Річний план роботи асистента вчителя на 2024-2025 н. р.

Про матеріал
Річний план асистента вчителя в інклюзивному класі на 2024-2025 навчальний рік. Включає роботу з батьками, методичну, навчально-корекційну роботу, роботу з документацією та роботу з дітьми класу. План спрямований на забезпечення комплексної підтримки учнів з ООП у процесі навчання, з урахуванням їхніх індивідуальних освітніх потреб.
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО:                                                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО:

Заст. Директора з Н.В.Р.                                                                                                                           Директор 

__________ _____                                                                                                                                       _______________

«    »______2024   року                                                                                                                              «           »_______2024 року                        

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

Прізвище Ім’я По-батькові

на 2024/2025 н.р.

4-Б клас

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця зі спеціалістами

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

2.09.24. – 6.09.24

Допомога в проведення квесту до Дня знань. Адаптація учнів класу до освітнього процесу після канікул.
Допомога класоводу в організації освітнього процесу.Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учнів з ООП. Визначення пріоритетних напрямків виховних заходів для учнів класу

Участь у настановчому засіданні команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) для кожного з учнів з ООП з метою розподілу обов’язків між членами КППС та перегляду досягнень і труднощів учнів з особливими освітніми потребами (ООП) за минулий навчальний рік.

Вивчення нормативної документації - посадової інструкції асистента вчителя, ознайомлення зі шкільними наказами про організацію інклюзивного навчання в школі, команду психолого-педагогічного супроводу, листом МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами на 2024-2025 н.р., ознайомлення з рекомендаціями від 5 липня 2023 року «Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації”, ознайомлення з річним планом школи та календарним плануванням класовода.

Участь у засіданні МО вчителів початкових класів:  «Про виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2024- 2025 навчальний рік. Нова українська школа – формування в учнів ключової компетентності «Уміння вчитися» Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.”

Перегляд вебінарів “Організація освітнього процесу для осіб із ООП у новому навчальному році: плани, перспективи та стратегії”, “Путівник з організації інклюзивного навчання в закладах освіти: алгоритм дій для педагогів і батьків”

Оформлення протоколу першого засідання згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт.

Налагодження співпраці з класоводом та вчителями- предметниками, шкільним психологом, соціальним педагогом та фахівцем ІРЦ. Проведення спостережень за учнем з ООП з метою продовження вивчення його індивідуальних особливостей.

Визначення та узгодження дати другого засідання КППС  для  учня з ООП. Створення таблиці спільної роботи з класоводом.

Узгодження дати другого засідання КППС .Спілкування з батьками учня, надання їм необхідної консультативної допомоги. Інформування батьків про досягнення і труднощі учня.

09.09.24-13.09.24

Адаптація учнів класу до освітнього процесу. Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учня з ООП. Визначення пріоритетних напрямків виховних заходів для учнів класу.

Проведення спостережень за учнем з ООП з метою вивчення його індивідуальних особливостей.Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня смайлу

 

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги. Інформування батьків про досягнення та труднощі учня.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Перегляд вебінарів «Інклюзія у співпраці – права та обов’язки батьків та їх дітей з ООП», «Якісний підхід до реалізації ІПР: визначаємо цілі й модифікації», «Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ», запису всеукраїнської інтернет-конференції “Інклюзивна освіта: поради щодо організації навчального процесу”

 

Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

Участь у засіданнях КППС, визначення освітньої траєкторії учнів з ООП та погодження її з батьками.

16.09.24 - 20.09.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу та в організації заходу до Дня народження смайлу

 

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП.

Співпраця з класоводом(ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками, шкільним психологом під час освітнього процесу. Проведення спостережень за учнем з ООП з метою вивчення їх індивідуальних особливостей.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення та труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Перегляд вебінару «Вправи для профілактики негативних емоційних станів та поведінки у дітей з ООП»

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

23.09.24 - 27.09.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП, допомога учням, що мають труднощі в навчанні

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо труднощів у навчанні учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Участь у вебінарі «Створення та використання інтерактивних вправ для змішаного й онлайн-навчання»

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

30.09.24 - 4.10.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходів до Всеукраїнського дня бібліотек та Дня захисників та захисниць України. Допомога в організації оригінального привітання вчителів від учнів.Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП.Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація з психологом щодо адаптації учня з ООП.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо труднощів у взаємостосунках учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Перегляд вебінару “Практичні вправи для подолання тривожності та стресу в учнів упродовж повітряної тривоги”,

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

7.10.24 - 11.10..24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП. Узгодження з класоводом сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання» та нестандартного уроку з ЯДС.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо культури поведінки учнів класу та учнів з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Участь у вебінарі «Створюємо електронні уроки через поліфункціональний конструктор уроків від Всеосвіти»

Підготовка доповіді для виступу на МО.

Робота над методичною темою.

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

14.10.24 - 18.10.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Нестандартний урок ЯДС з елементами STEM-освіти на тему: «STEM-круїз»: Конкурси «Ерудит», «Ребуси та кросворди» та фрагменти уроків предмету «Я досліджую світ»;

Вікторини «Бачу, знаю, розумію».Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом контенту адвент-календаря “Осінні канікули”, сценарію уроку в шкільній бібліотеці. Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах.

Спілкування з батьками учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Перегляд запису всеукраїнської інтернет-конференції “Робота з дітьми з ООП: поради та досвід”

Участь у засіданні МО вчителів початкових класів «Форми навчання у початковій школі».

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

21.10.24 - 25.10.24

Підготовка адвент-календаря “Осінні канікули”. Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в організації уроку у шкільній бібліотеці, присвяченого Міжнародному дню шкільних бібліотек.
Надання організаційної допомоги учням з ООП та сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Перегляд вебінарів Створення та оформлення робочих аркушів у програмі Microsoft PowerPoint, “Інклюзивне навчання: шлях до рівності та виклики в сучасній освіті”

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

28.10.24 - 1.11.24

Осінні канікули

Проходження профілактичного медогляду. Спільний перегляд КППС портфоліо учня (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траєкторії учнів з ООП.

 

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Перегляд вебінарів «Інклюзивна практика реалізації навчальної та корекційної роботи у закладах освіти».

Вивчення фахової літератури - Росс В.Грин "Взрывной ребенок: новый подход к воспитанию легко раздражимых, хронически несговорчивых детей"

Робота над методичною темою

Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за I чверть

04.11.24 - 8.11.24

Адаптація учнів класу до освітнього процесу після канікул. Бесіда "Мої осінні канікули". Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учню з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування комунікативних навичок і вмінь учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

перегляд запису всеукраїнської інтернет-конференції “Інклюзивна освіта в сучасному контексті: виклики та можливості”

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

11.11.24. - 15.11.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Дня гідності та свободи.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Опрацювання методичної літератури “Сучасні засоби ІКТ сучасного інклюзивного навчання”

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

18.11.24. - 22.11.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня гідності та свободи. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію до Всесвітнього дня домашніх тварин.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо покращення навичок читання учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Опрацювання методичної літератури “Синдром дефіциту уваги і гіперактивності СДУ/СДУГ”

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

25.11.24 -29.11.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Всесвітнього дня домашніх тварин. Надання організаційної допомоги учня з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня святого Миколая, Дня ЗСУ, сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання»

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо покращення математичних навичок учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Опрацювання методичної літератури “Емоційні і поведінкові розлади. Загальний огляд. Класифікація. Загальні ознаки”

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

02.12.24 - 6.12.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. допомога в організації заходів до Дня святого Миколая, Дня ЗСУ. Надання організаційної допомоги учню з ООП. Допомога класоводу в організації проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Застосування STEM технологій при вивченні англійської мови: Мовна естафета (наш помічник «Лего») та фрагменти уроків англійської мови;

Інтелектуальний конкурс «Будьмо знайомі, Лондон»

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо навчальної успішності учнів класу та учня з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

9.12.24 - 13.12.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання»

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо виховання самостійності учнів молодшого шкільного віку. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

16.12.24 - 20.12.24

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учням з ООП. Надання допомоги класоводу у проведенні проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». STEM-майданчик «Чарівний світ звуків та кольорів»:

·  Конкурс поробок ( природній матеріал, пластилін, пластик, тощо) та фрагменти уроків ОТМ, Дизайн і технології;·  Конкурс «Живі звуки» та фрагменти уроків музичного мистецтва;

·  Фотоконкурс на тему: «Кольори природи»;

Інтелектуальний конкурс «Історія сімейної різдвяної пісні» конкурсне змагання серед родин-команд (запис пісень).

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом контенту адвент-календаря “Зимові канікули” та  сценарію Новорічного свята (квесту).

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо стилів виховання дитини. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

23.12.24 - 27.12.24

Підготовка адвент-календаря “Зимові канікули”.
Надання організаційної допомоги учню з ООП. Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Допомога класоводу у проведенні Новорічного свята (квесту).

Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення і узгодження дати третього засідання КППС. Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. Узгодження дати засідання КППС

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

30.12.24 - 03.01.24

Зимові канікули

Обговорення з класним керівником, психологом  та вчителями-предметниками записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєторії учня з ООП

 

Вивчення фахової літератури - Роберт Шрам “Встановлення керівного контролю”.

Робота над методичною темою

Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за II чверть

6.01.25 - 10.01.25

Спільний перегляд КППС портфоліо учнів (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траєкторії учня з ООП

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Підготовка дидактичного та роздавального матеріалу

Робота над методичною темою

Проведення моніторингу цілей за I півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденнику спостережень та упорядкування паперового та електронного портфоліо робіт учнів

13.01.25 - 17.01.25

Адаптація учнів до освітнього процесу після канікул. Бесіда “Мої плани на рік”. Допомога класному керівнику в організації освітнього процесу та організації заходу до Дня дітей-винахідників. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом  сценарію заходу до Дня дітей-винахідників, Міжнародного дня обіймів та Дня Соборності України.

 

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів. Узгодження дати засідання КППС для кожного з учня з ООП.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Підготовка доповіді для виступу на МО.

Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання звіту за 1-й семестр. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт учнів

Участь у засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу: підбиття підсумків навчання, затвердження моніторингу цілей за I півріччя, перегляд освітньої траєкторії учня з ООП та погодження її з батьками.

20.01.25 - 24.01.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу та організації заходів до Міжнародного дня обіймів та Дня Соборності України. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу..

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо сприяння формуванню саморегуляції і самоконтролю учнів класу та учнів з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Участь у засіданні МО вчителів початкових класів: «Інноваційні технології у освітній діяльності»

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

27.01.25 - 31.01.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями- предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учня з ООП.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування дружніх стосунків у класі. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта.

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

03.02.25 - 07.02.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Дня безпечного Інтернету та Дня закоханих.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо розвитку пізнавальної сфери учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Опрацювання методичної літератури “Інклюзивна освіта від А до Я”

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

10.02.25 - 14.02.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу та допомога в організації заходів до Дня безпечного Інтернету та Дня закоханих. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями-предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні та Міжнародного дня рідної мови.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо безпеки учнів  в Інтернеті. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта.

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

17.02.25 - 21.02.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні та Міжнародного дня рідної мови. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу.

Узгодження з класоводом сценарію проєку-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання»

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування у дітей емоційно-позитивного ставлення до школи. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

24.02.25- 28.02.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учням з ООП.

Допомога класоводу в проведенні проєку-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Лепбук «Таємниці слова» з технологією доповненої реальності, STEM-проект:·               «Слово навколо нас» ( лепбук, малюнки );

Конкурс «Збери слово», «Будуємо слово» («Лєго») та фрагменти уроків української мови.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу.  Узгодженням з класоводом та педагогом-організатором сценарію акції “Турбота про птахів”, заходу до Міжнародного жіночого дня

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо подолання складнощів у навчанні. Інформування батьків про досягнення і труднощів учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта.

Робота над методичною темою

 

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

03.03.25 - 07.03.25

Допомога класоводу в організації освітнього  процесу та заходу до Міжнародного жіночого дня та створення листівки "Вітання мамі". Надання організаційної допомоги учням з ООП.

Допомога в проведенні акції «Турбота про птахів»

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію до заходів до Дня Народження Шевченка, Міжнародного дня задавання запитань.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо техніки безпеки під час воєнного стану. Інформування батьків про досягнення і труднощів учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

10.03.25 - 14.03.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в організації заходів до Дня Народження Шевченка та Міжнародного дня задавання запитань. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом контенту адвент-календаря “Весняні канікули”, сценарію заходу до Всесвітнього дня казки. Узгодження з класоводом сценарію проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання».

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо протидії булінгу. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта, Еduhub

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

17.03.25 - 21.03.25

Надання організаційної допомоги учням з ООП. Підготовка адвент-календаря “Весняні канікули”. Допомога в організації заходу до Всесвітнього дня казки.
Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Допомога класоводу в проведенні проєкту-подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». STEAM-проєкт «Створення шкільного рушника дружби»:

Участь у проєкті «Створення шкільного рушника дружби» ( між всіма класами )

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Підготовка доповіді для виступу на МО.

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

24.03.25 - 28.03.25

Весняні канікули

Обговорення з класоводом та психологом записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєкторії учнів з ООП
Спільний перегляд КППС портфоліо учня (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траєкторії учня з ООП

Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня дитячої книги та Міжнародного дня бродячих тварин.

 

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Участь у засіданні МО вчителів початкових класів: «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи».

Перегляд вебінару «Засідання команди психолого-педагогічного супроводу: актуальні питання на завершення ІІ семестру»

Робота над методичною темою

 

Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за III чверть

31.03.25 - 4.04.25

Адаптація учнів класу до освітнього процесу після канікул. Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня дитячої книги та Міжнародного дня бродячих тварин.
Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учніів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учнів з ООП.Узгодження з класоводом сценарію заходу до Всесвітнього дня здоров’я, проєкту -подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». 

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо профілактики шкільної неуспішності. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Опрацювання методичної літератури “Розлади поведінки”

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

7 .04.25- 11.04.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Всесвітнього дня здоров’я. Надання організаційної допомоги учню з ООП. Допомога класоводу в проведенні проєкту -подорожі «Пізнаємо навколишній світ через STEM-знання». Презентація роботи учнів над створення STEAM-проєкту на тему «Такий близький і далекий космос»:· STEM-QUEST з інформатики «Космічна подорож Галактикою Інформатика»;

Вікторини, загадки, ребуси «Космічне  дозвілля»

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Великодня (Великодній квест)

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо успішної соціалізації учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта, Еduhub

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

14.04.25 - 18.04.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в організації заходу до Великодня (Великодній квест). Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходу до Міжнародного дня пам’яті Чорнобиля.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування у дітей навичок ефективного вирішення конфліктів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

21.04.25 - 25.04.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, в проведенні заходу до Міжнародного дня пам’яті Чорнобиля. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо технік ефективного навчання учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

 

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

28.04.25 - 02.05.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію до Дня матері.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо проявів гіперопіки. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, На Урок, Всеосвіта, Еduhub

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

05.05.25 - 09.05.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня матері. Надання організаційної допомоги учню  з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Узгодження з класоводом сценарію заходів до Дня вишиванки та Дня сім’ї.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо формування навичок співпраці учнів. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

 

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

12.05.25 - 16.05.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога в організації заходу до Дня вишиванки та Дня сім’ї. Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учнів з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Консультація зі шкільним психологом щодо навчальних та поведінкових труднощів учнів з ООП. Узгодження з класоводом сценарію до Міжнародного дня чаю.

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо техніки безпеки на канікулах. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Робота над методичною темою

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

19.05.25 - 23.05.25

Допомога класоводу в організації освітнього процесу, допомога у проведенні заходу до Міжнародного дня чаю. Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в співпраці. Спільна гра “Лабіринт” та чаювання.

  Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Соціально-педагогічний супровід учня з ООП. Співпраця з класоводом (ведення таблиці спільної роботи), вчителями предметниками під час освітнього процесу. Розроблення рекомендацій для батьків і учнів щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення і узгодження дати третього засідання КППС

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Узгодження дати засідання КППС для кожного з учнів з ООП. Інформування батьків про досягнення і труднощі учнів.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Підготовка доповіді для виступу на МО.

Проведення моніторингу цілей за II півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування паперового та електронного портфоліо робіт учнів

26.05.25 - 30.05.25

Підготовка адвент-календаря “Літні канікули”. Допомога в організації і проведенні заходу Свята останнього дзвоника.
Надання організаційної допомоги учню з ООП.

Участь у засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу: затвердження моніторингу цілей за II півріччя, підведення підсумків навчання за рік, надання рекомендацій по організації розвитку учня з ООП на літніх канікулах

Участь у засідання МО “Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та груп продовженого дня за 2024-2025 навчальний рік”

 

Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання річного звіту. Заповнення журналу спостережень та портфоліо робіт

 

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку