ЗАТВЕРДЖУЮ ПОГОДЖУЮ
Директор Методист МК відділу освіти
НВК ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей Добропільської міської ради
м. Добропілля
_________ О.В.Кужель _________О.В.Гринцова
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
практичного психолога
Козюбенко Лілії Валентинівни
на 2019 – 2020 навчальний рік
Вступ
До складу психологічної служби НВК ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцею входить один практичний психолог, який має освіту «Дошкільна освіта» кваліфікація магістр дошкільної освіти, викладач педагогіки та психології. Закінчила Донбаський державний педагогічний університет. З тижневим навантаженням 30годин 0,75 ставки. Психологічний супровід учасників освітнього процесу здійснюється у 11 класах.
У своїй роботі керуюсь такими нормативними документами: (Додаток 1)
І. Аналітична частина
Практичний психолог в закладі освіти працює з 25 березня 2019 року. За час роботи психологічна служба НВК була зорієнтована на здійснення психолого – педагогічної підтримки всіх учасників освітньо-виховного процесу згідно Річного плану роботи на 2019 н.р. та з урахуванням рекомендацій ДНМЦ ПС, методичним кабінетом відділу освіти Добропільської міської ради.
Психологічний супровід освітнього процесу проводився за різними напрямками: психодігностична робота за планом та з дослідженням проблемних питань, корекційно – розвиваюча робота, робота з девіантною поведінкою, профорієнтація старшокласників, профілактична робота, психологічна просвіта вчителів, батьків, учнів. Психологічна робота у школі спрямована на збереженням і зміцнення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей учнів, на створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу. На протязі квітня та травня проводилися заняття з учнями на знайомство, та встановлення контакту між учнями та практичним психологом. Проведене психологічне дослідження по виявленню труднощів з вибором майбутньої професії старшокласників. Враховуючи результати досліджень, були проведені відповідні психолого – педагогічні заходи: тренінгові заняття; індивідуальна корекційно – відновлювальна робота . Здійснювався психологічний супровід за учнями які опинилися у СЖО. Для учнів 9–х класів проведена діагностика професійної спрямованості і відповідна профорієнтаційна робота: довірчі бесіди зі школярами за результатами тестування, тренінгові заняття.
Діагностична робота проводилась також з формування здорового способу життя, виявлення залежностей; готовності учнів до саморозвитку та виявлення розуміння різних соціальних аспектів.
Протягом року були надані консультації ( учням, педагогам, батькам) як індивідуальні так і групові: «Професійне самовизначення учнів», «Складні стосунки з дитиною». «Зниження рівня навчальних досягнень», «Безконфліктне спілкування», «Особливості вікових змін та як на них реагувати». «Як стати успішною», « Як не помилитися при виборі майбутньої професії», « Найкращі друзі – це хто», « Зупинимо Булінг», «Гендерна рівність» , «Ми проти торгівлі людьми», «Допомога кожному», « Життя прекрасне», « Полюбити життя».
Протягом навчального року просвітницька робота здійснювала свою роботу через куточок психолога «ПСИХОЛОГ і Я» та охопила наступні теми: «Спілкування з однолітками», «Стоп Булінг» « Я обираю світ без Булінгу», «Життя прекрасне» «Права та обов’язки учнів» «П'ять заповідей успішної людини», «Безпечна поведінка в Інтернеті», «Як готувати домашні завдання», «Поради випускникам», «ЗНО! Напередодні до іспиту», «Толерантне спілкування», «Я за здоровий спосіб життя!».
Протягом року написала та отримала подяку за активне поширення власного педагогічного досвіду серед спільноти освітян України, отримала грамоту за участь у формуванні освітнього простору бібліотеки авторських розробок для вчителів « На Урок».
ІІ. Цілепокладаюча частина
Мета: створення соціально-психологічних умов для оптимізації спілкування учнів з однолітками та дорослими, формування первинних навичок самоаналізу, розвитку вмінь до цілеспрямованості і володіння собою, формування в учнів почуття власної гідності та впевненості в собі.
Для її здійснення психологічна служба закладу ставить перед собою такі задачі:
1. Збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
2. Психологічний супровід процесу адаптації першокласників до шкільного життя, п’ятикласників до навчання в старшій школі;
3. Сприяти забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
4. Організувати психологічну та соціально-педагогічну допомогу постраждалим внутрішньо переміщеним здобувачам освіти, їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і здобуття освіти, дітям і сім’ям учасників АТО;
5. Активізувати захист прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству);
6. Здійснювати профілактику суїцидальної поведінки, забезпечувати інформацією стенди «Життя без насильства»;
7. Забезпечити доступ учасників освітнього процесу до інформаційно- консультативної підтримки шляхом поширення інформації про роботу Національної гарячої лінії;
8. Підвищити психологічну компетентність всіх учасників освітнього процесу з питань гендерної культури та гендерної рівності в системі освіти шляхом проведення просвітницьких і профілактичних заходів;
9. Посилювати профілактичну роботу щодо протидії торгівлі людьми;
налагоджувати співпрацю з громадськими організаціями.
Тема роботи практичного психолога: «Формування в учнів особистості шляхом самопізнання, самовизначення і самовдосконалення»
Тема роботи навчального закладу: «Створення в НВК – ліцеї дієвої та ефективної системи виховання щодо формування і дітей активної життєвої позиції, формування особистісних рис громадянина своєї країни, виховання конкурентоспроможної особистості, здатної успішно само реалізовуватися в соціумі як громадянин, професіонал, носій української національної культури».
ІІІ. Змістова частина
№ з\п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Цільова група /аудиторія |
Термін проведення |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
Вересень |
||||||
1. |
Організаційно-методична функція |
|
|
|
|
|
1.1 |
Складання річного плану роботи |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу |
До 25.09.2019 |
ПП |
|
1.2 |
Оформлення робочого кабінету |
Друкована робота |
|
02.09.2019 |
ПП |
|
1.3 |
Підписання згод на роботу практичного психолога |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу |
До 30.09.2019 |
ПП |
|
1.4 |
Ведення карт психолого-педагогічного супроводу |
Друкована робота |
Здобувачі освіти |
Протягом місяця |
ПП |
|
1.5 |
Підготовка до просвіти: -« Психологічна готовність дитини до школи Особливості психологічного розвитку молодшого шкільного віку»; -« Адаптація учнів до нових умов навчання»; -« Перший раз у п'ятий клас»; -« Особливості переходу до старшої школи»; -« Вплив сімейного виховання на формуванням взаємовідносин дитини в колективі» -« Психолого-педагогічний супровід атестаційного процесу як шляху до саморозвитку педагога» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.6 |
Підготовка до профілактики: -« Профілактика та виявлення суїцидальних тенденцій неповнолітніх «Жити – це здорово» ; -« Профілактична робота з учнями ВПО « Спілкування між однолітками» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.7 |
Підготовка до діагностики: -«Мотиви навчання» ( За М.Гінзбургом) -«Тривожність» ( за Теммл, Дорка, Амен) -«Дослідження мікроклімату в класному колективі, системи взаємовідносин в класному колективі соціометричного статусу учнів (мет. Дж. Моррено)» -«Мій клас» Туріщева Л.В -«Адаптація дитини до школи («Робота психолога з молодшими школярами:метод.посіб./С.Л.Коробко, О.І.Коробко -3тє вид.-К.:Літера ЛТД, 2014.-416С.) -«Методика діагностики рівня шкільної тривожності» (Філіпс) |
Розробка заходів Друкована робота |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.8 |
Підготовка до консультування: -« Період адаптації» -« Режим дня» -« Перший раз у перший клас» -« Толерантність до себе» -« Життя – це здорово» -« Умій цінити кожний момент» -« Вихід завжди – є!» -« Вікові особливості, переходу учнів до середньої ланки навчання» |
Розробка заходів Друкована робота |
Учасники освітнього процесу |
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.9 |
Підготовка до корекції: -« Перший раз у перший клас»Л.В.Туріщева -« П’ятий клас: від адаптації до успіху» Суржавська Н.Б -« Корекційна робота з молодшими школярами з соціальної адаптації до шкільного навчання Л.В.Туріщева. Рекомендовано вченою радою Харківським університетом Н.В.Каразіна від 27.01.2012 року протокол №7»
|
Розробка заходів Друкована робота Друк наочного матеріалу. |
Учасники освітнього процесу |
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.10 |
Узагальнення інформаційно-аналітичних матеріалів: -Інформація щодо стану профілактики суїцидальної поведінки; |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 05.09.2019 |
ПП |
|
- Інформація щодо виконання «Регіональної програми підтримки та інтеграції внутрішньо переміщених осіб в Донецькій області на 2019-2020 роки» |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 11.09.2019 |
ПП |
|
|
- Інформація про діяльність сайтів (блогів) психологічної спрямованості в закладах освіти |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 16.09.2019 |
ПП |
|
|
1.11 |
Відвідування ШПМ |
|
Учасники освітнього процесу |
11.09.2019 |
|
|
2. |
Просвіта |
|
|
|
|
|
2.1
|
Виступи на батьківських зборах «Психологічна готовність дитини до школи Особливості психологічного розвитку молодшого шкільного віку» |
Батьківські збори з елементами тренінгу |
Батьки учнів 5 кл |
11.09.2019 |
ПП |
|
«Адаптація учнів до нових умов навчання» |
Батьківські збори |
Батьки учнів 5 кл |
12.09.2019 |
ПП |
|
|
«Перший раз у п'ятий клас» |
Батьківські збори |
Батьки учнів 5 кл |
12.09.2019 |
ПП |
|
|
«Особливості переходу до старшої школи». |
Батьківські збори |
Батьки учнів 5 кл |
13.09.2019 |
ПП |
|
|
«Вплив сімейного виховання на формуванням взаємовідносин дитини в колективі» |
Батьківські збори |
Батьки учнів 7 кл |
13.09.2019 |
ПП |
|
|
2.2 |
Виступ на педраді «Психолого-педагогічний супровід атестаційного процесу як шляху до саморозвитку педагога» |
Педрада |
Педагоги |
27.09.2019 |
ПП |
|
3. |
Профілактика |
|
|
|
|
|
3.1 |
Профілактика та виявлення суїцидальних тенденцій неповнолітніх : «Жити – це здорово» Л.В.Козюбенко |
Групове Заняття з елементами тренінгу |
Учні СЖО |
12.09.2019 |
ПП |
|
|
Профілактична робота з учнями ВПО « Спілкування між однолітками» О.Л.Співак |
Групове Заняття з елементами тренінгу |
Учні ВПО |
13.09.2019 |
ПП |
|
4. |
Діагностика |
|
|
|
|
|
4.1
|
Вивчення адаптації учнів 1-го класу: |
|
|
|
ПП |
|
«Мотиви навчання» ( За М.Гінзбургом) |
Групове Тест |
1-2кл |
09.09.2019 |
ПП |
|
|
«Тривожність» ( за Теммл, Дорка, Амен) |
Групове Тест |
1-2кл |
10.09.2019 |
ПП |
|
|
Дослідження мікроклімату в класному колективі, системи взаємовідносин в класному колективі соціометричного статусу учнів (мет. Дж. Моррено) |
Групове опитувальник |
1-2кл |
11.09.2019 |
ПП |
|
|
4.2 |
Анкета для батьків учнів 1-го класу: |
|
|
|
|
|
Адаптація дитини до школи («Робота психолога з молодшими школярами:метод.посіб./С.Л.Коробко, О.І.Коробко -3тє вид.-К.:Літера ЛТД, 2014.-416С.) |
Індивідуальна Анкета |
Батьки учнів 1 класів |
10.09.2019 |
ПП |
|
|
4.3
|
Вивчення адаптації учнів 5- х класів |
|
|
|
|
|
«Мій клас» Туріщева Л.В |
Індивідуальна Анкета
|
5 кл |
16.09.2019 |
ПП |
|
|
Методика діагностики рівня шкільної тривожності (Філіпс) |
Групова Тест |
5 кл |
18.09.2019 |
ПП |
|
|
5. |
Консультування |
|
|
|
|
|
5.1 |
«Період адаптації» |
Індивідуальна консультація |
Батьки учнів 1 класів
|
04.09.2019
|
ПП
|
|
«Режим дня» |
Година психолога |
Батьки учнів 2 класів |
05.09.2019 |
ПП |
|
|
« Перший раз у перший клас» |
Лекторій |
Батьки учнів 1 класів |
06.09.2019 |
ПП |
|
|
« Вікові особливості, переходу учнів до середньої ланки навчання» |
Круглий стіл |
Педагоги |
І тиждень |
ПП |
|
|
5.2 |
«Життя – це здорово» |
Індивідуальна консультація |
9-11 кл |
ІІ тиждень |
ПП |
|
«Умій цінити кожний момент» |
Індивідуальна консультація |
8-10кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
|
«Вихід завжди – є!» |
Круглий стіл |
7-11кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
|
«Толерантність до себе» |
Індивідуальна консультація |
5-8кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
|
6. |
Корекція |
|
|
|
|
|
6.1
|
Корекційна робота з молодшими школярами з соціальної адаптації до шкільного навчання Л.В.Туріщева. Рекомендовано вченою радою Харківським університетом Н.В.Каразіна від 27.01.2012 року протокол №7 |
Групова Заняття з елементами тренінгу |
1-клас |
24.09.2019 |
ПП |
|
«П’ятий клас: від адаптації до успіху» Суржавська Н.Б |
Групова Заняття з елементами тренінгу |
5кл |
27.09.2019 |
ПП |
|
|
6.3 |
«Перший раз у перший клас»Л.В.Туріщева |
Індивідуальна Анкета |
Батьки учнів 1 класів |
30.09.2019 |
ПП |
|
7. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
7.1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Зв’язки з громадськістю та органами місцевого самоврядування |
|
|
|
|
|
8.1 |
Співпраця з ІРЦ
|
Надання характеристик на вихованців |
Адміністрація ІРЦ |
За потребою |
ПП |
|
Участь в роботі ради профілактики з комісією у справах неповнолітніх, наркологічним кабінетом, кримінальною поліцією, військоматом. |
|
Батьки та діти, які потребують особливої уваги, члени ради профілактики
|
Один раз на місяць |
ПП |
|
|
Жовтень |
||||||
1. |
Організаційно-методична функція |
|
|
|
|
|
1.1
|
Оновлення стенду "Психолог і Я" |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
І –тиждень |
ПП |
|
Обробка результатів обстеження дітей, оформлення документації |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу
|
V тижден ь |
ПП |
|
|
1.2 |
Підготовка до просвіти: - « Права та обов’язки дитини» - «Правопорушення учня»; -« Психологічне здоров’я» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу
|
І тиждень |
ПП |
|
1.3 |
Підготовка до профілактичної роботи: -« Правопорушення карається Законом»; - «Міфи про беззаконня»; - «Ти і Закон»; - «Стоп правопорушнику»; - «Правопорушення»; - «Чому дитина порушує Закон?» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу
|
І тиждень |
ПП |
|
1.4 |
Підготовка до діагностики : ---«Соціометрія» ав.О.В.Киричук, В.О.Киричук; - « Ціннісні орієнтації особистості в системі взаємостосунків учнів в класі» ав. В.О.Киричук. - «Шкала тривожності» Філіпса - «Готовність дитини до саморозвитку» О.Л.Співак |
Розробка плану заняття. Друк роздавального матеріалу, наочностей |
Учасники освітнього процесу
|
І тиждень |
ПП |
|
1.5 |
Підготовка до консультування: -« Ознаки дезадаптації»; - «Адаптація успішна коли?»; - «Вікові особливості учня»; - «Психологічні особливості учня» |
Інтелектуальний труд |
Учасники освітнього процесу
|
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.6
|
Підготовка до корекції: Корекційно - розвивальні заняття за програмою з розвитку пізнавальних процесів молодших школярів, які мають труднощі в навчанні Е.Г.Адамчук; -« Збереження та зміцнення психологічного здоров’я» В.В Бевзенко . |
Розробка плану заходу
|
Учасники освітнього процесу
|
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.7
|
Узагальнення інформаційно-аналітичних матеріалів: -Дозволи батьків ( інформація про згоди, відмови) |
Друкована робота Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу
|
До 04.10.2019 |
ПП |
|
- Інформація шодо профілактики правопорушень; |
Друкована робота Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу
|
До 04.10.2019 |
ПП |
|
|
- Адаптація 5 класів; |
Друкована робота Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу
|
До 24.10.2019 |
ПП |
|
|
- Інформація про проходження атестації фахівцями психологічної служби у поточному році ( на всіх рівнях атестаційної комісій); |
Друкована робота Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу
|
До 28.10.2019 |
ПП |
|
|
- Графік відкритих заходів психологічної служби, який проходить атестацію у 2019-2020 навчальному році; |
Друкована робота Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу
|
До 28.10.2019 |
ПП |
|
|
- Інформація про стан передплати фахових видань.
|
Друкована робота Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу
|
До 30.10.2019 |
ПП |
|
|
1.8 |
Відвідування ШМП |
|
Учасники освітнього процесу |
30.10.2019 |
|
|
2. |
Просвіта |
|
|
|
|
|
2.1
|
Виступи на батьківських зборах: |
|
|
|
|
|
« Права та обов’язки дитини» |
Буклет – пам’ятка |
Батьки 1класів |
07.10.2019 |
ПП |
|
|
«Правопорушення учня»; |
Буклет – пам’ятка |
Батьки 4 класів |
08.10.2019 |
ПП |
|
|
2.2 |
Виступ на педраді: |
|
|
|
|
|
«Психологічне здоров’я» |
Педрада |
Педагоги |
09.10.2019 |
ПП |
|
|
3. |
Профілактика |
|
|
|
ПП |
|
3.1 |
«Правопорушення карається Законом» |
Буклет- пам’ятка |
9-11 кл |
10.10.2019 |
ПП |
|
«Міфи про беззаконня» |
Презентація |
5-8кл |
11.10.2019 |
ПП |
|
|
3.2 |
«Ти і Закон» |
Інформаційний стенд |
9-11 кл |
15.10.2019 |
ПП |
|
«Стоп правопорушнику» |
Інформаційний стенд |
5-8кл |
15.10.2019 |
ПП |
|
|
3.3 |
Пам’ятка батькам : «Правопорушення» |
Буклет – пам’ятка |
Батьки учнів СЖО 5-9кл |
16.10.2019 |
ПП |
|
«Чому у дитина порушує закон?» |
Буклет – пам’ятка |
Батьки учнів СЖО 7-8 кл |
16.10.2019 |
ПП |
|
|
4. |
Діагностика |
|
|
|
|
|
4.1 |
«Соціометрія» В.О.Киричук |
Групове Анкета |
8 кл |
17.10.2019 |
ПП |
|
« Ціннісні орієнтації особистості в системі взаємостосунків учнів в класі» ав. В.О.Киричук. |
Групове Анкета |
7 кл |
18.10.2019 |
ПП |
|
|
4.2
|
«Шкала тривожності» Філіпса |
Групове Тест |
6 кл |
21.10.2019 |
ПП |
|
Готовність дитини до саморозвитку О.Л.Співак |
Групове Тест |
5 к |
22.10.2019 |
ПП |
|
|
5. |
Консультування |
|
|
|
|
|
5.1
|
«Ознаки дезадаптації» |
Індивідуальна консультація |
Батьки, педагоги |
За потребою |
ПП |
|
|
«Адаптація успішна коли?» |
Індивідуальна консультація |
Батьки |
За потребою |
ПП |
|
« Вікові особливості учнів» |
Групова консультація |
Батьки учнів 5 класу |
23.10.2019 |
ПП |
|
|
Психологічні особливості учнів. |
Групова консультація |
Педагоги |
24.10.2019 |
ПП |
|
|
5.2
|
«Права та обов’язки» |
Година психолога |
5-11кл |
25.10.2019 |
ПП |
|
«Стоп Правопорушенню» |
Година психолога |
2- 11 кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
|
«Стрес, види стресів» |
Година психолога |
7-9 кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
|
6. |
Корекція |
|
|
|
|
|
6.1 |
Корекційно - розвивальні заняття за програмою з розвитку пізнавальних процесів молодших школярів, які мають труднощі в навчанні Е.Г.Адамчук; |
Групові заняття |
Учні 1-4 класу |
28.10.2019 |
ПП |
|
6.2 |
«Збереження та зміцнення психологічного здоров’я» В.В.Бевзенко |
Групове Заняття з елементами тренінгу |
Учні 5 класу |
29.10.2019 |
ПП |
|
7. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
7.1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Зв’язки з громадськістю та органами місцевого самоврядування |
|
|
|
|
|
8.1 |
Участь в роботі ради профілактики з комісією у справах неповнолітніх, наркологічним кабінетом, кримінальною поліцією, військоматом. |
|
Батьки та діти, які потребують особливої уваги, члени ради профілактики
|
Один раз на місяць |
ПП |
|
9. |
Інше |
|
|
|
|
|
Листопад |
||||||
1. |
Організаційно-методична функція |
|
|
|
|
|
1.1
|
Оновлення стенду « Психолог і Я» |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
І тиждень |
ПП |
|
Підготовка до просвіти: -« Насильство в родині» ; -« Безпритульність та бездоглядність»; -« Виховання без насильства»; - «Адаптаційний період». |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу
|
І тиждень |
ПП |
|
|
1.2 |
Підготовка до профілактичної роботи: -« Насильство в родині»; -« Вчимося поважати один одного»; -«З толерантністю в серці»; - «Насильство у родині» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу
|
І тиждень |
ПП |
|
1.3 |
Підготовка до діагностики: -« Акцентуації характеру серед учнів» Шмішека; - «Агресивність серед учнів» Басса і Даркі; -« Визначення міжособистісних стосунків школяра» (за Рене Жилем); -« Сімейні відносин» М.С.Лісова |
Розробка заходів Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.4 |
Підготовка до консультації: -« Насильство, його види»; -« Гендерна рівність»; -« Повага один до одного»; -«Безпритульність»; -« Як розпізнати дитину,яка страждає від домашнього насилля»; -« Виховуємо поважних дітей» |
Розробка заходів Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.5 |
Підготовка до корекції : -«Різний я та світ навколо мене» (за розвивально-корекційною програмою) «Психолог» №3(483), 2012 -«Як ми бачимо один одного або Я і Ти» Швець А.А. Програма корекційних занять з тривожними дітьми та дітьми надмірно вразливими. |
Розробка заходів
|
Учасники освітнього процесу
|
ІІІ тиждень |
ПП |
|
1.6 |
Відвідування ШПМ
|
|
Учасники освітнього процесу
|
13.11.2019 |
ПП |
|
1.7
|
Узагальнення інформаційно-аналітичних матеріалів: -Інформація про дітей СЖО; |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
До 04.11.2019 |
ПП |
|
Адаптація 1 –х класів ( І етап); |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
До 01.11.2019 |
ПП |
|
|
Інформація щодо роботи з подолання дитячої безпритульності і бездоглядності; |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
До 05.11.2019 |
ПП |
|
|
Інформація щодо запобігання та протидії домашньому насильству;
|
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
До 11.11.2019 |
ПП |
|
|
Інформація щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, виховання гендерної культури та гендерної рівності і системі освіти; |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
До 14.11.2019 |
ПП |
|
|
Інформація щодо впровадження інформаційно-освітньої протиалкогольної програми «Сімейна розмова» |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу
|
До 15.11.2019 |
ПП |
|
|
2. |
Просвіта |
|
|
|
|
|
2.1 |
« Насильство в родині» |
Інформаційний стенд |
Педагоги |
06.11.2019 |
ПП |
|
«Безпритульність та бездоглядність» |
Інформаційній стенд |
Педагоги |
07.11.2019 |
ПП |
|
|
«Адаптаційний період» |
Інформаційний стенд
|
Педагоги |
08.11.2019 |
ПП |
|
|
2.2 |
«Виховання без насильства» |
Інформаційний стенд |
Батьки учнів 6 кл |
08.11.2019 |
ПП |
|
3. |
Профілактика |
|
|
|
|
|
3.1
|
«Насильство в сім’ї » Р.П.Вознюк |
Групове Перегляд презентації |
8 кл |
04.11.2019 |
ПП |
|
«Вчимося поважати один одного» О.В.Теслюк |
Групове перегляд презентації |
9 кл |
05.11.2019 |
ПП |
|
|
« З толерантністю в серці» О.В.Теслюк |
Круглий стіл |
педагоги |
07.11.2019 |
ПП |
|
|
«Насильство у родині» О.О.Ярошенко |
Групове Перегляд презентації |
Батьки учнів 7-класів |
08.11.2019 |
ПП |
|
|
4. |
Діагностика |
|
|
|
|
|
4.1
|
« Акцентуаціїя характеру серед учнів» Шмішека |
Групове Опитувальник |
7-11 кл |
11.11.2019 |
ПП |
|
«Агресивність серед учнів» Басса і Даркі. |
Групове тест |
8 – 11 кл |
12.11.2019 |
ПП |
|
|
«Визначення міжособистісних стосунків школяра» (за Рене Жилем) |
Групове опитувальник |
9 кл |
13.11.2019 |
ПП |
|
|
4.2
|
«Сімейні відносини» М.С.Лісова |
Групове Анкета |
7 кл |
14.11.2019 |
ПП |
|
5. |
Консультування |
|
|
|
|
|
5.1
|
«Насильство, його види» |
Групове |
8-11кл |
15.11.2019 |
ПП |
|
«Гендерна рівність» |
Групове |
9кл |
18.11.2019 |
ПП |
|
|
«Повага один до одного» |
Групове
|
6 кл |
19.11.2019 |
ПП |
|
|
«Безпритульність» |
Групове |
4-7кл |
19.11.2019 20.11.2019 |
ПП |
|
|
5.2 |
«Як розпізнати дитину яка страждає від домашнього насилля» |
Групове
|
Педагоги |
20.11.2019 |
ПП |
|
«Виховуємо поважних дітей» |
Групове
|
Батьки учнів 6 класів |
21.11.2019 |
ПП |
|
|
6. |
Корекція |
|
|
|
|
|
6.1
|
«Різний я та світ навколо мене» (за розвивально-корекційною програмою) «Психолог» №3(483), 2012 |
Групове |
7-8кл |
25.11.2019 |
ПП |
|
6.2 |
«Як ми бачимо один одного або Я і Ти» Швець А.А. Програма корекційних занять з тривожними дітьми та дітьми надмірно вразливими. |
Групове Заняття |
2-11кл |
V тиждень
|
ПП |
|
7. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
7.1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Зв’язки з громадськістю та органами місцевого самоврядування |
|
|
|
|
|
8.1 |
Співпраця з поліцією щодо роз’яснення теми «Насилля в родині» ступінь покарання. |
Групова |
Батьки |
За потребою |
ПП |
|
Співпраця з військоматом |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу |
Протягом місяця |
ПП |
|
|
9. |
Інше |
|
|
|
|
|
Грудень |
||||||
1. |
Організаційно-методична функція |
|
|
|
|
|
1.1 |
Оновлення стенду “Психолог і Я” |
Друкована робота |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
Підготовка до просвіти: -« Робота із запобігання насильству в загальноосвітньому навчальному закладі»; -« Соціально - психологічний аспект впливу засобів масової інформації на підлітків» -« ВІЛ. Актуальність проблеми»; -« Торгівля людьми існує - це не міф»; -« Чума 21 століття» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
|
1.2
|
Підготовка до профілактичної роботи: -« Торгівля людьми найжахливіша форма злочинності»; -« Що ви знаєте про ВІЛ – інфекцію»; - «Ми за здоровий спосіб життя» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.3 |
Підготовка до діагностичної роботи: -« Здоровий спосіб життя»; -« Типи темпераменту»; -« Шкільна тривожність» ; -« Агресивність»; -« Інтереси і дозвілля учнів» |
Друкована робота Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
1.4 |
Підготовка до консультування: -« Щасливим бути легко»; -« Ми за здоровий спосіб життя» ; -«Я пильний, торгівля людьми існує» -« Життя – скарб!»; -« Як не втрати надію?»; -« Про ВІЛ,що ми знаємо?»; -« Торгівля людьми, будьте обережні» |
Друкована робота Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
1.5 |
Підготовка до корекції: -Учні, що потребують особливого підходу ( за програмою «Моральний розвиток підлітків» ж. «Психолог» № 29, 2008р; -«Життя у часі і поза ним» С.М.Забаровська -«Професійна орієнтація» «Хочу»+ «Можу»+ «Треба» = «Правильний вибір професії» |
Друкована робота Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
IV |
ПП |
|
1.6 |
Відвідування НМК
|
|
Учасники освітнього процесу |
04.12.2019 |
ПП |
|
1.7
|
Узагальнення інформаційно-аналітичних матеріалів: -Інформація щодо профілактики правопорушень за І півріччя; |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 07.12.2019 |
ПП |
|
-Інформація про організацію роботи щодо виконання плану заходів з протидії торгівлі людьми на період до 2020 року; |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 01.12.2019 |
ПП |
|
|
-Інформація щодо стану профілактики суїцидальної поведінки; |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 04.12.2019 |
ПП |
|
|
-Інформація про стан та проблеми надання психологічної допомоги суб’єктам освіти в умовах операції об’єднаних сил на сході країни. |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 06.12.2019 |
ПП |
|
|
-Інформація щодо впровадження шкільних служб порозуміння(ШСП) для профілактики і розв’язання конфліктів з використанням медіації в закладах освіти; |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 11.12.2019 |
ПП |
|
|
-Інформація щодо виконання «Регіональної програми підтримки та інтергарції внутрішньо переміщених осіб в Донецькій області на 2019-2020роки»; |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 16.12.2019 |
ПП |
|
|
-Інформація щодо розвитку інклюзивної освіти; |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 17.12.2019 |
ПП |
|
|
-Інформація щодо діагностичних мінімумів діяльності практичного психолога та соціального педагога. |
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
До 20.12.2019 |
ПП |
|
|
2. |
Просвіта |
|
|
|
|
|
2.1 |
«Робота із запобігання насильству в загальноосвітньому навчальному закладі» (Практичний психолог:школа» №10 / 2012) |
Педрада |
Педагоги |
05.12.2019 |
ПП |
|
2.2 |
«Соціально - психологічний аспект впливу засобів масової інформації на підлітків» («Заступник директора школи №06/2013). |
Групова Батьківські збори |
Батьки учнів -9 кл |
06.12.2019 |
ПП |
|
«ВІЛ. Актуальність проблеми» |
Групова Презентація |
Батьки учнів 10-11 кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
|
«Торгівля людьми існує - це не міф»
|
Групова Інформаційний стенд |
Батьки учнів 5-11 кл |
ІІ тиждень |
ПП |
|
|
2.3 |
«Чума 21 століття» |
Групова Відео - ролик |
Учні 9-11кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
3. |
Профілактика |
|
|
|
|
|
3.1 |
« Торгівля людьми найжахливіша форма злочинності» О.А.Сергєєва |
Групова Анкета
|
9-11 кл |
16.12.2019 |
ПП |
|
« Що ви знаєте про ВІЛ – інфекцію» О.В.Головньова |
Групова Анкета |
8-9кл |
17.12.2019 |
ПП |
|
|
«Ми за здоровий спосіб життя» О.В.Головньова |
Групова Анкета |
10-11кл |
18.12.2019 |
ПП |
|
|
4. |
Діагностика |
|
|
|
|
|
4.1 |
«Здоровий спосіб життя» О.В.Головньова |
Групова Анкета |
6-8кл |
23.12.2019 |
ПП |
|
Типи темпераменту за методикою Г. Айзенка |
Групова Тест |
5-9кл |
24.12.2019 |
ПП |
|
|
«Шкільна тривожность» Філіпс |
Групова Тест |
9-10кл |
25.12.2019 |
ПП |
|
|
«Агресивність» за Бассом і Даркі. |
Групова Тест |
8-11кл |
26.12.2019 |
ПП |
|
|
5. |
Консультування |
Групова консультація |
|
|
|
|
5.1
|
«Щасливим бути легко» |
Групове Поради психолога |
7кл |
23.12.2019 |
ПП |
|
« Ми за здоровий спосіб життя» |
Групова консультація |
8-9кл |
24.12.2019 |
ПП |
|
|
«Я пильний, торгівля людьми існує» |
Групова консультація |
4-9кл |
25.12.2019 |
ПП |
|
|
« Життя-скарб» |
Групова консультація |
6-11кл |
26.12.2019 |
ПП |
|
|
«Як не втратити надію?» |
Година психолога |
10-11кл |
27.12.2019 |
ПП |
|
|
5.2 |
«Про ВІЛ, що потрібно знати учням?» |
Година психолога |
Педагоги |
30.12.2019 |
ПП |
|
«Торгівля людьми, будьте обережні» |
Групова консультація |
Батьки учнів 6-7 кл |
30.12.2019 |
ПП |
|
|
6. |
Корекція |
|
|
|
|
|
6.1
|
Учні, що потребують особливого підходу ( за програмою «Моральний розвиток підлітків» ж. «Психолог» № 29, 2008р |
Індивідуальна заняття |
Учні які навчаються на індивідуальній формі навчання |
25.12.2019 |
ПП |
|
Ми майбутні п’ятикласники» (адаптаційні класні часи), А.В.Миляева, П.В.Румянцева «Шкільна тривожність. Діагностика. Корекція. Розвиток» |
Групове з елементами арт-терапії |
4кл |
26.12.2019 |
ПП |
|
|
«Протидій торгівлі людьми» Л.В.Козюбенко |
Групове заняття з елементами тренінгу |
9-11кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
|
6.2 |
«Життя у часі і поза ним» С.М.Забаровська |
Групове заняття з елементами тренінгу |
5-9кл |
ІІІ тиждень |
ПП |
|
«Професійна орієнтація» «Хочу»+ «Можу»+ «Треба» = «Правильний вибір професії» |
Групова заняття з елементами тренінгу |
9-11кл |
ІV тиждень |
ПП |
|
|
7. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
7.1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Зв’язки з громадськістю та органами місцевого самоврядування |
|
|
|
|
|
8.1 |
Співпраця з місцевими лікарями щодо роз’яснення теми «Віл –інфекція» |
Групова Презентація |
Учні , педагоги, батьки |
ІІІ тиждень |
|
|
Січень |
||||||
1. |
Організаційно-методична функція |
|
|
|
|
|
1.1 |
Оновлення стенду “Психолог і Я” |
Друкована робота
|
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.2 |
Підготовка до просвіти: -« Як допомогти дитині з вибором професії»; -« Підтримка під час навчання»; -« Як не зашкодити учням при виборі майбутньої професії?»; -« Підтримка учня»; -« Девіантні діти"; - « Самовизначення старшокласника»; -« Поради для випускників ,обираємо майбутнє» |
Друкована робота Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.3 |
Підготовка до профілактичної роботи: -«Асоціації» ; -« Ланцюжок професій»; -« Девіантна поведінка»; -«Я і мої почуття»; |
Друкована робота Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.4 |
Підготовка до діагностики: -« Вибір професії» О.Аматьєва, М.Демченко; -« Професійні нахили» О.Аматьєва, М.Демченко; -« Дитяча тривожність» (БОДТ); -« Схильність до емпатії» І.Юсупова; -« Схильність до неадекватної поведінки» Н.Шавровська; -«Самооцінка організованості»О.Шмельов |
Друкована робота Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.5 |
Підготовка до консультації: -« Шкільна дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку»; -« Нестандартні прийоми. Як зарадити собі у складних ситуаціях на уроці» -« Виховання без напруги»; -« Роль сім’ї в адаптації школяра»; -« Підлітки + Інтернет» -« 10 кроків до впевненості»; -« Структура та процес впливу людину на саме себе» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.6 |
Підготовка до корекції: -« Формування безпечної поведінки дітей у кібер -просторі» О.В.Уманська; -« Вчимося спілкуватися» Г.В.Давиденко; -« Формування свідомого ставлення старшокласників до майбутнього» С.Зайчук
|
Розробка заходів Друкована робота Друк наочного матеріалу |
Учасники освітнього процесу |
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.7 |
Узагальнення інформаційно-аналітичних матеріалів:
|
Робота з документацією |
Учасники освітнього процесу |
За запитом |
ПП |
|
1.8 |
Відвідування ШПМ |
|
Учасники освітнього процесу |
29.01.2020 |
|
|
2. |
Просвіта |
|
|
|
|
|
2.1 |
Виступи на батьківських зборах: |
|
|
|
|
|
«Як допомогти дитині з вибором професії» |
Групова Круглий стіл |
Батьки учнів 11 кл |
14.01.2020 |
ПП |
|
|
«Підтримка під час навчання» |
Групова Презентація |
Батьки учнів 1-2 кл |
21.01.2020 |
ПП |
|
|
«Як не зашкодити при виборі майбутньої професії» |
Групова Круглий стіл |
Батьки учнів 9 кл |
28.01.2020 |
ПП |
|
|
2.2 |
Виступи на педраді: |
|
|
|
|
|
«Підтримка у всьому» |
Педрада |
Педагоги |
08.01.2020 |
ПП |
|
|
«Девіантні діти» |
Групова Круглий стіл |
Педагоги |
09.01.2020 |
ПП |
|
|
«Самовизначення старшокласника» |
Перегляд презентації |
9-11кл |
10.01.2020 |
ПП |
|
|
2.3 |
«Поради для випускників, обираємо майбутнє» |
Буклет Інформаційний стенд |
11 кл |
31.01.2020 |
ПП |
|
3. |
Профілактика |
|
|
|
|
|
3.1 |
«Асоціації» О.Аматьєва |
Групова Гра |
9кл |
14.01.2020 |
ПП |
|
«Ланцюжок професій» М.Демченко |
Групова Гра |
10кл |
15.01.2020 |
ПП |
|
|
3.2 |
« Девіантна поведінка» В.Іванчук |
Групова Презентація |
6-7кл |
16.01.2020 |
ПП |
|
«Я і мої почуття» О.Р.Янчук |
Круглий стіл |
8-кл |
17.01.2020 |
ПП |
|
|
4. |
Діагностика |
|
|
|
|
|
4.1
|
«Вибір професії» О.Аматьєва,М.Демченко |
Групове Анкета |
9,11кл |
20.01.2020 |
ПП |
|
«Професійні нахили» О.Аматьєва,М.Демченко |
Групове Опитувальник |
11кл |
21.01.2020 |
ПП |
|
|
«Дитячя тривожность» (БОДТ)
|
Групове Багатошкільний опитувальник |
8кл |
21.01.2020 |
ПП |
|
|
«Схильності до емпатії (за методикою І. Юсупова) |
Групове Тест |
7кл |
22.01.2020 |
ПП |
|
|
«Схильності до неадекватної поведінки» Н. Шавровська, О. Гончаренко, І. Мельникова |
Групове Тест |
5кл |
22.01.2020 |
ПП |
|
|
«Самооцінка організованості”»(за О. Шмельовим) |
Групове Тест |
4кл |
23.01.2020 |
ПП |
|
|
5. |
Консультування |
|
|
|
|
|
5.1
|
Консультації для педагогів: |
|
|
24.01.2020 |
ПП |
|
«Шкільна дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку» |
Групове консультування |
Педагоги |
27.01.2020 |
ПП |
|
|
«Нестандартні прийоми. Як зарадити собі у складних ситуаціях на уроці» |
Групове консультування |
Педагоги |
31.01.2020 |
ПП |
|
|
5.2
|
Консультації з батьками: |
|
|
|
|
|
«Виховання без напруги» |
Групове консультування |
Батьки учнів 7 кл |
28.01.2020 |
ПП |
|
|
«Роль сім’ї в адаптації школярів» |
Групове консультування |
Батьки учнів 5 кл |
08.01.2020 |
ПП |
|
|
«Підлітки + Інтернет» |
Година психолога |
Батьки учнів СЖО,ВПО |
13.01.2020 |
ПП |
|
|
5.3 |
Консультації з учнями: |
|
|
|
|
|
«10 кроків до впевненості» |
Година психолога |
6-9кл |
16.01.2020 |
ПП |
|
|
«Структура та процес впливу людину на саму себе» |
Година психолога |
7-кл |
17.01.2020 |
ПП |
|
|
6. |
Корекція |
|
|
|
|
|
6.1 |
«Формування безпечної поведінки дітей у кібер-просторі. О.В.Уманська |
Групове Заняття з елементами тренінгу |
7-8кл |
28.01.2020 |
ПП |
|
|
«Вчимося спілкуватися» Г.В.Давиденко |
Групове Заняття з елементами казко-терапії |
5-6кл |
29.01.2020 |
ПП |
|
|
«Формування свідомого ставлення старшокласників до майбутнього» С.Зайчук |
Групова Заняття з елементами тренінгу |
11кл |
30.01.2020 |
ПП |
|
7. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
7.1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Зв’язки з громадськістю та органами місцевого самоврядування |
|
|
|
|
|
8.1 |
Співпраця з МЦЗ «Вибір професії - не легка справа» |
|
9,11кл |
За запитом |
|
|
Лютий |
||||||
1. |
Організаційно-методична функція |
|
|
|
|
|
1.1
|
Оновлення стенду «Психолог і Я» |
|
|
І тиждень |
ПП |
|
1.2
|
Підготовка до просвіти: -« Стреси у професійній діяльності вчителя» «Радість – показник якості життя» « Дитина і вчитель формують світ» «Проблеми перехідного віку» «Стреси у дітей» « Зберегти здоров’я, зберегти ППжиття» «Жити – вільно» «Насильство над дітьми потрібно зупинити» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.3
|
Підготовка до профілактики: -« Профілактика професійного вигорання» О.В.Суходольська; -« Дезадаптація п’ятикласників» І.В.Овадюк; -« Формування безпечної поведінки дітей у кібер-просторі. О.В.Уманська; -« Що треба знати про свої права та обов’язки?» Я.М.Квітка; -« Конвенція про права дітей » Я.М.Квітко; -« Сімейний кодекс України» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.4 |
Підготовка до діагностики: -« Міжособистісні взаємини» Т. Лірі; - «Міжособистісні стосунків за методикою В.Стефанцова»; -«Прогноз» (оцінка рівня нервово-психічної стійкості за В. Бодровим); - Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського «Коректурна проба»; -« Таблиця для визначення спеціальності на основі самооцінки» О.П.Аматьєва |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
І тиждень |
ПП |
|
1.5 |
Підготовка до консультації: -« -« Вчимося поважати старших»; -« Як спілкуватися продуктивно, та зрозуміло»; -« Спілкуватися – це здорово»; -« Насильство у родині»; -« Як не потрапити до депресивного стану»; -« Спілкування з підлітками» |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.6 |
Підготовка до корекції: -«Вчимося спілкуватися» Г.В.Давиденко; « Рівні можливості для всіх» Г.В.Литвинець; «Досягти успіху – стати щасливим» І.В.Кондаурова. |
Розробка заходів |
Учасники освітнього процесу |
ІІ тиждень |
ПП |
|
1.7 |
Узагальнення інформаційно-аналітичних матеріалів: -« Інформація щодо запобігання та протидії домашньому насильству» |
Робота з документацією |
|
До 06.02.2020 |
ПП |
|
1.8 |
Відвідування ШПМ |
|
Учасники освітнього процесу |
19.02.2020 |
ПП |
|
2. |
Просвіта |
|
|
|
|
|
2.1 |
Виступи на педраді: |
|
|
|
|
|
« Стреси у професійній діяльності вчителя» |
Педрада |
Педагоги |
11.02.2020 |
ПП |
|
|
2.2 |
«Радість – показник якості життя» |
Поради педагогом |
Педагоги |
18.02.2020 |
ПП |
|
« Дитина і вчитель формують світ» |
Ділова гра |
Педагоги |
25.02.2020 |
ПП |
|
|
2.3 |
Виступи на батьківських зборах, лекторіях: |
|
|
|
|
|
«Проблеми перехідного віку»
|
Круглий стіл |
Батьки учнів 9 кл
|
10.02.2020 |
ПП |
|
|
«Стреси у дітей» |
Презентація |
Батьки учнів 6 кл |
17.02.2020 |
ПП |
|
|
2.4
|
«Насильство над дітьми потрібно зупинити» |
Групове Буклет |
5-11кл |
24.02.2020 |
ПП |
|
«Жити – вільно» |
Круглий стіл |
8-9кл |
12.02.2020 |
ПП |
|
|
« Зберегти здоров’я, зберегти життя» |
Групова Година спілкування |
10-11кл |
19.02.2020 |
ПП |
|
|
3. |
Профілактика |
|
|
|
|
|
3.1 |
«Профілактика професійного вигорання» О.В.Суходольська |
Групове Круглий стіл
|
Педагоги |
13.02.2020 |
ПП |
|
3.2
|
«Дезадаптація п’ятикласників» І.В.Овадюк |
Групове Перегляд презентації |
5 кл |
13.02.2020 |
ПП |
|
«Формування безпечної поведінки дітей у кібер-просторі. О.В.Уманська |
Групове Заняття з елементами арт-терапії |
7кл |
14.02.2020 |
ПП |
|
|
«Що треба знати про свої права та обов’язки?» Я.М.Квітка |
Групова Презентація |
8 кл |
17.02.2020 |
ПП |
|
|
« Конвенція про права дітей » Я.М.Квітко |
Групова Буклет |
Батьки учнів 4 кл |
17.02.2020 |
ПП |
|
|
«Сімейний кодекс України» |
Групова Круглий стіл |
Батьки учнів 9-10 кл |
18.02.2020 |
ПП |
|
|
4. |
Діагностика |
|
|
|
|
|
4.1 |
«Міжособистісні взаємини » Т. Лірі |
Групова Тест |
7кл |
19.02.2020 |
ПП |
|
«Міжособистісні стосунків за методикою В.Стефанцова» |
Групова тест |
5-6кл |
19.02.2020 |
ПП |
|
|
«Прогноз» (оцінка рівня нервово-психічної стійкості за В. Бодровим) |
Групова Опитувальник |
8кл |
20.02.2020 |
ПП |
|
|
Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського «Коректурна проба» |
Групова Опитувальник |
6-7кл |
20.02.2020 |
ПП |
|
|
«Таблиця для визначення спеціальності на основі самооцінки» О.П.Аматьєва |
Групова тест |
8-10кл |
21.02.2020 |
ПП |
|
|
5. |
Консультування |
|
|
|
|
|
5.1 |
Консультування з батьками: |
|
|
|
|
|
«Спілкування з підлітками» |
Групове Консультування |
Батьки учнів СЖО |
17.02.2020 |
ПП |
|
|
5.2 |
Консультування з педагогами: |
|
|
|
|
|
«Як спілкуватися продуктивно, та зрозуміло» |
Групове консультування |
Педагоги |
18.02.2020 |
ПП |
|
|
5.3
|
Консультації з учнями: |
|
|
|
|
|
«Спілкуватися – це здорово» |
Година психолога |
|
19.02.2020 |
ПП |
|
|
«Насильство у родині» |
Індивідуальна консультація |
Учні СЖО, ВПО |
20.02.2020 |
ПП |
|
|
«Як не потрапити до депресивного стану» |
Індивідуальна консультація |
Учні групи ризику |
24.02.2020 |
ПП |
|
|
«Вчимося поважати старших»
|
Година психолога |
Учні 6кл |
24.02.2020 |
ПП |
|
|
6. |
Корекція |
|
|
|
|
|
6.1
|
«Вчимося спілкуватися» Г.В.Давиденко |
Групова Заняття з елементами тренінгу |
6-7 кл
|
25.02.2020 |
ПП |
|
« Рівні можливості для всіх» Г.В.Литвинець |
Групова Заняття з елементами тренінгу |
5-6 кл |
26.02.2020 |
ПП |
|
|
«Досягти успіху – стати щасливим» І.В.Кондаурова |
Групова Заняття з елементами арт-терапії |
9-11 кл |
29.02.2020 |
ПП |
|
|
7. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
7.1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Зв’язки з громадськістю та органами місцевого самоврядування |
|
|
|
|
|
8.1
|