Річний план асистента вчителя 3 класу. на 2024-2025 навчальний рік для двох учнів з ООП.
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з педагогами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками |
Методична робота, самоосвіта |
Робота з документацією |
0.2-0.6.09 |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда на тему: «Поведінка в школі» . |
Робота команди супроводу по створенню ІПР учня |
Залучення матері учня до створення ІПР дитини. |
Методична нарада команди супроводу дитини з ООП
|
Складання річного плану роботи асистента вчителя
|
0.9-13.09 |
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення |
Бесіда з медичною сестрою ліцею щодо особливостей фізичного розвитку та режиму навантажень учнів. Робота команди супроводу по створенню ІПР учениці. |
Ознайомлення батьків з розкладом уроків та корекційно-розвиткових занять Залучення матері учениці до створення ІПР дитини. |
Опрацювання нормативних документів. Методична нарада команди супроводу дитини з ООП
|
Складання та затвердження графіку роботи асистента вчителя. |
16-20.09 |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Рекомендації для батьків « Як допомогти учню адаптуватися до навчання після канікул» |
Адаптація)модифікація) завдань для дітей із ООП |
Заповнення журналу спостережень розвитку дитини з ООП та журналу обліку роботи асистента вчителя |
23-27.09 |
Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів
|
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.. |
Бесіда з батьками «Навчання без сліз» |
Ознайомлення з педагогічною літературою |
Оновлення сторінок портфоліо учнів, доповнення новим матеріалом. |
30.09-0.4.10 |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про професії: вчитель |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Консультація для батьків «Лайфхак – як легко запам’ятати складний матеріал» |
Адаптація завдань |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей. |
0.7-11.10 |
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Рекомендації для батьків «Як створити позитивну атмосферу вдома» |
Адаптація завдань |
Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП |
14-18.10 |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про українську писемність та мову |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Ознайомлення батьків з успіхами дітей у навчанні. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП |
21-25.10 |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою |
Поповнення портфоліо |
04-08.11 |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Проведення анкетування батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Поповнення портфоліо |
11-15.11 |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП |
18-22.11 |
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про День гідності і свободи |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Консультації для батьків |
Адаптація завдань для дітей |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо |
25-29.11 |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
0.2-0.6.12 |
Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про День Збройних сил України |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Адаптація завдань для дітей з ООП
|
Внесення нових даних до портфоліо |
09-13.12 |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом. |
Проведення бесід та консультацій з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення оновлених даних до ІПР
|
16 –20.12
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. |
Співпраця на уроках із класним класоводом, психологом, логопедом |
Ознайомлення матерів з результатами, які були досягнуті на кінець першого семестру. |
Методична нарада команди супроводу дітей з ООП
|
Заповнення (кінець першого семестру), щоденників спостереження |
23-27.12 |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Вдосконалення індивідуальної програми розвитку |
Внесення нових даних до портфоліо
|
13-17.01 |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Організаційна робота з батьками |
. Опрацювання нормативних документів. |
Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП |
20-24.01 |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про День Соборності України |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Адаптація тестів, карток та ін. до потреб дітей. |
Аналіз результатів моніторінгу та внесення нових даних до ІНП |
27-31.01 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
0.3-07.02 |
Розвиток логічного та образного мислення. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до портфоліо
|
10-14.02 |
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР |
17-21.02 |
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Консультації для батьків |
Адаптація навчального матеріалу |
Поповнення новими даними портфоліо |
24-28.02 |
Розвиток пізнавальних процесів |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Консультаційна робота з батьками |
Адаптація навчального матеріалу |
Поповнення новими даними портфоліо |
03-07.03 |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про Т.Г.Шевченка |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з математичними труднощами дитини з ООП |
Адаптація матеріалу для дитини з ООП |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку
|
10-14.03 |
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
17-21.03 |
Розвиток загальної та дрібної моторики .Бесіда про правила поводження на весняних канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
31.03-04.04 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних процесів |
07-11.04 |
Розвиток пізнавальних процесів. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою |
Аналіз результатів проведення корекційних занять |
14-18.04 |
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків із захопленнями учнів |
Самоосвітня робота |
Поповнення новими даними портфоліо учнів. |
21-25.04 |
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Консультаційна робота з батьками |
Аналіз методів роботи |
Поповнення новими матеріалами портфоліо учнів |
28.04-02.05 |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Самоосвітня робота |
Складення психолого-педагогічної характеристики(за потреби) |
05-09.05 |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Бесіда про День пам`яті та примирення; |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
12-16.05 |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
19-23.05; 26-30.05 |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах |
Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом |
Консультаційна робота з батьками Поради для батьків: «Як з користю провести літні канікули» |
Методична нарада команди супроводу дітей з ООП
|
Заповнення індивідуальних програм розвитку (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП |