План корекційних занять "Корекція розвитку" для дитини з порушенням опорно - рухового апарату

Про матеріал
План корекційних занять "Корекція розвитку" для дитини з порушенням опорно - рухового апарату, 5 клас
Перегляд файлу

Корекція розвитку

№ п\п

Дата

Тема

Примітка

 

 

Організація навчальної діяльності

 

1

 

Виконання вправ і завдань для розвитку здібностей до запам’ятовування навчальної інструкції.

 

2

 

Складання інструкції для самостійної роботи з текстом.

 

3

 

Вправи для розвитку стійкості уваги.

 

4

 

Вправи для розвитку уміння переключати увагу з одного виду діяльності на інший.

 

5

 

Тренінги з організації робочого місця.

 

6

 

Створення пам’яток-алгоритмів для покращення  навчальної діяльнсті («Як готувати домашнє завдання?»).

 

7

 

Створення пам’яток-алгоритмів для покращення  навчальної діяльнсті  («Як розв’язувати задачу?»).

 

8

 

Створення пам’яток-алгоритмів для покращення  навчальної діяльнсті  («Як вивчити вірш?»).

 

 

 

Робота з джерелами інформації

 

9

 

Вправи на вдосконалення техніки читання.

 

10

 

Комплекс вправ для розвитку навичок читання вголос.

 

11

 

Самостійна робота із навчальною книгою.

 

12

 

Перегляд  та обговорення навчальних  телепередач.

 

13

 

Складання розповіді про улюблену телепередачу за планом.

 

14

 

Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей.

 

15

 

Робота з сучасними творами для дітей.

 

16

 

Робота з текстом. Складання плану до тексту.

 

17

 

Переказ почутого або прочитаного тексту за планом.

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

18

 

Вправи на збагачення словникового запасу учня.

 

19

 

Робота з деформованим текстом. Складання тексту за серією малюнків.

 

20

 

Складання тексту-опису за малюнком та опорними словами.

 

21

 

 Розвиток навичок грамотного письма. Письмо під диктовку.

 

 

 

Розвиток когнітивних процесів

 

22

 

Вправи на розвиток різних видів  пам’яті.

 

23

 

Вправи  на розвиток різних видів пам’яті.

 

24

 

Корекція і вдосконалення прийомів  мислення.

 

25

 

Вправи для розвитку мислення.

 

26

 

Вправи на встановлення логічної послідовності подій. 

 

27

 

Формування умінь міркувати і доводити свою думку.

 

 

28

 

Вправи для розвитку уваги.

 

29

 

Розвиток уяви. Тренувальні вправи.

 

30

 

Складання діалогів ( за малюнком, на задану тему). Підсумковий урок за І семестр.

 

31

 

Розвиток уваги та асоціативної пам’яті.

 

32

 

Розвиток розумових операцій аналізу та синтезу, встановлення закономірностей, просторових уявлень. 

 

33

 

Розвиток зв’язного послідовного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків.

 

34

 

Вправи для розвитку зорової та слухової пам’яті.

 

35

 

Розвиток довільної уваги.  Формування навички поєднання речей за спільними ознками.

 

36

 

Формування понятійного мислення. Тренування зорової та слухової пам’яті.

 

37

 

Розвиток мислення. Робота над збільшенням обсягів уваги.

 

38

 

Розвиток зорової пам’яті, уваги та формування навичок поєднання речей за спільними ознаками.

 

39

 

Розвиток уваги та уяви.

 

40

 

Збільшення об’єму уваги, розвиток асоціативного мислення.

 

41

 

Розвиток уяви та короткочасної пам’яті.

 

42

 

Розвиток навиків зосередження, мислення та уяви.

 

43

 

Розвиток мислення, пам’яті та уваги.

 

44

 

Активізація рухової пам'яті дитини, розвиток мислення.

 

45

 

Розвиток мислення, пам’яті уваги.

 

46

 

Розвиток пам’яті, творчого мислення,  формування навичок розрізнення та поєднання речей за спільними та відмінними ознаками, вміння мислити цілими поняттями.

 

47

 

Розвиток мислення, робота над збільшенням об’єму уваги.

 

48

 

Розвиток уяви, мислення та пам’яті.

 

49

 

Розвиток мислення, зорової та короткочасної пам’яті.

 

50

 

Розвиток понятійного та творчого мислення розвиток уяви.

 

51

 

Розвиток уваги та асоціативної пам’яті.

 

52

 

Розвиток уяви, пам’яті, мислення. Формування навички миттєво або швидко підбирати слова.

 

53

 

Розвиток навичок зосередження , мислення та уяви.

 

54

 

Розвиток здатності до класифікації та абстрагування.

 

55

 

Розвиток концентрації та вибірковості уваги.

 

56

 

Розвиток вербально-логічного мислення.

 

 

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

 

57

 

Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.).

 

58

 

Позитивні емоції в житті людини. Вправи для формування позитивного світогляду.

 

59

 

Формування вмінь контролювати свої емоції.

 

60

 

Розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого.

 

61

 

Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження.

 

62

 

Розвиток вмінь контролювати свої емоції, стримувати та правильно виражати їх.

 

63

 

Вправи на м’язову релаксацію.

 

 

 

Розвиток  контрольно-оцінювальних вмінь

 

64

 

Робота з відеоматеріалом. Перегляд дитячого фільму. Переказ його змісту та бесіда на основі побаченого.

 

65

 

Робота з відеоматеріалом. Оцінка переглянутій телепередачі.

 

66

 

Вправи на  розвиток навичок контролю та самоконтролю.

 

67

 

Вправи на розвиток техніки порівняння.

 

68

 

Вправи на розвиток техніки порівняння. Підсумковий урок за ІІ семестр.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
18 вересня 2020
Переглядів
1679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку