Річний план роботи практичного психолога на 2021-2022 рік (початкова школа)

Про матеріал
Пропоную до Вашої уваги, планування практичного психолога на 2021-2022 навчальний рік для роботи у початкові школі. Планування розроблені згідно рекомендацій МОНу.
Перегляд файлу

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Катеринівської початкової школи

   

_________________  Мельник О.П.

 

 

 

 

 

 

_______________   _______________

    (підпис)                      (прізвище, ініціали)

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН

роботи практичного психолога

Бойчук Іванни Сергіївни

 

Катеринівська початкова школа

 

на 2021 - 2022 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ                                                                       

 Річний план роботи практичного психолога складено на підставі Конституції України; Декларації прав людини; Конвенції про права дитини; Законів України: «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту»; Етичного кодексу психолога; Положень затверджених наказом Міністерства освіти і науки України: про психологічну службу системи освіти України (наказ МОНУ 22.05.2018 №509 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за №885/32337)); про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи середньої освіти (наказ МОНУ від 19.10.2001 №691); про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах (наказ МОНУ від 20.01.2001 №330); наказу МОНУ від 28.12.2006 №864 «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України»; листів МОНУ: від 04.07.2012 №1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах»; від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»; листа МОН від 16.07.2021 № 1/9-363 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.» та інших нормативних та методичних матеріалів Міністерства освіти та науки України, обласних та місцевих ланок освіти.

Аналітична частина

 1.1 Аналіз результатів роботи.

Психологічна служба школи працювала згідно навчально- виховної проблеми школи по впровадженню інноваційних технологій в навчально- виховний процес. Проводилась діагностична та корекційно розвивальна  робота з учнями, які цього потребують ,а також робота по запиту вчителів та батьків. Успішно застосовувалась психологом методика роботи з консультування учнів,вчителів та батьків.

1.2 Аналіз змісту діяльності:

Найбільш вдалою в психологічній  службі школи була індивідуальна, групова робота з учнями та з класними колективами. Достатньою була робота психолога з адміністрацією, та з педколективом.

          Головна мета діяльності в новому 2021-2022 навчальному році

Психологічна служба працює над проблемою - 

«ВИХОВАННЯ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО - КОМУНІКАТИВНИХ ТА ЖИТТЄВИХ НАВИЧОК В НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС»

1.Завдання психологічної служби:

1. Збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я;

2. Сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; 

3. Сприяння забезпеченню психологічної безпеки;

4. Надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

2. Мета:

  •                  Підвищення ефективності навчально – виховного процесу через формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків та збереження цінності психічного здоров’я учасників навчально – виховного процесу.
  •                  Створення оптимальних соціально – психологічних умов для розвитку інноваційної особистості.
  •                  Сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі.

3. Завдання діяльності:

  •                  Психолого-педагогічна підтримка обдарованих дітей;
  •                  Виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічному забезпеченні інклюзивної освіти;
  •                  Профілактика та подолання явищ булінгу/мобінгу, жорстокості, насильства, злочинності, правопорушень;
  •                  Психологічне забезпечення професійної діяльності педагогів;
  •                  Психолого-педагогічна підготовка учнів до ДПА;
  •                  Психологічне забезпечення формування життєвих компетентностей;
  •                  Формування психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу;
  •                  Збереження та підтримка психічного здоров`я кожного учасника навчального процесу;
  •                  Створити умови для формування у них мотивації до самовиховання  та саморозвитку;
  •                  Профілактика  та  корекція відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів;
  •                  Психологічна просвіта всіх учасників навчально – виховного процесу;
  •                  Підвищення власної кваліфікації, методична робота.
  •                  Допомога адміністрації та педагогічному колективу у створенні оптимальних умов для розвитку особистості вихованців, враховуючи їхні індивідуальні інтереси, здібності, нахили, обдарування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Змістова частина

Вересень

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Спостереження за адаптацією новоприбулих учнів до шкільного колектику

06.09-30.06

Новоприбулі учні

 

1.2

Соціометричні та референтометричні дослідження класних колективів.

13.09-17.09

2-4 клас

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Проведення Всеукраїнського тижня з протидії булінгу

20.09-24.09

2-4 клас

 

2.3

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

06.09-30.09

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Поради учням: «Як швидко та ефективно виконати додаткові завдання»

03.09

2-4 клас

 

5.3

Поради батькам, щодо спілкування з дитиною або: «Як говорити так, щоб діти чули та чути те, що діти говорять?»

24.09

Батьки

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання психологічного паспорту школи.

27.09-30.09

 

 

6.5

Складання списків дітей різних соціальних категорій.

01.09-03.09

 

 

6.6

Складання плану роботи на рік.

06.09

 

 

6.7

Складання плану роботи на місяць.

30.09

 

 

6.8

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.9

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.10

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.11

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.12

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.13

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.14

Складання статистичних даних на категорійних дітей.

30.09

 

 

6.15

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.16

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Дослідження та виявлення обдарованих учнів

04.10-08.10

2-4 клас

 

1.2

Визначення готовності вчителя до педагогічної творчості

28.10

Педагогічний колектив

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Лекторій для батьків

«Формування ненасильницької  моделі поведінки»

11.10

Батьки

 

2.3

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

01.10-13.10

18.10-29.10

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Лекторій присвячений Міжнародному дню проти насилля

02.10

2-4 клас

 

5.3

Поради учням: «Стоп агресія або як боротися з поганим настроєм»

22.10

2-4 клас

 

5.4

Поради батькам; «Інтернет – користь чи загроза для дітей?»

29.10

Батьки

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання плану роботи на місяць.

29.10

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

Листопад

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Дослідження рівня мотивації учнів до навчання

01.11-05.11

2-4 клас

 

1.2

Визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності 

29.11-30.11

Педагогічний колектив

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Заходи призначені святкуванню Всесвітнього дня дитини

19.11

2-4 класи

 

2.3

Участь у Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства»

25.11

2-4 класи

 

2.4

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

01.10-13.10

18.10-29.10

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Поради учням: «Інтернет як засіб отримання корисної інформації»

02.11

2-4 клас

 

5.3

Поради батькам: «Стрес та правила боротьби з ним»

29.10

Батьки

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання плану роботи на місяць.

29.11

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

Грудень

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Дослідження індивідуальних особливостей дитини

06.12-10.12

2-4 клас

 

1.2

Психологічний портрет вчителя 

21.12-22.12

Педагогічний колектив

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Заходи до Всесвітнього дня прав людини

10.12

2-4 класи

 

2.3

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

01.12-24.12

 

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Поради учням: «Цікаве дослідження власної особистості»

01.12

2-4 клас

 

5.3

Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей

20.12

Батьки

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання плану роботи на місяць.

23.12

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

Січень

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Дослідження рівня згуртованості класного колективу

10.01-14.01

2-4 клас

 

1.2

Оцінка рівня конфліктності особистості

27.01-28.01

Педагогічний колектив

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

09.01-31.01

 

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Поради учням: «Як адаптуватися до навчання після канікул»

01.12

2-4 клас

 

5.3

Рекомендації батькам: «Режим дня як важливий фактор»

28.01

Батьки

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання плану роботи на місяць.

28.01

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

Лютий

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Діагностика наявності булінгу у шкільному колективі

01.02-04.02

2-4 клас

 

1.2

Вивчення рівня задоволеності педагогічною  діяльністю 

23.02-25.02

Педагогічний колектив

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

01.02-28.02

 

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Поради учням: «5 правил самоконтролю»

07.02

2-4 клас

 

5.3

Рекомендації батькам: «Як навчити дитину бути самостійною?»

25.02

Батьки

 

5.4

Заходи присвячені Всесвітньому дню доброти

17.02

2-4 класи

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання плану роботи на місяць.

28.02

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

Березень

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Діагностика наявності та рівня тривожності

01.03-05.03

2-4 клас

 

1.2

Діагностика наявності професійного вигорання

29.02-31.02

Педагогічний колектив

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

01.03-07.03

14.03-31.03

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Поради учням: «Як діяти у разі виникнення конфліктної ситуації?»

21.03

2-4 клас

 

5.3

Рекомендації батькам: «Як допомогти дитині зробити уроки»

23.03

Батьки

 

5.4

Заходи щодо протибулінгової роботи у шкільному колективі

28.03-31.03

2-4 класи

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання плану роботи на місяць.

28.02

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

Квітень

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Анкетування: «Чи знаєш ти як бути здоровим?»

04.04-06.04

2-4 клас

 

1.2

Самооцінка станів тривожності, фрустрації, агресивності та ригідності

27.04-29.04

Педагогічний колектив

 

1.3

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.6

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.7

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

2.3

Тиждень психології

18.04-22.04

2-4 класи

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

01.04-.22.04

27.04-30.04

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання плану роботи на місяць.

29.04

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

Травень

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

 

Діагностика

1.1

Дослідження готовності учнів 4-го класу до переходу в основну школу

03.05-06.05

2-4 клас

 

1.2

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

За потребою

2-4 клас

 

1.3

Вивчення психологічного клімату в класах

За потребою

2-4 клас

 

1.4

Діагностика за замовленням, запитами класних керівників, вихователів, адміністрації

 

За потребою

2-4 клас

 

1.5

Вивчення думки учнів, батьків і педагогічного колективу щодо різних питань шкільного життя.

Протягом року

 

 

1.6

Проведення психологічних досліджень на запит адміністрації школи.

Протягом року

 

 

Профілактика

 

2.1

Профілактика конфліктних ситуацій

Протягом року

2-4 клас

 

2.2

Релаксаційні заняття

Протягом року

2-4 клас

Педколектив

 

2.3

Профілактика дезадаптації учнів під час переходу з початкової до середньої школи з метою виявлення можливої групи ризику дезадаптованих учнів

Протягом місяця

4 клас

 

Корекція

 

3.1

Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку.

01.05-.31.05

 

 

Учні із затримкою психічного розвитку

3.2

Психокорекційна робота

- подолання  стресового стану, почуття непевності  та підвищення самооцінки;

- корекційно-розвивальне заняття „Дозволь собі бути щасливим”;

- емоційна підтримка дітей.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

Консультування

 

4.1

Групове консультування вчителів, класних керівників за запитом.

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

4.2

Консультування батьків, вчителів, учнів.

Протягом року

Батьки

За запитом

4.3

Індивідуальні психологічні консультації учнів з особистих питань.

Протягом року

2-4 клас

За запитом

4.4

Консультування класних керівників за наслідками анкетування.

Протягом року

Класні керівники

 

4.5.

Консультування батьків дитини з особливими потребами

Протягом року

Батьки дитини з ОП

 

Психологічна просвіта

 

5.1

Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників

Протягом року

Учасники навчального процесу

За запитом

5.2

Поради батькам щодо правильної організації літніх канікул

20.05

Батьки

 

Організаційно – методична робота

 

6.1

Робота в бібліотеці, самоосвіта.

За потребою

 

 

6.2

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педнарадах, семінарах для педагогів.

За потребою

 

 

6.3

Підготовка психодіагностичного інструментарію.

Протягом року

 

 

6.4

Складання звітно-підсумкової роботи

23.05

 

 

6.5

Відвідування районних семінарів практичних психологів.

Щомісяця

 

 

6.6

Написання аналітичних довідок.

 

Протягом року

 

 

6.7

Ведення документації (інд. карток, журналу індивідуальних консультацій, журналу щоденного обліку роботи та ін.)

 

Протягом року

 

 

6.8

Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків.

Протягом року

 

За запитом

6.9

Поповнення кабінету психолога методичною літературою, бланками до психодіагностичних методик, музичними записами тощо.

 

Протягом року

 

 

6.10

Підготовка до виступів, занять.

 

Протягом року

 

За потреби

6.11

Виступи перед працівниками на педрадах,

семінарах.

За потребою

 

 

6.12

Виступи на батьківських зборах.

Протягом року

 

За потреби

Зв’язки з громадськістю

 

7.1

Відвідування  учнів вдома, бесіди  з  батьками.

За потребою

 

 

7.2

Співпраця з медпрацівником

Протягом року

 

 

7.3

Спостереження за житлово-побутовими умовами учнів.

 

Протягом року

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бойчук Іванна
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
892
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку