Річний план роботи
асистента вчителя
2022-2023н.р.
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-предметниками, психологом, соц. педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
|
Знайомство. Встановлення контакту з учнем. Бесіда на тему поведінка в школі. |
Спостереження за поведінкою учнів. Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Встановлення робочого контакту з батьками. |
Ознайомлення з педагогічною літературою |
Складання графіку роботи на основі розкладу занять.Створення щоденника спостережень розвитку дитини з ООП |
|
Бесіда про професію вчителя та асистента вчителя. |
Спостереження за поведінкою учнів. Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Формування робочого альянсу з батьками |
Модифікація та адаптація завдань для дитини |
Збір даних для портфоліо дитини. Складання річного плану роботи
|
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Бесіда з батьками та учнем |
Модифікація та адаптація завдань |
Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження |
|
Бесіда «Значення доброзичливого спілкування з однокласниками.» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Збір даних для портфоліо дитини. |
|
Бесіда «Твої дії під час сигналу повітряна тривога». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда « Роль навчання в нашому житті.» День українського козацтва |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення консультацій для батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «Профілактика захворювань на грип та ГРВІ.» Інструктаж з ТБ під час канікул. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація завдань |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Попередження агресивної поведінки в учня з ООП. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Обговорення успішності учня з ООП. Бесіда « Правила безпечної поведінки на дорозі» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Консультування батьків |
Модифікація та адаптація завдань |
Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда « Для чого людині скромність?» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення бесід та консультацій з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «CТОП булінг!» Попередження агресивної поведінки в учня з ООП. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення спільних заходів для дітей. |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда « Кожна людина індивідуальна» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «Обережно ожеледиця!» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Організаційна робота з батьками |
Модифікація навчального плану |
Заповнення щоденників спостереження |
|
Бесіда про безпечну поведінку під час канікул |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація тестів |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять |
|
Бесіда « Шкідливі звички – шлях в безодню». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Консультування батьків
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження |
|
Бесіда про правила поведінки учнів на перервах. Попередження травматизму |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «Правила поведінки на льоду».
|
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дитини |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять |
|
Бесіда « Що означає бути вихованим?» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Консультації для батьків |
Модифікація та адаптація тестів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителем. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення занять з профілактики стресів |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда « Бути здоровим – це модно» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів |
Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда « Толерантне та гуманне спілкування.» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про особливості підліткового віку. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «Тарас Шевченко – геній на всі роки» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Консультації батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда « Безпека руху велосипедиста.» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення спільних заходів для дітей |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. .Інструктаж з техніки безпеки під час канікул. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з результатами дослідження |
Модифікація та тестів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «Як вберегти себе від травм» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з результатами дослідження |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «Самостійність – ознака дорослості» |
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда Бесіда « Заздрість - не радість»
|
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з результатами |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденників спостереження |
|
Бесіда «Дружба все переможе» |
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда «Правила безпечної поведінки на канікулах» Узагальнення навчального року. Плюси і мінуси поведінки. |
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення моніторингу знань за перший семестр, написання звіту. |
|