Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Робота з документацією |
Аналіз проведеної роботи |
|
Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Організаційна робота з батьками |
Складання річного плану |
|
|
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Обстеження житлово-побутових умов та складання актів |
Складання індивідуальної навчальної програми |
|
|
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини |
|
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Проведення анкетування батьків та учнів |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Формування комунікативних навичок і вмінь. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Консультації для батьків |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів,внесення результатів до ІНП |
|
|
Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Організаційна робота з батьками |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
|
Формування уваги, сприймання, пам’яті. _____________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Проведення анкетування батьків |
Збір додаткових даних, внесення до ІНП |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до порт фоліо. |
|
|
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Організаційна робота з батьками |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Формування навичок співпраці. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Внесення результатів до ІНП |
|
|
Формування уміння працювати за зразком. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Моніторинг стану розвитку учня |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру) |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою та навчальними планами |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом. |
Організаційна робота з батьками |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом. |
Консультації для батьків |
Внесення нових даних до ІПР |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом. |
Проведення спільних заходів для дітей |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Консультації для батьків |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів,внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Консультації для батьків |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток пам’яті та усного мовлення. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Консультації для батьків |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Організаційна робота з батьками |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів. |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Проведення спільних заходів для дітей |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Розвиток паМ’яті, мислення, тактильних відчуттів. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. ______________________________________________________
|
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. ______________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Моніторинг стану розвитку учня |
|
|
Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. _____________________________________________________ |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом. |
Проведення спільних заходів для дітей |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних) |
|
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
асистента вчителя
______________________________