Заняття "Стоп булінг"

Про матеріал
Година спілкування для учнів початкової ланки з профілактики булінгу. В ході заняття учні мають змогу ознайомитися з ситуаціями булінгу, розпізнавати види булінгу. Також заняття дає змогу розвивати навички толерантного спілкування, відповідальної поведінки.
Перегляд файлу

Заняття для учнів 2-4 класів

«Стоп булінг»

Мета: навчити дітей розпізнавати та запобігати  ситуаціям  булінгу, формувати розуміння булінгу, як прояву насильства, розвивати навички толерантного спілкування, відповідальної поведінки.

Обладнання: іграшка, смайли червоного та жовтого кольорів, паперові долоньки, кольорові фломастери.

Хід проведення

І. Привітання

ІІ. Вправа «Назви на ім’я сусіда»

Учні стають у коло. По колу передають іграшку сусідові, називаючи його ім’я та приємний комплімент.

  • Чи приємно чути на свою адресу гарні слова?
  • Що ви відчували, коли чули комплімент?
  • Приємно говорити комплімент іншим?

Але, буває так, що однокласники можуть говорити і не дуже приємні слова, ображати, насміхатися, штовхатися. Сьогодні ми поговоримо про таке поняття як «булінг».

ІІІ. Інформаційне повідомлення

Булінг походить від англійського слова «buylly» - задирака, хуліган.

Булінг – це систематичне фізичне чи психологічне знущання.

Булінг може проявлятися у різних видах:

Фізичний: умисні штовхання, удари, стусани, побої.

Психологічний, моральний: словесні образи, погрози, залякування.

Кібербулінг: систематичні приниження за допомогою соціальних мереж.

ІV. Перегляд мультфільму «Камінь, ножиці, папір»

  • Як ви гадаєте, як почувався папірець, коли вперше при йшов до школи?
  • Що він відчув, коли зустрів інших папірців?
  • Як його зустріли інші папірці?
  • Хто допоміг?
  • Як поводилися з камінчиком?
  • Хто допоміг?
  • Як ви вважаєте, що відчував камінчик?
  • Чому важливо допомагати іншим?

Підтримка і взаємодія є дуже важливими для людини, яка зазнає булінгу.

V. Вправа «Лото»

Пропоную пограти у гру і навчитися відрізняти булінг від непорозуміння. У кожного є смайл, з одного боку жовтий, з іншого - червоний.я буду зачитувати ситуації, якщо це булінг ви показуєте червоний смайл, якщо непорозуміння – жовтий. Будьте уважними.

1. Один з учнів поплескав по спині, вкотре причепивши листок з написом «Я-заучка».

2. Старшокласниця майже щодня біля їдальні відбирає в тебе гроші.

3. Друг намалював твій портрет і каже: «Дивись яка гарнюня». Тобі неприємно.

4. Ви з подругою йдете до класу. «Поспіши, копушо, бо запізнимось!»

5. Однокласник, дивлячись на твої штани, каже: «Де ти їх знайшла, на звалищі?». І так кожного дня.

6. Ти кумедно танцюєш, щоб розсмішити друзів. Вони сміються. Тобі теж смішно.

7. Ти обідаєш в шкільній їдальні. Підходить однокласниця і каже: «Тобі краще не їсти, товстун». Всі  сміються.

8. Ти почала носити окуляри. Однокласник постійно дражнють: «Тепер ти чотириока!». Ти почуваєшся ображеною.

9. До тебе постійно підходить інша учениця і вимагає зробити щось, що тобі не подобається.

10. Після сварки інший учень вимагає, щоб ти залишився після уроків «розібратися у стосунках».

11. Однокласниця постійно забирає твої речі. Тебе це обурює.

У будь якій ситуації, чи то боулінгу, чи просто неприємних жартів однокласників не треба мовчати, треба говорити про те, що вам це  не подобається, звертатися за допомогою до старших.

VІ. Вправа «Долонька допомоги»

Кожен отримує долоньку. Напишіть, що ви зробите, коли побачите, що іншого ображають, знущаються.

Діти, бажаю вам не залишатися байдужими, якщо когось ображають. Допомагайте один одному та підтримуйте.

VІІ.Підсумок заняття.

В центр кола виходить по черзі один з учні вта промовляє таку фразу, яка буде приємною для всіх. Наприклад: «Ми сьогодні дуже добре попрацювали», «Я бажаю вам щастя».

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
5 жовтня 2021
Переглядів
555
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку