дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з педагогами |
Робота з батьками |
Методична робота, робота з документацією |
Примітка про виконання
|
вересень |
Створення команди психолого-педагогічного супроводу. Складання ІПР. Складання розкладу інклюзивних занять.
|
Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками, практичним психологом |
Узгодження ІПР та ІНП з батьками. Ознайомлення з розкладом інклюзивних занять. |
Ознайомлення з нормативно-правовими документами; Методичними рекомендаціями; створення щоденника спостережень розвитку учня.
|
|
жовтень |
Реалізація ІПР учня з ООП. Проведення корекційно-розвиткових занять |
Співпраця з педагогами. Відвідування уроків з метою допомоги у навчальній діяльності учня. |
Організаційна робота з батьками. Бесіда, щодо виховання в учня інтересу до навчання. |
Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня. Опрацювання матеріалів з інклюзивного навчання в мережі Інтернет.
|
|
листопад |
Пристосування середовища навчання до потреб учня. Індивідуальний підхід до виконання освітніх завдань.
|
Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками, практичним психологом. Надання допомоги у підготовці до уроків. Відвідування уроків. Обговорення з педагогами реального стану навчальних досягнень учня з ООП, його сильні та слабкі сторони.
|
Обмін досвідом: «Ви запитуєте, ми відповідаємо». Індивідуальні бесіди з батьками. |
Робота з методичними посібниками з інклюзивного навчання. Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня. Поновлення портфоліо учня.
|
|
грудень |
Здійснення педагогічного та соціального супроводу дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання.
|
Співпраця на уроках з учителями, класним керівником. Відвідування уроків з метою допомоги у навчальні учня. Обговорення стану успішності учня.
|
Організаційна робота з батьками. Індивідуальні бесіди з батьками щодо успішності дитини. |
Ведення щоденника спостережень. Опрацювання нормативно-правових документів. Робота над презентацією-портфоліо: «Створення інклюзивного середовища командою психолого-педагогічного супроводу»
|
|
січень |
Співпраця з учнем в умовах інклюзивного навчання
|
Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками. |
Консультація для батьків. |
Поповнення новими даними презентації-портфоліо учня.
|
|
лютий |
Проведення корекційно-розвиткових занять. Індивідуальний підхід у роботі з учнем. |
Співпраця з педагогами. Відвідування уроків. Надання допомоги у підготовці до уроків. Обговорення освітніх цілей та бажаних результатів для учня.
|
Організаційна робота з батьками. Бесіда щодо здорового способу життя |
Ознайомлення з новинками методичної літератури. Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня. |
|
березень |
Пристосування середовища навчання до потреб учня. Ведення спостереження та аналіз динаміки розвитку учня.
|
Співпраця з педагогами на уроках. Надання допомоги у підготовці до уроків. Відвідування уроків з метою допомоги у навчальній діяльності учня.
|
Індивідуальні бесіди з батьками.
|
Опрацювання нормативно-правових документів з інклюзивного навчання. Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня.
|
|
квітень |
Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей учня з ООП, його ІПР |
Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками, практичним психологом. Обговорення реального стану навчальних досягнень учня з ООП, його сильні та слабкі сторони. Відвідування уроків.
|
Організаційна робота з батьками. Консультації для батьків. Індивідуальні бесіди.
|
Робота з методичними посібниками з інклюзивного навчання. Ведення щоденника спостережень за начальною діяльністю учня. |
|
травень |
Проведення занять з психологом, розвиток пізнавальної сфери. Проведення корекційно-розвиткових занять. |
Співпраця з педагогами на уроках. Допомога у підготовці до уроків. Відвідування уроків, обговорення стану успішності учня. |
Співпраця з батьками. Індивідуальні бесіди з батьками щодо навчальної діяльності та фізичного розвитку дитини. |
Робота з методичними рекомендаціями, нормативно-правовими документами, ІПР. Ведення щоденника спостережень. Опрацювання матеріалів з інклюзивного навчання в мережі Інтернет.
|
|