Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Цей матеріал дасть можливість спланувати та організувати послідовну та результативну роботу асистента вчителя.
Перегляд файлу

Річний план роботи

асистента вчителя


2022-2023н.р.

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-предметниками, психологом, соц. педагогом

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

Примітки

01.09-09.09

Знайомство. Встановлення контакту з учнем. Бесіда на тему поведінка в школі.

Спостереження за поведінкою учнів. Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Встановлення робочого контакту з батьками.

Ознайомлення з педагогічною літературою

Складання графіку роботи на основі розкладу занять.Створення щоденника спостережень розвитку дитини з ООП

 

12.09-16.09.

Бесіда про професію вчителя та асистента вчителя.

Спостереження за поведінкою учнів. Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Формування робочого альянсу з батьками

Модифікація та адаптація завдань для дитини

Збір даних для портфоліо дитини.

Складання річного плану роботи

 

 

19.09-23.09.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Бесіда з батьками та учнем

Модифікація та адаптація завдань

Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження

 

26.09-30.09.

Бесіда «Значення доброзичливого спілкування з однокласниками.»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Збір даних для портфоліо дитини.

 

03.10. -07.10

Бесіда «Твої дії під час сигналу повітряна тривога».

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

10.10 – 14.10.

Бесіда « Роль навчання в нашому житті.»

День українського козацтва

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення консультацій для батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів

Заповнення щоденника спостережень

 

17.10 -21.10

Бесіда «Профілактика захворювань на грип та ГРВІ.»

Інструктаж з ТБ під час канікул.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

31.10 – 04.11

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань

Заповнення щоденника спостережень

 

07.11 – 11.11.

Попередження агресивної поведінки в учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти

Заповнення щоденника спостережень

 

14.11 – 18.11

Обговорення успішності учня з ООП.

Бесіда « Правила безпечної поведінки на дорозі»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультування батьків

Модифікація та адаптація завдань

Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень

 

21.11. – 25.11

Бесіда « Для чого людині скромність?»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення бесід та консультацій з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення щоденника спостережень

 

28.11-26.12.

Бесіда «CТОП булінг!»

Попередження агресивної поведінки в учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення спільних заходів для дітей.

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

05.12-09.12.

Бесіда « Кожна людина індивідуальна»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Заповнення щоденника спостережень

 

12.12-16.12.

Бесіда «Обережно ожеледиця!»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Заповнення щоденників спостереження

 

19.12-23.12.

Бесіда про безпечну поведінку під час канікул

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять

 

10.01-13.01.

Бесіда « Шкідливі звички – шлях  в  безодню».

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультування батьків

 

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження

 

16.01-20.01.

Бесіда про правила поведінки учнів на перервах. Попередження травматизму

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

23.01-27.01.

Бесіда «Правила поведінки на льоду».

 

 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дитини

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять

 

23.01-27.01

Бесіда « Що означає бути вихованим?»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Модифікація та адаптація тестів

Заповнення щоденника спостережень

 

01.01-03.02.

Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителем.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення занять з профілактики стресів

Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Заповнення щоденника спостережень

 

06.02-10.02.

Бесіда « Бути здоровим – це модно»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів

Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень

 

13.02-17.02.

Бесіда « Толерантне та гуманне спілкування.»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури

Заповнення щоденника спостережень

 

20.02-24.02.

Бесіда про особливості підліткового віку.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Заповнення щоденника спостережень

 

06.03-10.03.

Бесіда «Тарас Шевченко – геній на всі роки»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультації батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Заповнення щоденника спостережень

 

13.03-17.03.

Бесіда « Безпека руху велосипедиста.»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення спільних заходів для дітей

 

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

20.03-24.03.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. .Інструктаж з техніки безпеки під час канікул.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами дослідження

Модифікація та тестів

Заповнення щоденника спостережень

 

03.04-07.04.

Бесіда «Як вберегти себе від травм»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами дослідження

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Заповнення щоденника спостережень

 

10 .04-14.04.

Бесіда «Самостійність – ознака дорослості»

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення щоденника спостережень

 

17.04-21.04

Бесіда Бесіда

« Заздрість  - не радість»

 

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденників спостереження

 

24.04-28.04

Бесіда «Дружба все переможе»

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

01.05-05.05.

Бесіда «Правила безпечної поведінки на канікулах»

Узагальнення навчального року. Плюси і мінуси поведінки.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення моніторингу знань за перший семестр, написання звіту.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку