькій сатиричній пресі. Частина І: [Електронний ресурс] // Історія пропаганди: [офіційний веб-портал]. – Електронні данні. – Режим доступу до даних.: https://bit.ly/2xLvdyf (дата звернення 14.07.2019)

2. Мороз П.В. Використання карикатур в шкільному підручнику історії (методика роботи в умовах дослідницького навчання): [Електронний ресурс] // Електронна бібліотека НАПН України:  [офіційний веб-портал]. – Електронні данні. – Режим доступу до даних.: https://bit.ly/2XQ1EX5 (дата звернення 15.07.2019)

3. Панч (журнал): [Електронний ресурс] // Вікіпедія – вільна енциклопедія: [офіційний веб-портал]. – Електронні данні.  – Режим доступу: https://bit.ly/2LVt7nU (дата звернення 15.07.2019)

 

docx
Додано
25 липня 2019
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку