Протокол психологічного аналізу уроку

Про матеріал
Протокол психологічного аналізу уроку. Рівень уроку. Висновок та рекомендації.
Перегляд файлу

Протокол психологічного аналізу уроку

 

Дата_____________        Клас_________     Вчитель____________________________________

Предмет  _________________________________

Тема уроку_____________________________________________________________________

 

Об’єкти для аналізу

 

Аналіз спостережень

 

Шкала оцінювання

Відповідність

Часткова відповідність

Невідпо

відність

Псих. фактори орг. моменту

1. НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН УЧНІВ

Встановлення контакту з учнями (взаєморозуміння, доброзичливість, лагідність тону)

 

 

 

Мотивація навчальної діяльності

 

 

 

Вивчення стилю спілкування

Інстуктивність стилю, створення атмосфери співпраці, намагання розкріпачити думку учня, повага до думки учня (навіть помилкової), вилучення із стилю роботи педагогічного диктату

 

 

 

Здатність передбачати конфліктні ситуації, своєчасно усувати негативні фактори навчання

 

 

 

Врахування розвитку психічних процесів виховання волі, формування самооцінки

 

 

 

                       2. СТРУКТУРА ТА ДИНАМІКА УРОКУ

Аналіз змісту уроку

Активізація пізнавальних можливостей:

мотивація навчальної дії

 

 

 

- організація проведення активних форм навчальної праці

 

 

 

- конкурси, змагання, естафети, досліди, дискусії

 

 

 

- створення проблемної ситуації, розв’язання проблемних завдань

 

 

 

Активізація фантазії

 

 

 

Врахування психолого-фізіологічних особливостей учнів (проведення фізкультхвилинок, зміна видів діяльності…)

 

 

 

Врахування вікових та статевих відмінностей, особливостей

 

 

 

Розвиток здібностей:

- врахування особливостей пам’яті (зорової, слухової, кінестетичної, продуктивної, репродуктивної, механічної)

 

 

 

- врахування особливостей уваги (мимовільної, довільної), сприймання, уяви, їх розвиток

 

 

 

- врахування особливостей нервової системи, властивостей характеру, темпераменту

 

 

 

- врахування рівня пізнавальних можливостей учнів, рівня інтелекту (диференціація завдань, індивідуальні картки…)

 

 

 

- розвиток «математичних» здібностей

 

 

 

- розвиток «гуманітарних» здібностей

 

 

 

- створення умов для розвитку творчості, обдарувань

 

 

 

Техніка уроку

Оптимальність режиму та темпу

 

 

 

Культура, емоційність, виразність та доброзичливість мови

 

 

 

Артистизм (рольова гра, жести, міміка…)

 

 

 

Додержання естетичних умов

 

 

 

Регулювання праці і відпочинку

 

 

 

Умння перебудовуватись залежно від ситуації тощо

 

 

 

 

Об’єкти для аналізу

 

Аналіз спостережень

Відповідність

Часткова відповідність

Невідповідність

 

                        3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Використання методів та прийомів

Проблемного, розвивального навчання

 

 

 

Спостереження, зіставлення, порівняння, аналізу, синтезу, узагальнення

 

 

 

Опорних сигналів

 

 

 

Самоаналізу, самооцінки навчальних дій учнів

 

 

 

Поєднання індивідуальних, фронтальних, групових форм навчання

 

 

 

Усвідомлення, засвоєння, закріплення ЗУН

Забезпечення сприйняття, усвідомлення, систематизації та узагальнення матеріалу

 

 

 

Використання прийомів, що посилюють сприймання нового матеріалу (самостійна робота, плани, опорні сигнали, наочність)

 

 

 

Виявлення в об’єктах, що вивчаються, найбільш суттєвих ознак та фіксація на них уваги учнів

 

 

 

Встановлення закономірностей, зв’язків між фактами

 

 

 

Використання різноманітних форм закріплення знань

 

 

 

Перевірка, контроль, оцінювання ЗУН учнів

Використання різноманітних способів, типів перевірки та контролю знань (графічної, тестової, захисту рефератів, досліджень)

 

 

 

Тактовність, об’єктивність при оцінюванні

 

 

 

Навчання самооцінки навчальних дій

 

 

 

 

Рівень уроку: _______________________________________________________________________________

Висновки, рекомендації ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Практичний психолог:_________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Солонцева Дар'я
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Задорожна Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
6902
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку