№ з/п |
Зміст роботи з здобувачами освіти, педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. Психодіагностична робота |
|||
1 |
Діагностика готовності та адаптації першокласників до навчання у школі. (Методика „Керна – Йірасєка” Методика „Графічний диктант” Методика „Дім, дерево, людина” Анкетування батьків та вчителів, спостереження) |
Вересень-жовтень Вересень |
ЗО 1 класу Батьки ЗО 1 класу |
2 |
Діагностика професійного вигорання. Методика «Моє професійне дерево» (онлайн) |
Вересень |
Вчителі |
3 |
Діагностика міжгрупових та міжособистісних стосунків (за методикою Дж. Морено Соціометрія) |
Вересень |
ЗО 2 кл |
4 |
Діагностичний інструментарій для визначення рівня адаптації учнів 5 класу. (за вибором) 1. Соціометрія (оцінка взаємин підлітка з класом); 2. Методика визначення мотивації школяра до навчання в школі (за Н. Г. Лускановою) ; 3. Тест шкільної тривожності Філіпса; 4. Опитувальник «Мій клас» (методика Боврозера у модифікації Ю. Гільбуха) 5. МЕТОДИКА «АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА» (За Є. Ільїним та П. Ковальовим) 6. Методика «Самооцінка» 7. Методика «Дерево» 8. ТЕСТ "ОЦІНКА КОМУНІКАБЕЛЬНОСТІ ТА ОРГАНІЗАТОРСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ" 9. Методика «Кольоровий лист» |
Жовтень - листопад |
ЗО 5 кл |
5 |
Діагностика агресивного ставлення . Тест руки - проективна методика, спрямована на вивчення агресивного ставлення. Б. Брайклін |
Листопад |
ЗО 6 кл |
6 |
Діагностика суїцидальних нахилів (Шкала стресостійкості, методика тривожності та ворожості Кондаша, опитувальник Басса-Даркі) |
Грудень |
ЗО 7 кл |
7 |
Дослідження професійного типу (Анкетування №1 „Мій вибір майбутньої професії”, №5 „Зацікавленість у професійному самовизначенні”, бесіда, тест „Карта інтересів”, ДДО, тест „Професійні схильності”, тест Голланда) |
Січень |
ЗО 9 кл |
8 |
Діагностика обдарованості молодших школярів (Торренс „Творча обдарованість”, числові ряди, пропущені літери, рішення завдань) |
Березень |
ЗО 3 кл |
9 |
Індивідуальна діагностика учасників НВП за потребою (Згідно потреби) |
Протягом року |
Вчителі Батьки ЗО |
10 |
Діагнстика готовності до переходу у середню ланку навчання (Соціометрія, тест самооцінка Лонга-Зінглера, анкета «Квітка улюблених предметів», схема характеристика класу) |
Квітень |
ЗО 4 кл |
11 |
Діагностична робота на запит адміністрації (Згідно потреби) |
Протягом року |
ЗО, батьки, вчителі |
12 |
Індивідуальна діагностична робота зі ЗО „Групи ризику” (Опитувальник дослідження тривожності Ч.Д. М. Люшера, темперамент Айзенка) |
Вересень – березень |
ЗО «групи ризику» |
13 |
Індивідуальна діагностична робота з учнями з особливими освітніми потребами (тест –опитуваль «Потреба в досягненні» Ю.Орлова, тривожності Ч.Д. М. Люшера, темперамент Айзенка ) |
Вересень- Квітень |
Учні з особливими освітніми потребами |
14 |
Опитувальник OLWEUS для здійснення моніторингу в закладі освіти. Напівпроективна методика для детального дослідження булінгу (цькування) «Ситуація». Ігрові методи діагностики булінгу (цькування) в групі/класі |
Протягом року |
ЗО |
|
|
|
|
2. Консультаційна робота |
|||
1 |
Індивідуальні консультації «Психологічна підтримка молодих вчителів та нових членів педагогічного колективу» |
Вересень |
Вчителі |
2 |
Психологічна підтримка нових ЗО навчального закладу |
Вересень |
ЗО |
3 |
Індивідуальні консультації з питань адаптації першокласників |
Вересень - жовтень |
Вчитель, батьки |
4 |
Індивідуальні консультації з особистих питань |
На запит учасників НВП |
ЗО, вчителі, батьки |
5 |
Групові консультації «ЗНОву ЗНО» |
Березень- квітень |
ЗО 11 кл |
6 |
Консультації з профорієнтації |
Лютий-березень |
ЗО 9, 11 кл, вчителі, батьки |
7 |
Консультації в атестаційний період |
Атестаційний період |
Вчителі |
8 |
Консультації для батьків майбутніх першокласників |
Травень |
Батьки |
9 |
Індивідуальні консультації щодо особливостей адаптації, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами |
Протягом року |
Вчителі, асистенти вчителів, батьки |
10 |
Індивідуальні консультації з питань булінгу |
Протягом року |
ЗО, вчителі, батьки |
11 |
Постійні консультації за результатами ПД |
Протягом року |
ЗО, вчителі, батьки |
12 |
Консультації щодо профілактики професійного вигорання |
Протягом року |
Вчителі |
13 |
Консультації щодо профілактики та подолання стресу |
Протягом року |
ЗО, вчителі, батьки |
14 |
Консультації сім’ям, що знаходяться в складних чи кризових життєвих обставинах |
Протягом року |
ЗО, батьки |
|
|
|
|
3. Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота |
|||
1 |
Проведення розвиваючих занять «Адаптація дітей шестирічного віку до шкільного диття» |
1 раз на тиждень з 1 листопада |
ЗО 1 кл |
2 |
Проведення індивідуальних корекційно-розвиваючих занять зі ЗО «групи ризику» |
1 раз на місяць |
ЗО «групи ризику» |
3 |
Проведення індивідуальних корекційно-розвивальних занять з учнями з особливими потребами |
1 раз на місяць |
ЗО з особливими освітніми потребам |
4 |
Проведення корекційно-розвиваючих занять за програмою: Самоукіна Н.В. „Корекція пізнавальних процесів та розвиток інтелектуальних здібностей школярів” |
1 раз на тиждень з 1 грудня |
Учні 5-х класів |
5 |
Профілактика девіантної поведінки (агресія, булінг, правопорушення, поведінкові прояви) |
Протягом року |
ЗО |
6 |
Психологічні ігри та вправи на зниження рівня агресії та її подолання |
Протягом року |
ЗО 6 кл |
7 |
Корекційна робота за запитом |
За запитом |
УНВП |
8 |
Корекція педагогічної діяльності (афірмації, психологічні вправи онлайн) |
Протягом року |
Вчителі |
|
|
|
|
4. Психологічна просвіта |
|||
1 |
Виступ на батьківських зборах: „Готовність школяра до навчання у школі” |
Лютий, Серпень |
Батьки майбутніх першокласників |
2 |
Тиждень психології |
Квітень |
ЗО, вчителі, батьки |
3 |
Психологічна просвіта за запитом |
За запитом |
УНВП |
«Круглий стіл», «Дискусії», «Заняття з елементами тренінгу» з батьками: |
|||
1 |
Перші кроки до школи |
Вересень |
1 кл |
2 |
Особливості поведінки підлітка |
Жовтень |
5 кл |
3 |
Психологічна готовність до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами» |
Жовтень - травень |
Батьки ЗО |
4 |
Особливості юнацького віку |
Листопад |
9 кл |
5 |
Сім’я – простір без насильства |
Грудень |
6 кл |
6 |
Агресивна дитина |
Січень |
3 кл |
7 |
Суїцид серед підлітків |
Лютий |
7, 8 кл |
8 |
Батьківське ставлення до дитини |
Березень, квітень, травень |
1 -11 кл |
9 |
Агресивна поведінка підлітків |
Квітень |
6-9 кл |
«Круглий стіл», «Дискусії», «Заняття з елементами тренінгу» зі ЗО: |
|||
1 |
Людина як особистість |
Вересень |
9 клас |
2 |
Розвиток пам’яті |
Жовтень |
2, 3 клас |
3 |
Характер та особистість |
Листопад |
8 клас |
4 |
Репродуктивне здоров’я «Щоденник ненародженої дитини» |
Листопад |
10 кл |
5 |
Профілактика ВІЛ/СНІДУ, та негативних звичок у підлітків |
Грудень |
8-11 кл |
6 |
Протидія торгівлі людьми |
Грудень |
9-11 кл |
7 |
Особливості міжособистісних стосунків у підлітків |
Січень |
7, 8 кл |
8 |
Особливості професійного вибору |
Лютий-березень |
9-11 кл |
9 |
Значення емоцій та почуттів у житті людини. |
Березень |
5 кл |
10 |
Спілкуваня, його види, особливості розвитку. |
Квітень |
4 кл |
11 |
Психічне здоров’я випусників під час ДПА та ЗНО |
Квітень |
9, 11 кл |
Виступи для педагогів на нарадах, педрадах, М/О |
|||
1 |
Психологічна готовність до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами та «групою ризику» |
Вересень |
|
2 |
Формування навичок ефективної взаємодії. |
Жовтень |
|
3 |
Засідання психолого-педагогічного консиліуму |
Жовтень |
|
4 |
Гіперактивні діти. |
Лютий |
|
5 |
Агресивні діти. |
Березень |
|
6 |
Аспекти роботи з девіантною поведінкою |
Квітень |
|
7 |
Справжній учитель: хто він. |
Травень |
|
|
|
|
|
5. Організаційно – методична робота |
|||
1 |
Складання, затвердження та погодження плану роботи на рік |
Вересень |
Практичний психолог |
2 |
Участь у флешмобі «Разом проти булінгу» |
Вересень |
УНВП |
3 |
Складання ІРП |
Вересень, січень |
Мультидисциплінарна команда |
4 |
Проведення акції «16 днів проти насилля» |
Листопад, грудень |
УНВП |
5 |
Акція «Міняю цигарку на цукерку» |
Лютий |
Практичний психолог |
6 |
Щоденне оформлення документації, оформлення звітньої документації |
Щоденно |
Практичний психолог |
7 |
Оформлення протоколів ПД |
Протягом року |
Практичний психолог |
8 |
Систематичне поповнення кабінету необхідними матеріалами |
Протягом року |
Практичний психолог |
9 |
Складання та поповнення банку даних психодіагностичних методик |
Протягом року |
Практичний психолог |
10 |
Участь у семінарах, конференціях, вебінарах |
Протягом року |
Практичний психолог |
11 |
Самоосвіта |
Протягом року |
Практичний психолог |
12 |
Складання банку даних психологічного інструментарію |
Протягом року |
Практичний психолог |
13 |
Підготовка до проведення ПП, занять з елементами тренінгу |
Протягом року |
Практичний психолог |
14 |
Проведення тижня психології |
Квітень |
Практичний психолог |
15 |
Акція «Синя стрічка» |
Квітень |
УНВП |
|
|
|
|
6. Зв’язки з громадськістю |
|||
1 |
Співпраця з уповноваженим комісії у справах дітей |
За потребою |
Практичний психолог, уповноважений у справах дітей |
2 |
Співпраця з ХОЦПМПК |
За потребою |
Практичний психолог завідувач ПМПК |
3 |
Співпраця з Шепетівським районним інклюзивно-ресурсним центром |
Постійно |
Практичний психолог |
4 |
Співпраця з Сектором ювенальної превенції Шепетівського відділу поліції |
Постійно |
Практичний психолог |
|
|
|
|
|
|
|
|