Розглянуто
на засіданні методичного об’єднання
вчителів розвивальних дисциплін
_____________, протокол №6
|
З А Т В Е Р Д Ж У Ю
Директор ____________
_____________________
_____________________
|
Річне оцінювання з фізичної культури курс 8-го класу
І .Початковий рівень (3 бали)
1. Укажіть, який предмет використовують в олімпійській естафеті під час передавання вогню.
-
А - смолоскип
-
Б - античну амфору
-
В - олімпійський кубок
-
Г - античну лампаду
2. Виберіть з переліку олімпійське гасло.
-
А - «Швидше, вище, сильніше»
-
Б - «У здоровому тілі – здоровий дух»
-
В - «Вище, сильніше, швидше»
-
Г - «Головне – не перемога, а участь»
3. Укажіть, що символізують олімпійські кільця.
-
А - об’єднання в олімпійському русі п’яти континентів і зустріч атлетів усього світу на Олімпійських іграх
-
Б - об’єднання країн-засновниць Олімпійських ігор
-
В - об’єднання найсильніших країн світу
-
Г - об’єднання національних олімпійських комітетів країн – лідерів олімпійського руху
II. Середній рівень (3 бали)
1. Назвіть, хто став автором олімпійського прапора.
-
А - П’єр де Кубертен
-
Б - Анрі-Мартін Дідон
-
В – ДеметріусВікелес
-
Г- Стен Еріксен
2. Де зародилися Олімпійські ігри?
-
а) у Росії;
-
б) у Греції;
-
в) в Англії.
3. Швидкість це –
-
а).здатність виконувати рухи з великою амплітудою
-
б).це вміння швидко і точно виконувати складні по координації руху
-
в).здатність виконувати рухи в найкоротший проміжок часу
III. Достатній рівень(3 бали)
-
Біг 30м(с)
-
Віджимання в упорі від підлоги (разів)
-
Гнучкість (з положення сдячи) (см)
IV. Високий рівень ( 3 бали)
-
Чолниковий біг 9х4 (с)
-
Стрибок у довжину з місця (см)
-
Метання м`яча 150 г на дальність (м)