Річний план роботи асистента вчителя 3 класу

Про матеріал
Матеріал містить річний план роботи асистента вчителя 3 класу з інклюзивною формою навчання
Перегляд файлу

 

дата

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

 

Співпраця з педагогами

 

Робота з батьками

 

Методична робота, робота з документацією

 

Примітка про виконання

 

 

 

 

вересень

 

 

Створення команди психолого-педагогічного супроводу.

Складання ІПР.

Складання розкладу інклюзивних занять.

 

 

Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками, практичним психологом

 

Узгодження ІПР та ІНП з батьками. Ознайомлення з розкладом інклюзивних занять.

 

 

Ознайомлення з нормативно-правовими документами;

Методичними рекомендаціями; створення щоденника спостережень розвитку учня.

 

 

 

 

 

жовтень

 

 

Реалізація ІПР учня з ООП.

Проведення корекційно-розвиткових занять

 

Співпраця з педагогами. Відвідування уроків з метою допомоги у навчальній діяльності учня.

 

Організаційна робота з батьками. Бесіда, щодо виховання в учня інтересу до навчання.

 

 

Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня. Опрацювання матеріалів з інклюзивного навчання в мережі Інтернет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

листопад

 

 

 

 

Пристосування середовища навчання до потреб учня.

Індивідуальний підхід до виконання освітніх завдань.

 

 

 

 

Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками, практичним психологом.

Надання допомоги у підготовці до уроків. Відвідування уроків.

Обговорення з педагогами  реального стану навчальних досягнень учня з ООП, його сильні та слабкі сторони.

 

 

 

 

Обмін досвідом: «Ви запитуєте, ми відповідаємо».

Індивідуальні бесіди з батьками.

 

 

Робота з методичними посібниками з інклюзивного навчання. Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня.

Поновлення портфоліо учня.

 

 

 

 

 

 

грудень

 

 

Здійснення педагогічного та соціального  супроводу дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання.

 

 

 

Співпраця на уроках з учителями, класним керівником. Відвідування уроків з метою допомоги у навчальні учня.

Обговорення стану успішності учня.

 

 

Організаційна робота з батьками.

Індивідуальні  бесіди з батьками щодо успішності дитини.

 

Ведення щоденника спостережень. Опрацювання нормативно-правових документів. Робота над презентацією-портфоліо: «Створення інклюзивного середовища командою психолого-педагогічного супроводу»

 

 

 

 

січень

 

 

 

Співпраця з учнем  в умовах інклюзивного навчання

 

 

 

Співпраця з класним керівником, учителями-предметниками.

 

 

Консультація для батьків.

 

 

 

Поповнення  новими даними презентації-портфоліо учня.

 

 

 

 

 

 

лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

Проведення корекційно-розвиткових занять.

Індивідуальний підхід у роботі з учнем.

 

 

Співпраця з педагогами.

Відвідування уроків.  Надання допомоги у підготовці до уроків. Обговорення освітніх цілей та бажаних результатів для учня.

 

 

 

 

 

Організаційна робота з батьками.

Бесіда щодо здорового способу життя

 

 

Ознайомлення з новинками методичної літератури.

Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня.

 

 

 

 

 

березень

 

 

 

Пристосування середовища навчання до потреб учня.

Ведення спостереження та аналіз динаміки розвитку учня.

 

 

Співпраця з педагогами на уроках.

Надання допомоги у підготовці  до уроків.

Відвідування уроків з метою допомоги у навчальній діяльності учня.

 

 

 

 

Індивідуальні бесіди з батьками.

 

 

 

Опрацювання нормативно-правових документів  з інклюзивного навчання.

Ведення щоденника спостережень за навчальною діяльністю учня.

 

 

 

 

 

 

квітень

 

Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей  учня з ООП, його ІПР

 

Співпраця  з класним керівником, учителями-предметниками, практичним психологом. Обговорення реального стану навчальних досягнень учня з ООП, його сильні та слабкі сторони. 

Відвідування уроків.

 

 

 

Організаційна робота з батьками.

Консультації для батьків.

Індивідуальні бесіди.

 

 

 

Робота з методичними посібниками з інклюзивного навчання.

 Ведення щоденника спостережень за начальною діяльністю учня.

 

 

 

 

травень

 

Проведення занять з психологом, розвиток пізнавальної сфери.

Проведення корекційно-розвиткових занять.

 

Співпраця з педагогами на уроках.

Допомога у підготовці до уроків.

Відвідування уроків, обговорення стану  успішності учня.

 

Співпраця з батьками.

Індивідуальні бесіди з батьками щодо навчальної діяльності та фізичного розвитку дитини.

 

Робота з методичними рекомендаціями, нормативно-правовими  документами, ІПР.

Ведення щоденника спостережень.

Опрацювання матеріалів з інклюзивного навчання в мережі Інтернет.

 

 

 

docx
Додано
25 вересня 2023
Переглядів
1928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку