Річний план практичного психолога

Про матеріал
Річний план роботи психолога загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 складено на підставі «Положення про психологічну службу в системі освіти України», «Матеріалів щодо планування діяльності, ведення документації і звітності всіх ланок психологічної служби системи освіти України» та інших нормативних документів
Перегляд файлу

                                                                                                                  “ЗАТВЕРДЖЕНО”                                                                   

                                                                                                                   Директор     ЗОШ І-ІІІст. №1                                                                 

                                                                                                        

                                                                                                                      ___________   __________.                                                          

                                                                                                                           (підпис)                                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Річний план роботи

практичного психолога

 

загальноосвітньої  школи

І-ІІІ ступенів №1

 

Рубанської

Тетяни Палівни

 

На 2021-2022 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Річний план роботи психолога загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 складено на підставі «Положення про психологічну службу в системі освіти України», «Матеріалів щодо планування діяльності, ведення документації і звітності всіх ланок психологічної служби системи освіти України» та інших нормативних документів.

 

Психологічна служба загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів складається з 2 осіб:

Практичний психолог школи.

Соціальний педагог школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблемне питання закладу:

Створення сприятливих умов для розвитку компетенцій особистості учня на засадах креативної освіти.

 

Проблемне питання служби: 

Формування життєвих компетенцій учнів та активної   життєвої позиції

 

Проблемне питання практичного психолога:

Формування соціально-комунікативних компетенцій учнів основної ланки школи

 

Завдання практичного психолога на рік:

 

  • оптимізація навчально-виховного процесу, поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі;
  • допомога дитині в адаптації під час переходу з однієї вікової групи до іншої;
  • здійснення індивідуальних і групових консультувань учнів із проблем життєвого самовизначення, самовиховання, стосунків з оточуючими людьми;
  • виявлення й усунення психологічних причин порушень міжособистісних відносин учнів з учителями, батьками, однолітками;
  • виховувати у дітей культуру пізнання власного внутрішнього світу – думок, переживань станів, прагнень життєвих перспектив;
  • сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • захист і підтримка інтересів особистості дитини;
  • психологічна просвіта, консультування представників адміністрації школи, вчителів із психологічних проблем навчання й виховання;

 

 

 

 

 

 

 

 

Серпень 2021

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Складання річного плану

 

4 тиждень

 

2.

Складання  корекційних та розвивальних програм

Учні

3 тиждень

 

 

 

 

 

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

 

 

 

 

 

  1. Корекційно-відновлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

 

 

 

 

 

2.

Інше

 

 

 

  1. Профілактична робота

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

Інше

 

 

 

  1. Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальні консультації за запитом

Батьки,

педагоги

 

 

2.

Групові консультації за запитом

 

 

 

 

  1. Психологічна просвіта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Вересень 2021

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Складання  плану роботи

 

1-2 тиждень

 

2.

Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах

Батьки

2-3 тиждень

 

3.

Підготовка до проведення корекційно-розвивальних занять та тренінгів

Учні

Протягом місяця

 

4.

Ведення обліково-звітної документації

 

Протягом року

 

5.

Підготовка інформації для співпраці з пед.колективом

Вчителі

Протягом місяця

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

Учні

Протягом року

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом

Батьки,

Вчителі,

 

Протягом року

 

3.

Спостереження за дітьми на уроках

 

5,10 класи

2-4 тиждень

 

  1. Корекційно-відновлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

Адаптаційне  заняття «В пошуках дружби» (підвищення впевненості в собі, комунікативні навички)

Учні 5-х класів

2-3 тиждень

 

2.

Тренінг для згуртованості колективу та поліпшення адаптації новоутвореного 10-го класу

Учні 10-го класу

З 3 тиждня

1 раз на тиждень (4 тижня)

 

4.Профілактична робота

 

1.

Профілактичні бесіди за запитом

 

Учні, батьки, вчителі

Протягом місяця

 

5. Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

 

Учні 5-9-х класів

 

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

батьки

 

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом

Педпрацівники

 

 

6. Психологічна просвіта

 

1.

Інформаційні виступи на класних годинах за запитом  класного керівника

Учні 5-9-х класів

 

 

2.

Виступи на батьківських зборах

 

Батьки учнів

5-11 класів

3 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень 2021

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів

Учні

Протягом місяця

 

2.

Підготовка до проведення ділових ігор з педпрацівниками

Вчителі

 

 

3.

Ведення обліково-звітної документації

 

Протягом року

 

4.

Розробка рекомендацій для батьків щодо взаємодії з дітьми «групи ризику».

Батьки

 

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

Учні

Протягом місяця

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота з учнями, батьками, педпрацівниками , (за запитом)

Учні,

Батьки,
Вчителі

 

 

 

  1. Корекційно-відновлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

Розвиваюче заняття «Мій світ»

Учні 8-мі класи

3-4 тиждень

 

2.

«Кроки до впевненості» формування соц. навиків

Учні 6 класів

3-4 тиждень

 

3.

Тренінг для згуртованості колективу та поліпшення адаптації новоутвореного

Учні 5-го класу

1-3 тиждень

 

4.

Тренінгове заняття «Я та інші» формування соц.. навиків

 

 

 

4.Профілактична робота

1.

Профілактика агресивної поведінки  у дітей шкільного віку

учні

 

 

2.

Профілактика насильства в освітньому середовищі.

учні

 

 

5.Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом

 

Пед.працівники

Протягом місяця

 

6.Психологічна просвіта

 

1.

Виховні години за запитом класного керівника

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Засідання КТБ «Я тебе люблю»

Батьки учнів

1-х класів

4 тиждень

 

3.

Тренінгове заняття з учителями «Ломаючи стереотипи»

Вчителі 8-10 кл

4 тиждень

 


                                   Листопад 2021

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів

учні

Протягом місяця

 

2.

Ведення обліково-звітної документації

 

Протягом року

 

3.

Розробка рекомендацій для батьків щодо взаємодії з дітьми

батьки

Протягом місяця

 

4.

Розробка  рекомендацій для педагогів за запитом.

Вчителі

Протягом місяця

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

 

Учні

Протягом місяця

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом

 

Батьки,

Вчителі,

Учні

Протягом місяця

 

3.

Спостереження за дітьми на уроках

 

 

1 тиждень

 

  1. Корекційно-відповлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

Важкий підліток (корекція вад особистості).

Учні 5-10-х класів

Двічі на тиждень

 

2.

Тренінг «Світ моїх емоцій»

8 класи

2-3 тиждень

 

3.

Тиждень толерантності

Психологічна гра «Зачарований острів»

 

6-7 класи

4 тиждень

 

4.

Профорієнтаційні ігри

7 – 9 класи

Протягом місяця

 

4. Профілактична робота

1.

Профілактичні  бесіди за запитом

Батьки, учні, вчителя

 

 

2.

Тренінгове заняття  «Світ без конфліктів»

Учні 6-7-х класів

3 тиждень

 

3.

«Керуй своїм життям» ВІЛ, СНІД

9 класи

4 тиждень

 

5.Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

 

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

 

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом

Пед.працівники

 

 

6.Психологічна просвіта

 

1.

Виховні години за запитом класного керівника

Учні 5-9-х класів

 

 

2.

Круглий стіл «Шляхи виходу з конфлікту»

Учні 7-х класів

3 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       

                                    Грудень 2021

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах, класних годинах

Учні, батьки

Протягом місяця

 

2.

Підготовка до проведення корекційно-розвивальних занять та тренінгів

Учні

Протягом місяця

 

3.

Ведення обліково-звітної документації

 

 

Протягом року

 

4.

Пйдготовка інформації для співпраці з пед.колективом

вчителі

Протягом місяця

 

5.

Підготовка психодіагностичного інструментарію (анкет, тестових бланків)

 

Протягом місяця

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

 

Учні

Протягом місяця

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота з учнями, батьками, педпрацівниками , (за запитом)

 

Учні,

Батьки,
Вчителі

 

Протягом місяця

 

  1. Корекційно-відповлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

Важкий підліток (корекція вад особистості).

Учні 5-10-х класів

1 раз на тиждень

 

2.

Профорієнтаційна гра «На що потратити життя»

8 класи

1 тиждень

 

3.

Тренінг на згуртованість «Ми команда»

5, 10 класи

Протягом місяця

 

4. Профілактична робота

1.

Профіактичні  бесіди за запитом

Педагоги, учні, батьки

 

 

2.

 Бесіда «Кохання та закоханість»

Учні 11-х класів

2 тиждень

 

  1. Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

 

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

 

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом

Пед.працівники

Протягом місяця

 

  1. Психологічна просвіта

 

1.

Лекторії для батьків. Батьківські збори.

батьки

Згідно плану

 

2.

Виховні години за запитом класного керівника

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

3.

Засідання клубу турботливих батьків

Батьки

3 тиждень

 

 

 

                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Січень 2022

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів

Учні

Протягом місяця

 

2.

Ведення обліково-звітної документації

 

Протягом місяця

 

3.

Підготовка інформації для співпраці з пед.колективом

 

Протягом місяця

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

Учні

Протягом місяця

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом

Батьки,

Вчителі,

Учні

Протягом місяця

 

  1. Корекційно-відповлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

 

Тренінгове  заняття «Вчимося розуміти один одного»

5 класи

2-3 тиждень

 

2.

Тренінг «Причини наших конфліктів»

5-6 класи

1 тиждень

 

3.

Тренінги на згуртованість класного колективу.

5 – 11 класи

Протягом місяця

 

4. Профілактична робота

1.

Профілактичні бесіди за запитом

Педагоги, учні, батьки

 

 

2.

Психологічна  гра  «Важливе для мене»

Учні 11 класи

3-4 тиждень

 

5.Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом

Пед.працівники

Протягом місяця

 

  1. Психологічна просвіта

 

1.

Виховні години за запитом класних керівників

Учні 5-9-х класів

 

 

2.

Ділова гра для вчителів «Профілактика професійного вигорання»(стрес та кризи)

Учителі 5-6 класів

1 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      

                                        Лютий 2022

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Підготовка до проведення корекційно-розвиткових  занять та тренінгів

Учні, вчителі

Протягом місяця

 

2.

Ведення обліково-звітної документації

 

Протягом місяця

 

3.

Підготовка інформації для співпраці з педпрацівниками

Вчителі

 

Протягом місяця

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

 

Учні

Протягом місяця

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом

 

 

Батьки,

Вчителі,

Учні

Протягом місяця

 

  1. Корекційно-відповлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

Корекційно-виховний тренінг «Зони відповідальності»

Учні 7-8-х

Протягом місяця

 

2.

Тренінг згуртованості «Вчимося жити  разом»

9,10 класи

Протягом місяця

 

3.

Психологічна гра «Невідомі світи»

Учні 5-х класів

 

Протягом місяця

 

4.

Тренінги на згуртованість

Учні5-11 класів

За запитом

 

4. Профілактична робота

1.

Психологічна гра «Вчимося спілкуватися»

 

Учні 9 класів

1-2 тиждень

 

5.Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями та за запитом

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом

Пед.працівники

Протягом місяця

 

 

 

 

 

 

6.Психологічна просвіта

 

1.

Клуб турботливих батьків

батьки

3 тиждень

 

2.

Класні години за запитом кл.керівників

вчителі

Протягом місяця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень 2022

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах, класних годинах,

Батьки,

Вчителі,

Учні

Протягом місяця

 

2.

Підготовка до проведення корекційно-розвиткових занять та тренінгів

Учні

 

Протягом місяця

 

3.

Ведення обліково-звітної документації

 

Протягом місяця

 

4.

Підготовка психодіагностичного інструментарію (анкет, тестових бланків)

 

Протягом місяця

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

Учні

Протягом місяця

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота за запитом

Батьки,

Вчителі,

Учні

Протягом місяця

 

  1. Корекційно-відповлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

 «Я підліток» тренінгове заняття

Учні 6 -7-х класів

3-4 тиждень

 

2.

Психологічна гра «Роль емоцій у житті людини»

6-ті класи

1-4 тиждень

 

4. Профілактична робота

1.

«Твоє життя, твій вибір» ВІЛ, СНІД

 

10-11 класи

 

 

2.

Профілактика агресивної поведінки учнів

Учні, вчителі

Протягом року

 

5.Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з пед.працівниками за запитом

Пед.працівники

Протягом місяця

 

6.Психологічна просвіта

 

1.

Ділова гра «Я керую своїм майбутнім»

Учні 10-х класів

3 тиждень

 

2.

Круглий стіл «Що я знаю про світ професій»

9 класи

2 тиждень

 

3.

Класні години за запитом

Учні

За запитом

 

4.

Засідання Клубу Турботливих Батьків

Батьки

4 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   

 

 

 

 

                                      Квітень 2022

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Ведення обліково-звітної документації

 

 

 

2.

Підготовка психодіагностичного інструментарію (анкет, тестових бланків)

 

 

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

Учні 5-9 класів

Протягом року

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота з батьками, пед.працівниками, адміністрацією (за запитом)

Батьки, вчителі

Протягом року

 

3.

Повторна діагностика дезадаптованих учнів

Учні 5-х,10-х класів

1-2 тиждень

 

  1. Корекційно-відновлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

Психологічна гра «Мій настрій»

 

Учні 7-8-х класів

1-2 тиждень

 

2.

Психологічна гра «Я у світі професій»

Учні 9,11-х касів

3-4 тиждень

 

3.

Заходи до тижня психології

Учні, вчителі

 

 

4.Профілактична робота

1.

Профілактично-консультативні бесіди

Педагоги, учні, батьки

 

 

2.

Профілактика ризикованої (суїцидальної) поведінки

учні

За запитом

 

3.

«Формула успіху» Профілактика стресу, підготовка до ЗНО і ДПА

Учні 9,11 класів

3 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з педпрацівниками за запитом

Пед.працівники

Протягом місяця

 

6.Психологічна просвіта

 

1.

Виховні заходи за запитом класного керівника

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Заходи до тижня психологіі

Учні, вчителі, батьки

2 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       

 

                                      Травень 2022

 

№ з/п

Вид роботи

Зміст роботи

Цільова група

Термін проведення

Примітки

  1. Організаційно-методична робота

 

1.

Підготовка доповідей до виступу на батьківських зборах, класних годинах, педагогічних нарадах

 

За запитом

 

2.

Підготовка до проведення корекційно-розвивальних занять та тренінгів

Учні, вчителі

За запитом

 

3.

Ведення обліково-звітної документації

 

Протягом місяця

 

4.

Підготовка інформації для співпраці з пед.колективом, батьками

 

Протягом місяця

 

5.

Обробка данних психодіагностичних досліджень та аналізування результатів, написання аналітичних довідок

 

 

 

6.

Оформлення річного звіту

 

 

3-4 тиждень

 

  1. Психодіагностична робота

 

1.

Індивідуальна психодіагностична робота з учнями: вивчення особистісних якостей (за запитом)

Учні 5-9 класів

Протягом року

 

2.

Групова та індивідуальна психодіагностична робота з батьками, пед.працівниками , адміністрацією (за запитом)

Батьки, вчителі

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Корекційно-відновлювальна робота та розвивальна робота

 

1.

Тематичні тренінги для учасників навчально-виховного процесу

Учні, вчителі, батьки

 

 

4. Профілактична робота

1.

 Бесіда «Кохання та закоханість»

Учні 9-х класів

1-2 тиждень

 

5.Консультаційна робота

 

1.

Індивідуальна та групова консультативна робота з учнями за запитом

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

2.

Індивідуальна та групова консультативна робота з батьками за запитом

батьки

Протягом місяця

 

3.

Індивідуальна та групова консультативна робота з пед.працівниками за запитом

Пед.працівники

Протягом місяця

 

4.

 

 

 

 

6.Психологічна просвіта

 

1.

Виховні години за запитом класного керівника

Учні 5-9-х класів

Протягом місяця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
1604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку