“ЗАТВЕРДЖЕНО”
Директор ЗОШ І-ІІІст. №1
___________ __________.
(підпис)
Річний план роботи
практичного психолога
загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №1
Рубанської
Тетяни Палівни
На 2021-2022 навчальний рік
Вступ
Річний план роботи психолога загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 складено на підставі «Положення про психологічну службу в системі освіти України», «Матеріалів щодо планування діяльності, ведення документації і звітності всіх ланок психологічної служби системи освіти України» та інших нормативних документів.
Психологічна служба загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів складається з 2 осіб:
Практичний психолог школи.
Соціальний педагог школи
Проблемне питання закладу:
Створення сприятливих умов для розвитку компетенцій особистості учня на засадах креативної освіти.
Проблемне питання служби:
Формування життєвих компетенцій учнів та активної життєвої позиції
Проблемне питання практичного психолога:
Формування соціально-комунікативних компетенцій учнів основної ланки школи
Завдання практичного психолога на рік:
Серпень 2021
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
|
||||
1. |
Складання річного плану |
|
4 тиждень |
|
2. |
Складання корекційних та розвивальних програм |
Учні |
3 тиждень |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1. |
|
|
|
|
|
||||
1. |
|
|
|
|
2. |
Інше |
|
|
|
|
||||
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
Інше |
|
|
|
|
||||
1. |
Індивідуальні консультації за запитом |
Батьки, педагоги |
|
|
2. |
Групові консультації за запитом |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вересень 2021
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
|
||||
1. |
Складання плану роботи |
|
1-2 тиждень |
|
2. |
Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах |
Батьки |
2-3 тиждень |
|
3. |
Підготовка до проведення корекційно-розвивальних занять та тренінгів |
Учні |
Протягом місяця |
|
4. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
Протягом року |
|
5. |
Підготовка інформації для співпраці з пед.колективом |
Вчителі |
Протягом місяця |
|
|
||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом) |
Учні |
Протягом року |
|
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом |
Батьки, Вчителі,
|
Протягом року |
|
3. |
Спостереження за дітьми на уроках
|
5,10 класи |
2-4 тиждень |
|
|
||||
1. |
Адаптаційне заняття «В пошуках дружби» (підвищення впевненості в собі, комунікативні навички) |
Учні 5-х класів |
2-3 тиждень |
|
2. |
Тренінг для згуртованості колективу та поліпшення адаптації новоутвореного 10-го класу |
Учні 10-го класу |
З 3 тиждня 1 раз на тиждень (4 тижня) |
|
4.Профілактична робота
|
||||
1. |
Профілактичні бесіди за запитом
|
Учні, батьки, вчителі |
Протягом місяця |
|
5. Консультаційна робота
|
||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом
|
Учні 5-9-х класів |
|
|
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом |
батьки |
|
|
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом |
Педпрацівники |
|
|
6. Психологічна просвіта
|
||||
1. |
Інформаційні виступи на класних годинах за запитом класного керівника |
Учні 5-9-х класів |
|
|
2. |
Виступи на батьківських зборах
|
Батьки учнів 5-11 класів |
3 тиждень |
|
Жовтень 2021
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
|
|
|||||
1. |
Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів |
Учні |
Протягом місяця |
|
|
2. |
Підготовка до проведення ділових ігор з педпрацівниками |
Вчителі |
|
|
|
3. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
Протягом року |
|
|
4. |
Розробка рекомендацій для батьків щодо взаємодії з дітьми «групи ризику». |
Батьки |
|
|
|
|
|||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом) |
Учні |
Протягом місяця |
|
|
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота з учнями, батьками, педпрацівниками , (за запитом) |
Учні,
Батьки,
|
|
|
|
|
|||||
1. |
Розвиваюче заняття «Мій світ» |
Учні 8-мі класи |
3-4 тиждень |
|
|
2. |
«Кроки до впевненості» формування соц. навиків |
Учні 6 класів |
3-4 тиждень |
|
|
3. |
Тренінг для згуртованості колективу та поліпшення адаптації новоутвореного |
Учні 5-го класу |
1-3 тиждень |
|
|
4. |
Тренінгове заняття «Я та інші» формування соц.. навиків |
|
|
|
|
4.Профілактична робота |
|||||
1. |
Профілактика агресивної поведінки у дітей шкільного віку |
учні |
|
|
|
2. |
Профілактика насильства в освітньому середовищі. |
учні |
|
|
|
5.Консультаційна робота
|
|||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
|
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом |
батьки |
Протягом місяця |
|
|
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом
|
Пед.працівники |
Протягом місяця |
|
|
6.Психологічна просвіта
|
|||||
1. |
Виховні години за запитом класного керівника |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
|
2. |
Засідання КТБ «Я тебе люблю» |
Батьки учнів 1-х класів |
4 тиждень |
|
|
3. |
Тренінгове заняття з учителями «Ломаючи стереотипи» |
Вчителі 8-10 кл |
4 тиждень |
|
|
Листопад 2021
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
||||
|
||||||||
1. |
Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів |
учні |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
Протягом року |
|
||||
3. |
Розробка рекомендацій для батьків щодо взаємодії з дітьми |
батьки |
Протягом місяця |
|
||||
4. |
Розробка рекомендацій для педагогів за запитом. |
Вчителі |
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)
|
Учні |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом
|
Батьки, Вчителі, Учні |
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Спостереження за дітьми на уроках
|
|
1 тиждень |
|
||||
|
||||||||
1. |
Важкий підліток (корекція вад особистості). |
Учні 5-10-х класів |
Двічі на тиждень |
|
||||
2. |
Тренінг «Світ моїх емоцій» |
8 класи |
2-3 тиждень |
|
||||
3. |
Тиждень толерантності Психологічна гра «Зачарований острів»
|
6-7 класи |
4 тиждень |
|
||||
4. |
Профорієнтаційні ігри |
7 – 9 класи |
Протягом місяця |
|
||||
4. Профілактична робота |
||||||||
1. |
Профілактичні бесіди за запитом |
Батьки, учні, вчителя |
|
|
||||
2. |
Тренінгове заняття «Світ без конфліктів» |
Учні 6-7-х класів |
3 тиждень |
|
||||
3. |
«Керуй своїм життям» ВІЛ, СНІД |
9 класи |
4 тиждень |
|
||||
5.Консультаційна робота
|
||||||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом
|
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом
|
батьки |
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом |
Пед.працівники |
|
|
||||
6.Психологічна просвіта
|
||||||||
1. |
Виховні години за запитом класного керівника |
Учні 5-9-х класів |
|
|
||||
2. |
Круглий стіл «Шляхи виходу з конфлікту» |
Учні 7-х класів |
3 тиждень |
|
||||
Грудень 2021
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
|
||||
1. |
Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах, класних годинах |
Учні, батьки |
Протягом місяця |
|
2. |
Підготовка до проведення корекційно-розвивальних занять та тренінгів |
Учні |
Протягом місяця |
|
3. |
Ведення обліково-звітної документації
|
|
Протягом року |
|
4. |
Пйдготовка інформації для співпраці з пед.колективом |
вчителі |
Протягом місяця |
|
5. |
Підготовка психодіагностичного інструментарію (анкет, тестових бланків) |
|
Протягом місяця |
|
|
||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)
|
Учні |
Протягом місяця |
|
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота з учнями, батьками, педпрацівниками , (за запитом)
|
Учні,
Батьки,
|
Протягом місяця |
|
|
||||
1. |
Важкий підліток (корекція вад особистості). |
Учні 5-10-х класів |
1 раз на тиждень |
|
2. |
Профорієнтаційна гра «На що потратити життя» |
8 класи |
1 тиждень |
|
3. |
Тренінг на згуртованість «Ми команда» |
5, 10 класи |
Протягом місяця |
|
4. Профілактична робота |
||||
1. |
Профіактичні бесіди за запитом |
Педагоги, учні, батьки |
|
|
2. |
Бесіда «Кохання та закоханість» |
Учні 11-х класів |
2 тиждень |
|
|
||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом
|
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом
|
батьки |
Протягом місяця |
|
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом |
Пед.працівники |
Протягом місяця |
|
|
||||
1. |
Лекторії для батьків. Батьківські збори. |
батьки |
Згідно плану |
|
2. |
Виховні години за запитом класного керівника |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
3. |
Засідання клубу турботливих батьків |
Батьки |
3 тиждень |
|
Січень 2022
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
||||
|
||||||||
1. |
Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів |
Учні |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Підготовка інформації для співпраці з пед.колективом |
|
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом) |
Учні |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом |
Батьки, Вчителі, Учні |
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1.
|
Тренінгове заняття «Вчимося розуміти один одного» |
5 класи |
2-3 тиждень |
|
||||
2. |
Тренінг «Причини наших конфліктів» |
5-6 класи |
1 тиждень |
|
||||
3. |
Тренінги на згуртованість класного колективу. |
5 – 11 класи |
Протягом місяця |
|
||||
4. Профілактична робота |
||||||||
1. |
Профілактичні бесіди за запитом |
Педагоги, учні, батьки |
|
|
||||
2. |
Психологічна гра «Важливе для мене» |
Учні 11 класи |
3-4 тиждень |
|
||||
5.Консультаційна робота
|
||||||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом |
батьки |
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом |
Пед.працівники |
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1. |
Виховні години за запитом класних керівників |
Учні 5-9-х класів |
|
|
||||
2. |
Ділова гра для вчителів «Профілактика професійного вигорання»(стрес та кризи) |
Учителі 5-6 класів |
1 тиждень |
|
||||
Лютий 2022
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
||||
|
||||||||
1. |
Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів |
Учні, вчителі |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Підготовка інформації для співпраці з педпрацівниками |
Вчителі
|
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)
|
Учні |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом
|
Батьки, Вчителі, Учні |
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1. |
Корекційно-виховний тренінг «Зони відповідальності» |
Учні 7-8-х |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Тренінг згуртованості «Вчимося жити разом» |
9,10 класи |
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Психологічна гра «Невідомі світи» |
Учні 5-х класів
|
Протягом місяця |
|
||||
4. |
Тренінги на згуртованість |
Учні5-11 класів |
За запитом |
|
||||
4. Профілактична робота |
||||||||
1. |
Психологічна гра «Вчимося спілкуватися»
|
Учні 9 класів |
1-2 тиждень |
|
||||
5.Консультаційна робота
|
||||||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями та за запитом |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом |
батьки |
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом |
Пед.працівники |
Протягом місяця |
|
||||
|
|
|
|
|
||||
6.Психологічна просвіта
|
||||||||
1. |
Клуб турботливих батьків |
батьки |
3 тиждень |
|
||||
2. |
Класні години за запитом кл.керівників |
вчителі |
Протягом місяця |
|
||||
Березень 2022
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
||||
|
||||||||
1. |
Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах, класних годинах, |
Батьки, Вчителі, Учні |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів |
Учні
|
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
Протягом місяця |
|
||||
4. |
Підготовка психодіагностичного інструментарію (анкет, тестових бланків) |
|
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом) |
Учні |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом |
Батьки, Вчителі, Учні |
Протягом місяця |
|
||||
|
||||||||
1. |
«Я підліток» тренінгове заняття |
Учні 6 -7-х класів |
3-4 тиждень |
|
||||
2. |
Психологічна гра «Роль емоцій у житті людини» |
6-ті класи |
1-4 тиждень |
|
||||
4. Профілактична робота |
||||||||
1. |
«Твоє життя, твій вибір» ВІЛ, СНІД
|
10-11 класи |
|
|
||||
2. |
Профілактика агресивної поведінки учнів |
Учні, вчителі |
Протягом року |
|
||||
5.Консультаційна робота
|
||||||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом |
батьки |
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з пед.працівниками за запитом |
Пед.працівники |
Протягом місяця |
|
||||
6.Психологічна просвіта
|
||||||||
1. |
Ділова гра «Я керую своїм майбутнім» |
Учні 10-х класів |
3 тиждень |
|
||||
2. |
Круглий стіл «Що я знаю про світ професій» |
9 класи |
2 тиждень |
|
||||
3. |
Класні години за запитом |
Учні |
За запитом |
|
||||
4. |
Засідання Клубу Турботливих Батьків |
Батьки |
4 тиждень |
|
||||
Квітень 2022
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
||||
|
||||||||
1. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
|
|
||||
2. |
Підготовка психодіагностичного інструментарію (анкет, тестових бланків) |
|
|
|
||||
|
||||||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом) |
Учні 5-9 класів |
Протягом року |
|
||||
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота з батьками, пед.працівниками, адміністрацією (за запитом) |
Батьки, вчителі |
Протягом року |
|
||||
3. |
Повторна діагностика дезадаптованих учнів |
Учні 5-х,10-х класів |
1-2 тиждень |
|
||||
|
||||||||
1. |
Психологічна гра «Мій настрій»
|
Учні 7-8-х класів |
1-2 тиждень |
|
||||
2. |
Психологічна гра «Я у світі професій» |
Учні 9,11-х касів |
3-4 тиждень |
|
||||
3. |
Заходи до тижня психології |
Учні, вчителі |
|
|
||||
4.Профілактична робота |
||||||||
1. |
Профілактично-консультативні бесіди |
Педагоги, учні, батьки |
|
|
||||
2. |
Профілактика ризикованої (суїцидальної) поведінки |
учні |
За запитом |
|
||||
3. |
«Формула успіху» Профілактика стресу, підготовка до ЗНО і ДПА |
Учні 9,11 класів |
3 тиждень |
|
||||
|
|
|
|
|
||||
5.Консультаційна робота
|
||||||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом |
батьки |
Протягом місяця |
|
||||
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом |
Пед.працівники |
Протягом місяця |
|
||||
6.Психологічна просвіта
|
||||||||
1. |
Виховні заходи за запитом класного керівника |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
||||
2. |
Заходи до тижня психологіі |
Учні, вчителі, батьки |
2 тиждень |
|
||||
Травень 2022
№ з/п |
Вид роботи Зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
Примітки |
|
||||
1. |
Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах, класних годинах, педагогічних нарадах |
|
За запитом |
|
2. |
Підготовка до проведення корекційно-розвивальних занять та тренінгів |
Учні, вчителі |
За запитом |
|
3. |
Ведення обліково-звітної документації |
|
Протягом місяця |
|
4. |
Підготовка інформації для співпраці з пед.колективом, батьками |
|
Протягом місяця |
|
5. |
Обробка данних психодіагностичних досліджень та аналізування результатів, написання аналітичних довідок |
|
|
|
6. |
Оформлення річного звіту
|
|
3-4 тиждень |
|
|
||||
1. |
Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом) |
Учні 5-9 класів |
Протягом року |
|
2. |
Групова та індивідуальна психодіагностична робота з батьками, пед.працівниками , адміністрацією (за запитом) |
Батьки, вчителі |
Протягом року |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1. |
Тематичні тренінги для учасників навчально-виховного процесу |
Учні, вчителі, батьки |
|
|
4. Профілактична робота |
||||
1. |
Бесіда «Кохання та закоханість» |
Учні 9-х класів |
1-2 тиждень |
|
5.Консультаційна робота
|
||||
1. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|
2. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом |
батьки |
Протягом місяця |
|
3. |
Індивідуальна та групова консультативна робота з пед.працівниками за запитом |
Пед.працівники |
Протягом місяця |
|
4. |
|
|
|
|
6.Психологічна просвіта
|
||||
1. |
Виховні години за запитом класного керівника |
Учні 5-9-х класів |
Протягом місяця |
|