16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

«Ритмічні вправи: музично-слухове сприймання музичного твору (веселий, спокійний, енергійний, урочистий»

Про матеріал
ознайомити учня із поняттям «музичний твір», із характеристикою твору (веселий, спокійний, енергійний, урочистий); розвиток музичності і ритму в учня на заняттях, розвивати почуття ритму;
Перегляд файлу

Урок №3

 

Тема уроку: «Ритмічні вправи: музично-слухове сприймання музичного твору (веселий, спокійний, енергійний, урочистий»

Мета: ознайомити учня із поняттям «музичний твір», із характеристикою твору (веселий, спокійний, енергійний, урочистий); розвиток музичності і ритму в учня на заняттях, розвивати почуття ритму; вчити слухати і чути музику; сприяти формуванню виразності рухів, образності у виконанні формування творчих здібностей і розвиток індивідуальних якостей дитини, засобами музики і ритмічних рухів; сприяти всебічному розвитку дитини.

 Обладнання: аркуш паперу, зображення емоцій, квітів, свічки; комп'ютер,  олівець.

 

Хід уроку

 

 

I. Організаційний момент.

 Привітання з дитиною.

 Вушка прислухайтесь,

 Оченята– придивляйтесь,

 Носик – глибше дихай,

 Ротик – посміхнись.

 Спинки розправляйтесь,

 Ручки піднімайтесь,

 Нумо до роботи

 Дружно ми взялись!                       

 

II. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

 

1. Історія про створення першої музики.

2. Розминка. Марш по залі.                                                                                              

 

III. Вивчення нового матеріалу.

1. Вправа з дитячими музичними інструментами

Прохлопування ритму музики («Неаполітанська пісенька»  П.Чайковський).

2. Пальчикова гімнастика «Рідний дім» 

Долоні  трохи  зігнуті, кінчики  пальців торкаються (дах), середній палець правої руки піднято вертикально вгору (димар), кінчики мізинчиків торкаються один одного, створюючи пряму лінію (балкон).

Рідний дім

Хай живе наш рідний дім –

Тепло й затишно у нім.

 

 

https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/rycka/image011.jpg   

https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/rycka/image012.png

3. Вправа «Впізнай мене»

Необхідно учневі правильно охарактеризувати  музичний твір – марш, вальс, танець, спокійна мелодія і т.д., який звучить (веселий, спокійний, енергійний, урочистий).

4. Танцювальна вправа «Танці-зігріванці» відео урок.

5. Вправи для розвитку загальної та дрібної моторики.

- «Потанцюємо на колінцях»

Стоячи на колінах і спираючись на зап’ястя рук та відірвавши стопи ніг від підлоги. Рухати ногами вправо-вліво. (8 разів у середньому темпі).

-«Гойдалка»

 Лежачи на спині та обхопивши ноги руками. Погойдуватися вперед-назад. (8 разів у середньому темпі).

-«Нахились».

Сидячи, ноги нарізно й тримати руки на поясі. 1-3 – нахилити тулуб до лівої ноги; вперед до правої ноги; 4 – у  (8 разів у середньому темпі).

-«Танцюють ніжки».

Сидячи й спираючись ззаду на зап’ясті. Почергово згинати ноги в колінах. (По 8 разів у середньому темпі).

-«Потяг».

Сидячи, руки зігнуті в ліктях і стиснуті в кулаки. Рухатися вперед і назад. (8 разів у серед­ньому темпі).                                                                                                                                       

 6. Фізкультхвилинка

Всі ми звикли до порядку,

Дружно робимо зарядку.

Ми на радість цьому дому

Проганяєм сон і втому.

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Один і два, три і чотири –

Набираємося сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись.

https://sites.google.com/site/vivcennaprirodoznavstva/_/rsrc/1432845873715/materiali-do-urokiv/fizkulthvilinki/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%20%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B%20%281%29.jpg?height=221&width=400

7. Перегляд презентації (для кращої диференціації музичного твору: веселий, спокійний, енергійний, урочистий і т.д.).                                                                           

Iv. Підсумок уроку.

1.Вправи для відновлення дихання

-«Квітка». Дитина уявляє, що вона на полі квітів, зриває одну квітку і нюхає її – вдих носиком. Видих ротиком зі звуком -а-, як пахне квітка. Запропонуйте  понюхати 4-5 квіток.

 -«Задми свічку». Уявіть, що перед вами свічка. Зробіть глибокий вдих і постарайтесь задути свічку, видихнувши повітря (глибокий вдих і видих). Повторюємо вправу 3 рази.     

Що тобі найбільше сподобалося?    

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
16 березня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку