Річний план асистента вчителя

Про матеріал
Робота з документацією Організаційна та корекційно-освітня робота Робота з батьками та громадськістю Співпраця з вчителями, практичним психологом, соціальним педагогом, медичним працівником. Методична та самоосвітня робота
Перегляд файлу

 

 

Робота з документацією

№ п\п

Види  документації

Термін виконання

Примітка

 

1.

Завести журнал обліку годин роботи асистента вчителя

З 1 вересня по 4 вересня 2020 р.

 

2.

Заведення журналу спостережень дитини з ООП

З 1 вересня по 4 вересня 2020 р

 

3.

Складання річного плану роботи

 

З 1 вересня по 07 вересня 2020 р

 

4.

Приймати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини

З 1 вересня по 15 вересня 2020 р.

 

5.

Створення портфоліо.

З 1 вересня по 18 вересня 2020 р

 

6.

Внесення нових даних  до портфоліо

 

Протягом року

 

7.

Приймати участь у виконанні індивідуальної програми розвитку дитини

Протягом року

 

8.

Розробити графік роботи

З 1 вересня по 11 вересня 2020р.

 

9.

Ведення обліку консультацій  з батьками та вчителями.

Протягом року

 

10.

Скласти зведений розклад навчальних та корекційних занять для учнів інклюзивних класів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя.

вересень 2020р

 

11.

Адаптація навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя.

Протягом року

 

12.

Допомага в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя.

Протягом року

 

 

 

 

Організаційна та  корекційно-освітня робота

№п.п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1.

Разом із вчителями класів виконувати навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи

Протягом року

 

2.

Запровадження ефективних форм проведення навчально-виховних, соціально-адаптаційних заходів

Протягом року

 

3.

Розробити плануючу документацію на навчальний рік.

Вересень-жовтень 2020р.

 

4.

Надавання допомоги учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.

Протягом року

 

5.

Допомога дітям у виконанні навчальних завдань, залучення учнів до різних видів навчальної діяльності

Протягом року

 

6.

Спостерігати  за поведінкою та емоційним станом дітей  з метою виявлення причин труднощів  та типу порушень за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя.

Протягом року

 

7.

Проводити спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

Протягом року

 

8.

Допомога при концентруванні уваги, сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів,  за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя.

Протягом року

 

9.

Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають участь у розробленні індивідуальної програми розвитку

Протягом року

 

10.

Забезпечення разом з іншими працівниками здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці

Протягом року

 

11.

Залучення учнів з особливими освітніми потребами у позаурочну діяльність.

Протягом року

 

 

 

Робота з батьками та громадськістю

                    №п.п

Зміст роботи

Цілі та завдання

Термін виконання

1.

Проводити  бесіди. Знайомство з батьками дітей,  які мають індивідуальні особливості для надання необхідної допомоги.

Вивчити сімейний клімат, у родині для того, щоб краще зрозуміти дитину.

З 01 вересня 2020 р. по 28 травня 2021р.

2.

Проведення анкетування  та тестування батьків  дітей з ООП.

 

Вересень 2020 р.

3.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

 

Протягом року

4.

Узгодити з батьками та педагогами розклад навчально - корекційних занять здобувачів освіти інклюзивних класів.

 

З 4 вересня по 11 вересня 2020р.

5.

Проводити індивідуальне консультування батьків за запитом про шляхи допомоги дитині.

Батьки отримують реальне уявлення про шкільні справи та поведінку дитини.

вересень 2020р. – травень 2021р.

6.

Проводити консультування батьків про допомогу дитині в подоланні кризових виявів та особливості виховання дитини.

Створити сприятливі умови для дитини.

З 01 вересня 2020р. по  28 травня 2021р.

7.

Консультації та рекомендації  вчителям за проблемами: 
1. Вибір адекватного стилю взаємодії з певною дитиною.
2.Допомогти  підбирати  розвивальні  ігри та вправи для дітей з особливими потребами.
3. Допомагати   вчителям у налагодженні контактів із батьками.

Батьки та вчителі отримують інформацію, про причини та труднощі дітей з особливими потребами.

З 1 вересня 2020р. по  28 травня 2021 р.

8.

Розробити буклет з рекомендаціями для батьків.

 

жовтень-листопад 2020 р

9.

Брати участь в організації оздоровчо-туристичних екскурсій для дітей з особливими освітніми потребами.

 

Протягом року


 

Співпраця з вчителями, практичним психологом, соціальним педагогом, медичним працівником.

№п.п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1.

Надавати  консультації вчителям щодо організації навчально-корекційної роботи з дітьми з особливими потребами.

З 1 вересня 2020 р. по 28 травень 2021 р.

 

2.

Надавати допомогу вчителям при організації включення учнів у навчальний процес.

На протязі  навчального року 2020-2021р.

 

3.

Співпрацювати з психологом з питань корекційної роботи із учнями, що мають особливі освітні потреби.

На протязі  2020-2021 н. р.

 

4.

Співпрацювити з вчителем класу, надавати освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистентом вчителя.

Протягом року

 

5.

Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистентом вчителем.

Протягом року

 

6.

Сприяти розвитку дітей з особливими освітніми потребами, задля  поліпшення їхнього психоемоційного стану.

Протягом року

 

7.

Стимулювати розвиток соціальної активності дітей, сприяти виявленню та розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі у науковій, технічній, художній творчості.

Протягом року

 

8.

Створювати навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому

Протягом року

 

9.

Разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку, вивчати особливості діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом року

 

10

 Вивчати та аналізувати динаміку розвитку учнів з особливими освітніми потребами.

 

Протягом року

 

11

Надавати допомогу в організації заходів до Всесвітнього дня інваліда

листопад-грудень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична та самоосвітня робота

№п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1.

Сприяти підвищенню психологічної культури вчителів та батьків шляхом участі в роботі педрад, педгодин, семінарів, батьківських зборів.

З  вересня 2020р. по травень 2021р.

 

2.

Брати активну участь у семінарах, методичних об'єднаннях асистентів вчителів та ін. по темі «Інклюзивна освіта»

Протягом року

 

3.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Протягом року.

 

4.

Постійно  оновлювати та поповнювати  кабінет психологічною  та методичною літературою для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

З  вересня 2020р. по травень 2021р.

 

5.

 Постійно поповнювати кабінет дидактичним  матеріалом, оформлювати папки  з дидактичними та корекційними матеріалами.

З вересня 2020р. по травень 2021р.

 

6.

Приймати  участь в роботі творчої групи, яка працює над проблемним питанням: «Диференціація та індивідуалізація навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.»

Протягом року.

 

7.

Ознайомлення  із організацією освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції нової української  школи.

 

Протягом року.

 

8.

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури, прослуховування вебінарів на сайтах «ed-era», «Всеосвіта», «На Урок», «prometheus» та ін.

Протягом року.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Огер Анжела Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Воробйова Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
3935
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку