Річний план асистента вчителя

Про матеріал
Річний план асистента вчителя по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Містить в собі різні підрозділи.
Перегляд файлу

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Робота з документацією

Аналіз проведеної роботи

 

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. ______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Організаційна робота з батьками

Складання річного плану

 

 

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. ______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Обстеження житлово-побутових умов та складання актів

Складання індивідуальної навчальної  програми

 

 

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда ______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Оцінювання психофізичного розвитку дитини

 

 

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. ______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Проведення анкетування батьків та учнів

Оцінювання психофізичного розвитку дитини

 

 

Розвиток пізнавальних процесів.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Формування комунікативних навичок і вмінь.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Оцінювання психофізичного розвитку дитини

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Консультації для батьків

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів,внесення результатів до ІНП

 

 

Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Організаційна робота з батьками

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

 

 

Формування уваги, сприймання, пам’яті.

_____________________________________________________

 

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Проведення анкетування батьків

Збір додаткових даних, внесення до ІНП

 

 

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності

______________________________________________________

 

 

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до порт фоліо.

 

 

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Організаційна робота з батьками

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Внесення результатів до ІНП

 

 

 

 

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери.

______________________________________________________

 

 

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

 

Формування навичок співпраці. ______________________________________________________

 

 

 

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Внесення результатів до ІНП

 

 

Формування уміння працювати за зразком.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Моніторинг стану розвитку учня

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру)

 

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою та навчальними планами

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги

______________________________________________________

 

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом.

Організаційна робота з батьками

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери

 

 

Розвиток логічного та образного мислення.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом.

Консультації для батьків

Внесення нових даних до ІПР

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії.

______________________________________________________

 

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток логічного та образного мислення.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками, практичним психологом, соціальним педагогом.

Проведення спільних заходів для дітей

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

 

Консультації для батьків

 

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів,внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

 

Консультації для батьків

 

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

 

 

 

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком

______________________________________________________

 

 

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток пам’яті  та усного мовлення.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Консультації для батьків

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

 

Розвиток загальної та дрібної моторики.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Організаційна робота з батьками

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів.

 

 

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів.

______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Проведення спільних заходів для дітей

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Розвиток паМ’яті, мислення, тактильних відчуттів. ______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. ______________________________________________________

 

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери.

______________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Моніторинг стану розвитку учня

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.

_____________________________________________________

Співпраця на уроках з вчителями-предметниками практичним психологом, соціальним педагогом.

Проведення спільних заходів для дітей

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних)

 

 


 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

асистента вчителя

______________________________

 

 

 

Картинки по запросу інклюзивне навчання

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку