ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заст. Директора з Н.В.Р. Директор
__________ _____ _______________
« »______2024 року « »_______2024 року
Річний план роботи
асистента вчителя
Прізвище Ім’я По-батькові
на 2024/2025 н.р.
4-Б клас
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця зі спеціалістами |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
2.09.24. – 6.09.24 |
Допомога в проведення квесту до Дня знань. Адаптація учнів класу до освітнього процесу після канікул. |
Участь у настановчому засіданні команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) для кожного з учнів з ООП з метою розподілу обов’язків між членами КППС та перегляду досягнень і труднощів учнів з особливими освітніми потребами (ООП) за минулий навчальний рік. |
Вивчення нормативної документації - посадової інструкції асистента вчителя, ознайомлення зі шкільними наказами про організацію інклюзивного навчання в школі, команду психолого-педагогічного супроводу, листом МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами на 2024-2025 н.р., ознайомлення з рекомендаціями від 5 липня 2023 року «Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації”, ознайомлення з річним планом школи та календарним плануванням класовода. Участь у засіданні МО вчителів початкових класів: «Про виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2024- 2025 навчальний рік. Нова українська школа – формування в учнів ключової компетентності «Уміння вчитися» Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.” Перегляд вебінарів “Організація освітнього процесу для осіб із ООП у новому навчальному році: плани, перспективи та стратегії”, “Путівник з організації інклюзивного навчання в закладах освіти: алгоритм дій для педагогів і батьків” |
Оформлення протоколу першого засідання згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт. |
|
Налагодження співпраці з класоводом та вчителями- предметниками, шкільним психологом, соціальним педагогом та фахівцем ІРЦ. Проведення спостережень за учнем з ООП з метою продовження вивчення його індивідуальних особливостей. Визначення та узгодження дати другого засідання КППС для учня з ООП. Створення таблиці спільної роботи з класоводом. |
Узгодження дати другого засідання КППС .Спілкування з батьками учня, надання їм необхідної консультативної допомоги. Інформування батьків про досягнення і труднощі учня. |
||||
09.09.24-13.09.24 |
Адаптація учнів класу до освітнього процесу. Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учня з ООП. Визначення пріоритетних напрямків виховних заходів для учнів класу. |
Проведення спостережень за учнем з ООП з метою вивчення його індивідуальних особливостей.Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня смайлу
|
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги. Інформування батьків про досягнення та труднощі учня. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Перегляд вебінарів «Інклюзія у співпраці – права та обов’язки батьків та їх дітей з ООП», «Якісний підхід до реалізації ІПР: визначаємо цілі й модифікації», «Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ», запису всеукраїнської інтернет-конференції “Інклюзивна освіта: поради щодо організації навчального процесу”
|
Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
Участь у засіданнях КППС, визначення освітньої траєкторії учнів з ООП та погодження її з батьками. |
|||||
16.09.24 - 20.09.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу та в організації заходу до Дня народження смайлу |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом(ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками, шкільним психологом під час освітнього процесу. Проведення спостережень за учнем з ООП з метою вивчення їх індивідуальних особливостей. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення та труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Перегляд вебінару «Вправи для профілактики негативних емоційних станів та поведінки у дітей з ООП» |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
23.09.24 - 27.09.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП, допомога учням, що мають труднощі в навчанні |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо труднощів у навчанні учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Участь у вебінарі «Створення та використання інтерактивних вправ для змішаного й онлайн-навчання» |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
30.09.24 - 4.10.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходів до Всеукраїнського дня бібліотек та Дня захисників та захисниць України. Допомога в організації оригінального привітання вчителів від учнів.Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП.Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація з психологом щодо адаптації учня з ООП. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо труднощів у взаємостосунках учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Перегляд вебінару “Практичні вправи для подолання тривожності та стресу в учнів упродовж повітряної тривоги”, Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
7.10.24 - 11.10..24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП. Узгодження з класоводом сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання» та нестандартного уроку з ЯДС. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо культури поведінки учнів класу та учнів з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Участь у вебінарі «Створюємо електронні уроки через поліфункціональний конструктор уроків від Всеосвіти» Підготовка доповіді для виступу на МО. Робота над методичною темою. |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
14.10.24 - 18.10.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Нестандартний урок ЯДС з елементами STEM-освіти на тему: «STEM-круїз»: Конкурси «Ерудит», «Ребуси та кросворди» та фрагменти уроків предмету «Я досліджую світ»; Вікторини «Бачу, знаю, розумію».Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом контенту адвент-календаря “Осінні канікули”, сценарію уроку в шкільній бібліотеці. Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. |
Спілкування з батьками учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Перегляд запису всеукраїнської інтернет-конференції “Робота з дітьми з ООП: поради та досвід” Участь у засіданні МО вчителів початкових класів «Форми навчання у початковій школі». |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
21.10.24 - 25.10.24 |
Підготовка адвент-календаря “Осінні канікули”. Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в організації уроку у шкільній бібліотеці, присвяченого Міжнародному дню шкільних бібліотек. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Перегляд вебінарів “Створення та оформлення робочих аркушів у програмі Microsoft PowerPoint”, “Інклюзивне навчання: шлях до рівності та виклики в сучасній освіті” Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
28.10.24 - 1.11.24 |
Осінні канікули |
Проходження профілактичного медогляду. Спільний перегляд КППС портфоліо учня (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траєкторії учнів з ООП. |
|
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Перегляд вебінарів «Інклюзивна практика реалізації навчальної та корекційної роботи у закладах освіти». Вивчення фахової літератури - Росс В.Грин "Взрывной ребенок: новый подход к воспитанию легко раздражимых, хронически несговорчивых детей" Робота над методичною темою |
Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за I чверть |
04.11.24 - 8.11.24 |
Адаптація учнів класу до освітнього процесу після канікул. Бесіда "Мої осінні канікули". Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учню з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування комунікативних навичок і вмінь учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) перегляд запису всеукраїнської інтернет-конференції “Інклюзивна освіта в сучасному контексті: виклики та можливості” Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
11.11.24. - 15.11.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Дня гідності та свободи. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Опрацювання методичної літератури “Сучасні засоби ІКТ сучасного інклюзивного навчання” Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
18.11.24. - 22.11.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня гідності та свободи. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію до Всесвітнього дня домашніх тварин. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо покращення навичок читання учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Опрацювання методичної літератури “Синдром дефіциту уваги і гіперактивності СДУ/СДУГ” Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
25.11.24 -29.11.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Всесвітнього дня домашніх тварин. Надання організаційної допомоги учня з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня святого Миколая, Дня ЗСУ, сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання» |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо покращення математичних навичок учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Опрацювання методичної літератури “Емоційні і поведінкові розлади. Загальний огляд. Класифікація. Загальні ознаки” Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
02.12.24 - 6.12.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. допомога в організації заходів до Дня святого Миколая, Дня ЗСУ. Надання організаційної допомоги учню з ООП. Допомога класоводу в організації проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Застосування STEM технологій при вивченні англійської мови: Мовна естафета (наш помічник «Лего») та фрагменти уроків англійської мови; Інтелектуальний конкурс «Будьмо знайомі, Лондон» |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо навчальної успішності учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
9.12.24 - 13.12.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання» |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо виховання самостійності учнів молодшого шкільного віку. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
16.12.24 - 20.12.24 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учням з ООП. Надання допомоги класоводу у проведенні проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». STEM-майданчик «Чарівний світ звуків та кольорів»: · Конкурс поробок ( природній матеріал, пластилін, пластик, тощо) та фрагменти уроків ОТМ, Дизайн і технології;· Конкурс «Живі звуки» та фрагменти уроків музичного мистецтва; · Фотоконкурс на тему: «Кольори природи»; Інтелектуальний конкурс «Історія сімейної різдвяної пісні» конкурсне змагання серед родин-команд (запис пісень). |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом контенту адвент-календаря “Зимові канікули” та сценарію Новорічного свята (квесту). |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо стилів виховання дитини. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
23.12.24 - 27.12.24 |
Підготовка адвент-календаря “Зимові канікули”. |
Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення і узгодження дати третього засідання КППС. Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. Узгодження дати засідання КППС |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
30.12.24 - 03.01.24 |
Зимові канікули |
Обговорення з класним керівником, психологом та вчителями-предметниками записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєторії учня з ООП |
|
Вивчення фахової літератури - Роберт Шрам “Встановлення керівного контролю”. Робота над методичною темою |
Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за II чверть |
6.01.25 - 10.01.25 |
Спільний перегляд КППС портфоліо учнів (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траєкторії учня з ООП |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Підготовка дидактичного та роздавального матеріалу Робота над методичною темою |
Проведення моніторингу цілей за I півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденнику спостережень та упорядкування паперового та електронного портфоліо робіт учнів |
||
13.01.25 - 17.01.25 |
Адаптація учнів до освітнього процесу після канікул. Бесіда “Мої плани на рік”. Допомога класному керівнику в організації освітнього процесу та організації заходу до Дня дітей-винахідників. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Дня дітей-винахідників, Міжнародного дня обіймів та Дня Соборності України.
|
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. Узгодження дати засідання КППС для кожного з учня з ООП. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Підготовка доповіді для виступу на МО. |
Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання звіту за 1-й семестр. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт учнів |
Участь у засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу: підбиття підсумків навчання, затвердження моніторингу цілей за I півріччя, перегляд освітньої траєкторії учня з ООП та погодження її з батьками. |
|||||
20.01.25 - 24.01.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу та організації заходів до Міжнародного дня обіймів та Дня Соборності України. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу.. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо сприяння формуванню саморегуляції і самоконтролю учнів класу та учнів з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Участь у засіданні МО вчителів початкових класів: «Інноваційні технології у освітній діяльності» |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
27.01.25 - 31.01.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями- предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування дружніх стосунків у класі. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта. Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
03.02.25 - 07.02.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Дня безпечного Інтернету та Дня закоханих. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо розвитку пізнавальної сфери учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Опрацювання методичної літератури “Інклюзивна освіта від А до Я” Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
10.02.25 - 14.02.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу та допомога в організації заходів до Дня безпечного Інтернету та Дня закоханих. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями-предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні та Міжнародного дня рідної мови. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо безпеки учнів в Інтернеті. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта. Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
17.02.25 - 21.02.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні та Міжнародного дня рідної мови. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію проєку-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання» |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування у дітей емоційно-позитивного ставлення до школи. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
24.02.25- 28.02.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учням з ООП. Допомога класоводу в проведенні проєку-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Лепбук «Таємниці слова» з технологією доповненої реальності, STEM-проект:· «Слово навколо нас» ( лепбук, малюнки ); Конкурс «Збери слово», «Будуємо слово» («Лєго») та фрагменти уроків української мови. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодженням з класоводом та педагогом-організатором сценарію акції “Турбота про птахів”, заходу до Міжнародного жіночого дня |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо подолання складнощів у навчанні. Інформування батьків про досягнення і труднощів учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта. Робота над методичною темою
|
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
03.03.25 - 07.03.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу та заходу до Міжнародного жіночого дня та створення листівки "Вітання мамі". Надання організаційної допомоги учням з ООП. Допомога в проведенні акції «Турбота про птахів» |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію до заходів до Дня Народження Шевченка, Міжнародного дня задавання запитань. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо техніки безпеки під час воєнного стану. Інформування батьків про досягнення і труднощів учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
10.03.25 - 14.03.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в організації заходів до Дня Народження Шевченка та Міжнародного дня задавання запитань. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом контенту адвент-календаря “Весняні канікули”, сценарію заходу до Всесвітнього дня казки. Узгодження з класоводом сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо протидії булінгу. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта, Еduhub Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
17.03.25 - 21.03.25 |
Надання організаційної допомоги учням з ООП. Підготовка адвент-календаря “Весняні канікули”. Допомога в організації заходу до Всесвітнього дня казки. Допомога класоводу в проведенні проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». STEAM-проєкт «Створення шкільного рушника дружби»: Участь у проєкті «Створення шкільного рушника дружби» ( між всіма класами ) |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою Підготовка доповіді для виступу на МО. |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
24.03.25 - 28.03.25 |
Весняні канікули |
Обговорення з класоводом та психологом записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєкторії учнів з ООП Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня дитячої книги та Міжнародного дня бродячих тварин. |
|
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Участь у засіданні МО вчителів початкових класів: «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи». Перегляд вебінару «Засідання команди психолого-педагогічного супроводу: актуальні питання на завершення ІІ семестру» Робота над методичною темою
|
Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за III чверть |
31.03.25 - 4.04.25 |
Адаптація учнів класу до освітнього процесу після канікул. Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня дитячої книги та Міжнародного дня бродячих тварин. |
Соціально-педагогічний супровід учніів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учнів з ООП.Узгодження з класоводом сценарію заходу до Всесвітнього дня здоров’я, проєкту -подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо профілактики шкільної неуспішності. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Опрацювання методичної літератури “Розлади поведінки” Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
7 .04.25- 11.04.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Всесвітнього дня здоров’я. Надання організаційної допомоги учню з ООП. Допомога класоводу в проведенні проєкту -подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Презентація роботи учнів над створення STEAM-проєкту на тему «Такий близький і далекий космос»:· STEM-QUEST з інформатики «Космічна подорож Галактикою Інформатика»; Вікторини, загадки, ребуси «Космічне дозвілля» |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Великодня (Великодній квест) |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо успішної соціалізації учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта, Еduhub Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
14.04.25 - 18.04.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в організації заходу до Великодня (Великодній квест). Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Міжнародного дня пам’яті Чорнобиля. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування у дітей навичок ефективного вирішення конфліктів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
21.04.25 - 25.04.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в проведенні заходу до Міжнародного дня пам’яті Чорнобиля. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо технік ефективного навчання учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою
|
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
28.04.25 - 02.05.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію до Дня матері. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо проявів гіперопіки. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта, Еduhub Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
05.05.25 - 09.05.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня матері. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня вишиванки та Дня сім’ї. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування навичок співпраці учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою
|
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
12.05.25 - 16.05.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня вишиванки та Дня сім’ї. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учнів з ООП. Узгодження з класоводом сценарію до Міжнародного дня чаю. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо техніки безпеки на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Робота над методичною темою |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
19.05.25 - 23.05.25 |
Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога у проведенні заходу до Міжнародного дня чаю. Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в співпраці. Спільна гра “Лабіринт” та чаювання. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення і узгодження дати третього засідання КППС |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Узгодження дати засідання КППС для кожного з учнів з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) Підготовка доповіді для виступу на МО. |
Проведення моніторингу цілей за II півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування паперового та електронного портфоліо робіт учнів |
26.05.25 - 30.05.25 |
Підготовка адвент-календаря “Літні канікули”. Допомога в організації і проведенні заходу Свята останнього дзвоника. |
Участь у засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу: затвердження моніторингу цілей за II півріччя, підведення підсумків навчання за рік, надання рекомендацій по організації розвитку учня з ООП на літніх канікулах |
Участь у засідання МО “Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та груп продовженого дня за 2024-2025 навчальний рік”
|
Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання річного звіту. Заповнення журналу спостережень та портфоліо робіт |