Річний план роботи асистента вчителя на 2024-2025 н. р.

Про матеріал

Річний план асистента вчителя 3 класу. на 2024-2025 навчальний рік для двох учнів з ООП.

Перегляд файлу

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з педагогами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками

Методична робота, самоосвіта

 

 

Робота з документацією

0.2-0.6.09

Розвиток пізнавальних процесів.

 Бесіда на тему: «Поведінка в школі» .

Робота команди супроводу по створенню ІПР учня

Залучення матері учня до створення ІПР дитини.

Методична нарада команди супроводу дитини з ООП

 

Складання річного плану роботи асистента вчителя

 

0.9-13.09

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення

Бесіда з медичною сестрою ліцею щодо особливостей фізичного розвитку та режиму навантажень учнів.

Робота команди супроводу по створенню ІПР учениці.

Ознайомлення батьків з  розкладом уроків та корекційно-розвиткових занять

Залучення матері учениці до створення ІПР дитини.

Опрацювання нормативних документів.

Методична нарада команди супроводу дитини з ООП

 

Складання та затвердження графіку роботи  асистента вчителя.

16-20.09

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

 

Рекомендації для батьків « Як допомогти учню адаптуватися до навчання після канікул»

Адаптація)модифікація) завдань для дітей із ООП

Заповнення журналу спостережень розвитку дитини з ООП та журналу обліку роботи асистента вчителя

23-27.09

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів

 

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом..

Бесіда з батьками

«Навчання без сліз»

Ознайомлення з педагогічною   літературою

Оновлення сторінок портфоліо учнів, доповнення новим матеріалом.

30.09-0.4.10

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про професії: вчитель

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Консультація для батьків

«Лайфхак – як легко запам’ятати складний матеріал»

Адаптація завдань 

Оцінювання психофізичного розвитку дітей.

0.7-11.10

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Рекомендації для батьків «Як створити позитивну атмосферу вдома»

 Адаптація завдань

Заповнення журналу спостереження за учнями  з ООП

14-18.10

Розвиток пізнавальних процесів.  Бесіда про українську писемність та мову

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Ознайомлення батьків з успіхами дітей у навчанні.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Заповнення  журналу спостереження  за учнями з ООП

21-25.10

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Поповнення портфоліо

04-08.11

Формування уваги, сприймання, пам’яті.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Поповнення портфоліо

11-15.11

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення  журналу спостереження  за учнями з ООП

18-22.11

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення.

 Бесіда про  День гідності і свободи

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Консультації для батьків

 Адаптація завдань для дітей

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

25-29.11

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

0.2-0.6.12

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про День Збройних сил України

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Співпраця з батьками та громадськістю

 Адаптація завдань для дітей з  ООП

 

Внесення нових даних до портфоліо

09-13.12

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класоводом, психологом,логопедом.

Проведення бесід та консультацій з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Внесення оновлених  даних до ІПР

 

 

16 –20.12

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви.

Співпраця на уроках із класним класоводом, психологом, логопедом

Ознайомлення матерів з результатами, які були досягнуті на кінець першого семестру.

 

Методична нарада команди супроводу дітей з ООП

 

Заповнення (кінець першого семестру), щоденників спостереження

23-27.12

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Вдосконалення  індивідуальної  програми розвитку

Внесення нових даних до портфоліо

 

13-17.01

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Організаційна робота з батьками

. Опрацювання нормативних документів.

Заповнення  журналу спостереження за учнями з ООП

20-24.01

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про День Соборності України

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Адаптація тестів, карток та ін. до потреб дітей.

Аналіз результатів моніторінгу та внесення нових даних до ІНП

27-31.01

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

0.3-07.02

Розвиток логічного та образного мислення.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до портфоліо

 

10-14.02

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР

17-21.02

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Консультації для батьків

 Адаптація  навчального матеріалу

Поповнення новими даними портфоліо

24-28.02

Розвиток пізнавальних процесів

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Консультаційна робота з батьками

Адаптація навчального матеріалу

Поповнення новими даними портфоліо

03-07.03

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з математичними труднощами дитини з ООП

Адаптація матеріалу для дитини з ООП

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

10-14.03

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

17-21.03

Розвиток загальної та дрібної моторики .Бесіда про правила поводження на весняних канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП

31.03-04.04

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних процесів

07-11.04

Розвиток пізнавальних процесів.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення корекційних занять

14-18.04

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків із захопленнями учнів

Самоосвітня робота

Поповнення новими даними портфоліо учнів.

21-25.04

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Консультаційна робота з батьками

Аналіз методів роботи

Поповнення новими матеріалами портфоліо учнів

28.04-02.05

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери.

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Самоосвітня робота

Складення психолого-педагогічної характеристики(за потреби)

05-09.05

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Бесіда про День пам`яті та примирення; 

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 12-16.05

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя.

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

19-23.05;

26-30.05

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах

Співпраця на уроках із класоводом, психологом, логопедом

Консультаційна робота з батьками

Поради для батьків: «Як з користю провести літні канікули»

Методична нарада команди супроводу дітей з ООП

 

Заповнення індивідуальних  програм розвитку (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
10 жовтня
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку