Річний план роботи практичного психолога

Про матеріал
Річний план роботи практичного психолога в загальноосвітньому навчальному закладі.
Перегляд файлу

№ з/п

Зміст роботи з здобувачами освіти, педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу

Термін проведення

Де і з ким проводиться

1. Психодіагностична робота

1

Діагностика готовності та адаптації першокласників до навчання у школі. (Методика „Керна – Йірасєка” Методика „Графічний диктант” Методика „Дім, дерево, людина” Анкетування батьків та вчителів, спостереження)

Вересень-жовтень Вересень

ЗО 1 класу Батьки ЗО 1 класу

2

Діагностика професійного вигорання. Методика «Моє професійне дерево» (онлайн)

Вересень

Вчителі

3

Діагностика міжгрупових та міжособистісних стосунків (за методикою Дж. Морено Соціометрія)

Вересень

ЗО 2 кл

4

Діагностичний інструментарій для визначення рівня адаптації учнів 5 класу. (за вибором)

1. Соціометрія (оцінка взаємин підлітка з класом);

2. Методика визначення мотивації школяра до навчання в школі (за Н. Г. Лускановою) ;

3. Тест шкільної тривожності Філіпса;

4. Опитувальник «Мій клас» (методика Боврозера у модифікації Ю. Гільбуха)

5. МЕТОДИКА «АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА» (За Є. Ільїним та П. Ковальовим)

6. Методика «Самооцінка»

7. Методика «Дерево»

8. ТЕСТ "ОЦІНКА КОМУНІКАБЕЛЬНОСТІ ТА ОРГАНІЗАТОРСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ"

9. Методика «Кольоровий лист»

Жовтень - листопад

ЗО 5 кл

5

Діагностика агресивного ставлення . Тест руки - проективна методика, спрямована на вивчення агресивного ставлення. Б. Брайклін

Листопад

ЗО 6 кл

6

Діагностика суїцидальних нахилів (Шкала стресостійкості, методика тривожності та ворожості Кондаша, опитувальник Басса-Даркі)

Грудень

ЗО 7 кл

7

Дослідження професійного типу (Анкетування №1 „Мій вибір майбутньої професії”, №5 „Зацікавленість у професійному самовизначенні”, бесіда, тест „Карта інтересів”, ДДО, тест „Професійні схильності”, тест Голланда)

Січень

ЗО 9 кл

8

Діагностика обдарованості молодших школярів (Торренс „Творча обдарованість”, числові ряди, пропущені літери, рішення завдань)

Березень

ЗО 3 кл

9

Індивідуальна діагностика учасників НВП за потребою (Згідно потреби)

Протягом року

Вчителі Батьки ЗО

10

Діагнстика готовності до переходу у середню ланку навчання (Соціометрія, тест самооцінка Лонга-Зінглера, анкета «Квітка улюблених предметів», схема характеристика класу)

Квітень

ЗО 4  кл

11

Діагностична робота на запит адміністрації (Згідно потреби)

Протягом року

ЗО, батьки, вчителі

12

Індивідуальна діагностична робота зі ЗО „Групи ризику” (Опитувальник дослідження тривожності Ч.Д. М. Люшера, темперамент Айзенка)

Вересень – березень

ЗО «групи ризику»

13

Індивідуальна діагностична робота з учнями з особливими освітніми потребами (тест –опитуваль «Потреба в досягненні» Ю.Орлова, тривожності Ч.Д. М. Люшера, темперамент Айзенка )

Вересень- Квітень 

Учні з особливими освітніми потребами

14

Опитувальник OLWEUS для здійснення моніторингу в закладі освіти. Напівпроективна методика для детального дослідження булінгу (цькування) «Ситуація». Ігрові методи діагностики булінгу (цькування) в групі/класі

Протягом року

ЗО

 

 

 

 

2. Консультаційна робота

1

Індивідуальні консультації «Психологічна підтримка молодих вчителів та нових членів педагогічного колективу»

Вересень

Вчителі

2

Психологічна підтримка нових ЗО навчального закладу

Вересень

ЗО

3

Індивідуальні консультації з питань адаптації першокласників

Вересень - жовтень

Вчитель, батьки

4

Індивідуальні консультації з особистих питань

На запит учасників НВП

ЗО, вчителі, батьки

5

Групові консультації «ЗНОву ЗНО»

Березень- квітень

ЗО 11 кл

6

Консультації з профорієнтації

Лютий-березень

ЗО 9, 11 кл, вчителі, батьки

7

Консультації в атестаційний період

Атестаційний період

Вчителі

8

Консультації для батьків майбутніх першокласників

Травень

Батьки

9

Індивідуальні консультації щодо особливостей адаптації, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами

Протягом року

Вчителі, асистенти вчителів,  батьки

10

Індивідуальні консультації з питань булінгу

Протягом року

ЗО, вчителі, батьки

11

Постійні консультації за результатами ПД

Протягом року

ЗО, вчителі, батьки

12

Консультації щодо профілактики професійного вигорання

Протягом року

Вчителі

13

Консультації щодо профілактики та подолання стресу

Протягом року

ЗО, вчителі, батьки

14

Консультації сім’ям, що знаходяться в складних чи кризових життєвих обставинах

Протягом року

ЗО, батьки

 

 

 

 

3. Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота

1

Проведення розвиваючих занять «Адаптація дітей шестирічного віку до шкільного диття»

1 раз на тиждень з 1 листопада

ЗО 1 кл

2

Проведення індивідуальних корекційно-розвиваючих занять зі ЗО «групи ризику»

1 раз на місяць

ЗО «групи ризику»

3

Проведення індивідуальних корекційно-розвивальних занять з учнями з особливими потребами

1 раз на місяць

ЗО з особливими освітніми потребам

4

Проведення корекційно-розвиваючих занять за програмою: Самоукіна Н.В. „Корекція пізнавальних процесів та розвиток інтелектуальних здібностей школярів”

1 раз на тиждень з 1 грудня

Учні 5-х класів

5

Профілактика девіантної поведінки (агресія, булінг, правопорушення, поведінкові прояви)

Протягом року

ЗО

6

Психологічні ігри та вправи на зниження рівня агресії та її подолання

Протягом року

ЗО 6 кл

7

Корекційна робота за запитом

За запитом

УНВП

8

Корекція педагогічної діяльності (афірмації, психологічні вправи онлайн)

Протягом року

Вчителі

 

 

 

 

4. Психологічна просвіта

1

Виступ на батьківських зборах: „Готовність школяра до навчання у школі”

Лютий, Серпень

Батьки майбутніх першокласників

2

Тиждень психології

Квітень

ЗО, вчителі, батьки

3

Психологічна просвіта за запитом

За запитом

УНВП

«Круглий стіл», «Дискусії», «Заняття з елементами тренінгу» з батьками:

1

Перші кроки до школи

Вересень

1 кл

2

Особливості поведінки підлітка

Жовтень

5 кл

3

Психологічна готовність до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами»

Жовтень - травень

Батьки ЗО

4

Особливості юнацького віку

Листопад

9 кл

5

Сім’я – простір без насильства

Грудень

6 кл

6

Агресивна дитина

Січень

3 кл

7

Суїцид серед підлітків

Лютий

7, 8 кл

8

Батьківське ставлення до дитини

Березень, квітень, травень

1 -11 кл

9

Агресивна поведінка підлітків

Квітень

6-9 кл

«Круглий стіл», «Дискусії», «Заняття з елементами тренінгу» зі ЗО:

1

Людина як особистість

Вересень

9 клас

2

Розвиток пам’яті

Жовтень

2, 3 клас

3

Характер та особистість

Листопад

8 клас

4

Репродуктивне здоров’я «Щоденник ненародженої дитини»

Листопад

10 кл

5

Профілактика ВІЛ/СНІДУ, та негативних звичок у підлітків

Грудень

8-11 кл

6

Протидія торгівлі людьми

Грудень

9-11 кл

7

Особливості міжособистісних стосунків у підлітків

Січень

7, 8 кл

8

Особливості професійного вибору

Лютий-березень

9-11 кл

9

Значення емоцій та почуттів у житті людини.

Березень

5 кл

10

Спілкуваня, його види, особливості розвитку.

Квітень

4 кл

11

Психічне здоров’я випусників під час ДПА та ЗНО

Квітень

9, 11 кл

Виступи для педагогів на нарадах, педрадах, М/О

1

Психологічна готовність до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами та «групою ризику»

Вересень

 

2

Формування навичок ефективної взаємодії.

Жовтень

 

3

Засідання психолого-педагогічного консиліуму

Жовтень

 

4

Гіперактивні діти.

Лютий

 

5

Агресивні діти.

Березень

 

6

Аспекти роботи з девіантною поведінкою

Квітень

 

7

Справжній учитель: хто він.

Травень

 

 

 

 

 

5. Організаційно – методична робота

1

Складання, затвердження та погодження плану роботи на рік

Вересень

Практичний психолог

2

Участь у флешмобі «Разом проти булінгу»

Вересень

УНВП

3

Складання ІРП

Вересень, січень

Мультидисциплінарна команда

4

Проведення акції «16 днів проти насилля»

Листопад, грудень

УНВП

5

Акція «Міняю цигарку на цукерку»

Лютий

Практичний психолог

6

Щоденне оформлення документації, оформлення звітньої документації

Щоденно

Практичний психолог

7

Оформлення протоколів ПД

Протягом року

Практичний психолог

8

Систематичне поповнення кабінету необхідними матеріалами

Протягом року

Практичний психолог

9

Складання та поповнення банку даних психодіагностичних методик

Протягом року

Практичний психолог

10

Участь у семінарах, конференціях, вебінарах

Протягом року

Практичний психолог

11

Самоосвіта

Протягом року

Практичний психолог

12

Складання банку даних психологічного інструментарію

Протягом року

Практичний психолог

13

Підготовка до проведення ПП, занять з елементами тренінгу

Протягом року

Практичний психолог

14

Проведення тижня психології

Квітень

Практичний психолог

15

Акція «Синя стрічка»

Квітень

УНВП

 

 

 

 

6. Зв’язки з громадськістю

1

Співпраця з уповноваженим комісії у справах дітей

За потребою

Практичний психолог, уповноважений у справах дітей

2

Співпраця з ХОЦПМПК

За потребою

Практичний психолог завідувач ПМПК

3

Співпраця з  Шепетівським районним інклюзивно-ресурсним центром

Постійно

Практичний психолог

4

Співпраця з Сектором ювенальної превенції Шепетівського відділу поліції

Постійно

Практичний психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
15 вересня 2020
Переглядів
1242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку