Тема: Підсумковий урок.
Задачі:
Корекційно-розвивальна: розвивати спостережливість, уважність, швидкість реакції на відповідні зміни темпу і характеру музики, координацію рухів, рівновагу; вміння виконувати танцювальні кроки;
Навчально-корекціна: формувати навички танцювальної ходи;
Корекційно – виховна: виховувати естетичний смак, культуру поведінки, спілкування; сприйняття танцю, як емоційне дійство; активність у сприйнятті музики.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Обладнання: синтезатор, комп’ютер, телевізор.
Хід уроку:
1.Орг.момент: - НПП
2. Підготовча частина: Марш по залу.
Вправи на орієнтування в просторі. Музично-ритмічні вправи. Вчити узгоджувати з музикою наступні рухи: швидко бігати, з високим підйомом ніг, передавати ігрові образи різного характеру;
3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.
Ритміка це основний вид музичної діяльності, який передає зміст музики та її характер за допомогою рухів. Вони сприяють виробленню необхідних музично-руховий навичок і зміцнюють наш організм.
Деякі рухи виконуються в парах. Треба уважно слідкувати за рухами партнера та поважати його.
Ритміко-гімнастичні вправи : «Лови, кидай, впасти не давай». Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. «Неаполітанська пісенька» П. Чайковський.
Вправи з дитячими музичними інструментами.Прохлопування ритму музики. ( четвертні частки , восьмі). «Неаполітанська пісенька» П. Чайковський.
Танцювальні вправи.Вправи на по скоки, рухи в парах,рухи в хороводі. «Танці зігріванці» відео-урок
4. Заключна частина:
Ігри під музику. «Підкинь і злови»;
Мета: удосконалювати навички бігу і ловіння м’яча; розвивати спритність і швидкість.
Хід гри . На двох стояках (стовпчиках) вчитель натягує шнур на висоті 150–160 см. Двоє-троє дітей підкидають м’яч через шнур, біжать за ним на протилежний бік і ловлять. Цю гру можна провести як змагання між двома-трьома командами. Перемагає та команда, гравці якої найбільше разів зловили м’яч.
Рекомендації до гри Вчитель стежить за тим, щоб діти перекидали м’яч через шнур і ловили його обома руками.
Вправи на відновлення дихання. Релаксуючі та дихальні вправи : все обличчя спокійне і розслаблене. Зручно сісти, встати. Зробити 2—3 глибоких вдихи і видихи.
Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?
Підсумок уроку: Вправа « Мікрофон» Чи справилися з завданнями уроку?
Оцінювання навчальної діяльності учнів. Заключний спокійний марш.