Робота з документацією |
|||
№ п\п |
Види документації |
Термін виконання |
Примітка |
1. |
Завести журнал обліку годин роботи асистента вчителя |
З 1 вересня по 4 вересня 2020 р. |
|
2. |
Заведення журналу спостережень дитини з ООП |
З 1 вересня по 4 вересня 2020 р |
|
3. |
Складання річного плану роботи
|
З 1 вересня по 07 вересня 2020 р |
|
4. |
Приймати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини |
З 1 вересня по 15 вересня 2020 р. |
|
5. |
Створення портфоліо. |
З 1 вересня по 18 вересня 2020 р |
|
6. |
Внесення нових даних до портфоліо
|
Протягом року |
|
7. |
Приймати участь у виконанні індивідуальної програми розвитку дитини |
Протягом року |
|
8. |
Розробити графік роботи |
З 1 вересня по 11 вересня 2020р. |
|
9. |
Ведення обліку консультацій з батьками та вчителями. |
Протягом року |
|
10. |
Скласти зведений розклад навчальних та корекційних занять для учнів інклюзивних класів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя. |
вересень 2020р |
|
11. |
Адаптація навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя. |
Протягом року |
|
12. |
Допомага в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя. |
Протягом року |
|
Організаційна та корекційно-освітня робота |
|||
№п.п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1. |
Разом із вчителями класів виконувати навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи |
Протягом року |
|
2. |
Запровадження ефективних форм проведення навчально-виховних, соціально-адаптаційних заходів |
Протягом року |
|
3. |
Розробити плануючу документацію на навчальний рік. |
Вересень-жовтень 2020р. |
|
4. |
Надавання допомоги учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. |
Протягом року |
|
5. |
Допомога дітям у виконанні навчальних завдань, залучення учнів до різних видів навчальної діяльності |
Протягом року |
|
6. |
Спостерігати за поведінкою та емоційним станом дітей з метою виявлення причин труднощів та типу порушень за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя. |
Протягом року |
|
7. |
Проводити спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб. |
Протягом року |
|
8. |
Допомога при концентруванні уваги, сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя. |
Протягом року |
|
9. |
Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають участь у розробленні індивідуальної програми розвитку |
Протягом року |
|
10. |
Забезпечення разом з іншими працівниками здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці |
Протягом року |
|
11. |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами у позаурочну діяльність. |
Протягом року |
|
Робота з батьками та громадськістю |
|||
№п.п |
Зміст роботи |
Цілі та завдання |
Термін виконання |
1. |
Проводити бесіди. Знайомство з батьками дітей, які мають індивідуальні особливості для надання необхідної допомоги. |
Вивчити сімейний клімат, у родині для того, щоб краще зрозуміти дитину. |
З 01 вересня 2020 р. по 28 травня 2021р. |
2. |
Проведення анкетування та тестування батьків дітей з ООП. |
|
Вересень 2020 р. |
3. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
|
Протягом року |
4. |
Узгодити з батьками та педагогами розклад навчально - корекційних занять здобувачів освіти інклюзивних класів. |
|
З 4 вересня по 11 вересня 2020р. |
5. |
Проводити індивідуальне консультування батьків за запитом про шляхи допомоги дитині. |
Батьки отримують реальне уявлення про шкільні справи та поведінку дитини. |
вересень 2020р. – травень 2021р. |
6. |
Проводити консультування батьків про допомогу дитині в подоланні кризових виявів та особливості виховання дитини. |
Створити сприятливі умови для дитини. |
З 01 вересня 2020р. по 28 травня 2021р. |
7. |
Консультації та рекомендації вчителям за проблемами: |
Батьки та вчителі отримують інформацію, про причини та труднощі дітей з особливими потребами. |
З 1 вересня 2020р. по 28 травня 2021 р. |
8. |
Розробити буклет з рекомендаціями для батьків. |
|
жовтень-листопад 2020 р |
9. |
Брати участь в організації оздоровчо-туристичних екскурсій для дітей з особливими освітніми потребами. |
|
Протягом року |
Співпраця з вчителями, практичним психологом, соціальним педагогом, медичним працівником. |
|||
№п.п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1. |
Надавати консультації вчителям щодо організації навчально-корекційної роботи з дітьми з особливими потребами. |
З 1 вересня 2020 р. по 28 травень 2021 р. |
|
2. |
Надавати допомогу вчителям при організації включення учнів у навчальний процес. |
На протязі навчального року 2020-2021р. |
|
3. |
Співпрацювати з психологом з питань корекційної роботи із учнями, що мають особливі освітні потреби. |
На протязі 2020-2021 н. р. |
|
4. |
Співпрацювити з вчителем класу, надавати освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистентом вчителя. |
Протягом року |
|
5. |
Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистентом вчителем. |
Протягом року |
|
6. |
Сприяти розвитку дітей з особливими освітніми потребами, задля поліпшення їхнього психоемоційного стану. |
Протягом року |
|
7. |
Стимулювати розвиток соціальної активності дітей, сприяти виявленню та розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі у науковій, технічній, художній творчості. |
Протягом року |
|
8. |
Створювати навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому |
Протягом року |
|
9. |
Разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку, вивчати особливості діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. |
Протягом року |
|
10 |
Вивчати та аналізувати динаміку розвитку учнів з особливими освітніми потребами.
|
Протягом року |
|
11 |
Надавати допомогу в організації заходів до Всесвітнього дня інваліда |
листопад-грудень |
|
Методична та самоосвітня робота |
|||
№п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1. |
Сприяти підвищенню психологічної культури вчителів та батьків шляхом участі в роботі педрад, педгодин, семінарів, батьківських зборів. |
З вересня 2020р. по травень 2021р. |
|
2. |
Брати активну участь у семінарах, методичних об'єднаннях асистентів вчителів та ін. по темі «Інклюзивна освіта» |
Протягом року |
|
3. |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Протягом року. |
|
4. |
Постійно оновлювати та поповнювати кабінет психологічною та методичною літературою для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
З вересня 2020р. по травень 2021р. |
|
5. |
Постійно поповнювати кабінет дидактичним матеріалом, оформлювати папки з дидактичними та корекційними матеріалами. |
З вересня 2020р. по травень 2021р. |
|
6. |
Приймати участь в роботі творчої групи, яка працює над проблемним питанням: «Диференціація та індивідуалізація навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.» |
Протягом року. |
|
7. |
Ознайомлення із організацією освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції нової української школи.
|
Протягом року. |
|
8. |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури, прослуховування вебінарів на сайтах «ed-era», «Всеосвіта», «На Урок», «prometheus» та ін. |
Протягом року. |
|
1