Річний план асистента вчителя

Про матеріал

Матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (Річний план асистента вчителя)

Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з НВР                                                                                                                Директор Підліснівського ліцею

__________Наталія ГЛАЗОВА                                                                                                            ________Аліна ВОДА

«____»________ 2023р.                                                                                                                        «____»________ 2023р.

 

Річний план роботи

асистента вчителя

Коваленко Олени Вікторівни

у 2023/2024 н. р.

Картинки по запросу інклюзивне навчання

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

01.09.-

08.09.

2023 р.

Знайомство. Встановлення контакту з учнем. Формування робочого альянсу. Сприяння налагодженню дружньої атмосфери в класі та встановлення довірливих відносин з учнями з особливими освітніми потребами.

Бесіда на тему поведінка в школі організацію робочого процесу (планування часу, розміщення предметів на робочому столі).

Консультація з вчителями щодо плану роботи з учнями як дистанційно так і в очному форматі.  Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Організаційна робота з батьками. Бесіда з батьками на тему: «Що повинні знати батьки про інклюзивне навчання?»

Ознайомлення з педагогічною   літературою . Участь у Всеукраїнській онлайн конференції «Діти зі складною поведінкою в закладі освіти. Вчимося їх розуміти».

Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП

 

11.09.-15.09.

2023 р.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Вправа для розвитку словникового запасу «Назви одним словом».  Урок спілкування «Навички спілкування з людьми». Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Бесіда з батьками на тему: «Як розпочати навчання дитини в інклюзивному класі?»

Прослуховування вебінару «Сучасні технології навчання та супроводу учнів з порушеннями інтелектуального розвитку в освітньому середовищі»

Складання річного плану роботи. Добірка дидактичного матеріалу до дистанційних уроків.

 

 

18.09-22.09.

2023 р.

Викликати інтерес до навчання за допомогою проблемних завдань, максимально наближених до повсякденного життя  Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті. Вправи «Ти за мной повторюй і порядок не змінюй», «Будь уважний !». Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками.

 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. Консультація для батьків «Що говорити дитині під час війни?»

Модифікація та адаптація завдань для дітей із порушенням інтелектуальної сфери

Складання річного плану роботи.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

 

25.09.-29.09.

2023 р.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Гра «Скло», вправа «Акваріум» . Бесіда про толерантне та гуманне спілкування. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення анкетування батьків та учнів.

Робота з навчально-методичними посібниками для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами. Модифікація та адаптація навчального плану.

Складання індивідуальної навчальної  програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

02.10.-

06.10.

2023 р.

Розвиток пізнавальних процесів. Вправи «Стара казка на новий лад», «Пари картинок». Бесіда про значення навчання в нашому житті. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

 

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної  програми розвитку. Добірка дидактичного матеріалу до дистанційних уроків.

 

09.10.-

13.10.

2023 р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Вправи «Чарівна торбинка», «Знайди зайве слово»

Бесіда про правила поведінки на дорозі. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Консультації для батьків . Бесіда на тему: «Як покращити дикцію у дітей?»

Робота з методичною літературою. Робота з посібником «Організація індивідуальної освітньої траекторії для дитини з освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти»

Створення портфоліо

 

 

16.10.-

20.10.

2023 р.

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Вправи «Виклади фігури за поданим зразком», «З чого зроблене?».

Бесіда про захисників України . Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів

Створення портфоліо.

 

23.10.-

27.10.

2023 р.

Розвиток пам’яті. Вправи «Снігова куля», «Повтори навпаки»

Активізація емоційної сфери. Асоціативне малювання «Мій дім».

Бесіда про правила поведінки на осінніх канікулах. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Організаційна робота з батьками.

Бесіда з батьками на тему: Дитина не хоче вчитися. «Як йому допомогти?»

 Робота з методичним посібником «Дитина з труднощами у навчанні в початковій школі»

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

06.11.-

10.11.

2023 р.

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Вправи «Наведи порядок», «Закономірності». Попередження агресивної поведінки в учня з ООП. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

Аналіз досягнень та поведінки учня. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем). Бесіда з батьками на тему: «Покарання дітей. Яким воно має бути?»

Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням інтелектуальної сфери

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

 

13.11.-

17.11.

2023 р.

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Вправи «Міміка», «Покажи емоцію». Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Залучення батьків до шкільного життя. Бесіда з батьками на тему: «Грубість і нерозуміння в сім'ї.»

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

20.11.-

24.11.

2023 р.

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком.

Заняття-тренінг «Я та інші» Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Оцінювати проміжні і кінцеві результати діяльності, Підбираючи для цього найбільш підходящі критерії оцінки. Виправляти допущені помилки.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Співпраця з батьками та громадськістю.

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів. Робота зі статтею «Подолання труднощів під час навчання».

Внесення нових даних  до ІПР

 

27.11.-

01.12.

2023 р.

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Вправи «Закінчи речення», «Кажи протилежне». Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Формування адекватної самооцінки шкільних успіхів. Формування самоконтролю. Аналіз досягнень та поведінки учня. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП. 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення бесід та консультацій з батьками. Бесіда на тему: ««Роль батьків у впровадженні інклюзивної освіти»

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури.

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

04.12.-08.12.

2023р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Вправи «Додай та запам’ятай», «Слухай оплески».

 Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками.  Стимулювання мотивації до навчання. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Консультації для батьків. Пам'ятка для батьків дітей з ООП на випадок надзвичайних ситуацій

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури на сайті «Едера»

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

11.12.-15.12.

2023р.

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками. Вправа «Покажи емоцію», «Жести».

Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

 

 

 

 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення анкетування батьків Тест «Будинок»

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта»

Збір додаткових даних, внесення до ІНП

 

18.12.-22.12.

2023р.

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Заняття «Моя індивідуальність». Вправа «Пиши за зразком». Розвивати вміння виділяти основні характеристики предмета навчання. Бесіда про День Збройних сил України. Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Організаційна робота з батьками. Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї»

Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірними порушеннями інтелектуальної сфери

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

 

25.12.-

29.12.

2023 р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Вправи «Протилежне за значенням», «Гімнастика для пальчиків»

 Бесіда про правила поведінки на зимових  канікулах . Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП.

 

 

 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю. Бесіда з батьками на тему: «Приклад батьків у вихованні дітей»

Робота з методичною літературою. Робота з методичними рекомендаціями «Педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами»

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

  15.01.-

  19.01.      2024 р.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Вправи «Втанови зв'язок», графічний диктант. Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП

Обговорення успішності учня з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

22.01.-

26.01.

2024р.

Активізація емоційної сфери. Вправа «Обличчя».

Розвиток пам’яті, уваги. Вправа «Здогайся що це?»

Підбір адаптаційного та модифікаційного матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах навчання. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та емоційного комфорту

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Організаційна робота з батьками. Поради дбайливим батькам.

Модифікація навчального плану

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

 

 

29.01.-

02.-02. 2024р.

Розвиток логічного та образного мислення. Задачі з недостатніми та надлишковими даними.

Бесіда: «Щастя, як ми його розуміємо». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

 

 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем). Поради батькам щодо розвитку мовлення дітей

Модифікація завдань для дітей з помірними порушеннями інтелектуальної сфери

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

05.02.-09.02. 2024р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Вправа «Допоможи герою»

Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці. Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. Поради батькам дітей з ООП щодо поведінки під час війни

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

12.02.-16.02. 2024

Розвиток логічного та образного мислення. Вправа «В чому подібність»

Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

 

 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Співпраця з батьками та громадськістю. Консультація для батьків «Як будувати комунікативні навички вашої дитини»

Робота з навчально-метлодичним посібником «Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі»

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

19.02.- 23.02. 2024

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення «Вправа логічні кінцівки». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. Поради батькам: як уникнути агресивної поведінки дитини

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

26.02.- 01.03. 2024р.

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Гра-порівняння « На що схожий мій настрій?». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Консультація для батьків

Найліпший мотив до діяльності,

або давай зробимо це разом

Модифікація та адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

 

 

04.03.- 08.03. 2024р.

Розвиток пізнавальних процесів. Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителем.Вправа «Скринька з казкою».

 Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

 

 

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми). Консультація для батьків «Всі діти різні»

 

Аналіз та вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

11.03.- 15.03. 2024р.

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком.

Вправи на виключення геометричних фігур. Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Поради для батьків «Як виховати в дітях чесність?»

Модифікація завдань для дітей з порушеннями інтелектуальної сфери

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

18.03.-22.03. 2024р.

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.

Вправи «Знайди зайве», «Що спільного між предметами у кожному ряду»

 Бесіда про правила поводження на весняних канікулах. Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Консультації для батьків: «Для маленьких героїв та їх батьків»

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

01.04.- 05.04. 2024р.

Розвиток загальної та дрібної моторики.

Вправи на конструювання. Вправа для збагачення словникового запасу «Скажи, який?яка?який?які?»

 Бесіда про Великдень. Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Організаційна робота з батьками. Бесіда на тему:

«Любов у сім’ї»

Самоосвітня робота. Робота з посібником «Технологія психологічного вивчення сімей, які виховують дітей з відхиленнями»

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

08.04.-12.04. 2024р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Вправи «Запамятай числові ряди», «Утвори з фігури предмет».

Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії.

Вправа «Що я даю людям і чого від них чекаю?».

Бесіда «День Матері». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Співпраця з батьками та громадськістю. Консультація для батьків: «Артикуляційна гімнастика в домашніх умовах»

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

15.04.- 19.04. 2024р.

Розвиток пізнавальних процесів. Вправа «Танграм». Вправа для розвитку граматичної сторони «Назви дитинчат». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. Бесіда з батьками на тему: «Переваги інклюзивної освіти для дітей з ООП»

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта»

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

22.04.- 26.04. 2024р.

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. Вправа «Знайди два однакових предмета». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

29.04.- 03.05. 2024р.

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Пальчикова гімнастика вправа «Квітка», вправа «Знайди відмінності».

 Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем). Консультація для батьків «Як розпізнати, що дитина страждає від булінгу в школі?»

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими  даними портфоліо учнів

 

06.05.- 10.05. 2024р.

Формування уваги, пам’яті, мислення на основі гри «Хто з’явився?»

Бесіда про День пам`яті та примирення. Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Співпраця з батьками та громадськістю. Рекомендація батькам «Режим дня дитини з ООП»

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

13.05.- 17.05. 2024р.

Розучування кінезіологічних вправ «Велосипед», «Ліхтарики-зірочки». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Робота з книгою «Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами» Автор: Н. М. Лічман

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

20.05.- 24.05. 2024р.

Активізація емоційної сфери. Розвиток

уваги, пам’яті, мислення на основі гри «Чуємо, бачимо…». Підбір адаптацій та модифікацій навчального матеріалу для використання в очному та дистанційному форматах. Підготовка індивідуальних завдань для дитини з ООП. Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. «Золоті» правила для батьків.

Робота з методичною літературою Алли Колупаєвої
«Інклюзивна освіта: реалії та перспективи»

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

27.05.- 31.05. 2024р.

Формування уваги, пам’яті, мислення на основі гри «Порівняння» (математичне доміно).

Бесіда про правила поводження на літніх канікулах . Забезпечення психологічного та оптимального емоційного комфорту, супровід та контроль навчальної діяльності учнів з ООП.

Співпраця на уроках з учителями-предметниками; з класним керівником, психологом, медичною сестрою. Асистування вчителям під час дистанційного навчання.

Консультаційна  робота з батьками: «Успіхи у навчанні та вихованні дитини з ООП»

Робота з підручником «Основа інклюзивної педагогіки».

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інші матеріали
Інкл
Додано
2 жовтня 2023
Переглядів
1179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку