Ритмiчнi вправи у вокальному виконаннi.

Про матеріал
Виховувати естетичний смак, культуру поведінки, спілкування; сприйняття пiснi, як емоційне дійство; активність у сприйнятті музики.
Перегляд файлу

Тема:  Підсумковий урок.

Задачі:

Корекційно-розвивальна: розвивати спостережливість, уважність, швидкість реакції на відповідні зміни темпу і характеру музики, координацію рухів, рівновагу; вміння виконувати танцювальні кроки;

Навчально-корекціна: формувати навички танцювальної ходи;

Корекційно – виховна: виховувати естетичний смак, культуру поведінки, спілкування; сприйняття танцю, як емоційне дійство;  активність у сприйнятті музики.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Обладнання: синтезатор, комп’ютер, телевізор.

Хід уроку:

1.Орг.момент:   -  НПП

2. Підготовча частина: Марш по залу.

Вправи на орієнтування в просторі. Музично-ритмічні вправи.  Вчити узгоджувати з музикою наступні рухи: швидко бігати, з високим підйомом ніг, передавати ігрові образи різного характеру;

3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.

Ритміка це основний вид музичної діяльності, який передає зміст музики та її характер за допомогою рухів. Вони сприяють виробленню необхідних музично-руховий навичок і зміцнюють наш організм.

Деякі рухи виконуються в парах. Треба уважно слідкувати за рухами партнера та поважати його.

Ритміко-гімнастичні вправи : «Лови, кидай, впасти не давай». Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. «Неаполітанська пісенька» П. Чайковський.

Вправи з дитячими музичними інструментами.Прохлопування ритму музики. ( четвертні частки , восьмі). «Неаполітанська пісенька» П. Чайковський.

Танцювальні вправи.Вправи на по скоки, рухи в парах,рухи в хороводі. «Танці зігріванці» відео-урок

4. Заключна частина:

Ігри під музику. «Підкинь і злови»;

    Мета: удосконалювати навички бігу і ловіння м’яча; розвивати спритність і швидкість.

Хід гри . На двох стояках (стовпчиках) вчитель натягує шнур на висоті 150–160 см. Двоє-троє дітей підкидають м’яч через шнур, біжать за ним на протилежний бік і ловлять. Цю гру можна провести як змагання між двома-трьома командами. Перемагає та команда, гравці якої найбільше разів зловили м’яч.

Рекомендації до гри Вчитель стежить за тим, щоб діти перекидали м’яч через шнур і ловили його обома руками.

Вправи на відновлення дихання. Релаксуючі  та дихальні вправи : все обличчя спокійне і розслаблене. Зручно сісти, встати. Зробити 2—3 глибоких вдихи і видихи.

Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?

 Підсумок уроку: Вправа « Мікрофон» Чи справилися з завданнями уроку?

Оцінювання навчальної діяльності учнів. Заключний спокійний марш.

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку