Корекція розвитку
№ п\п |
Дата |
Тема |
Примітка |
|
|
Організація навчальної діяльності |
|
1 |
|
Виконання вправ і завдань для розвитку здібностей до запам’ятовування навчальної інструкції. |
|
2 |
|
Складання інструкції для самостійної роботи з текстом. |
|
3 |
|
Вправи для розвитку стійкості уваги. |
|
4 |
|
Вправи для розвитку уміння переключати увагу з одного виду діяльності на інший. |
|
5 |
|
Тренінги з організації робочого місця. |
|
6 |
|
Створення пам’яток-алгоритмів для покращення навчальної діяльнсті («Як готувати домашнє завдання?»). |
|
7 |
|
Створення пам’яток-алгоритмів для покращення навчальної діяльнсті («Як розв’язувати задачу?»). |
|
8 |
|
Створення пам’яток-алгоритмів для покращення навчальної діяльнсті («Як вивчити вірш?»). |
|
|
|
Робота з джерелами інформації |
|
9 |
|
Вправи на вдосконалення техніки читання. |
|
10 |
|
Комплекс вправ для розвитку навичок читання вголос. |
|
11 |
|
Самостійна робота із навчальною книгою. |
|
12 |
|
Перегляд та обговорення навчальних телепередач. |
|
13 |
|
Складання розповіді про улюблену телепередачу за планом. |
|
14 |
|
Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей. |
|
15 |
|
Робота з сучасними творами для дітей. |
|
16 |
|
Робота з текстом. Складання плану до тексту. |
|
17 |
|
Переказ почутого або прочитаного тексту за планом. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
18 |
|
Вправи на збагачення словникового запасу учня. |
|
19 |
|
Робота з деформованим текстом. Складання тексту за серією малюнків. |
|
20 |
|
Складання тексту-опису за малюнком та опорними словами. |
|
21 |
|
Розвиток навичок грамотного письма. Письмо під диктовку. |
|
|
|
Розвиток когнітивних процесів |
|
22 |
|
Вправи на розвиток різних видів пам’яті. |
|
23 |
|
Вправи на розвиток різних видів пам’яті. |
|
24 |
|
Корекція і вдосконалення прийомів мислення. |
|
25 |
|
Вправи для розвитку мислення. |
|
26 |
|
Вправи на встановлення логічної послідовності подій. |
|
27 |
|
Формування умінь міркувати і доводити свою думку.
|
|
28 |
|
Вправи для розвитку уваги. |
|
29 |
|
Розвиток уяви. Тренувальні вправи. |
|
30 |
|
Складання діалогів ( за малюнком, на задану тему). Підсумковий урок за І семестр. |
|
31 |
|
Розвиток уваги та асоціативної пам’яті. |
|
32 |
|
Розвиток розумових операцій аналізу та синтезу, встановлення закономірностей, просторових уявлень. |
|
33 |
|
Розвиток зв’язного послідовного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. |
|
34 |
|
Вправи для розвитку зорової та слухової пам’яті. |
|
35 |
|
Розвиток довільної уваги. Формування навички поєднання речей за спільними ознками. |
|
36 |
|
Формування понятійного мислення. Тренування зорової та слухової пам’яті. |
|
37 |
|
Розвиток мислення. Робота над збільшенням обсягів уваги. |
|
38 |
|
Розвиток зорової пам’яті, уваги та формування навичок поєднання речей за спільними ознаками. |
|
39 |
|
Розвиток уваги та уяви. |
|
40 |
|
Збільшення об’єму уваги, розвиток асоціативного мислення. |
|
41 |
|
Розвиток уяви та короткочасної пам’яті. |
|
42 |
|
Розвиток навиків зосередження, мислення та уяви. |
|
43 |
|
Розвиток мислення, пам’яті та уваги. |
|
44 |
|
Активізація рухової пам'яті дитини, розвиток мислення. |
|
45 |
|
Розвиток мислення, пам’яті уваги. |
|
46 |
|
Розвиток пам’яті, творчого мислення, формування навичок розрізнення та поєднання речей за спільними та відмінними ознаками, вміння мислити цілими поняттями. |
|
47 |
|
Розвиток мислення, робота над збільшенням об’єму уваги. |
|
48 |
|
Розвиток уяви, мислення та пам’яті. |
|
49 |
|
Розвиток мислення, зорової та короткочасної пам’яті. |
|
50 |
|
Розвиток понятійного та творчого мислення розвиток уяви. |
|
51 |
|
Розвиток уваги та асоціативної пам’яті. |
|
52 |
|
Розвиток уяви, пам’яті, мислення. Формування навички миттєво або швидко підбирати слова. |
|
53 |
|
Розвиток навичок зосередження , мислення та уяви. |
|
54 |
|
Розвиток здатності до класифікації та абстрагування. |
|
55 |
|
Розвиток концентрації та вибірковості уваги. |
|
56 |
|
Розвиток вербально-логічного мислення. |
|
|
|
Розвиток емоційно-вольової сфери |
|
57 |
|
Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.). |
|
58 |
|
Позитивні емоції в житті людини. Вправи для формування позитивного світогляду. |
|
59 |
|
Формування вмінь контролювати свої емоції. |
|
60 |
|
Розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого. |
|
61 |
|
Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження. |
|
62 |
|
Розвиток вмінь контролювати свої емоції, стримувати та правильно виражати їх. |
|
63 |
|
Вправи на м’язову релаксацію. |
|
|
|
Розвиток контрольно-оцінювальних вмінь |
|
64 |
|
Робота з відеоматеріалом. Перегляд дитячого фільму. Переказ його змісту та бесіда на основі побаченого. |
|
65 |
|
Робота з відеоматеріалом. Оцінка переглянутій телепередачі. |
|
66 |
|
Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю. |
|
67 |
|
Вправи на розвиток техніки порівняння. |
|
68 |
|
Вправи на розвиток техніки порівняння. Підсумковий урок за ІІ семестр.
|
|